Vannacht en vanmorgen meisje alweer gevoeld, toch ben ik blij dat ik even naar het ziekenhuis ben gegaan voor de zekerheid..... Muppet, ik hoop dat de ctg goed is meid.... Marrokaanse, welkom hier.... Maartje, misschien lag je baby errug hoog in de baarmoeder dat dat de pijn veroorzaakte.... 3dewonder, jeetje meis het zit jou idd ook niet mee..... ben benieuwd naar de echo volgende week.... Miracle wat vervelend dat je toch weer alleen naar het zh moet.... succes vandaag.....
Hallo dames, lees nog steeds mee hier. Kan merken dat we allemaal richting einde gaan, want een hoop dames met kwaaltjes en ook wel serieuze dingen. Heel veel sterkte voor iedereen!!! Sommigen krijgen ook wel kwaal op kwaal, en dus zwaar te verduren. Ben ook benieuwd wanneer de eerste beeb geboren gaat worden. Al best snel volgens mij! Jeetje, wordt wel echt zo Ik hoor jullie wel eens over harde buiken. Doen die bij jullie zeer? Ik heb alleen door dat ik een harde buik heb als ik bij toeval over mijn buik wrijf, anders voel ik het niet eens..... geen idee dus hoe vaak ik ze heb. Kindje is hier ook al ingedaald. Stond ik van te kijken, want niks gemerkt en gevoeld en juist meer last van maagzuur nu. youngmom: wat heerlijk dat je je jongens weer hebt gezien en vooral kunnen knuffelen!!!! Hopelijk blijven de kindjes in je buik nog eventjes zitten... al kan ik het me voorstellen dat het straks ook heerlijk is om weer wat meer te kunnen en de kleintjes in je armen te hebben. elif: sommige dames hebben heel snel hun oordeel klaar. Vooral op anonieme fora als dit. Zó makkelijk om dan maar (onnadenkend) je mening te spuien, zonder rekening te houden met een ander (laat staan je in te leven). Trek je er dus alsjeblieft niks van aan.
Dank je wel Juudje Nee heb nu ook zoiets ach laat maar. Maar de hormonen zorgen soms dat je nog sneller boos bent
Charpi ik ben blij dat je de kleine meid gevoeld hebt vandaag!! Kan me voorstellen dat je je direct zorgen maakte
@charpi: fijn dat je je meisje alweer goed voelt!! hier terug van de vk! alles was weer perfect. ik heb inderdaad voorweeën maar zolang ze niet regelmatig komen is er niets aan de hand. bloeddruk was ook nog goed. ons meisje is helemaal ingedaald en ligt vast in mn bekken. ze schatte haar bij een geboorte met 40 weken op 6 a 7 pond dus een lekker klein meisje (met lange benen)
***********Nieuws van Mimi************ Mimi sms-te mij daarstraks dat zij en Martin onderweg zijn naar het ziekenhuis,ze heeft heftige weeën,nog geen ontsluiting maar de baarmoeder is wel verweekt. Zodra ik meer weet,laat ik het jullie weten. **************************************************** Zelf vanmorgen naar de huisarts geweest,ik verging van de pijn door de aambeien.Er moest een aambei weggesneden worden,die was zo ontzettend groot en nu heb ik een beetje pijn van de snee. Ik heb zalf gekregen en ik krijg steunkousen voor de dikke voeten/enkels,ik kan n.l bijna niet meer lopen van het vocht. In mijn li bovenbeen heb ik zwangerschaps ischias,het gevoel is in mijn li boven been bijna constant weg. Sorry voor mijn gezeur,ik heb ook steeds weer wat nieuws. Ik reageer snel op jullie hoor,ik moet alleen veel bij lezen zag ik en daar heb ik even geen puf meer voor.
