@Charpi: Onze eerste naam werd 334 gegeven als eerste naam en als volgnaam 133. Onze 2de naam werd 7 keer als eerste gegeven en als volgnaam (wat bij ons dus ook zo word) 9.. dus de 2de naam die we hebben is wel uniek hihi Over de rondleiding enz: Ik heb de 15de weer bij de verloskundige een afspraak, ik ga het met haar er ook even over hebben, en wat zij vind dat ik het beste kan doen om met die angst enz om te gaan.. ik droom nog steeds slecht, werd vannacht huilend wakker zelfs.. ik ga in me dromen uit van het ergste doom senario maar dat komt gewoon puur uit angst.. tis erg vervelend, en ja ik ga vragen bij wie ik nu op korte termijn even terrecht kan die DUIDELIJK kan vertellen en me gerust kan stellen.. De anesthesist die ik sprak, die vond me ook erg jong en weet ik veel wat ze allemaal zij.. nahjah daar kom ik natuurlijk niet voor om dat soort dingen te horen:S maar goed.. ik hoop dat ik op zeer korte termijn toch nog bij iemand terrecht kan, want dit is gewoon echt niet goed!
Hee meiden: Mimi dus weer aan de weeen. Hopelijk is alles nog een beetje vol te houden voor haar. Wen heel veel succes morgen en de komende 'dagen'. Je weet immers maar nooit hoe snel het gaat. Miracle vervelend dat je zo erg blijft dromen... Onze jongensnaam kwam in 2009 18x voor en de meisjes naam 6x. best origineel dacht ik zo.
Mimi haar weeën zijn weer zo goed als weg,ze denkt dat ze weer op gang zijn gekomen doordat ze even lekker gedouched had. Wendy met vocht moet je wel voorzichtig zijn hoor,als je het niet vertrouwd of je krijgt het benauwd of je wordt er kortademig van,trek dan gelijk aan de bel,ik begrijp dat je liever het weekend nog even geniet met je man op de bank,maar denk om je gezondheid en die van de kleine.
Naomi hoe gaat het vandaag met jou,zijn je hardebuiken en voorweeën weer afgenomen. Miracle jij zit over de keizersnede in,toch,waar kijk je tegenop en wat lijkt je zo eng. Waarom schrijf je hier op het forum niet een stukje aan de verloskundige,misschien kan zij jou geruststellen.
@Marije: ja tis zeker vervelend.. @Vlinder: ik weet niet precies waar ik bang voor ben, ik denk gewoon het idee.. in het geheel.. gwn het fijn dat er weer in me gesneden word vink een eng idee.. tja.. ik kan me niet echt goed in woorden uitdrukken waarom ik bang ben en waarvoor maar ik weet wel dat ik bang ben das overduidelijk
@vlinder: mijn harde buiken zijn iets minder als gisteren maar ze zijn er zeker nog wel! ben ook weer lekker druk bezig vandaag, moet het niet doen maar anders blijft het een zooi hier. mn man laat de laatste tijd alles slingeren en ruimt het niet meer op de verfrollertjes lagen naast de tv..... tja die horen in de schuur he. het is niet dat ie niets doet, maar ik kreeg het hier gewoon niet opgeruimd. stomme hormonen bah bah kan er momenteel gewoon eventjes niet goed tegen dat ie alles laat slingeren.
Naomi mannen heh!!! Hier ook af en toe dat ik denk grrrrrrrrr. Miracle is geen slecht idee van Vlinder om hier naar de vk's anders een berichtje te sturen. Fijn dat de weeën wat Mimi weer afgezwakt zijn. Heb trouwens bij het gedeelte zwangerschap foto's gezet van hoe de buik gezakt is, wij zien het duidelijk , maar of jullie het zien op de foto's??
@elif: ja inderdaad mannen... en als ik dan alles maar weer eens zelf doe wordt ie boos want dat mag ik niet, ja moet ik het dan rond laten slingeren! zegt ie dan moet je het tegen mij zeggen, maar ja dan is ie weer chagi dus dan doe ik het zelf wel weer.
Hier is manlief nu bezig met onze keuken. Ons werkblad was door vocht kromgetrokken. En nu is hij dus een ander blad aan het maken met glanstegels. Ben benieuwd hoe het word de vorige keer was het erg mooi!
oww dat lijkt me inderdaad ook wel mooi!! onze keuken is nog maar een jaar oud dus die is nog in goede staat ik ga de kerstboom eens optuigen en daarna boterkoek maken! hopelijk wordt ik daar vrolijker van hihi.
Naomi je moet het toch maar wat rustig aan doen hoor,laat je man maar wat slingeren,na de bevalling heb jij er geen alst meer van hoor.Die van mij laat ook van alles slingeren en ook ik erger me daar groen en geel aan en dan hebben we ook nog net een verhuizing achter de rug en dus heeft nog niet alles een plekje.Ik was het van de week ook zo zat en heb alles op een bult gegooid,hij vroeg me wat die troep daar moest,ik zei geen idee en hij heeft het keurig opgeruimd en dus was het probleem zonder ruzie opgelost. Miracle dat je angstig bent dat begrijp ik hoor,ik kijk zelf wat op tegen de bevalling,maar ik weet ook dat als het een keer zover is dat alles vanzelf gaat en je niet meer angstig bent. Jij krijgt een keizersnede,wil je een ruggenprik of ga je onder algehele narcose? Elif dus jullie hebben binnenkort een prachtige keuken,het klinkt erg mooi in ieder geval.
