Vandaag trouwens iets geks meegemaakt met de vocht in mijn benen/ voeten. Tot nu toe liep het van mijn kuiten tot iets onder mijn enkel. Maar nu is het vocht helemaal tot mijn tenen gezakt! Kan ze niet meer eens echt bewegen, echt olifantenpoten nu
@elif: misschien ga ik ook nog mee naar januari hihi maar ik verwacht het niet vervelend dat het vocht nu in je tenen zit. ik ben blij dat ik nog geen vocht vast houd...
Maakte net al een grapje tegen man. Ziet wel sexy uit heh ahum die olifantenpoten Ben erg benieuwd naomi
zo hallo jullie zijn actief aan het typen ken niet allemaal meer bij houden lees nog steeds mee maar heb op moment weinig te melden @meiden die maandag worden in geleid in ieder geval succes en sterkte ik ga weer op de bank liggen heb de hele dag al last van me buikje
Hoi Mimi wie is er trouwens van de vk bij je langs geweest? Ik heb nu alle meiden gezien tijdens controles. Wel fijn.
@Elif: okee dat wist ik dus niet..:S D8 omdat het niet geparfumeerd is dat het wel kon.. Dan doe ik het eventjes niet gebruiken nee! En ik hou het slijm verlies wel in de gaten, nu nog geen slijm tegen gekomen gelukkig, hopelijk dat het nu minder word tot niets.. anders ga ik wel bellen. Ik schrok wel dat ik er eerst beetje bloed bij had.. maar was echt maar paar druppels.. maar goed das nu al niet meer zo gelukkig, ik hou het even in de gaten!
Zijn alle 4 leuke meiden he. Ik had de laatste keer Eva, maar ben het meeste bij Karin en Solita geweest. Jij hebt nu wekelijks controle? Mijn volgende afspraak is de 29e dan ben ik bijna 37 weken, daarna zeker wekelijkse controle.
Gister Vk gebeld om advies wat mijn waterachtige verlies kon zijn. Ze denkt in eerste instantie geen vruchtwater maar wou het wel controleren. Nu waren wij toen onderweg naar mijn ouders. Moet tussen 10 en 12 bellen vandaag voor maken afspraak. Indien ze twijfelt stuurt ze mij door naar het ziekenhuis. Denk inmiddels dat haar vermoedde klopt en dat het geen vruchtwater is. Ik voel zelden nog wat lopen. Vanavond toch op controle om 17.00uur maar dit vond dienstdoende Vk te laat om te controleren.
Goedemorgen allemaal, Poeh heej, weer helemaal bijgelezen. Wat wordt er toch veel gekletst hier, gezellig hoor! Hier gaat alles nog steeds voorspoedig, suikers helemaal onder controle, bekken blijft vervelend doen, maar is draagbaar en slijmverlies blijft ook bestaan. Dalijk zoonlief naar school brengen en dan zelf ff door naar de kapper, wil mijn haar nog ff laten kleuren voor de feestdagen en de bevalling.
Goedemorgen meiden!!!!! Even een snelle reactie, ik moet weg voor controle.... Vandaag 37 weken JIPPIEEEEEEE!!!!! Ben benieuwd of ze is ingedaald....
Goeiemorgen.. vandaag dus een super gevoelig dagje.. dus zo'n dag als gister geeft wel reactie.. Mijn zwager komt vandaag waarsschijnlijk op tv. Hij zit in de band de woudrukkers en hun gaan met domien verschuren vandaag voor serious request geld ophalen door op verschillende plekken te spelen..
