Ow, dat loopt lekker dan (NOT!). Heb je ook niet veel aan dus... In IJsselstein was afgelopen nacht auto brand geweest, lijkt misdrijf te zijn geweest. Politie weet het echter nog niet zeker.
Als je vliezen gescheurd zijn of je weet het niet zeker is het wel van belang he om dat te checken.. als er na 24 uur gescheurde vliezen nog geen weeen ijn, gaan ze ze opwekken omdat de kans op infectie erg groot is..Dus als je onwillekeurig vocht verliest altijd even laten checken.. daarnaast gescheurde vliezen breken erg makkelijk en dan moet er wel degelik actie ondernomen worden,zei het naar het ziekenhuis of vk bellen zodat ze tijdsindicatie hebben wat betreft de 24 uur. We zijn allemaal in het laatste stukje schroom nu alsjeblieft niet om een extra ontrole uit te laten voeren voor wat dan ook.. o ja hier trouwens.. roze/rood slijm proppen, was helder.. heb dus weet ik wel zeker meer ontsluiting als de 0.5 cm in rust.. heb ook zo nu en doen een venijnige menstruatie kramp en rommelende buik.. ben benieuwd, hoelang dit meiske gaat blijven zitten..
en hoe ist het verder met de rest word zo veel getypt op moment ken niet allemaal meer bij houden ook weinig tijd om achter de pc te zitten omdat me dochters vakantie hebben morgen moet ik weer naar de vk voor een strip poging heb sinds gisteravond toch een steken vanonderen en steeds harde buiken die gewoon pijn doen denk dat ons knul eindelijk gaat in dalen
thanx meiden, het is nog heel onregelmatig en goed te doen. mijn vriend is naar huis gekomen en heeft een kruikje en fruit en koffie verkeerd voor mij gemaakt. die gaat nu thuis werken zodat we niet zo zitten te wachten (of voor het geval dat het niet doorzet)
Mimi, spannend!!! Het kan zijn dat het niet lang meer duurt voor jullie meisje in jullie armen ligt. 3dewonder, het gaat hier inderdaad erg snel ja. Plus jij kan het nu ook inderdaad maar met moeite bijhouden nu je dochters ook lekker vakantie hebben. Tja, hele dagen ZP bijhouden lukt gaat voor jou niet lukken. Wel gezellig, dat ze nu vakantie hebben. Tijd gaat wel snel hoor; Die 2 weken vakantie zijn zo voorbij. Net heb ik de VK gebeld. Ze stond op het punt om mij te bellen Zelf was ze te druk en gister kon ik niet op controle komen. Dus heeft ze de controle afspraak van 17:00 uur verschoven naar 15:10 uur. Ze denkt wel dat het VW is, aangezien het nog steeds komt. Ze zei dat het wel vroeg was, maar niks onmogelijk was. Ze had gezegd zodra wij weten dat het VW is om 15:10 en je nog steeds geen doorzettende weeen hebt, word je direct doorgestuurd naar het ziekenhuis. Ze wachten het dan nog heel even af, maar besluiten dan toch, indien er niks komt, om mij in te gaan leiden. Arme vriendlief; Heeft vanavond kerstborrel op zijn werk met lekker eten. Natuurlijk alleen voor personeel, niet voor aanhang. Stel dat het VW is... Ach, dan is er volgend jaar ook nog een kerstborrel. Hij zou indien VK thuis zou komen niet naar huis komen, maar nu hele controle is verplaatst, tja, daar wilt hij natuurlijk bij zijn. (Wat ik volledig begrijp).
@sweetchocolate nee inderdaad lees af en toe bij maar dan roepen me meiden me al weer maar ga lekker van ze genieten voor je het weet is de vakantie weer voorbij en hebben we de 3 de er bij dus alle aandacht gaat op moment ook naar hun toen heerlijk nog ff genieten met zijn 3 en
@Sweet Chocolate, Mimi en Lauwie: succes allemaal met vruchtwater, weeen en doorzetten van de bevalling! Misschien wel drie kerstkindjes "@3e wonder: ik houd ook niet alles bij en ik heb niet eens kinderen in huis, haha. Is een combinatie van de hoeveelheid die hier geschreven wordt en de vergeetachtigheid door de zwangerschap denk ik @ego: vandaag een beetje 'werken' (van huis uit onderzoek doen) en dadelijk weer lekker op de bank met wat afleveringen van Glee op DVD.