@vlinder: oei dat klinkt pijnlijk!!!! hopelijk zijn je aambeien snel weg... lees net ook het smsje van mimi je was me net voor met neerzetten hihi. enne zeuren mag hier hoor
Jeetje dat nieuws van Mimi! Ocharme het heeft haar echt niet meegezeten heh Vlinder en jij een aambei laten weghalen oei dat klinkt niet lekker. Tot nu toe geen last van * afkloppen* Naomi wat goed dat alles goed is met jullie meid. En jullie meid geschat op 6 a 7 pond netjes, onze man word ook in gram geschat op 3300 a 3500 bij 40 weken
jullie krijgen ook een fijn ventje dan elif!! vind dat wel een mooi gewicht hoor, heb ik liever als een 8ponder hihi. vind het ook wel fijn om eve goed nieuws te hebben, want zoveel goede verhalen horen we hier niet meer helaas
@chapri nee soms heb je inderdaad van die dagen tussen dat alles tegen zit ik ben ook benieuwd naar de echo maandag want mischienn zijn we dan wel eerder opnieuw papa en mama als het strippen gaat lukken volgende week donderdag hoop het zo !!!
Charpi wat fijn dat je jullie kleine meid weer voelt,ik kan me je ongerustheid heel goed voorstellen. Naomi wat fijn dat jullie kleintje geschat wordt op 6 a 7 pond bij 40 weken.Ons kleintje was vorige week,bij 32 weken meer dan 4,5 pond,ik heb geen idee wat het geschatte gewicht zal zijn bij 40 weken,zal het volgende week eens vragen. Dus ik was je eventjes voor,Mimi smst ons beiden he. Marokaantje welkom bij ons clubje. Elif het weg laten snijden van de aambei is mij 100% mee gevallen,ik heb nu veel minder pijn,die aambei zat constant in de weg en nu zit er een kleine snee die wat irriteerd.Ik hoop voor jou en alle andere dames dat jullie er geen last van zullen krijgen.
ja klopt mimi smst ons beide ach dan is er altijd iemand die het hier snel kan plaatsen!! fijn dat je niet zoveel last hebt van het sneetje!
Naomi het is wel fijn dat we een buddy hebben,zo houden we elkaar op de hoogte en dat is hier ook fijn.
Gelukkig Ik ben blij vlinder dat je er niet te veel last van hebt het sneetje. Ik heb ze als kind wel heel vaak gehad voornamelijk als baby. Hier beetje goede hoop voor onze afwasmachine, die deed het namelijk al weken niet meer. Het programma was waarschijnlijk door de war geraakt na dat een glasstukje???? bij de pomp vastzat. Gisteren hebben we hem eens laten draaien en hij deed het. Nu net beetje afwas erin gezet, niet dat ik wachte dat hij vol zat en dan proberen En tot nu toe doet hij het ook nog steeds. Dat zou erg fijn zijn!
berichtje van mimi: om de minuut heftige weeën. krijg longrijping en nu 1 adelat weeënremming, over een half uur weer 1. ze gaan proberen te remmen maar of het lukt weten ze niet, omdat haar baarmoedermond behoorlijk reageert. ze moet sowieso in het ziekenhuis blijven.
**************Mimi Nieuws************** Mimi heeft om de minuut heftige weeën,ze krijgt longrijping toegediend en 1 adalat (weeën remmer) over een half uur krijgt ze er weer eentje.Ze willen proberen de weeën te remmen maar of het gaat lukken dat weten ze niet,haar baarmoedermond reageerd n.l behoorlijk. Ze moet sowieso in het ziekenhuis blijven,ik heb haar sterkte gewenst namens ons allen. *************************************************
fijn dat jullie vaatwasser het weer doet elif!!! hier net een hartverzakking gehad van het vuurwerk... wat een mega knal zeg bah bah. heb altijd een hekel aan die jongelui die knalvuurwerk afsteken zo vroeg! ze blazen hier ook altijd vanalles op. nog even dan gaan onze containers het grasveld op, want als ze die opblazen en ze vatten vlam dan vliegt het hele huis in de fik (houten buitenkant waar de containers staan)