charpi: spannend! Hopenlijk alles goed vbij vk.Hopelijk lekker ingedaalt. Sweetchoclate: als het wel vruchtwater is is het ook niet zo erg toch. je bent de 37 weken voorbij gelukig. alleen zal e dan wel naar het ziekenhuis moeten omdat ze dan al even gebroken zijnzonder weeen. Wou je thuis of in het ziekenhuis bevallen.. Ink:lekker even naar de kapper.. Younmom zou je het lijstje nog eens neer kunnen zetten, weten we allemaal weer een beetje hoe en wat.. En gister was je 36 weken!!! dat hadden we allemaal niet verwacht zeg. marije : ik denk wel dat ze me wekelijks willen zien, ze schuiven bij mij sowieso alles al een week naar voren, sinds zo'n 30 weken, omdat colin met 38 weken kwam en echt klaar was, dus waarschijnlijk loopt een zwangerschap bij mij gewoon tot 38 a 39 weken. dus dat in combinatie met de weeen willen ze het goed in de gaten houden. Bij colin begon mijn bloeddruk de dag voordat nmijn vliezen braken best wel op te lopen, dus dat kan bij mij een duidelijk teken zijn. Aangezien ik een hele lage bloeddruk van me zelf heb en hij zit nu al zo'n 2 weken op 120/70 wat best hoog is voor mij.. 100 a 105/60 is normaal. Bij colin was ie op 38 weken precies 135-80 en s avonds scheurde mijn vliezen.2 dagen daarvoor was ie 110-70 trouwens
@vlinder: dat is inderdaad lief van je werk dat je een kerststukje krijgt. Heb je vaak nog langer plezier van ook @elif: dat lijkt me een vreemd gevoel als je dat vocht opeens naar beneden voelt zakken ik blijf ook wel bij de januari-mama's hoor! Ik reken er nog steeds op dat ik eerder overtijd loop dan te vroeg...of er moet echt wat aan de hand zijn natuurlijk @sweetchocolate: wat het vochtverlies dan geweest is, weet de VK dat dan? Ben benieuwd wat ze vandaag zegt...succes ermee! @ink: fijn dat je zo lekker positief klinkt! Veel plezier bij de kapper...altijd lekker om weer een frisse look te hebben! @charpi: gefeliciteerd met je 37 weken...je mag thuisbevalllen (als je dat wilt)...succes bij de VK! @mimi: dus je hebt lekker wat te kijken op tv vandaag wel lekker dat de VK je zo goed in de gaten houdt en dat je niet steeds naar de gyn hoeft!!! Hier een heerlijke nacht gehad waarin ik niet eens hoefde te plassen, heerlijk! Heb gewoon aan 1 stuk door geslapen Morgen trouwt het jongste broertje van mn man, dus hebben we de hele dag een bruiloft Vind het aan de ene kant nog wel een leuke onderbreking, maar aan de andere kant zie ik er ook wel tegenop. Op het moment gaat er, vooral in drukke situaties, zoveel langs me heen dat ik er gewoon niet van kan genieten. Maar goed, ik ga natuurlijk wel mee. Heb wel besloten dat ik, samen met dochterlief, na het diner naar huis ga. Manlief brengt ons dan thuis en gaat dan daarna weer terug naar het feest. Dan hoef ik tenminste niet tot 1 uur 's nachts ofzo te blijven Vandaag dus even zorgen dat alle kleren gestreken zijn, schoenen gepoetst enz.......
@ mimi: Nee, klopt, als het echt vruchtwater is, is het niet zo erg eigenlijk Heb het liever achter de rug dan voor kerst. Ook wel leuk voor de aanstaande opa's en oma's. Wil zo wie zo in het ziekenhuis bevallen. Ziekenhuis is niet zo ver weg (5 min rijden, mits er plaats is natuurlijk, maar dat zal toch wel?!). Ik zelf heb een fijner gevoel bij Ziekenhuisbevalling; Alle medische hulp is direct bij de hand. Inderdaad, het zal zo wie zo dan medische indicatie zijn, mocht het echt vruchtwater zijn. @ Lin: Zag vanmorgen dat onderbroek weer beetje nat was (niet zo heel erg, maar toch). Nu met zitten lijkt het ook of het loopt zeg maar. Maar ja, dat kan misschien ook tussen mijn oren zitten? Ze schijnt het te kunnen testen. Bij onzekerheid word ik toch zo wie zo doorgestuurd. Nog even geduld en ik mag bellen. En jeeeuuuh, eindelijk doorgeslapen. Ben je lekker uitgerust nu? Zal je nodig hebben voor morgen. Wel leuk, een bruiloft, alleen... 't is altijd zo druk en vooral zo aan het eind van de zwangerschap.
Sweetch: kan afscheiding zijn of vruchtwater. Bij mij liep het er pas uit (met mijn scheur bovenin) dat ik 1 been optilde om mijn sok aan te trekken dat ik op het bed zat. Niet als ik stond en op mijn hand blies ofzo.. daarvoor lag colin te ver ingedaald. nou scheurde het bij mij vrij snel daarna helemaal, maar dat hoeft niet natuurlijk.. Dan is het nog even afwachten wat het is.. ze kunnen het testen door een watten staafje een klein stukje in je vagina te doen (1 a 2 cm) en dan een bepaalde vloeistof erover te druppelen, als dat dan paars word is het vruchtwater.. Maar bereid je voor dat ze ook je inleg kruisje kan gaan vragen en eraan gaat ruiken!!! vk's ruiken de geur van vruchtwater direct..