Januari 2011 mama's deel 3 NA CRASH

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Dat is gezellig youngmom! Ook wel eens fijn een dagje gezellig met zijn allen.

Mimi: ja hoe je je kindje al niet kunt vermaken, daar heb je geen speelgoed voor nodig ;) haha

Ik ben net terug van me cursus. Best leuk. Ik ben wel de jongste maar de andere vrouwen zijn zoals ik ze nu meemaakte erg gezellig. Dus dat komt wel goed denk ik!

2. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    marije, leuk dat je cursus leuk was!

youngmom, gezellig dat je vriend vroeg thuis was.

vlinder, mijn vriend is echt superlief de afgelopen dagen. hij doet al 2 dagen echt alles. hopelijk snel een einde aan de onzekerheid voor jullie en dat het iets is wat heel makkelijk verholpen kan worden.

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

goeiemorgen meiden:),

Ik zal straks even reageren.. heb een rollade in de pan liggen en die moet zo weer omgedraaid..:(:$ tja s ochtends wil dat nog wel en hij moest echt op en als martin dat nog moet doen eten we om half 8 vanavond.. dus dan maar om half 8 s ochtends de rollade aanbraden en garen.. :D:D

wel lekker een goede nacht gehad en het scheelde heel veel pijn en harde buiken dat ik gistermiddag in bed geslapen heb, dus dat houden we er maar in dan..

tjo het bakken van de rollade is het belangrijkst, tukkie s middag en niet werken.. goh zou ik ook AOW krijgen als ik het aanvraag??:D;):p

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hihihih gekkie wie weet krijg je het wel ;)
    Ben blij te horen dat je een goede nacht achter de rug hebt.
    En een rollade al zo vroeg op de ochtend bakken.... heerlijk hihihi:D

5. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Mimi dus al een rollade aan het braden,ik moet er niet aan denken,ik kan s'morgen niks bakken en/of braden.
    Wat fijn voor je dat je s'morgens toch iets kunt doen en s'middags maar lekker rusten in je bed.
    Wie weet kun je AOW krijgen,hahahahahaha:D.

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Vlinder dacht hetzelfde, ben bang terwijl ik nooit misselijk ben, dat dan toch alles naar boven komt hihi:D

7. mimi83

mimi83 Niet meer actief

kanhet proberen of zullen ze id vragen.. dan val ik door de mand .. ben nog geen 65 in jaren , wel in beweging...

Nou ja dan me straks maar verdiepen in de wajong, ik las hier op he forum dat je achteraf nog wajong kan aanvragen. Dat is iets wat ik destijds had moeten doen,maar waar niemand mij toen op gewezen heeft en ja wat weet je nou helemaal van de regels als je 17 bent.
    Ik kan vanwege mijn rug. chronisch rugproblemen vanaf 12 jaar, 2 herniaoperaties gehad dat ik net 19 was en 23 jaar, scoliose (lichte verkroming), zenuwproblemen enz. nou daarom redt ik het fysiek niet om meer als 20 a 24 max te werken en dan kan ik thuis niet zo veel meer.. het gaat mij er vooral om dat als ik op een gegeven moment echt niet meer kan werken ik wel te boek sta als rugpatient en dan niet zoveel problemen met een ziekteuitkering heb..
    Nou blijkt dus dat ik gewoon nog wajong achteraf kan aanvragen en dan krijg ik zelf een tegemoetkoming , Ik wil zelf namelijk wel heel graag weer werken na de bevaaling maar 16 uur is voor mij lichamelijk met 2 kids thuis enook nog wat leuks willen doen afentoe wel genoeg. maar om finacieel het makkelijker te hebben zou ik eigenlijk 20-24 uur moeten werken, nou gaat mijn lichaam voor. maar als ik een kleine bijdrage van de regering krijg kan ik allebei en ook thuis een leuke mama zijn doordat ik dan misschien nog kan lopen na een dag werken. dus dat gaan we maar even uitzoeken binnenkort.
    zo wat een verhaal..

youngmom: joh zitten er bijjullie verder in de fam. nog meer tweelingen?? of zijn jouw eitjes gewoon zo goed dat ze denken ach laat ik twee kindjes van mezelf maken..heerlij dat vriendlief eerder thuis was! lekker dan he met het gezin thuis.

Vlinder: Ja ik vind het hel lekker dat colin gewoon lekker bezig gehouden word, hij kan er niet zo goed tegen om meerdere dag en thuis te zijn.. vind hij niet leuk.. dat komt door mij hoor,als ik thuis ben en goed, zijn we heel vaak op pad. Dank je wel. tja het scheelt waarschijnlijk heel veel dat ik het gewend ben om af en to helemaal plat te liggen vanwege mijn rug, dus je weet dat je het ook zo weer vergeten bent als het bewegen wel weer gaat. Hoe voel je je vandaag? nog naar het ziekenhuis? dat je energie nodig hebt vind ik niet zo vreemd en de baby groeit en je maakt je zorgen en je beweegt waarschijnlijk de hele dag,vreet allemaal energie. Dus eten wat je wilt en prober af en toe je verstand even op nul te zetten..

