Januari 2011 mama's deel 3 NA CRASH

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    jeetje wat heftig van Mimi:(
    Pfff toch schrikken zoiets hoor.

Wel lief dat haar 2 buddy's direct het nieuws komen melden:D

2. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Naomi ik heb je een priveberichtje gestuurd.

Elif omdat Naomi en ik steeds tegelijk reageren heb ik haar gevraagd of zij hier alle nieuws wil berichtten en als ze niet in de buurt van de pc is dan kan ik hier wel wat neer schrijven,is wel zo overzichtelijk,hahahaha:D.

3. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    Muppet, ook al inleiden, spannend

Youngmom, goed idee, zal je zo een pb sturen

marokkaanse, welkom

Charpi, gelukkig is alles goed met jullie kleine

mimi, jee jij maakt het helemaal spannend!! hoop dat de ween afzakken en je kleine nog even kan blijven zitten

Vlinder, dat klinkt ook niet lekker, knuff

ego: buikpijn bah, buik voelde ook strak aan, zakt nu weer af gelukkig.

4. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    als ik er zo op terugkijk denk ik dat het misschien mn eerste voorwee is geweest? of toch een harde buik...

5. maartje85

maartje85 Actief lid

27 mrt 2010
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mimi: oei oei, we denken allemaal aan je! Sterkte.

@Leeuw: ja gek is dat he, ik heb sinds een dag ook duidelijke pijntjes, maar of dat nou voorweeeen zijn, harde buiken of gewoon darmkrampen ... lastig te beoordelen met zo'n 'volle' buik.

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @leeuw: het zou weleens een voorwee kunnen zijn ;)

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Het word spannend hier zeg! Mimi, zet hem op meis als het doorzet en hopelijk blijft je kindje nog ff zitten en lukt het met de weeen remmers!

Anderen met voorweeen..troost je...straks allemaal minder werk hihi.

Nu hier gaat het niet meer lukken om van 2010 een goed jaar te maken helaas. Net slecht nieuws gehad via de telefoon, ik ben bang dat zwanger zijn voor mijn oude Due Date niet gaat lukken meer.....

De operatie heeft geen effect gehad helaas.......mijn lichaam houdt me gewoon alweer voor de gek. Ben bijna op het punt om te zeggen stik er allemaal maar in...ik heb er geen zin meer in....

Wat ben ik blij om hier zulkk goed nieuws te kunnen lezen! En dat alles zo goed gaat met jullie (op de normale ongemakken na dan ;P)

8. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Leeuw het klinkt wel als een voorwee,mijn gyn zegt dat dat vanaf een week of 33 normaal is,je baarmoeder is al aan het oefenen,maar het kunnen ook je darmen zijn,de buikgriep heerst.

Antares wat een rot nieuws voor jullie,mag ik vragen wat er precies bij jullie is,ik heb dat niet helemaal mee gekregen.

Hier gaat het vrij goed,de pijn van de aambeien is heel erg afgezakt en ik heb net heerlijk een uurtje geslapen.De steunkousen heb ik ook al en ik heb ze na het rusten aangetrokken en ik ben er heel blij mee,ik kan weer wat rondlopen in huis,dat lukte me al een paar weken niet meer,ik krijg vast een fijn weekend:D.

9. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Vlinder, ik heb PCO. Heb geen eisprong van mezelf en is ook moeilijker op te wekken iedere keer. Heb kort geleden een operatie gehad om dat proberen natuurlijk te laten verlopen..maar heeft blijkbaar geen effect.

1e jaar na geboorte dochtertje had ik mooie cyclus....maar geen zwangerschap, na laten kijken maar ik heb dus gewoon een cyclus van niet meer dan 34 dagen (varierend tussen 21 en 34 dagen vaak) zonder eisprong....en nu dus weer. Mijn lichaam doet zijn werk zonder de nodige hormonen...en die heb ik echt nodig om zwanger te raken.

Ach lang verhaal....maakt ook niet zoveel uit, het komt wel een keer. Hopelijk natuurlijk, anders maar weer aan de hormonen.

En wat fijn dat de steunkousen helpen!! dat zal een verademing zijn zeg. geniet maar van het rondhobbelen zonder teveel pijn!

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    berichtje van mimi:

de kleine laat zich niet remmen. ze heeft nu 3 cm ontsluiting en zit vol in de weeën. Alles staat al klaar.

de 1e januaribaby wordt dus zeer snel geboren...

11. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ooh go mimi!!!

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    antares balen zeg dat de operatie geen effect gehad heeft!!

13. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Antares dat is een rot situatie zeg,je wordt er vast moedeloos van,dikke knuffel voor jou.

Ik kan nu weer heerlijk rond hobbelen:D en dat kan ik wel even gebruiken na een paar mindere dagen.

14. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Mimi krijgt vandaag of morgen vast hun dochtertje,dat is dan de eerste januari baby en dan Wendy maandag aan de weeën opwekkers,we kunnen er strax beter het december forum van maken:D.

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ik verwacht dat de kleine bij mimi vandaag nog komt. het gaat vrij snel als ik het zo allemaal lees...
    ik houd jullie op de hoogte als ik meer weet ;)

16. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Naomi dat gevoel heb ik eigenlijk ook wel,ze schreef ook dat alles al klaar staat voor de kleine meid.

17. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Het kan best wel snel gaan idd voor mimi.....denk dat de beeb er zo zal zijn in ieders geval vandaag nog hoor!

18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ja inderdaad vlinder, alles staat al klaar dus hun verwachten ook dat ze er zo is.
    zal ze een stuitbevalling doen of een ks??

19. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Ze wilde voor de keizersnee gaan,er was iets met de stuitbevalling,ik weet even niet meer wat.

20. maartje85

maartje85 Actief lid

27 mrt 2010
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat spannend allemaal! *duimt voor Mimi dat alles goed gaat*

@Antares: wat verschrikkelijk balen zeg ... hoe gaat het nu verder?

@ego: lekker middagje op de bank gehangen. Gaat nu prima met de buik, maar bij inspanning snel harde buik. En inderdaad, voorweeen nu scheelt hopelijk straks als we echt 'aan de gang gaan'.

Deel Deze Pagina