Januari 2011 mama's deel 3 NA CRASH

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ink1313

Ink1313 Actief lid

20 apr 2010
    300
    0
    16
    NULL
    Nederland
    @lauwie, denk dat ik van de week ff naar de winkel ga om iets uit te zoeken voor de oudste. Wordt denk ik een dvdtje ofzo. Hij is nogal een tv-junkie :) Ik pak alles in en doe het in de ziekenhuistas. Als het dan is geboren hebben we alles bij de hand.

Hoe doen de bijna-mama's met al een kind het eigenlijk als spruitje 2 (of meer natuurlijk) is geboren? WIj willen eigenlijk dat onze grote broer eerst de gelegenheid krijgt om kennis te maken met zijn broertje of zusje. Maar ben bang dat we de opa's en oma's met dwang moeten weghouden hahaha! Onze oudste is bij een van de opa's of oma's en we willen graag dat die hem dan naar het ziekenhuis brengen en dat ze dan zelf ff wachten op de gang, zodat de oudste ff rustig kan wennen aan het idee dat hij nu echt grote broer is. Maar hoe doen we dat midden in de nacht? Geen idee nog eigenlijk!

2. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    goeiemorgen!

kwam even kijken of er al weer nieuws was van mimi, maar nog niet dus.

alweer een tydje niks meer van Cyntje gehoord, iemand enig idee?

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    hier ook nog geen nieuws gehoord van mimi, zal wel goed gaan. misschien even bijslapen nu van gisteren.

@vlinder: als ze iets smst wil jij het dan vandaag hier neer zetten? ik ben vanmiddag de stad in en naar de verjaardag van mn nichtje...

4. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Naomi dat is prima,doe ik,als je weer thuis bent dan geef je maar een teken.
    Ik had haar vanmorgen om 9.00 uur een berichtje gestuurd,met de vraag of de weeën nog steeds zo goed als weg waren en of ze dan naar huis mocht,maar ik heb niks gehoord.Dit kan twee dingen betekenen,of ze heeft even tijd voor zich zelf nodig of er is toch wat aan de hand,we zullen het vanzelf wel horen.

Naomi gezellige middag in de stad,ga je gezellige kerst inkopen doen,het is vast erg gezellig in de stad.

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ja klopt we zullen het vanzelf horen hoor ;)

nee geen kerstinkopen hier. spullen om taarten te maken:p nieuwe hobby hahaha maar ik wil graag bij de xenos enz. dingen gaan halen want die zijn veeeeel goedkoper dan via zo een webshop. dan hoef ik straks alleen de taartmix en marsepein online te bestellen.

6. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    nog iemand die benieuwd was naar mimi haar verhaal, hopelijk slaan de weeën remmers goed aan.. ze is in elk geval in goede handen.

Hier ook weer een bericht vanuit het ziekenhuis, 2e infuus is een feit.. hopelijk vanavond weer naar huis. Mijn bloeddruk deed net al 2x erg raar, ineens enorme daling, ik werd heel bleek, misselijk en zweten: had 2 dumpings achter elkaar en was tijdens het ctg en daarop konden we wel volgen dat de kleines hartslag gewoon bleef, dus die maakt het prima.

het is maar de vraag wat ze ermee kunnen doen volgens mij, de internist zegt een liter, de gyn een halve liter vocht omdat ik zwanger ben en het vocht al niet goed verwerkt wordt door het lichaam door de toenemende druk.. dus het is uitproberen hoe/wat. als je teveel vocht krijgt dan komt het achter de longen..

van mij mag ons ukkie wel gewoon komen.. dan kan ik ook weer op krachten komen.. afwachten hier ook maar nog...

weet iemand hoe het met zina is? ook a een poosje niks van gelezen namelijk

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ik heb even zina opgezocht!
    het is al vanaf 22 november stil vanaf haar kant. laatste berichten heeft ze hier toen getypt ivm de rechtszaak over het salaris van haar vriend.
    na die tijd is ze niet meer op zp geweest....

ik hoop dat alles goed gaat met haar!!!

@brademarie: gelukkig heeft jullie ukkie er geen last van tijdens de dumpings. hopelijk hebben jullie snel jullie ukkie in handen dan kan jij inderdaad weer herstellen!
    over een weekje mag hij/zij toch al komen!!!

8. maartje85

maartje85 Actief lid

27 mrt 2010
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Brademarie: oei, maar hopen dat je bloeddruk weer 'normaal' gaat doen. Gelukkig lijkt jullie kleintje er niet direct last van te hebben, dat is al heel wat.

@Naomi: veel plezier in de stad :)

@ego: vanochtend met man naar de Ikea geweest voor nieuwe badkamerkast en handdoeken. Ook een heel lief nachtlampje voor de baby gekocht ;) Hij is nu naar de kapper en boodschappen doen, ik heb een wasje draaien en ga zo maar eens de badkamer opruimen zodat de nieuwe kast in elkaar gezet kan worden en ingedeeld. Heerlijk idee: een nette, opgeruimde, schone badkamer, hihi.
    Wie weet zet ik he tbabybadje er ook wel in, deze staat nu nog op de babykamer...

9. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    ***************Mimi Nieuws*****************

Vannacht kreeg ze om 2.30 uur weer weeën,dit keer met persdrang,alleen blijft ze steken op 3 cm ontsluiting en in het zh begrijpen ze niet waar de persdrang vandaan komt.Ze heeft een spuit gekregen met een rustgevend/slaapmiddel en zij en Martin hebben tot vanmorgen 10.00 uur heerlijk geslapen.
    Ze krijgt strax een echo om te kijken waar de persdrang vandaan komt en of er verder iets te zien is,het blijft dus erg spannend voor hun en ook voor ons.

10. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    brademarie, succes met het infuus en je bloeddruk! hoop dat je snel naar huis mag!

ink, wij hebben net een knijpbumba voor de baby uitgezocht.
    ik vind dat ook nog wel lastig. ik hoop dat wij gewoon thuis kunnen blijven. kan zijn dat ze er doorheen slaapt en dat ze 's ochtends haar nieuwe broertje kan zien. kan zijn dat we haar 's nachts of 's ochtends naar de buren gebracht hebben, dan kunnen we haar halen op een tijdstip dat het uitkomt. kan ook zijn dat mijn ouders haar halen. weet nog niet of ik ze dan vraag even beneden te wachten of dat ze met zijn drietjes of viertjes (mijn zusje) tegeliijk boven komen. in ieder geval wil ik niet dat er ander bezoek eerder komt. en als we in het ziekenhuis belanden, haalt of mijn vriend haar bij de buren of ze komt ook met mijn ouders.

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    vind het ook erg vreemd dat ze al persdrang heeft bij 3 cm....
    ik hoop dat de echo goed is maar dat ze wel weten maar de persdrang vandaan komt!

12. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Ik kreeg net nog een sms-je van Mimi,ze is blij dat wij met zijn allen zo met hun mee leven.
    Ze zit er alleen wat door heen,haar rug is stuk en pijnlijk door de heftige weeën,die ze al heeft sinds donderdagavond 22.00 uur.
    Ze maakt zich zorgen of ze het zo nog lang gaat volhouden,ze geeft ook aan dat ze de bevalling nu niet aan zou kunnen.Ze wachten de echo eerst maar weer af,ze is in ieder geval heel erg moe van de weeën en in het zh willen ze de kleine,indien mogelijk,het liefst laten zitten tot de 37 ste week.

13. maartje85

maartje85 Actief lid

27 mrt 2010
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje meiden, wat heftig zeg! Je leeft toch ontzettend mee met iemand die je eigenlijk niet 'kent'.
    Nu maar hopen dat er snel meer duidelijkheid en zekerheid is voor Mimi en haar man.

14. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Jeetje....wat gedoe voor mimi zeg!! Hopelijk blijft de kleine inderdaad nog even zitten.

Hier een opruim/boodschappen dagje voor de boeg!

15. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    het blijft dus nog spannend voor mimi. was colin niet ook te vroeg geboren? vervelend zeg dat ze er zo doorheen zit!

16. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Jeetje wat een toestand voor Mimi. Ik hoop dat ze snel duidelijkheid krijgen. Maar als je al 3cm ontsluiting hebt, dan moet het kindje toch binnen een aantal uur komen?

@Brademarie Bij jou ook al narigheid, maar wel fijn dat de kleine het goed blijft doen. Ook voor jou hoop ik snel duidelijkheid.

@Goofy Ik word ingeleid ivm heel veel vocht vasthouden en een hoge bloeddruk. Bloeddruk is nog niet gevaarlijk hoog, maar voornamelijk het vocht is geen houden meer aan en veroorzaakt veel pijn.

@all Ik kijk het nog even aan, maar wrs ga ik ook zometeen het zkh bellen aangezien het vocht nog weer meer is geworden in voornamelijk mijn voeten. Moest bij verergering, ook van bestaande klachten, contact opnemen met het zkh. Sinds gisteravond gaat het langzaam bergafwaarts. :( Nog maar even flink overdreven met de beentjes de lucht in en daarna kijken we even verder.

17. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Meiden wat een heftig nieuws allemaal!!!
    Mimi ik kan me voorstellen dat je kapotmoe bent van die weeën.
    Ik hoop dat de kleine meid nog ff blijft zitten.

Wen jij zoveel last van het vocht:(
    Bel ff toch voor de zekerheid hoor!!
    Beter 1 keer te veel dan te weinig.

Hier merk ik sinds vandaag mijn buik wat lager zit??
    Volgens mij is hij al goed aan het indalen.
    Heb ook deze week af en toe wat steekjes in mijn vagina gehad ( indalingsweeën) weet het niet hoe dat voelt dus.
    Maar het viel ons beiden erg op dat de buik lager zit.

18. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Ik leef enorm met Mimi mee momenteel..... kan me zo goed voorstellen dat haar alles een beetje teveel wordt....

En Wen met jou gaat het ook allemaal niet lekker.... gewoon bellen naar het zh meid.... Ik hoop dat het inleiden maandag (of eerder) voorspoedig zal gaan.....

Elif ja dan zou het best goed eens kunnen dat je baby aan het indalen is gegaan....

De rest van de meiden ook een enorme knuffel hoor..... kom op kanjers, nog een paar weken!!!!

19. Tese

Tese Niet meer actief

Mimi ik kan me niet voorstellen dat ze je zo laten lopen tot 37 weken! Dat zou mensonterend zijn. Ik hoop dat de weeën weer afzakken en voorlopig weg blijven.

Wen gewoon bellen hoor en niet twijfelen! Voor hetzelfde geld is je bloeddruk ook omhoog gegaan hierdoor. Dan leiden ze je maar een dag eerder in. Sterkte meid!

20. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    wen, je kunt weken met een paar cm ontsluiting rondlopen. als de vliezen breken ontstaat er infectiegevaar als je niet binnen een bepaalde tijd bevalt.
    succes met het vocht! ben benieuwd wat ze zeggen in het zh. en.. het is bijna maandag! spannend!!

Deel Deze Pagina