Irritant beweegende baby: jep die hebben we hier ook vooral de plekken waar nog niet zovee ruimte zit,zijkant van mijn buik, helemaal onderin.. ja daar zit een bot in de weg.. ;)
    haaar favoriete plekje steekt al wat uit.. ze heeft de zelfde plekgekozen als colin rechts naast mijn navel, dus dat zal wel een lekkere flubber worden straks..

wen: auw.. niet weer verkeerd? hoe is het nu???

Lauwie: hoe is het nu?? vermaken.. ach ik wil graag behanglijm,dan kan ik mijn kastje behangen en ik wil boekjes ,de supermarkt had niet meer ,dus mijn zusje kon niets meenemen.

Elfi: heerlijk toch dat je man als echt papa is!! zo lief als ze dan straks samen iets doen of samen knuffelen..kan daar zo van genieten.wat leuk dat jij en vlinder elkaar al eerder tegen gekomen zijn.

Marije: lekker dat het gezellig was op cursus.. waar heb je cursus? Ik ben blij dat ik me deze keer niet aangemeld heb, had al zo'n idee dat ikhet toch niet zou redden.. vind het dan zo vervelend om verstek te moeten laten gaan. Hoe is het verder met jou? druk zeker??

@rollade: is bijna klaar. dan vamiddag nog even aan en sausje maken erbij... geen last van bakken s ochtends.. wel s middags , als ik het avondeten te veel ruik of het is te vet dan gaat mijn maag op zijn kop en kan ik niets meereten behalve brood..

8. mimi83

mimi83 Niet meer actief

tjeeeeeeeees wat een verhaal sorry..;)

9. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Mimi ik zou als ik jou was die Wajong uitkering maar aanvragen,wist je niet dat die er was,wat stom dat niemand je daarop gewezen heeft.
    Zo jij hebt ook al heel wat mee gemaakt zeg,gelukkig kun je je goed redden en heb je straks twee heerlijke kids om voor te zorgen en lekker mee bezig te zijn.

Dus de rollade is klaar,kunnen jullie vanavond lekker eten.

Wij hebben even ziekenhuisrust,hehe,we waren het beiden beu,mijn vriend is nu wel even heen maar dat komt omdat hij nuchter moest gaan bloedprikken.
    Volgende week woensdag moet ik weer naar de gyn en dan gaat mijn vriend nog foto's laten maken,dat kon gelukkig achter elkaar.
    Ik hoop zo dat er niks heel ergs is,ik zit daar best over in,ik durf het alleen niet tegen mijn vriend te zeggen.

10. mimi83

mimi83 Niet meer actief

ik wist wel dat die bestond maar dacht dat alleen kon als je onder de 18 was.ik ga me erin verdiepen ,maar vraag het pas aaan na de bevalling je moet nl. naar hun toe voor een gesprek en dat lijkt me nu niet zo'n goed idee..het moet voordat je 30 bent dus dat red ik ben nog steed 27 als ik beval.

Lekker even ziekenhuis rust.. tja nuchter bloedprikkn,dan is wel zo handig om s ochtends te doen..O prettig dat ze jullie afspraken combineren volgende week..

11. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Mimi jij bent nog lekker jong,ik ben al 35 en ik ben nog 35 als ik beval,wij zijn al bezig vanaf dat ik 28 was.
    Ik hoop dat je in aanmerking komt voor die uitkering.

Ziekenhuis rust is echt heerlijk,ik merk dat ik het woord ziekenhuis ook niet meer kan horen.
    Gelukkig zit ik in de ziektewet en kan ik dus de rust pakken die mijn lichaam nodig heeft,ik probeer ook iedere middag even in mijn bed te gaan liggen.

12. Tese

Tese Niet meer actief

Goeiemorgen allemaal!

Ik ben gewoon een beetje zenuwachtig voor morgen, mn afspraak bij de gyn voor die hoge glucosewaardes. Het blijft door mn hoofd spoken...

Gisteren ben ik lomp geweest. Ik had een heel fijn minilaptopje en ik heb er water overheen gegooid. Ik geb em goed laten drogen maar hij doet niets meer! Dus nu krijg ik vanmiddag een nieuwe van mn man en tot die tijd zit ik met een koelkast op schoot.....

13. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Muppet kun je je laptopje niet uit de verzekering halen,ach een koelkast voor 1 dag moet toch te overbruggen zijn,toch.

