Januari 2011 mama's deel 3 NA CRASH

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Wen75 fijn dat het wat beter gaat met de pijnlijke ribben,misschien is het wel een soort spierpijn geweest door de behandelling.

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @meeting: inderdaad misschien wel een leuk idee om het na de bavallingen te doen! zo in het voorjaar kan een dierentuin wel leuk zijn voor die kleintjes....

hier gaat het vandaag stukken beter!! ik heb van 11 tot 11 geslapen heerlijk!! het heeft me goed gedaan om gisteravond thuis te blijven en lekker op bed voor de tv te liggen. vandaag nog een dagje lekker rustig aan doen vanmiddag even naar een verjaardag en dan weer terug naar huis om te niksen hihi.

3. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    @Mimi: Ik kan mij voorstellen dat het moeilijk is als je alles zo op een rijtje ziet.

@Wen: Vervelend dat de pijn nog niet weg is. Geniet lekker van je weekend!
    Dat van de meeting is trouwens een goed idee! Ik wil iedereen wel zien maar zit steeds meer te twijfelen over eind november. Na de bevalling lijkt mij leuk!

@Naomi: Jij volgt mijn voorbeeld van 12 uur slapen haha?! Vannacht heb ik juist weer slecht geslapen maar dat komt omdat ik al 2 weken last heb van oorontsteking en vannacht deed het weer 's pijn. Maar goed, ik ben het gewend. Heb het vaker.
    Nu moet ik wachten tot ze komen voor het riool. We hebben een verstopping en ze kunnen vanaf 12:00 komen. Pffff, irritant is dat altijd! Hoop niet dat ze er pas om 16:00 zijn.

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @moosey: ow ja dat is echt vervelend als je moet gaan zitten wachten omdat ze vanaf een bepaalde tijd kunnen komen bah.
    balen van je oorontsteking zeg!!

5. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    @Naomi: Op de één of andere manier kan ik dan niet ontspannen mijn eigen dingen doen. Ik ben dan onbewust toch aan het wachten.
    Maar goed, ik kan mij nu eens mooi echt gaan verdiepen in geboortekaartjes!

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    wij hebben de kaartjes al uitgekozen en de tekst hebben we ook al. moeten snel alles definitief inleveren zeiden ze bij de drukker ivm vakantieperiode en drukte

7. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Moet je dat nu al inleveren?! Wij doen het via internet en volgens mij is dat binnen een paar dagen klaar.

8. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Een meeting na de bevalling....misschien heb ik daar ook wel oren naar. Ook al is het wat verder. Zeg het nog niet vast met zekerheid. Maar dat lijkt me opzich nog wel wat. 20 krijsende baby's in de stad hahah!

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @moosey: wij bestellen bij een drukkerij en niet via internet ;)

@marije: hihi onze kids krijsen niet:p we krijgen allemaal hele lieve kindjes hihi.

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hahahah ik zie het al voor me:$

Naomi dat is idd erg vroeg dat je dat nu al moet doorgeven.

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ach ja we hadden het toch allemaal al uitgekozen en gedaan dus het maakt ons niet uit ;)

12. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    @Naomi: Ik had inderdaad gelezen dat jullie het via een drukker doen maar ik snap niet waarom dat nu al aangeleverd moet worden. Maar goed, als je toch al weet wat je wil waarom niet?

Ik kon mezelf niet langer inhouden en ben de babykleertjes aan het wassen :D.
    Straks een paar geurdingetjes van Zwitsal kopen die ik in de kast kan leggen!

13. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    @Naomi: Leuk trouwens om te zien hoe de ooievaar op je ticker steeds dichter bij het einde komt :)!!

14. mimi83

mimi83 Niet meer actief

we hadden het bij de maart mama's express bij iemand thuis gedaan , omdat je dan het makkelijkst zit qua fles/voeding, slapen in kinderwagen evt. enz. Dus dat is misschien iets om te onthouden..

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @mooesey: ja het had te maken met de vakantieperiodes die eraan komen, feestdagen tellen waarschijnlijk ook mee. ach ja we waren er gelukkig snel aan uit ;)

hihi ja inderdaad leuk om te zien hoe hij naar het einde loopt.... vind het steeds spannender worden hoor!

16. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Nou, ze zijn hier voor het riool.
    Ik laat die man binnen en hij kan bijna niet langs mij door mijn buik. Ik zeg: Sorry, ik kan mijn buik inmiddels niet meer inhouden. Zegt hij: Mooi laten hangen dan. :$ Ik denk: Hangen? Ik ben zwanger hoor!
    Ikke meteen weer onzeker of ik er niet gewoon dik uitzie ipv zwanger :). Maar ach, misschien bedoelde hij er niks mee. Tis zo'n simpele boer haha!

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @moosey: hihi sorry heb toch even moeten lachen om de reactie van die vent:p
    ik zou er ook gelijk onzeker over zijn hoor, ik heb nu nog vaak het idee dat mensen denken dat ik gewoon zo een dikke buik heb terwijl het toch echt zichtbaar is dat ik zwanger ben ;)

woensdag liep ik met mn 3 oppaskids en toen zei een vader van een vriend van 1 van de klasgenootjes van mn oppaskindjes dat de 4e al onderweg was. nou nee hoor dit is de 1e ;) die 3 zijn niet van mij hahah. owww dan hoef je vast niet meer zolang uhm nog 12 weekjes ;)

18. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Moosey Moest ook even lachen om die opmerking van die man. :D Hier kijken mensen naar mijn buik soms in dorp ofzo alsof ik elk moment spontaan kan gaan bevallen. :$ Wordt daar juist weer onzeker van...;)

19. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    @Naomi: Ik heb ook echt een zwangerschapsbuik maar toch kan ik soms onzeker zijn. Slaat nergens op! En ook al denkt iemand dat ik gewoon dik, wat dan nog. Maar da's gewoon mijn onzekerheid.

Haha, de vierde?!
    Nou ja, in theorie zou het kunnen :D.

Volgens mij breekt die vent onze keuken af. Ik hoor hem zagen en timmeren. Ik vraag hem niks want ik kan hem bijna niet verstaan, terwijl ik zelf toch ook aardig Brabants lul haha!

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @moosey: jammer dat je hem slecht kan verstaan! praat ie een beetje boers misschien dat is soms echt niet te volgen.

en ja in theorie zou het kunnen dan had ik op mn 16e de oudste gehad hahahah. mensen schatten me vaak ouder dat scheelt veel ;)

@wendy: dat is ook niet fijn! bij mij zijn de reacties heel wisselend.

ik had maandag een inschattingsfoutje gemaakt met mn buik, heb echt helemaal dubbel gelegen van het lachen!
    we waren met de hond op frisbeeles, mn man stond gebukt en de hond moest eroverheen springen, ik hield de frisbee boven zn rug dus ik loop naar hem toe zodat ik de frisbee goed boven zn rug kan houden loop ik zo met mn buik tegen het hoofd van mn man aan hahaha sorry ik wist niet dat ie al zo groot was:p

Deel Deze Pagina