Januari 2011 mama's deel 3 NA CRASH

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Naomi gelukkig dat de kleine meid weer meer bewoog!!
    En voorweeën, ben eens benieuwd hoeveel kindjes er in januari geboren gaan worden ;)

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @elif: voorweeën zeggen niets he ;) kan wel tot 42 weken doorlopen zo. hoop het niet pffff hihi.
    ik verwacht net na kerst, dus we zullen zien hihi!

3. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    @naomi: jij bent er lekker op tijd bij met de kerstkaarten! Kun je dat ook weer van je lijstje strepen. Ik ga denk ik vandaag beginnen. Maar moet eerst zo in de stad adresstickers halen. Want dan kan ik ze lekker uitprinten :p Hoef ik alleen maar de kaartjes te schrijven.

4. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    alweer een paar dagen niet meer gereageerd, maar wel alles gelezen, zal het weer proberen bij te houden.

Braderie, succes in het ziekenhuis. lees net dat je miss straks naar huis mag, ik hoop het voor je, niks is beter als je eigen huis

Naomi, mooie buik

Vlinder, beterschap!

Wen, zo bij jou gaat het snel ineens! lekker dat je nu ff in je eigen omgeving weer bent. en alvast heel veel succes!:D

3dewonder, wel uitkijken he, balen dat er zo slecht gestrooid word, vooral nu we zwanger zijn!

mimi, frustrerend zo'n boom (ik zie mezelf al vloeken op dat ding hihi)

Kerstkaarten, was wel van plan ze gewoon te sturen, moet alleen nog kaarten halen.

Voorween, misschien stomme vraag maar hoe voelt dat dan:( ik had eergisternacht en gisteravond vreemde buikpijn maar of dat nou voorween zijn?

Vandaag weer naar het ziekenhuis geweest voor de ctg, zag er goed uit, maar ben helemaal gesloopt, parkeerplaats was natuurlijk weer helemaal vol en mocht een aardig eindje lopen.
    nu hoef ik dinsdag pas weer voor een ctg en daarna een groeiecho, ben benieuwd hoeveel ze is gegroeid.
    en... ik heb zin om te bevallen! begin het een beetje zat te worden

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @marije: ja met al die stakingen van de TNT kun je er beter te vroeg bij zijn als te laat:p
    ik heb alle kerstkaarten zelf gemaakt en geschreven hihi ach het houd je van de straat he ;)

@leeuw: fijn dat de CTG goed was!! ik vind de voorweeën voelen als een harde buik met menstruatiekramp erbij.

6. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    hi, ik meld me ook weer even. ben heel moe, hele dag geslapen. kan het ook ff niet goed volgen en weet niet meer waar ik wel en niet al op gereageerd heb..

wen, spannend maandag!

miracle, fijn dat het goed was

brademarie, succes!

3e wonder, wat balen van je val. ik ben er ook steeds bang voor.

7. 3dewonder

3dewonder Actief lid

1 dec 2010
    170
    0
    0
    assen
    @ leeuw
    ja het is een ramp met strooien op moment heeft gewoon geen zin is net weg komt er al weer een nieuwe bui en ligt het er net zo hard weer hopelijk houd het niet te lang meer aan

@ lauwie ja ik baal helemaal omdat de hele ochtend al goed ging en op moment dat je de laaste X in de auto moet val je precies naast je tijdens instappen

8. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    het regent nu.... word vanavond erg glad dus!

vanmiddag heb ik strooizout bij de gemeente opgehaald, alleen krijg je nu maar 1 emmertje voor de hele winter mee:O

9. 3dewonder

3dewonder Actief lid

1 dec 2010
    170
    0
    0
    assen
    ja is hier net zo me man heeft net al bij de bouwmarkt een grote zak strooizout gekocht voor dat niet meer verkrijgbaar is hihihihihihi

10. Tese

Tese Niet meer actief

Hoi allemaal,

Heel slecht kom ik even binnenvallen met een ego bericht. Waarschijnlijk word ik met 37 weken ingeleid omdat mn suiker raar aan het doen is. Dinsdag moet ik weer naar de gyn en dan hoor ik meer. Ben benieuwd, komt wel heel dichtbij nu!

11. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

Dank jullie wel meiden,
    morgen mag ik weer naar Amsterdam.. pfff laatste maandje is wel ERG druk hihi:p
    Zaterdag komt mn schoonmoeder langs, die zij dat ze nog wat voor de kleine had:p ben benieuwt hihi:)
    Nahjah tis gelukkig niet glibberig meer hier:D lekker door stappen morge dus:D HOPELIJK gaat me virend nogsteeds mee, maar denk t niet:S hij moet werken vanavond van 20:00 tot 4..:( en dan al weer heel vroeg op pad met mij... denk dat ie overslaat:S zou jammer zijn maar zie het morgen wel denk ik:)

12. Marokkaanse

1 apr 2010
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik zal me even voorstellen. Ben al een moeder van een meid van 2 jaar!! En ben 27 januari uitgerekend. Ik lees vaak mee maar op een één of ander manier reageer ik nooit :). Mi9jn verhaal,
    met 29 weken lag ik in het ziekenhuis, weeéremmers gekregen en een verkorte baarmoederhals van 12 mm aan overgehouden.

Verder heel wat last van voorweeén ben benieuwd of ik 27 januari wel haal.

Groetjes Marokkaanse

13. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    Hé meiden! Ik zie hier steeds meer meiden die berichten dat ze nog in december gaan bevallen... Alvast veel succes hoor en laat ons hopen op allemaal gezonde meiden en jongens.
    In het december-toppic is er ook een lijstje met wanneer iedereen uitgerekend is, ingeleid word, bevallen is + naam, gewicht & lengte. Zelf zou ik dat wel leuk vinden moesten wij in ons toppic ook zo'n lijstje hebben. Is toch makkelijk bij te houden en als we verhuizen naar een mama-toppic kunnen we die openen met dat lijstje.
    Als jullie die gegevens per PB doorsturen naar mij wil ik dat wel verzorgen. Of is dit geen goed idee?

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @marokkaanse: welkom!! jeetje jij ook al een heel verleden dus!!
    hopelijk blijft jullie kleintje nog even zitten!!

@youngmom: leuk idee!!

@miracle: begrijpelijk als je vriend dan niet mee wilt... zou inderdaad jammer zijn maar ja.

@muppet: word jij ook al ingeleid, dat gaat lekker hierzo hihi.

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Zo idd het word ineens een druk december/ januari topic:p
    Spannend hoor:D

Naomi ja ik weet het idd het hoeft niks te zeggen maar toch spannend ;)
    Ben heel erg benieuwd wanneer iedereen nu zal bevallen:D

16. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    Als iedereen (die op het lijstje wil) haar uitgerekende datum + eventueel datum dat je ingeleid word + geslacht (indien je dit niet weet of nog niet wil zeggen 'verrassing') naar mij doorstuurt maak ik daar een mooi lijstje van...

@Marokkaanse: Welkom hier! We hebben zo te zien deels een beetje hetzelfde meegemaakt. Ben jij dan nu wel thuis?

17. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik weet helemaal geen datum:(
    Word moeilijk dan heh, ik heb de volgende afspraak ook pas met 37 weken bij de gyn ( zij is op vakantie 2 weken rond de kerst) dus ben eens benieuwd dan!

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Marokaanse sorry welkom hier:D
    Ook al zo'n heftig verhaal het is me wat in het januari topic:(

19. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

@Young: jaa das een heel leuk idee hoor:D
    Ik heb je al een prive bericht gestuurt;)
    @Marokaanse: welkom meis, hopelijk blijft de kleine nog even zitten zou wel fijn zijn!!:)

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @young: heb je al pb gestuurd!!

Deel Deze Pagina