Januari 2011 mama's deel 3 NA CRASH

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Lauwie morgen alweer 38 weken jeetje :D

2. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    ja, schiet op he, elif? denk af en toe ineens dingen als dat mijn vriend een feestje heeft, dat hij op moet letten wat hij drinkt omdat het zou kunnen dat ie me nog naar het zh moet brengen :).
    denk dat het nog wel zeker een week duurt hoor. vorige keer begon het op 39w5d (en beviel om 00:48u, dus net 39w6d). ga er nu eigenlijk ook vanuit dat ik rond de uitgerekende datum beval.
    hoe gaat het nu eigenlijk tussen jou en je ouders? geen twijfels meer over de naam?

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Het gaat wel redelijk goed.
    De naam was natuurlijk niet het eerste probleem ooi wat we hebben gehad ;)
    Hadden 1 jaar geen contact tot juni dit jaar.
    Moet bekennen dat ik toch nog heel erg lang met de twijfels heb gelopen terwijl ik zo weg ben van de naam
    Maar we gaan zeer zeker voor deze naam.
    En onderhand heeft mijn moeder zijn naam ook al op de kerstkaart geschreven;)

4. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    ***********Mimi Nieuws****************

De echo was prima,ze hebben geen idee wat de oorzaak van de persdrang is geweest.
    Ze moet sowieso tot en met maandag in het ziekenhuis blijven.Ze krijgt vanaf vandaag 3x daags een spierontspanner zodat de baarmoeder ontspannen blijft en het is te hopen dat haar lichaam er rustig door blijft.
    Op dit moment is alles rustig en daar is ze heel blij mee,zo kan ze even tot rust komen.

Wendy bij jou gaat het ook niet zo lekker zeg,heb je het ziekenhuis al gebeld,jij ook sterkte en ik leef ook met jou mee hoor.

Ik ga nu even naar de kerstmark hier in het dorp,dankzij de steunkousen kan ik weer gewoon lopen en dus kan ik ook even wat leuks gaan doen.

5. maartje85

maartje85 Actief lid

27 mrt 2010
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfoe, dat scheelt weer een heel klein beetje, en ze wordt tenminste goed in de gaten gehouden in het ziekenhuis.

@Wen: ben benieuwd hoe het met jou zal gaan, misschien vandaag of morgen al inleiden?! Anders in elk geval de zekerheid van maandag ... nog eventjes dus.

@ego: man heeft net de badkamer met de hogedrukspuit gedaan, de voegen waren smerig, bah. Is ook een fijn idee dat het weer hygienisch is. Nu is hij de nieuwe kast in elkaar aan het zetten. Kan ik dadelijk lekker opruimen :)

6. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    elif, fijn dat het 'ok' gaat en dat ze de naam lijken te accepteren. en goed dat je zelf ook niet meer twijfelt over de naam!

fijn dat mimi zo weer wat lekkerder in haar vel zit! hopelijk houdt ze het zo nog ff vol!

vlinder, veel plezier!

7. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Fijn dat Mimi nu spierontspanners krijgt, want rust heeft ze nodig.....

Wen, al gebeld meid???

Effe iets heel anders..... zijn jullie er niet mee bezig wat anderen straks van de naam gaan vinden.... heb er al nachtmerries over gehad..... stel dat ze de naam helemaal niets vinden.... bij ons weet niemand het.... maar we hebben niet een doorsnee naam en als ik soms in de krant kijk naar wat voor namen er worden gegeven, dan denk ik wel eens het zal je kind maar zijn die zo genoemd wordt.... dus dat kunnen ze ook over onze naam denken.... ik weet het, ik moet er schijt aan hebben... ohwwww waarom ben ik zo gevoelig voor de mening van een ander....:(

8. Duploke

Duploke Niet meer actief

hey meiden, ff nodig gehad om bij te lezen, was hier al 'n paar daagjes niet meer geweest.
    Wat 'n verhalen allemaal. Weet 't niet meer allemaal, maar Wen héél veel succes en Mimi: ik hoop dat alles nu rustig blijft en jullie kleintje nog 'n paar weekjes blijft zitten.
    Charpi: ik ben ook zo vreselijk onzeker over de namen,maar weet je wat dat is: zolang jullie het maar mooi vinden. er gaan altijd mensen zijn die 't niet mooi vinden. Je kan toch niet voor iedereen goed doen :)
    ben er zeker van dat jullie mooie namen hebben. (en anders moet je ze gewoon toch eens testen en iemands mening vragen.. of de onze ;))