Wij hebben de keuken uhm 2,5 jaar geleden erin gezet,100 euro voor betaald bij de ikea Maar aangezien we na 1 week al vlekken hadden in ons echte beuken blad heeft hij er toen grijze glanstegels opgezet. En dat ging heel goed totdat onze afwasmachine het begaf en we dus dagelijks meerdere keren moesten afwassen , en er een gaatje in de siliconenkitrand kwam en daaronder het water liep en het dus krom werd We willen straks een aanbouw gaan maken, maar dat zal nog wel een hele tijd worden uitgesteld , dus doen we het blad maar veranderen
@ miracle: kan me je angst voorstellen. Komt het ook niet een beetje doordat je een niet zo duidelijke anesthesist had??? Dat kan je vertrouwen in haar een beetje ondermijnen, waardoor je ook weer angstig kan worden. Ik ben zelf enorm angstig voor bloedverlies (mede door medicijngebruik). Wilde eerst niks over bevallingen weten, maar ben me er nu toch in gaan verdiepen. Al veel gelezen over de verschillende fases, pijnbestrijding etc. en ik merk dat dat mijn angst minder maakt. In het ziekenhuis zeiden ze ook dat mensen die zich hebben ingelezen, minder angstig en met meer vertrouwen de bevalling in gaan. Wellicht voor jou ook een idee om meer te lezen over keizersnedes? (en dan niet de horror-verhalen. Die kom je op internet helaas relatief veel tegen, omdat de dames bij wie het gewoon van een leien dakje is gegaan (en dat zijn de meesten) hun verhaal niet doen, omdat het een 'normale' bevalling was). Mijn moeder heeft overigens 3x een keizersnede gehad en mijn zus 1x. Die vonden het beiden piece-of-cake. Vooral omdat ze heel goed weten wat ze doen. Vee sterkte en hopelijk kan de vk je ook een beetje geruststellen!! @ mimi: veel sterkte! Hoop dat de kleine meid nog even op zich laat wachten. @ wen: spannende tijden voor jou! Geniet nog lekker van je weekend en hopelijk blijft het vocht binnen de perken. Veel succes morgen!
Lauwie, heb gelijk ook even bij de SVB gekeken en daar blijkt dat onze naam vorig jaar maar 2 keer is gegeven aan een meisje, dus we zijn inderdaad erg uniek bezig.... Denk inderdaad dat die andere gegevens van alle jaren bijeen zijn tot 2006... Voor degenen die nieuwsgierig zijn: http://svb.nl/Images/meisjesnamen_2009.pdf http://svb.nl/Images/jongensnamen_2009.pdf Enne wel effe laten weten he, hoe uniek jullie naam is.... Vlinder fijn dat je een goede nacht hebt gehad.... 3dewonder, kan goed hoor dat jullie knul is ingedaald nu, ben benieuwd wat de gyn morgen zegt... Emme goed dat ze je in de gaten houden met de groei van je mannetje.... hier ook! Dinsdag weer naar de gyn en groeiecho.... Wen, ik snap heel goed dat je nog effe saampjes van het weekend wil genieten, maar als het niet meer gaat, wel bellen he.... jouw gezondheid en van de kleine gaat voor!!!! Mimi, dus toch weer weeën.... hoop dat ze snel verder afzakken meid.... maar wel fijn dat je goed geslapen hebt... kan best dat de weeën door het douchen weer begonnen zijn.... maar gelukkig heb je die remmers om je te helpen er vanaf te komen.... Morgen 34 weken, gaan ze dan bij jou ook stoppen met de weeënremmers?? Net als bij Youngmom? Miracle, ik kan me goed voorstellen dat je angstig bent voor een keizersnede, is denk ik een heel normaal gevoel..... je weet immers toch niet goed wat je te wachten staat... en als je dan een anesthesist krijgt die het je niet goed kan uitleggen, dan moet je inderdaad nogmaals vragen om uitleg... Hoop ook dat de verloskundige je verder gerust kan stellen.... Naomi, ik kan me goed voorstellen dat je het er niet bij kan gebruiken dat je man nu van alles laat slingeren... misschien toch eens voorzichtig tegen hem zeggen??? Want jij behoort nu toch echt rustiger aan te doen meid!! Elif mooi hoe het was meid, ben benieuwd wat voor moois je man er nu weer van aan het maken is... Hier gaat alles goed.... net effe wat vervelende steken met wandelen met de hondjes.... maar nu ik weer zit weer nergens last van.... zometeen komen Mam en Frank gezellig hier en we gaan vanavond uit eten met zijn 4tjes.... heb er zin in....
breekt in* hey meiden, ik lees hier welleens mee omdat ik zelf ook n nog net januarimama ben. ikkedus ook volgens mij, en die is vann8 bevallen van een meid hannah. dr vliezen waren nu echt gebroken gister.. wilde ik even laten weten. d8 dat ze hier ook meekletste.. breekt uit*
ja tot nu toe wel zoals we gehoord hebben. ze had al een scheurtje in de vliezen. maar heeft nog 2wk gelukkig door kunnen hobbelen. en gisterenmiddag zijn ze gebroken. en dus is ze vann8 om 1u bevallen. ligt nog wel in het ziekenhuis maar weet verder niet het gewicht van de kleine meid. en of ze naar huis mag op kort termijn. maar op dit moment maakten ze het goed.
Gelukkig dat alles goed is iig dan momenteel. Wens haar proficiat van ons als je haar evt spreekt, smst of dergelijke als je wil