youngmom: rustig aan he.. hopenlijk gaat het vandaag overdagg wat beter..ja 2 meiden is ook wel heel gaaf..het is een eeneiige tweeling dus?? Ik vind het ook zelf vooral erg moeilijk inderdaad om hem zo heerlijk kbuiten te zien rennen en spelen en ik kan het zelf niet op het moment.. Maar straks wel weer en omdat hij nog zo jong is als deze kleine komt, zal hij het zich niet meer echt herrineren en kan hij straks weer volop van mama en rennen en spelen genieten!' haha ga jij maar even met je jongens mee.. Oke, kijk wat ik net gedaan heb.. Mijn man en mijn zoon naast elkaar...
Youngmom mag ik jou vragen of jij jou tweelingen via ivf hebt gekregen.Klopt het dat jij ook bedrust hebt,ik heb nog niet alles bij gelezen. Mimi het zal wel erg moeilijk voor je zijn dat jezelf nu niks met je zoon kunt gaan doen,het is wel heel erg fijn dat er wel lieve mensen om jou heen zijn die die zorg tijdelijk van je over nemen.Ik vind jou een sterke vrouw en hoop dat je het nog een tijdje vol kunt houden in bed.Wat een mooie fot van je man en zoon,goh wat een gelijkenis zeg Elif dat irritante harde gevoel in je buik heb ik vandaag en ik dacht,er zal toch niks zijn,ik ben opgelucht te lezen dat jij er gisteren last van hebt gehad. Mijn gedachte was dus ook goed dat de kleine met de rug naar mijn buik ligt,ik voel n.l de bewegingen binnen in mijn buik. Wen1975 sterkte met je ribben,wel raar dat ze steeds zo pijnlijk zijn,heeft het te maken met de kleine die er tegen aan zit te drukken. Volgens mij vergeet ik nu vele dames,maar jullie schrijven heel veel en ik heb niet veel tijd momenteel om te lezen en te schrijven. Vandaag heb ik toevallig een dagje niks,geen ziekenhuis bezoeken,maar ik heb vandaag een dipdag. Ik ben erg moe,chagarijnig en hongerig,sinds drie dagen heb ik heel veel trek en kan ik maar gaan eten,doe ik dat niet dan word ik heel erg misselijk. De verloskundige denkt dat het komt doordat de baby dan een groei spurt maakt.
vlinder, dan geef je er toch lekker een dagje aan toe? lekker chocola ofzo, is ook anti-dip wen, ik weet ook af en toe niet hoe ik moet zitten voor mijn ribben. lijkt me heel pijnlijk wat jij hebt. youngmom en mimi, vermaken jullie je nog een beetje? ik doe vandaag een dagje mee. voor 1 dagje wel lekker, maar met uitzicht op weken niet fijn!
Mimi wauw dat is idd net een 1eiige tweeling hihi wat lijken die erg op elkaar. Nu was volgens mijn man , de kleine toch op mij gaan lijken als het van ons was, want alle jongens lijken in hun familie op de mama Vlinder ja je hoeft je geen zorgen te maken! Ik had ook zoiets heh gatsie wat een gevoel Maar het kwam echt door hem. hij maar met zijn rug draaien en onder spanning zetten
Lauwie hoe voel je je vandaag,jij was gisteren ziek toch,ik heb toch de goede voor me. Elif gek gevoel he,ik dacht eerst wat is dit,maar toen ik ging voelen toen voelde ik gewoon dat het de kleine was en dat het geen harde buik was.Gelukkig las ik dat jij gisteren hetzelfde hebt gehad,dat is geruststellend.
Mijn man zit ook elke avond als we op de bank zitten te voelen hoe hij nu ligt. Waar zijn hoofdje en waar zijn kontje Zo lief en dan voelt hij hem ook echt draaien. En dan die ogen van hem!!! Niet om te overdrijven of dergelijke maar ik ben zo blij dat hij nog 10000 maal beter reageerd als dat ik gehoopt had. Hij is een echte papa net als wat al zijn collega;s zeggen
vlinder, ben vandaag ook nog ziek. het gaat gelukkig wel wat beter. ben je down door alle gedoe met je vriend? enig idee wanneer jullie meer horen over waar de pijn vandaan komt?