ego: vreselijk drukke dagen gehad. donderdag CTG, de kleine deed 't goed, maar ik bleek netjes elke 5 min harde buiken te hebben (was me nog niet opgevallen). had ook wat tekens van zwangerschapsvergiftiging en ze hebben dan ook bloed getrokken. M'n waardes waren allemaal net goed, maar echt maar kantje boordje. had ook beetje eiwit in de urine. Bloeddruk was wel in orde. Maandag moet ik terug aan dat machine en ik denk ook weer bloed laten trekken. Heb sinds 't ziekenhuisbezoek wel echt buikpijn. De harde buiken zijn pijnlijker geworden. Heb ook last van dat menstruatie achtig gevoel, maar geen idee of ik nu echte weeën heb of de oefen-versie.
    Als't echt in gang zou schieten zou ik 't wel weten zei m'n schoonmama gisteren.. dus daar vertrouwen we maar op ;)
    Ben wel doodmoe.. oja, gewicht van de baby werd al op 3,6kg geschat.. slik.

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Charpi het antwoord op die vraag heb je bij mij hihihi.
    Ik vond het ook erg moeilijk hoor want kreeg dus wel negatieve reacties voornamelijk van mijn ouders ( vader) toen.
    Mijn Turkse schoonouders vroegen ook van geen andere naam, toen we nog niet wisten wat het was.
    En die heb ik direct gedekselt zoals we dat hier zeggen * schaam*
    Maar nu vinden ze de naam ook erg leuk, hij komt in Turkije ook niet veel voor.

Sommigen wat het weten doordat mijn man zich dus versproken had, vonden het een echte Turkennaam:(

Maar onlangs vond ik op hyves 2 volbloed NL kinderen met die naam:D dat vond ik toch wel erg leuk:D

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Subke wat een net gewicht zeg:D
    Snap dat je ff moest slikken hihi.
    Hoop dat de tekens en je bloed enz niet verder richting zwangerschapsvergiftiging gaan!!

11. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    charpi, ik denk daar wel over na. onze dochter heet ottilie en daar hebben we zo vaak 'wat apart' op gehoord. ik heb wel het idee dat mensen er aan wennen, maar toen ik weer zwanger was begon het weer met 'nou, ik ben benieuwd met wat voor naam jullie nu komen'. toch heb ik geen spijt van de naam. wij vinden m heel mooi en ze kon m zelf snel zeggen en zegt nu de hele dag tegen iedereen 'ik ben ottilie!'. we korten m soms af als ot of otje. en ik vind het juist wel leuk dat ze een speciale naam heeft. ik zou het juist minder leuk vinden als ze een veel voorkomende naam had en met nog 2 meisjes met dezelfde naam in de klas zit. maar omdat de naam weinig voorkomt, kun je zelf eigenlijk al bedenken dat niet veel mensen m mooi vinden..
    we hebben haar wel express een 2e naam gegeven (sophie) die veel voorkomt, we mooi vinden en mooi bij haar eerste naam vinden, zodat ze zich altijd zo kan noemen als ze niet blij is met haar naam.
    ik zou dus de naam kiezen die jullie mooi vinden en idd vast incalculeren dat mensen er iets van gaan zeggen..

12. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

Zow meiden, hoe gaat het hier?:)
    hier wel redelijk.. heb last van nare dromen ivm keizersnee:( het houd me onbewust toch nog ontzettend bezig:( wou dak ermee om kon gaan, maar word er beetje gek van:(

xx

13. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    @ink1313: Hier brengt mijn vriend de jongens naar zijn ouders als ik moet bevallen. De dag erna gaat mijn vriend hen ophalen en komt hij met hen naar het ziekenhuis. Tegen de avond mogen dan de grootouders, meters en peters komen kijken. Dat is buiten onze broers en zussen dan het enige bezoek die we krijgen tijdens de kraamtijd. Maar we laten dus wel eerst de jongens wennen aan hun brusjes.

@zina: Waar ben je gebleven? Hopelijk gaat alles goed met jou...

@mimi: Kom op nog effe volhouden meid! Zodat ten minste die longrijping goed zijn werk kan doen.

