Januari 2011 mama's deel 3 NA CRASH

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi83

mimi83 Niet meer actief

elif: inleidingsdatum is natuurlijk ook alleen als je een inleiding krijgt en als je batuurlijk bevalt heb je geen idee logischerwijze/..

2. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    @Muppet: Echt?! Kun je de suiker niet meer met insuline onder controle houden dan? Maar op zich wilde je sowieso al ingeleid worden toch?!

@Youngmom: Volgens mij hebben we wel zo'n lijstje gehad maar ik zal je een pb sturen!

@Marokkaanse: Welkom! Jeetje, ook al zo'n heftige zwangerschap!

3. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    @Youngmom: Ik las je onderschrift en heb gestemd. Helaas staan ze nog ver onderaan dus iedereen stemmen!!!!

4. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    Dank je wel aan de meiden die al een BP stuurden, morgen zet ik het lijstje hier wel neer.

@elif82: Normaal heb je toch een uitgerekende datum?

@moosey: Dank je wel! Inderdaad jammer genoeg staan ze nog veel te ver onderaan.

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83

Snap ik lieverd maar heeft het dan nut om op de lijst te komen hihi

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Youngmom ja die heb ik wel hahaha

7. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    haha elif, je had toch juist je uitgerekende datum weer eens uitgerekend?

muppet, jammer van je suiker. en spannend zeg! dat is over 1,5 week al

marokaanse, welkom. je past er goed bij hier met je verhaal ;)

youngmom, je hebt een pb!

8. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    @elif82: Dacht ik al :D

9. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Ego-bericht....

Ik ben weer thuis (00.15 uur). Heb ongeveer om 9 uur vanavond ziekenhuis gebeld omdat ik de kleine meid, heel deze dag amper gevoeld had, alleen vanmiddag even tijdens een hikbeurt, maar ook toen geen duidelijke sterke bewegingen… Ze zeiden meteen kom maar deze kant op, dus zo gezegd, zo gedaan…. Ik lag even half 10 aan de ctg…. Na een dik half uur kwam ze terug om te vertellen dat ze me er nog niet vanaf konden halen omdat de kleine net sliep en dan wachten ze tot ze weer wakker is. Dus wij wachten en wachten en onderwijl was ze best wel wakker, maar we dachten die hebben het druk…. Na ruim een uur niemand gezien te hebben maar op de bel gedrukt en na tien minuten kwam er iemand me van de ctg afhalen….. kon ik eindelijk plassen…. We moesten nog wel wachten op de verloskundige die nog een echo wilde maken…. Dat duurde ook nog even…. Ze verontschuldigde zich dat ze zo lang op zich liet wachten, maarja druk druk….. en nam echt even de tijd voor ons… Ze heeft met de echo gekeken of er nog voldoende vruchtwater was en dat was er…. Dus geen reden om me daar nog langer te houden….

Dit was dus de eerste nacht dat de kleine meid Papa uit zijn slaap hield, want die had er al voor half elf in willen liggen aangezien straks om 5.15 uur zijn wekker weer gaat. Hij ligt nu dan ook op bed, maar ik ben veel te hyper….. wat een ervaring zeg…. Wel we weten nu de weg naar de verloskamers, hihi….. Hadden de tas voor de zekerheid maar meegenomen…. Gelukkig hoefden we niet te blijven….
    Lag echt heel de tijd aan het ctg te denken, jeetje over 5 weken lig ik hier weer maar dan voor het echie….. met een big smile op mijn gezicht…

Ik kan vannacht tenminste met een gerust hart slapen…. Al is de kleine meid nu een enorme boef door telkens te bewegen…. Dat had ze een paar uur eerder moeten doen, de boef….

Jullie goedemorgen als jullie dit lezen….. ik slaap uit!!!!

10. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Charpi Jeetje meid, wat een verhaal. Fijn dat alles in orde is met de kleine meid en dat ze nu wel weer volop aan het bewegen is. En papa kon hiermee alvast kennismaken met zijn leven na de bevalling. :D

11. Tese

Tese Niet meer actief

Goedemorgen, lig op dit moment ook aan de ctg. Voelde me niet lekker met hoofdpijn en bandgevoel om m'n middel. Dus om kwart voor 5 even gebeld. Mocht zoonlief en manlief uit bed plukken en op naar het ziekenhuis. Waarschijnlijk is het niets want ik heb een mooie bloeddruk. Maar voor de veiligheid hebben ze bloed geprikt en gaan ze m'n urine controleren. M'n man is er even tussenuit gepiept om Sem naar het kdv te brengen.

12. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

Moet zo direct toch alleen naar de afspraak:(
    Tja.. zag het al aankomen..
    Ik laat wel weten hoe het verlopen is als ik terug ben!!:)

xxx

13. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    charpi, wat een avond. fijn dat alles goed was!

14. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    muppet, o jee midden in de nacht naar het zh! fijn dat je bloeddruk goed is. succes nog daar.

miracle, wat jammer dat je vriend niet meegaat! succes bij de reis en je afspraak!

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    jeetje meiden wat een berichten!!

@charpi: gelukkig was alles goed met jullie meisje!!

@muppet: hopelijk is het allemaal goed met jullie!! dat is ook wat zo midden in de nacht naar het zkh toe...

@miracle: suc6 vandaag weer in het zkh!! begrijpelijk dat je vriend niet mee wilt maar toch vervelend...

hier over een half uur naar de vk toe voor controle ik ben benieuwd..

16. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Muppet Fijn dat je bloeddruk in ieder geval goed is, ik hoop de CTG ook. S6 nog even.

@Miracle S6 in het ziekenhuis en balen dat je toch alleen moet.

17. 3dewonder

3dewonder Actief lid

1 dec 2010
    170
    0
    0
    assen
    goedemorgen dames
    het zit hier ook nie meer de laatste dagen
    mandaag en dinsdag waren me meisjes nog ziek dus woensdag weer naar school en gisteren
    en vandaag weer thuis want me sloten van de auto zijn allemaal bevroren en krijg ze naar een half uur te hebben zitten klooien niet los dus school gebeld dat we niet konden komen inverband auto pech en het is voor mij te ver lopen op moment want me heup is van de val gisteren goed blauw en spierpijn in de hele heup en been heerlijk !!!en slapen zit er ook niet in sinds gisteravon half 9 indalings weeen gehad tot vanochtend 6 uur dus weer de hele nacht niet geslapen maar gelukkig maandag naar de gyn echo halen als weer te snel is gegroeit gaan ze me volgende week donderdag proberen te strippen hopen dat het effect heeft
    sorry voor lange verhaal en geklaag :)

18. maartje85

maartje85 Actief lid

27 mrt 2010
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen lieve meiden,

Jeetje, het zit iedereen weer niet meer he?!
    Sterkte, beterschap en succes voor iedereen net uit, in of op weg naar het ziekenhuis ;)

@Marokkaanse: welkom, je past inderdaad goed bij dit clubje.

@Youngmom: ik stuur je zo een PB :)

@december/januari: ik ben benieuwd naar het lijstje, maar volgens mij zijn er nu al 4 of 5 dames die nog in december zullen bevallen.

@ego: gisteren met twee vriendinnen wat wezen drinken in de stad.
    In de auto terug kreeg ik erg last van mijn ribbenkast (achter en onder mijn borsten. Het duurde zeker een 10 minuten, kwartier. Ben thuis snel in bed gaan liggen, rustig door geademd en toen zakte het wel weer. Mijn buik was ook erg gespannen.
    Ik kon niet herleiden waar het van kwam, zou dit een oefenwee geweest zijn, ookal was het meer 'borstpijn' dan buikpijn?

19. Marokkaanse

1 apr 2010
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het leek me ook leuk om me aan te sluiten :D

20. Marokkaanse

1 apr 2010
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat goed van je dat je toch even gebeld hebt. Hopen dat het allemaal goed is!!

Ik had sinds gisteravond menstruatie krampen en vannacht ook harde buiken met pijn (om d. Ik voelde gewoon weeén!! Dus net even naar de verloskundige gebeld en moet kijken of ik een blaasonsteking heb zo ja, naar het ziekenhuis voor medicatie :).

Deel Deze Pagina