@lauwie: slim dat je de VK naar jou toe laat komen! Enne...mannetje al thuis....klinkt alsof het toch wel serieus gaat doorzetten misschien?? Spannend!!! @vlinder: was het een leuk kerststukje? Enne...eerlijkheid wordt meestal wel gewaardeerd hoor, dus vandaar dat ze je gewoon terugwillen hebben!! Jammer dat je je vandaag niet zo fit voelt! @muppet: balen van je nacht zeg!!! Vandaag inderdaad maar lekker op de bank hangen, zolang zoonlief dat goed vindt @sweetchocolate: spannend hoor! Dus misschien ook vandaag naar het ziekenhuis om ingeleid te worden! En mannetje vind dat vast niet erg...vind jullie kleine veel belangrijker dan zijn kerstborrel @wen: fijn dat het zo goed gaat. Zo te horen genieten jullie erg van je kleine man @mimi: het blijft bij jou dus ook wel rommelen. Spannend hoor! En dat je er tegen op ziet is logisch hoor, maar je hebt vast een sterke kleine meid binnenin je...die er voor gaat!!!! Dat is nog eens een goede kerstbonus @3dewonder: hopelijk haalt het strippen deze keer meer uit als de vorige keer!!!! Hier vanmorgen lekker rustig aan gedaan...alleen even de schoenen gepoetst voor de bruiloft en het kerstpakket van mannetje opgeruimd. Verder met dochterlief op de bank gezeten, voorgelezen, spelletje gedaan en ons trouwalbum bekeken. Nu ligt ze lekker op bed en wil ik nog even strijken en de zolder stofzuigen. Daarna weer lekker rustig aan doen
Zo, dat is veel kerstbonus! Gaan de zaken zo goed dan?! Vriendlief krijgt waarschijnlijk dit jaar (na 2 jaar) weer winstuitkering, schijnt ook een hoog bedrag te zijn (exacte bedrag weten we zelfs nog niet. Vriendlief heeft nog niet op zijn bankrekening gekeken). Al het salaris moet al gestort zijn. Die van mij staat er al wel op. Krijg gewoon via werkgever, dacht dat alles via UWV liep?! Niet dus. Prima, ben ik niet UWV afhankelijk en zit ik rond deze dagen niet in de onzekerheid wanneer salaris wordt gestort. Net bijna hele huis schoon gemaakt. Toiletten, huiskamer, vaat weg gewerkt (waar een vaatwasser al niet goed voor is), keukendeurtjes schoongemaakt (Tip: neem NOOIT een hoogglans witte keuken! En wees dan vooral niet zwanger). Eerst eten, dan weer verder. Boven boel even stofzuigen. Erg nodig al zeg ik het zelf. Extreme nesteldrang? Een voorteken? Of gewoon iets tussen mijn oren? Het rommelt weer iets, maar blijft onregelmatig. Nog 2 uur en dan controle! Eindelijk.
goed he.. nee zo goed gaat het niet .. Martin werkt het hardst en dat weet ie.. het bedrijf draait nu op martin en op de domeinnamen die geregistreerd staan. Hij weet ook dat we het op het moment niet zo breed hebben en had zelfs al aangeboden om de bmw te kopen als we hem niet verkocht zouden krijgen. Ik hou ook maar in mijn hoofd dat het een klein krachtpatsertje is daarbinnen die longrijping heeft gehad en over 3 a 3,5 weken sowieso zou komen. ben er zelf nl. heilig van overtuigd dat mijn zwangersschappen gewoon niet langer duren.. omdat colin ook gewoon echt klaar was en 3360 gram met 38+1 en niet eens meer erg ruim in het huidsmeer zat.
Dat is netjes, met 38 weken 3360 gram! Of heb ik het mis? Wel lief dat Martin aangeeft de BMW te verkopen, als het niet beter gaat. Het zal wel een hoop kosten schelen. Echter, je kan niet zonder auto (lijkt mij). Maar ja, er zijn genoeg goedkopere auto's dan BMW's! Qua verzekering, belasting, benzine etc. Er is altijd wel een mouw aan te passen.
