oke dat is mij ontgaan wanneer ze zien dat het echt niet meer stopt zullen ze de kleine wel gaan halen. pfff vind het zo spannend he!!
Jeetje wat een nieuws van Mimi..... ik denk aan je en laat mijn duimen draaien dat alles voorspoedig zal gaan.... Als Mimi een keizersnede krijgt zullen ze haar denk ik niet lang meer laten puffen als ze nu al 3 cm ontsluiting heeft..... Hoeveel weken en dagen is Mimi nu eigenlijk onderweg??
Naomi dit schreef ze 7 december over de stuitbevalling; zeligt in volkomen stuit dus dat gaat hem dan maar moeilijk worden, daarnaast is ons meisje draagster hemofilie.. met dus een stollingsafwijking die laag of hoger kan zijn dat weet niemand. er mag NIET aan haar getrokken enz. word. vacuum/tang e.d. mag niet. dus stuit bevalling die voor haar zwaarder is en dus met een hoge kans op interne bloedingen bij de kleine, ga ik dus niet doen. Zal waaarschijnlijk ook zeer afgeraden worden door het hemofilie team. en dan is er ook nog mijn chronische rug, die niet langer persweeen mag verduren als 1 uur. Dus dat is gewoon geen optie voor ons..
ja klopt ja nu herinner ik het me weer... misschien ligt ze ondertussen al op de OK, zal vanavond nog wel een sms krijgen
Mimi en ik zijn even ver,mijn verloskundige zei dinsdag dat mocht ik deze week bevallen de kleine in de couveuse moest maar dat de levenskans heel groot is,er zijn wel wat risico's als ze nog zo klein zijn maar het zijn vechtertjes. We wachten het af,misschien laten ze haar toch eerst gewoon bevallen.
ja klopt, overleven doen ze het nu meestal wel!! mijn broertje is met 32 weken geboren beter even in de couveuse dan tot ze sterk genoeg is...
jeetje wat een bericht ik hoop dat allemaal goed gaat met mimi en de kleine natuurlijk we duimen voor haar en martin !!
Januari 2011 mamas Geboren Uitgerekend Lauwie 26 december - jongen Wen1975 30 december (13 december ingeleid) - jongen Moosey 03 januari - jongen Naomi123 04 januari meisje Maartje85 14 januari (30 december ingeleid) - meisje Miracle1990 20 januari (11 januari ingeleid KS) - meisje Leeuw86 12 januari - meisje Youngmom 18 januari 2 x verrassing Mimi83 24 januari meisje Elif82 24 januari jongen Meiden: 5 Jongens: 4 Verrassing: 2
Jeetje....mimi nu al! Fijn dat jullie ons op de hoogte houden meiden! @Antares: wat een vervelend nieuws. Ik hoop voor jou dat je nog wel een kindje mag verwachten! Sterkte!! Niet leuk om zulk nieuws te horen! @Vlinder: auw aambeien. Lijkt me vervelend, maar gelukkig viel het weghalen je mee! Ik zit lekker languit op de bank te genieten van mijn weekend! Vriendlief is zelf een geboortebord voor in de tuin aan het maken. Ben benieuwd waar hij straks mee aan komt zetten haha
Zo, al met al heeft het 3 uur geduurd eer dat ik het ziekenhuis uit was vanochtend. Bloed was goed en de ctg ook. Maar ze vonden wel een plusje eiwit in mn urine. Is waarschijnlijk niets maar omdat ik mn vorige zwangerschap zwangerschapsvergiftiging heb gehad willen ze me xtra in de gaten houden. Dus nu moet ik 24 uur mn plas opvangen en dat brengen we morgen naar het ziekenhuis. Zondag moet ik weer langskomen voor een ctg, bloed en weet ik wat nog meer. Toen ik thuis kwam ben ik maar naar bed gegaan aangezien ik nog geen 2 uur slap heb gehad. Maar mn hoofdpijn wil maar niet weg. Arme man moest gewoon werken en was helemaal op en kapot toen hij daar heen ging. Zo even de laatste reacties doorlezen.
Gyn-bezoek: de ukkies zijn een beetje gegroeid maar zitten nu niet meer 'op schema' maar dat is niet zorgwekkend want een tweeling is sowieso lichter dan een één-ling. Nu worden ze geschat op 2000gr / 1900gr (één-ling: 2200gr). En ik heb nog steeds 2cm opening dus heeft het stoppen van de remmers tot nu toe geen effect op mij. @charpi: Wat een verhaal! Gelukkig gaat alles wel goed nu. Rust nu maar goed meid... @mimi83: Veel sterkte! Hopelijk gaat alles goed en mogen we hier dus snel de eerste 'januari-baby' verwelkomen. @marije2121: Oké ik pas het zo meteen aan.
Januari 2011 mamas Geboren Uitgerekend Lauwie 26 december - jongen Wen1975 30 december (13 december ingeleid) - jongen Moosey 03 januari - jongen Naomi123 04 januari meisje Maartje85 14 januari (30 december ingeleid) - meisje Miracle1990 20 januari (11 januari ingeleid KS) - meisje Leeuw86 12 januari - meisje Youngmom 18 januari 2 x verrassing Marije2121 22 januari - verrassing Mimi83 24 januari meisje Elif82 24 januari jongen Meiden: 5 Jongens: 4 Verrassing: 3
@youngmom hier is 3 januari uitgrekend als goed is word gestript 16 dec weet niet hoe dat uitpakt en desnoods gaan ze elke week doen dus durf niet te zeggen waarneer precies en als goed hebben gekeken word dat van ons een jongetje
Youngmom ik ben uitgerekend voor 24 januari 2011 van een jongen. Muppet ik hoop voor jou dat het niet een teken is van een aankomende zwangerschapsvergiftiging,het wordt voor jullie een spannend weekend. Wat is het hier overigens druk,iedereen zit op goed nieuws te wachten van Mimi denk ik.
@Mimi: Jeetje wat lees ik nou! Heel veel sterke meid, het ziet er erg naar uit dat je de eerste gaat zijn hier. Ik hoop dat alles goed gaat met jou en de kleine meid! @voorweeen: Die zijn bij veel meiden hier aanwezig. Begint nu toch wel spannend te worden he? We zijn echt bijna aan de beurt... @Antares: Jeetje meid het zit jullie ook niet mee he. En wat gaat er nu gebeuren dan? Kunnen ze nog wat doen? @Vlinder: Heb je zoveel last van vocht in je benen? Bah vervelend, gelukkig werken de steunkousen. Ik weet nog dat ik vorige zwschap ook zoveel vocht had. Als ik mn voet optilde voelde ik gewoon vanalles zwabberen in mn voet dat was zo vies! Gelukkig heb je ook minder last van je aambeien nu. @Naomi: Irritant he al dat vuurwerk, ik kan er ook niet tegen. Durf vaak ook als het te erg word niet meer naar buiten want ze kijken echt niet waar ze gooien! @Charpi: Ik ben ook blij dat je gegaag bent! Je kan beter een keer teveel als te weinig gaan. Gelukkig is ze alweer te voelen nu. @Wen: En wat gaan je man en jij nog doen in jullie laatste weekendje met zn tweetjes? Wel nog even lekker genieten met zn tweetjes hoor!
@youngmom dank je wel!! De kleintjes gaan bij jou dus ook wel even eerder komen? Je mocht nu toch weer uit bed enz? Hier belde de kraamzorg net. Ze komen volgende week langs. Was al benieuwd wanneer ze zouden gaan bellen.