Schattig die 2 fotootjes mimi! Ik ben er zelf nog niet helemaal achter hoe ik kan voelen hoe de kleine ligt. Tips elif? Ik heb vanavond mijn 1e pufcursus. Ik hoop dat gezellig is en het niet te suf is ofzo!
Hmmmmmm nou je voelt iig 2 harde verdikkingen. Ben er eigenlijk achter gekomen dat hij met zijn kontje aan de linkerkant ligt ( voor mij) van mijn bekken aangezien hij draait als ik lig en dan lekker ligt te stampen met zijn voetjes naar boven toe. We voelen iig beiden het hoofdje en het kontje. En toen M zachtjes op zijn hoofdje duwde gaf hij commentaar van duw niet zo Dus als je kleine met het hoofdje naar beneden ligt misschien al moet je aan een kant een verdikking voelen van zijn kontje. Dat is echt heel hard hoor! Net hier weer het irritante gevoel laat ik me ff heeeeeeeeerlijk uitrekken tegen mama haar buik zodat ie hard word( en weer voel je zijn hele rug, kontje en hoofdje) en dan ontspant ie weer
Lauwie laat je maar wat verwennen,hopelijk ben je snel weer beter. Ik ben idd wat down door alles met mijn vriend en ik ben wat moe,s'nachts duurt het lang voordat ik inslaap en ik ben daarna al vroeg weer wakker. We hebben geen idee wanneer mijn vriend de uitslagen precies krijgt,we worden z.s.m gebeld. Marije veel plezier bij je puf cursus Elif wat fijn dat je man zoveel beter reageerd dan dat je gedacht en gehoopt had,hij zal straks een geweldige vader zijn,dat kan niet anders.
Mijn vermoeden van deze week over vlinder klopt helemaal Ik "ken" haar van een ander fora een hele tijd geleden alweer ( zo'n 1,5 jaar) hihih wat toevallig zeg Grappig eigenlijk hihihi Hoop dat je vriend zich snel beter voel en de uitslagen goed zullen zijn Jullie hebben genoeg miserie achter de rug heh
Elif ik ben heel blij dat jij mij hebt herkend en dat je mij een prive bericht hebt gestuurd. Elif en ik zijn er achter gekomen dat we heel veel dingen hetzelfde hebben mee gemaakt de laatste tijd.
@vlinder: Tuurlijk mag je dat vragen. Alletwee de tweelingen zijn natuurlijk gekomen, zonder ivf dus. En inderdaad ik heb verplichte bedrust. Hopelijk gaat het snel wat beter met je! @lauwie: Vermaken is een groot woord maar het lukt nog wel. Mijn vriend is vroeger van werk gekomen. Jippie! nog eens quality-time met z'n 4'en gehad! Al lieten er twee voelen dat we toch al een beetje met 6 zijn Hij is dan nog met de jongens en de hond naar zee geweest en daar hebben ze zich genoeg uitgeleefd. Nu zijn ze heel liefjes aan het spelen hier. Nu is hij naar mijn schoonzus om de babykamer (en nog andere dingen) in elkaar te steken.
Youngmom zo dat is toevallig,wat geweldig,je hoort dat niet vaak.Wat lief van je vriend om eerder thuis te komen,voor jullie kinderen ook een leuke verassing en heerlijk naar zee met het mooie weertje van vandaag.
hier net even heerlijk met mijn kleine ventje op mijn bed gespeeld.. eerst nijntje gelzen, toen ging hij in het voornamen boek kijken maar hij heeft niets gevonden.. en daarna van mijn bed afglijden, het stuk achtr ijn rug staat een stuk omhoog dat ik zeg maar steun in de rug heb en hij had zelf bedacht dat hij daar af kon glijden hihi.. nu is hij lekker te bed
@vlinder: Ja hé. Nuja hij is zelfstandige en dus kan hij meestal wel zijn werkuren regelen. Maar veel afspraken en meetings enz dat hij dan weer niet kan verzetten of die laat duren. @mimi83: Wat fijn zeg!