@charpi: Je moet je echt niets aantrekken van wat anderen vinden. Je zal altijd voor en tegenstanders hebben ivm de naam. De ene hoord graag de nederlandse namen, anderen horen graag buitenlandse namen en nog anderen hebben dan liever helemaal aparte namen. Je kunt nooit voor iedereen goed doen ;)

14. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    Januari 2011 mama’s
    Geboren

Uitgerekend
    Lauwie – 26 december - jongen
    Goofychick – 28 december – verrassing
    Wen1975 – 30 december (13 december ingeleid) - jongen
    Moosey – 03 januari - jongen
    3dewonder – 03 januari - jongen
    Subke – 3 januari – verrassing
    Naomi123 – 04 januari – meisje
    Muppet1604 – 09 januari - meisje
    Ink1313 – 12 januari - verrassing
    Maartje85 – 14 januari (30 december ingeleid) - meisje
    Miracle1990 – 20 januari (11 januari ingeleid KS) - meisje
    Leeuw86 – 12 januari - meisje
    Charpi – 12 januari – meisje
    Youngmom – 18 januari – 2 x verrassing
    Marije2121 – 22 januari - verrassing
    Mimi83 – 24 januari – meisje
    Elif82 – 24 januari – jongen
    Vlinder – 24 januari – jongen

Meiden: 7
    Jongens: 6
    Verrassing: 6

15. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Jullie hebben gelijk, ik moet me het niet aantrekken en inderdaad er rekening mee houden dat veel mensen m niet heel mooi vinden, gezien het een naam is die niet veel voorkomt en dus ook niet veel gekozen wordt... Heb al die tijd dat ik zwanger ben nog nergens die naam voorbij zien komen, dus dat zegt wel wat....;)

Nu maar hopen dat iedereen er snel aan went....:)

16. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Charpi de naam die jullie mooi vinden,die moet je kiezen en niet luisteren naar anderen hoor,een ander weet het altijd beter.

Vanmiddag naar de kerstmarkt geweest en ik heb drie prijsjes gewonnen,heel kerstig ook.Ik heb een veger en tuin blik,schrob borstel en een kaarsenhouder gewonnen.
    Verder heb ik een lekker kerstbrood gekocht,heerlijk met boeren roomboter.

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @naam: ik denk er ook weleens aan, maar vind het belangrijk dat wij erachter staan en niet de rest. neemt niet weg dat ik erg benieuwd ben naar de reacties erop...

@vlinder: zou jij vanavond het nieuws van mimi kunnen plaatsen? ben helemaal gesloopt van vanmiddag en voel me niet geweldig...

@ego: in de stad heel de tijd pijnlijke harde buiken gehad :( dat doe ik dus niet meer... als de kleine er is en we opgeknapt zijn gaan we saampjes lopend (zij in de wagen dan ;))
    tot die tijd stuur ik manlief wel.
    de rest van de middag ook voorweeën gehad terwijl ik gewoon zat. het is voor vandaag weer goed geweest dus lekker op tijd naar bed denk ik....

18. 3dewonder

3dewonder Actief lid

1 dec 2010
    170
    0
    0
    assen
    @naam
    hier net zo man ik wouden graag weer een russiche naam omdat me dochters dat ook hebben
    konden in begin er totaal niet over eens worden gelukkig nu wel 1 maar mijn ouders wouden omdat nu een jongen word dat het werd vernoemt naar onze vaders maar dat wouden wij niet hebben er weken over zitten kibbelen
    en we hebben gezegt dat we dat niet wouden en we hebben gelukkig onze poten stijf gehouden en ze hebben zich er gelukkig nu bij neer gelegd

net zo als jullie zeggen jullie moeten je goed bij een naam voelen
    en laat anderen maar lekker gaan
    het jullie kind en jullie beslissing

19. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Naomi dat is geen probleem,dat wil ik wel doen,ga jij maar even lekker relaxen.
    Dus de stad in gaan was te veel voor je,wat ontzettend jammer,hopelijk zakken de harde buiken wat af als je je rust neemt.Dikke knuffel voor jou en duik maar lekker vroeg je bedje in.

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    dank je wel vlinder!
    ik voelde vanmorgen al dat het zo een dag was, ik lag al heel lang stil in bed en kreeg nog harde buiken dus toen wist ik al wat ik zou krijgen vandaag ;)
    net gedoucht maar het neemt niet echt af jammer genoeg.

ik ga lekker nietsen vanavond, maar er zal er niet veel zijn!

Deel Deze Pagina