Januari 2011 mama's deel 3 NA CRASH

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    @vlinder en muppet: ja ik denk dat we ons ook niet te druk moeten maken. ieder lichaam is ook verschillend en reageert weer anders op een zwangerschap. Komt allemaal vast wel goed!! :D

2. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Marije en Muppet we moeten maar gewoon genieten van deze zwangerschap,de een zegt n.l zo en de andere zegt weer wat anders.
    Marije het zou bij jou daarom wel je pijnlijke ribben kunnen verklaren.

3. maartje85

maartje85 Actief lid

27 mrt 2010
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Wat een nieuws allemaal weer zeg! Ik zit nu op mijn werk, maar ben de afgelopen drie dagen lekker vrij geweest. Ook Vriend is nog vrij, dus weer veel gedaan de laatste dagen, maar ook lekker uitgerust en dvd-tjes gekeken.

@iedereen die zich niet goed voelt, kwaaltjes heeft of naar controles, diettistes, gynaecologen moet veel sterkte en succes!

@zwangerschapscursus/gym: afgelopen dinsdag was de beruchte partneravond. Vriend zag het niet zo zitten, en alle mannen zaten een beetje stoer te doen. Wel gelachen om bepaalde dingen, maar alles bij elkaar viel het mij een beetje tegen. De 'juf' legde de 3 fasen van de bevalling uit en hoe je de pijn weg kan puffen. Geen van de mannen wilde het puffen mee oefenen. :p

@ ego: gisteren zijn de wandelwagen en maxi cosi bezorgd, en hebben we nog wat kleine dingetjes opgehaald bij de Babydump (waskussen, borsteltje, schaartje etc.) Wat heeft zo'n kleintje veel spulletjes nodig he ;)

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83

Mmmm ben ik eens benieuwd dan de volgende keer bij mij;) met 24 weken was hij al 5 vingers boven de navel:$

5. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    haha elif....op een gegeven moment kan hij niet meer verder groeien hoor ;) Niet dat hij ineens tot aan je borsten zit :p

6. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    meiden, buikgrootte zegt echt niks. vorige keer hoorde ik steeds wat een bescheiden buikje en mijn dochter woog 3660 gr bij 39w6d.

en nu heb ik prima glucose waardes, maar wel af en toe last van mijn ribben.

ik bedoel ik zou niet teveel conclusies uit dat soort dingen proberen te trekken. gewoon genieten (voor zover de kwaaltjes dat toestaan)!

7. Zina

Zina Niet meer actief

heey dames. Ik heb echt geen fut en geheugen om op iedereen te reageren, sorry daarvoor. Ik heb het hartstikke druk met alles, veranderen van meubels, schoonmaken en uitzoeken. Ook maken we alles meteen kindveilig, dus een heel gedoe! En dinsdag gaan we eindelijk de vloer in de kinderkamer leggen, dus dan kan ik daar volop mee bezig. Ik wil alles zsm af hebben, want me buik en bekken beginnen nu echt in de weg te zitten. Heb de afgelopen 2 weken opeens een groeistuip gehad. Me buik is echt big! Zal wel even proberen bij te lezen. Ga even een schopdagboekje bijhouden. Lijkt me leuk. -xxx- groetjes!

8. Tese

Tese Niet meer actief

Genieten doe ik zeker hoor, daar heb ik geen problemen mee, en zorgen maken doe ik me ook niet. Komt allemaal wel goed.

En Marije: het is maar goed dat ie niet nog verder kan groeien, ander komt mn kind straks nog uit mn oren hahahaha

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Whahahaha stel je voor hihihi.

