Januari 2011 mama's deel 3 NA CRASH

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duploke

Duploke Niet meer actief

@miracle: ik heb bij de eerste 'n geplande keizersnede gehad, dus als je vragen hebt.. Weet je, 't is niet fijn om te ondergaan, maar je moet er niet bang voor zijn. (maar was toen ook best bang hoor..)
    @charpi: ben wel echt benieuwd naar jullie naam nu :) En weet je, onze zoon heet Tygo en hier in België komt die naam amper voor, maar bij jullie dan weer veel meer volgens mij.. Sinds onze Tygo er is, zijn er best veel Tygo's bijgekomen, dus de mensen vinden de naam toch wel mooi denk ik. Ze hebben hem gewoon nog niet ontdekt (en dat kan bij jullie net 't zelfde zijn)
    @elif: thanks.. ik hoop ook dat 't goed blijft, maar heb nu al 'n aantal weken 't gevoel dat 't op 'n zwangerschapsvergiftiging uit gaat draaien.. weet niet waarom. Gewoon 'n gevoel.
    @youngmom: bedankt voor me op de lijst te zetten
    @naomi: doe maar lekker rustig dan
    @vlinder: nog nieuws van mimi?
    @3de wonder: hoe heten je meisjes? (of wil je dat liever privé houden?)

2. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Naomi hopelijk zakt het toch wat af,heb je al een kruikje geprobeerd,dat helpt bij mij.

Subke,nee,niks meer gehoord,het zal wel rustig zijn nu.We horen denk ik vanavond niks meer van Mimi,ik denk dat het nu wel een tijdje rustig zal blijven in haar buik,dat kan ze in ieder geval wel heel goed gebruiken.

3. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    Oja ivm de naam: wij hebben een 2e jongensnaam gevonden!!! De eerste die het deze keer waagt er mee te gaan lopen heb ik vast hoor :D

@subke: Graag gedaan hoor. Je hoort er ook bij hé ;)

4. Duploke

Duploke Niet meer actief

ja, 't is te hopen dat Mimi nu 'n beetje tot rust kan komen..

@youngmom: hmm.. nu ben ik echt nieuwsgierig.. :) je gaat (denk ik) voor mij bevallen, dus ik kan er niet mee gaan lopen;)

5. Duploke

Duploke Niet meer actief

nou, ga afsluiten.. ben doodop. tot morgen of zo dames en anders kom ik maandag nog wel eens kijken

6. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Hihi ik ga niet verraden hoe onze dochter gaat het.... heb het tot nu toe stil kunnen houden dus dat blijf ik doen.... nog een paar weekjes....

Ik ben dan ook niet bang dat iemand hier nou juist die naam heeft uitgekozen.... dat zou me toch toevallig zijn, en dan nog verander ik m niet..... wij vinden m errug mooi.... en ik hoop dat de mensen om ons heen m ook mooi vinden of er iig snel aan wennen....

Hopelijk blijft het vanavond stil rondom Mimi..... ben eigenlijk wel benieuwd of Wen nog gebeld heeft....

Naomi doe maar rustig aan na zo'n vermoeiende dag....

7. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

@Subke: thx meis, denk dak gauw genoeg je een prive bericht stuur!!:) heb nogal onduidelijkheid rond een paar dingetjes hihi:)
    @Charpi: je meot je idd niets aan trekken van wat andere van de naam vinden, als jij hem maar mooi vind:)
    hebben wij ook hoor, wij hebben ook 2 namen die we niet veel horen en wij vinden het twee hele mooie namen:)
    Die van jou zal zeer zeker ook hartstikke mooi zijn!!:)

8. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Meiden ik ga ook afsluiten,ik ben moe en heb wat last van een trekkerige,pijnlijke buik,weltrusten en tot morgen.

9. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    miracle, ik heb er geen ervaring mee maar kan me voorstellen dat je het spannend vindt. vind ik ook van mijn aanstaande (natuurlijke) bevalling. ook al heb ik al een goede bevalling gehad hiervoor. het blijft een heftig iets. laat je goed voorlichten (doen ze rondleidingen in het zh? lees erover en dan liever objectieve info dan ervaringen), bedenk of je nog bepaalde wensen hebt, bespreek in je zh of dit kan en probeer je er verder maar aan over te geven.

youngmom, fijn dat jullie eruit zijn! nog familie/vrienden uitgerekend tussen nu en jouw uitgerekende datum?

sterkte voor iedereen die last heeft van voorweeen of andere kwalen!

10. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

@vlinder: sterkte meis, hopelijk zijn morgen de pijnelijke en trekkerige gevoelen weg:)
    @Lauwie: dank je wel meis, ehm ik heb geen rondleiding gehad in het ziekenhuis helaas, ik ben benieuwt of ik die nog krijg..:O
    Verder was de Anesthesist best onduidelijk ze kwam niet goed uit dr woorden.. vond ik wel jammer, was een chinees vrouwtje.. mja ik hoor alles wat ze heeft verteld voor de keizersnee nog een keer dus das wel fijn:)

11. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Goedemorgen!