Ik denk inderdaad ook dat het een combi is; Ook ik heb geen kinderen, maar kan ook niet altijd alles bijhouden. Ga maar een keer een dagje niet op ZP en je hebt al een hoop gemist in voornamelijk dit onderwerp. Maar ja, iedereen wil natuurlijk elkaar op de hoogte houden en daar wordt, natuurlijk, op gereageerd Ik ga in huis nog wat rommelen, nog even snel extra pyama halen voor in het ziekenhuis (draag eigenlijk nooit pyama's kruip altijd tegen mijn persoonlijke kachel aan in bed totdat ik zelf warm genoeg ben en weer op "mijzelf" ga liggen). Misschien inderdaad 3 kerstwonders. Zou het wel heel erg leuk vinden. Haha, vooral als ze alle 3 op dezelfde dag geboren worden
ben zomaar erg bang en emotioneel.. pff.. snap weinig van mijn lichaam nu.. ze is nu 35+ 2 met longrijping als het doorzet gaat ze het redden.. Ze zal rond de 2400 a 2500 gram zitten (naar schatting) en rekeninghoudende dat mijn zwangerschao "klaar" is rond 38 a 39 weken.. Moet het kunnen. maar tjee.. vind het spannend. zal dan sowieso tot volgende week maandag in ziekenhuis blijven waarschijnlijk is 36 weken nl. volgens mij willen ze dat meestal afwachten.. wil op haar kamertje bezig maar ben bang dat ik het dat doorzet terwijl als ik rustig blijf weet tegen te houden, maar wil graag even wat doen daar even stilstaan bij mijn meisje'
Klopt, ze willen het zo wie zo rekken tot 36 weken, heb ik gehoord. Met 36 weken hebben ze ook een grotere overlevingskans, geloof zelfs 99% (natuurlijk met hulp en couveuze (hoe schrijf je dat). Ik begrijp je wel hoor. Het is allemaal eng, zeker nu je slechts 35+2weken bent! Slijmprop hoeft nog niks te betekenen, maar omdat het al wel wat rommelt... Tjee, ENG! Snap dondersgoed je bezorgdheid meis!! Hou ons op de hoogte, indien mogelijk ook in ziekenhuis (als je er toe in staat bent, weet niet of je mobiel met internet hebt? en of je daar behoefte aan hebt natuurlijk. Je hoofd zal misschien wel ergens anders naar staan...)
als er wat is dan stuur ik vlinder en noami berischtjes.. Ik bedoelde eigenlijk dat de kleine en ik moeten blijven tot 36 weken.. ze gaan mij niet meer opnemen. als het nu doorzet zet het door. en anders niet.. longrijping heb ik al gehad en remmen doen ze niet meer. Slijmproppen verlies ik al een tijd alleen heldere en nu sinds gisteravond met roze en beetje bloed. DAt is nieuw en daarbij het rommelen, diaree, belachelijke nesteldrang, misselijk, zere borsten.. Ik weet het niet
Mimi mijn gyn zei vorige week donderdag dat als het komt ze niks gaan tegenhouden of rekken,ze moeten waarschijnlijk met die weken wel in de couveuse maar ze redden het wel hoor,raak niet in paniek.Ben je alleen thuis nu,of is er even iemand bij je,dan heb je wat afleiding. Lauwie meid,ik wens je vast veel sterkte toe en ik hoop dat het door zet. Sweetch.dus jij bent ook heerlijk aan het rommelen,wat is dat hier,willen de kleintjes er nog even voor kerst allemaal uit. Ego;ik ben even niet fit,ik ben om 10.30 naar bed gegaan want ik was niet lekker en na geslapen te hebben voel ik me nog meer k*t.Ik heb het even gehad,ik hoop dat de kleine nog even blijft zitten,maar hij mocht van mij ook wel komen hoor.
Mimi hier houden ze de kleine dan tot 37 weken,zelf mag je geloof ik 8 dagen blijven,we horen wel of het bij jou nu door zet.
Volgens mij is het dus verschillend tot wanneer ze het remmen... Hier is het wat ik begrepen heb dat ze remmen tot 36 weken. Mimi, scheelt, je hebt de longrijping al gehad. Ik hoop voor je dat het niet doorzet en dat jullie meisje nog even blijft zitten lekker warm. Vlinder, ai, minder dat je je niet fit voelt. Dubbel he, zo'n gevoel. Hij mag wel komen, maar ook, gezien de tijd, ook weer niet. Pfff, ja, inderdaad, op een gegeven moment ben je het wel erg zat. Geloof inderdaad dat er een aantal kleintjes zijn die kerst 2010 willen meemaken
Nou bij mij had het door mogen zetten hoor maar helaas is het gestopt. Zou al dat gerommel te maken hebben met het feit dat het volle maan was? Haha nee hoor ik geloof daar niet in...
het ligt natuurlijk hoofdzakelijk aan de kleine hoe het gaat.. dus tja dat is altijd afwachten.. heb net een beetje gerommeld op babykamer.. kan wel merken dat ik geen conditie heb na al die rust..zweet me te pletter en heb alleen 3 truitjes goed gelegd, mixi cosi zonnekapgoed gedaan en de kinderwagen bak verschoont,, de kat had erin gelegen.. ze mogen helemaal niet boven.. martin heeft een kerstbonus van 1000,- euro gehad!!!!!!! zooooooooooooooooooooooooooooo blij mee...
heb alle bladzijdes gelezen helaas weer weinig onthouden... een aantal dames waarbij het flink rommelt: suc6 allemaal hier tot 12 uur vanmiddag geslapen, heerlijk!! nog steeds veel voorweeën en soms een hele pijnlijke er tussen door. nu ook hoofdpijn bah, dat heb ik nooit! ik hoop dat het gerommel hier ook een keer door gaat zetten nu, heb het wel gehad nu...