Lauwtje nee idd het heeft niks ermee te maken of je kindje ook groot zal zijn.
    Ik ben benieuwd, ik was zelf maar klein ( wel met 37 weken geboren) 47 cm en 2550 gram.
    Dus hoeveel hij gaat zijn??
    Hij loopt bijna 1 week voor telkens dus we zullen zien;)

Zina maakt niks meid, soms word ook alles een beetje te veel om bij te houden heh
    xxx

10. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    muppet, ik kan me wel voorstellen dat als je hoort dat je glucosewaardes niet goed zijn dat je je rot voelt en niet meteen weet waar je aan toe bent. ik hoop dat jij snel duidelijkheid hebt hoe je je glucosewaarde onder controle houdt en dat het bij een dieet blijft. fijn dat je ondanks die complicatie blijft genieten!
    ik bedoelde meer dat niet iedereen nu denkt o jee, mijn buik is groot of juist niet.

elif, wat een kleintje was jij ja!

maartje, leuk dat je spullen binnen zijn

en zina, lekker dat jullie zo goed bezig zijn!

wij maken eindelijk wat vooruitgang met de naam! en met de babykamer zijn we ook begonnen. de oranje muur is nu wit. binnenkort de blauw erop. commode staat al en de plankjes hangen al aan de muur. heb een lamp besteld en zoeken nog even naar een kledingkastje erbij. bekleding van het wiegje is mijn moeder aan het wassen. ben nu ff aan het kijken wat ik nog meer nodig heb. dat zijn meer dingetjes als zoogcompressen en infacol. dat ga ik tijdens mijn verlof wel op mijn gemakje halen.

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Lauwie wat goed dat jullie verder zijn met de naam ben erg benieuwd.
    Hier begon de dag goed manlief: Ben toch aan het twijfelen over de naam.
    Aaaaaaaaaarggh

Ik was idd klein hahahah en net een buitenlands kindje , lange zwarte haren, bruin tintje en donkere ogen:p

12. SuusW

SuusW Actief lid

5 mei 2010
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!

Heb in het begin met jullie meegekletst maar kreeg een miskraam in juni nadat de echo bij 8 weken niet goed bleek te zijn, hoop gedoe daarna o.a. curretage...misschien kunnen jullie het je nog herinneren?

Ik zou het jullie laten weten als ik leuk nieuws te melden heb, en ... vanochtend een heeeeele positieve test in handen! Dus weer zwanger!!

Wel ontzettend spannend, zeker het moment van die eerste echo, maar goed, laat ik maar van het positieve uitgaan. Uitgerekende datum is 23 juni.

Jullie veel succes met de laatste paar maanden! Blijf het topic zo af en toe nog wel even volgen!

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Suus van harte gefeliciteerd!!
    Welke datum had je een mk eigenlijk in juni.
    Hier ben ik nu ook uitgerekend voor januari op de dag dat afgelopen januari mijn mk doorzette.
    Vond het wel heel apart!
    Moet een goed teken zijn ;)

14. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    suusw, gefeliciteerd!!! super zeg! fijne zwangerschap!

15. SuusW

SuusW Actief lid

5 mei 2010
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Elif, nou het lijkt idd wel een bizar toeval bij mij is dat ook precies zo. Miskraam was op 24 juni, nu is de uitgerekende datum de 23e (uitgaand van cyclus van 28 dagen), laatste cyclus was 29 dagen, dus het zou ook nog precies 24 juni kunnen zijn. Ga het idd maar als een positief teken beschouwen!

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    :D ja ongelooflijk heh:D
    Hier was het iig een goed teken:D
    Want hij is nu gezond gelukkig:D
    Maar had toen ook zoiets van huh!?!?!? dat is echt wel heeeeeel toevallig.
    Nou geniet maar lekker hoor :D

17. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Heel wat anders , iemand misschien tips voor een goede film?
    Willen straks eens gaan kijken in de videotheek maar weet niet of er echt een aanrader is evt:D

18. maartje85

maartje85 Actief lid

27 mrt 2010
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Suus: van harte gefeliciteerd en heel veel geluk!

@Elif: ik heb laatst op een luie middag The Devil wears Prada en PS. I Love You gekeken. Lekkere zwijmelfilms waar je niet bij na hoeft te denken, haha.

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dat is al heel erg fijn tegenwoordig in onze positie een film waarbij je niet hoeft na te denken:D

Vind het heel jammer dat Eclipse nog niet op dvd is, heb hier wel twilight en new moon liggen.
    Maar de 3e vond ik echt goed en zeer spannend:D

20. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Hee Suus enorm gefeliciteerd! Wat zul jij blij zijn! :D

Deel Deze Pagina