Ik hoop dat het met iedereen vandaag goed gaat, een goede dag hebben we allemaal verdiend!!!

Nog even over voornamen, ik ben eens gaan googlen en ik heb een site gevonden waar je kunt nagaan hoe vaak de voornaam van je baby is ingeschreven bij de burgelijke stand in 2006 in nederland... Ok het is niet van 2010, maar het geeft je een prima beeld of je een zeldzame naam hebt gekozen :)

Dit is de link: Nederlandse Voornamenbank

Btw onze naam is toen 56 keer geregistreerd en die van jullie??

12. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    charpi,
    bij de SVB kun je het van de afgelopen jaren zien.
    kan op mijn telefoon geen links plaatsen, maar als je het niet kunt vinden dan zoek ikstraks wel ff op de laptop.

13. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Mriacle wat jammer dat je geen rondleiding hebt gekregen in het ziekenhuis,doen ze bij ons trouwens niet meer,i.v.m. de privacy van de patiënten.

Wendy heb je het ziekenhuis gisteren nog gebeld,ik ben benieuwd hoe het nu met je is.

Hier een goede nacht gehad en geen trekkerige,pijnlijke buik meer,maar mijn buik is wel dikker dan gisteren en mijn buik zit heel erg laag nu.

14. 3dewonder

3dewonder Actief lid

1 dec 2010
    170
    0
    0
    assen
    @subke
    mijn dochters heten nadia ilana en anouska alana
    allebei de russiche kant op

zo vannacht is geloof onze kereltje ingedaald had al een paar dagen voorweeen/indalings weeen
    maar me buik is een stuk gezakt en al een stuk minder gevoelig
    gelukkig morgen naar de gyn dan horen we het vast wel
    en ook maar eens kijken hoe snel ons kereltje nu weer is gegroeit

15. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    miracle, als je er slecht van slaapt, kun je dan niet een nieuwe afspraak plannen, je vragen opschrijven en iemand meenemen. en dan zorgen dat je een duidelijk antwoord op je vragen krijgt. algemene vragen kun je hier denk ik ook wel bij het bevallingentopic stellen, maar specifieke vragen over hoe dingen in het VU gaan moet je wel echt daar stellen.

charpi, die site van jou telt op over meerdere jaren volgens mij. van de naam ottilie zegt ie 144 keer gegeven en die wordt de laatste jaren elk jaar 1 of 2 keer gegeven. onze babynaam werd 1620 keer gegeven. op de svb site ca 120 keer in 2009.

16. Emme

Emme Niet meer actief

Die van ons ook...

Kwam weer een keertje inbreken om de meiden die het nodig hebben veel sterkte te wensen. Het verloopt allemaal niet makkelijk bij veel van jullie, vervelend!

Lees nog steeds mee, maar heb weinig toe te voegen. Alles gaat prima met de baby en mij en ze verwachten niet dat hij in december al komt. Ik heb ook geen haast. Hij is alleen een beetje aan de grote kant, dus dat houden ze goed in de gaten. Mocht het echt de spuigaten uitlopen, dan zullen ze me niet overtijd laten lopen.

Fijne zondag allemaal, en ik blijf dit topic gewoon volgen :).

17. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Vlinder Heb gisteren niet het ziekenhuis meer gebeld, mijn hele lichaam doet inmiddels pijn maar wilde graag nog even van ons laatste weekend samen genieten. Voeten leken gisteren even iets beter, maar (behalve mijn gezicht) is bijna alles wel vol vocht nu. Manlief wil het even aanzien want als ik beweeg word het vaak iets minder en anders toch vandaag het zkh bellen. Verder geen last van symptomen hoor voor zwangerschapsvergiftiging, anders had ik al lang aan de bel getrokken. Is er nog nieuws van Mimi?

Sorry dames, maar ontbreekt me echt aan fut om op iedereen te reageren nu. Misschien later op de dag als het vocht (hopelijk) iets weggetrokken is.

18. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    emme, dan hebben we misschien wel dezelfde naam :D. ben benieuwd!

wen, sterkte met het vocht! gek idee, laatste dag met zijn tweetjes thuis?

19. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    ***********Mimi Nieuws**************

Vannacht heeft ze goed geslapen,maar sinds vanmorgen had ze weer weeën om de 3 minuten.
    Op dit moment zakken ze weer af dankzij de Adalat,ze komen nu om de 5 a 7 minuten,maar ze zijn wel minimaal.
    Jullie krijgen allemaal de groetjes van haar en ze vraagt hoe het met jullie gaat.

20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wen heel veel sterkte met het vocht:(
    EN ook mimi ik hoop dat ze niet doorzetten.

Onze naam is volgens de site 50 keer aan jongens gegeven en 100 keer aan meisjes.
    Namelijk een naam wat zowel voor jongens als meisjes kan ;)

Deel Deze Pagina