meiden jullie hebben gelijk. ik hoop dat ik dat opruimgevoel na de bevalling ook echt kwijt ben. normaal laten we beide veel slingeren dus vind het vervelend om er iets van te zeggen. maar mijn spullen kan ik zo opruimen en ik weet nooit waar ik de spullen van hem moet laten hihi. de kerstboom is opgetuigd in ieder geval, vind hem helemaal niet mooi maar ik krijg dat nooit mooi voor elkaar.... @ikkedus: GEFELICITEERD met jullie dochter Hannah!!!!! hopelijk is alles goed met jullie! @michele: fijn dat je het hier even laat weten!
owja elif wat een mooi blad was dat zeg!! wat super knap dat ie dat zelf heeft gedaan!! ik ben benieuwd wat hij er nu van maakt
@naomi: ik herken mezelf onwijs in jou..... ik ben ook echt al weken in het weekend aan het opruimen schoonmaken enz.... normaal helpt mijn vriend goed mee. Maar die is nu druk aan het klussen aan de trap en geboortebord. Wat gewoon af moet. Aangezien ik niet straks me nek wil breken vd trap met die kleine. Dus ik blijf ook bezig. En alles moet keurig opgeruimd en netjes weg zijn. Als mijn vriend dan ook maar even zijn tas laat slingeren op tafel of zijn bord weer eens niet op ruimt. Krijg ik al de kriebels. Maar goed.... Hormonen he
de eerste 'januari' mama!!! ikkedus gefeliciteerd!! ben benieuwd naar je verhaal! michele, bedankt voor het melden!
hihi fijn dat je het herkent marije mijn man is ook bezig met klussen, eerst heeft ervoor gezorgd dat het raam in de babykamer beter sloot, nu is hij bezig met een helling maken voor buiten, we hebben nl een behoorlijk hoge opstap voor de deur, daar kan ik straks met wagen niet mee naar beneden dus er moet een helling komen zodat ik gewoon erop en eraf kan rijden. hij moest vandaag ook het konijn verschonen van mij, ik kan dat niet meer met mn buik. boven zit mn buik in de weg met de rand en beneden, zover kan ik niet meer bukken of ik kom niet meer overeind hihi. was alweer 2 weken geleden dus die hokken waren echt smerig maar ja ik doe dat echt niet meer. mn man zei van de week nog: jij hebt helemaal nog geen nesteldrang toch, volgens mij krijg jij dat ook nooit. nou hij moest eens weten. ik wil het wel maar kan het niet dat is frusterend!
haha...ik ben alle kastjes netjes aan het opruimen en opnieuw indelen. Ook zo'n heerlijk werkje. Straks in mijn verlof zat tijd. Maar op de een of andere manier moet alles nu af. :S
gek is dat he.. terwijl we nog in dec zitten. gaat ammel zo snel zo. echt leuk. ben benieuwd bij jullie hoe of wat.
Michele idd het gaat zo snel!! Ik vind het al vanaf de 12e week omvliegen. Maar nu komt het echt kortbij!! Hier alleen maar een glunderende man die wat naar de buik kijkt en zegt : ja hij is echt gezakt
ja ken t. voor mannen is het wel beetje vreemdachtig. hij voelt haar dan wel maar tis toch anders. indaling hier volledig ingedaald ook. dit keer is ze dr vroeg bij. enkeld met lopen of opstaan soms pijnlijk. ach ja. voor jullie nog sneller als voor mij, strakjes ammel een beebje in de armen.. ben wel erg benieuwd. en nu ikkedus bevallen is helemaal zoiets van.. oei t komt dichtbij...
hihi, iedereen gezellig aan de nesteldrang! ik heb net de babykamer nog een keer gesopt en de tummy tub is weer goed schoon.
Ikkedus van harte gefeliciteerd met julile dochter! Wauw meiden.. heb gaat echt snel nu. Morgen ben ik al 37 weken en dan mag ons mannetje echt gaan komen..
Ik krijg zo meteen bezoek en dus effe snel: @Ikkedus: Proficiat met de geboorte van HANNAH! Ze komt dus als eerste kindje op ons lijstje te staan!
Januari 2011 mamas Geboren Ikkedus 11 december - Hannah - ? - ? Meiden: 1 Jongens: 0 Uitgerekend Lauwie 26 december - jongen Goofychick 28 december verrassing Wen1975 30 december (13 december ingeleid) - jongen Moosey 03 januari - jongen 3dewonder 03 januari - jongen Subke 03 januari verrassing Naomi123 04 januari meisje Muppet1604 09 januari - meisje Ink1313 12 januari - verrassing Leeuw86 12 januari - meisje Charpi 12 januari meisje Maartje85 14 januari (30 december ingeleid) - meisje Youngmom 18 januari 2 x verrassing Miracle1990 20 januari (11 januari ingeleid KS) - meisje Marije2121 22 januari - verrassing Mimi83 24 januari meisje Elif82 24 januari jongen Vlinder 24 januari jongen Meiden: 7 Jongens: 6 Verrassing: 6
Ik sta er niet op! (nu wel) Januari 2011 mamas Geboren Ikkedus 11 december - Hannah - ? - ? Meiden: 1 Jongens: 0 Uitgerekend Lauwie 26 december - jongen Goofychick 28 december verrassing Wen1975 30 december (13 december ingeleid) - jongen Moosey 03 januari - jongen 3dewonder 03 januari - jongen Subke 03 januari verrassing JuJu - 03 januari - jongen Naomi123 04 januari meisje Muppet1604 09 januari - meisje Ink1313 12 januari - verrassing Leeuw86 12 januari - meisje Charpi 12 januari meisje Maartje85 14 januari (30 december ingeleid) - meisje Youngmom 18 januari 2 x verrassing Miracle1990 20 januari (11 januari ingeleid KS) - meisje Marije2121 22 januari - verrassing Mimi83 24 januari meisje Elif82 24 januari jongen Vlinder 24 januari jongen Meiden: 7 Jongens: 7 Verrassing: 6
@Ikkedus: Gefeliciteerd met Hannah! Hele mooie naam! @Juju: Ik ben morgen ook 37 weken!! Hier veel buikpijn, een stukje lopen is al vermoeiend! Van mij mag hij komen ! Nu naar mijn schoonouders toe om verlate Sinterklaas te vieren.