Heb jij zwangerschapsdiabetes,daar is wel wat aan te doen,maar ik kan me goed in denken dat je je zorgen maakt.

14. Tese

Tese Niet meer actief

Verzekering gaat niet lukken denk ik, dat is alleen als een buitenstaander dat per ongeluk zou doen.

Ik maak me niet echt zorgen want het komt wel goed, ik kan me vinger er niet op leggen. Ik denk gewoon dat ik nieuwsgierig be wat me te wachten staat.
    Krijg ik een dieet, gaat het werken, moet ik misschien spuiten, ligt mn meid voor op groei, moet ik nu bij de gyn voortaan ipv vk, heb ik een medische indicatie enz...
    Allemaal vragen die ik beantwoord wil hebben...

15. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    @mimi83: Mijn vriend is een tweeling en de 2 broers van mijnschoonmoeder ook. Maar dat maakt niet veel uit hé. En het zijn twee éé-eiige tweelingen dus ook niet erfelijk ;)
    Wat hoop ik voor je dat je die uitkering krijgt zeg.

@Muppet1604: Gelukkig heb je snel een andere. Ik hoop dat ze morgen op al je vragen antwoord kunnen geven. Maar dat geloof ik wel. Komt allemaal wel goed.

Ik durf hier al bijna niet meer te zeggen hoe het met me gaat want ik heb echt het gevoel dat ik hier enkel nog klaag :)

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @muppet: schrijf al je vragen op, dan kun je ze niet vergeten ;)

@youngmom ach dat maakt niet uit toch.

hier een verschrikkelijke baal en klaag dag vandaag. net even een kort dutje gedaan maar daar bekomt mn humeur helaas niet op. wat ben ik blij als het 5 uur is en mn oppaskids opgehaald zijn, kan ze vandaag slecht verdragen. heb me voor vanavond al ziek gemeld op de hondenschool waar ik werk, ik trek het echt niet vandaag. vanmorgen al een harde buik met mn schoenen aantrekken en hij deed nog pijn ook :( gelukkig rest van de dag geen harde buiken meer maar wel een buik die gevoelig is lijkt het, ook geen pretje.

17. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Youngmom klagen doen we hier niet,we delen onze gevoelens;),dus schrijf gewoon wat je met ons wilt delen.

Naomi een baaldag hebben we helaas allemaal wel eens,je hormonen spelen nu ook nog eens een extra rol,kun je niet even met de oppas kinderen naar buiten gaan.De buitenlucht en spelende kinderen helpt mijn humeur meestal herstellen:).
    Kan de hardebuik ook jou kindje zijn,die wat dwars ligt,zoal Elif en ik deze week ook hebben gehad,dat voelt n.l ook pijnlijk aan.
    Sterkte tot 17.00 en geniet daarna maar lekker van je rustige avondje.

Muppet morgen zal dan idd spannend voor jou zijn,succes morgen.

18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @vlinder: ik kan wel met haar naar buiten naar de speeltuin maar daar wordt niet gespeeld omdat mevrouw alleen is en dan niet kan spelen... dat schiet dus niet op.
    kan naar het park met de hond en haar maar daar is van de week poging tot ontvoering gedaan dus daar voel ik me ook al niet prettig.
    uhmmm ja het kan best ons kindje zijn denk ik, ze was wel wat druk vanmorgen mn buik voelde hard aan maar als ze dwars ligt is dat logisch denk ik.
    de hormonsters zijn al wat gezakt volgens mij.

19. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Naomi oeps poging tot ontvoering,wat vreselijk,een kind of een volwassene,beide keren heel erg hoor.
    Wat jammer dat je oppas kindje zich niet kan vermaken in de speeltuin,tja,dan zit er niet veel op dan er thuis het beste van te maken tot 17.00 uur,sterkte.

20. mimi83

mimi83 Niet meer actief

he meiden,

ik ben uitgeteld..
    Ben net (ik weet dat het niet mag) met de auto 400 meter naar mijn zusje gereden.. toen daar languit op de bank.(uitrusten en kroelen met neefje van 5 weken). haar de boekenkast open laten doen en ik boeken uitgekozen en toen weer met de auto terug..

Ik had zoiets van ik wil iets te lezen hebben.. maar merkhet wel hoor.
    dus nou weer lekker op mijn bedje..
    zometeen even webwinkel kijken waar ze leuke meisjerompers maat 50 hebben , daar wil ik er 2 van.. wil niet dat ze slobbert in haar romper en haar pakje goed past. Colin was 3360 gram bij de geboorte bij 38 weken endie heeft ook nog 3 weken maat 50 gepast, dus ben niet bang dat ze de rompers niet aan gaat passen.

Deel Deze Pagina