hihi 3360 is heel netjes is normaal gewicht voor 40 weken De bmw is al verkocht maar de werkgever van martin zou hem van ons kopen als we hem niet verkocht kregen..het ging meer om het geld wat ie nu opbrengt als het onderhoud. verz. kost ons nooit meer als 30 a 40 euro per maand aangezien martin een no claim van 85% heeft. maar de andere dingen was bijdeze wel aan de prijs inderdaad hihi,,was ook een extra lange 7 serie. maar goed we hebben al weer een andere auto alleen is daar nog iets stuk. dus misschien verkopen we die wel weer gelijk en komt er weer wat ander. we hebben martins werk auto die we mogen gebruiken. en de buren hebben 2 auto's mijn ouders 3, mijn zusje en zwager 2.. dus helemaal autoloos zijn we nooit. haha we hebben zelf nog 3 oldtimers staan maar die staan allemaal geschorst dus tja daar mogen we niet mee rijden
Mimi wat een goed nieuws!! Dat geld komt echt op het goede tijdstip voor jullie!! En wat spannend slijmproppen met roze/ rood. Ook hier zei men na 34 weken niet meer te remmen, dus als het komt, komt het. Ben erg benieuwd hoor. Charpi proficiat met je 37 weken !!! Lauwie klinkt wel alsof het begonnen is spannend zeg. Naomi wat goed dat je zolang hebt geslapen Hier vandaag toch de bh's gaan ruilen en wat een verademing! Ze zitten veel beter, ook nog kerstkadootjes gehaald voor mijn ouders en de ploegbaas van manlief en voor zijn vrouw natuurlijk Hier beetje stress over het zwangerschapsverlof, in België word dit door de ziekenkostenverz betaald maar aangezien de NL verzekering mij nog niet heeft geschrapt ( werk niet in nl en woon er niet dus hoef ik niet meer te betalen) kan de cm niks gaan betalen. Heb al aangetekende brieven enz gestuurd en gehoopt dat het niks met de belgische verzekering te maken zou hebben. Helaas dus stress daarover. Nu steld dat geld niet veel voor 60% van je uitkering dus 60% van 430 euro! wauw!!!!!!! Anders moet ik toch met degene van de uitkeringen gaan praten hier in BE. xxx
Elif wat een gezeur zeg.. irritant als het administratief niet goed geregeld word.. Lauwie hoeeeeee is het?????????????? hier ga maar eens onder de douche.. zet niet echt door maar stop ook niet..
Zo, dan is Colin goed bezig geweest met groeien Gelukkig maar! heb je geen groei echo gehad? Of heeft VK geen schatting kunnen maken van dit kleine wondertje? Oooooww, dus echt "auto loos" zijn jullie gelukkig niet! Aardige hoge no claim, maar ja, dan hoeft zelfs die auto niet zo heel duur te zijn. Mits je geen andere kosten hebt aan de auto. Maarten zijn auto zit ook mogelijk wat aan te komen... Koppelingsplaat a 500,00 voor Skoda Fabia. Nou, mijn autotje heeft al aardig wat aan onderhoud gekost. 400,00 en dan zitten banden er nog niet onder! (banden zitten wel in prijs in begrepen, maar nog niet gemonteerd), Skoda gelijk naar garage voor grote beurt en van alles vervangen, kostte ook weer een vermogen. Al met al zowat mijn maandsalaris naar de knoppen. Plus kwam ook nog eens bij dat ze een "rekenfout" hebben gemaakt bij werkgever waar ik tot augustus heb gewerkt. Kon ik ook weer heel wat terug betalen, natuurlijk wanneer het niet uit komt (tegelijk met onderhoud 2 auto's). Doeiii spaarcenten. Gelukkig via rechtsbijstand wel wat geld terug gekregen (lang verhaal). Kreeg laatst brief van zorgverzekering. Mijn zwangerschapsgym wordt wel vergoed! Had nog een declaratie ingestuurd, dus weer 160,00 terug. Dat van zwangerschapsgym had ik toen niet verwacht dat ik die terug zou krijgen. Ze is wel ook fysiodocente, dus misschien dat het daaraan ligt? Het waren "overige kosten" die vergoed werden. maar ja, we hebben het terug. Plus krijgen in januari nog hoop centjes terug vanwege glassubsidie. Al met al... We hebben zware financiele tijden gekent, maar wij klimmen langzaam omhoog. Wat Maarten laatst hoorde; Als de kleine in december geboren wordt, krijg je alsnog kwartaal kinderbijslag. Als kleine in januari geboren wordt pas in april. Eigenlijk best krom. Stel, ik beval morgen. Krijgen wij in januari een na heffing van bijna 200,00, terwijl de kleine niet eens een kwartaal op de wereld is. Echt vaag.
haha nee dat zou ook NIETS voor mij zijn..met een peuter,baby op komst, een man die altijd zwart schijnt te worden als ie alleen al naar iets kijkt en 2 katten en een hond.. nuh.. ben blijmet mijn bordeux rode en oud houten keuken..
hihi onderhoud doen we hier zelf dus da;s makkelijk.. Deze dame werd bij 33 + 4 a 33+5 (op 2 verschillende echo's ) tussen 2000-2200 gram geschat. dus op gewoon gewicht.. nou weten we dat een kleine bij mij erg goed groeit als ik in zieknhuis lig.. colin groeide met 300 gram de eerste week ziekenhuis.. Dus ze zal nu tussen 2300- 2800 gram zijn, ze is "normaal"van gewicht..
Elif, wat een gezeur zeg! Maar hoe kom je dan aan NL'se verzekering? Ooit in Nl gewoond of wat? Jullie hebben toch geen Belgie route gedaan? Betaalde je wel premie voor de NL'se verzekering? Erg vaag en stom! Ja, probeer dat nu maar op te lossen zo bijna voor oud en nieuw.
Mimi spannend!! Ja potverdorie die Nl zorgverzekering is alleen maar problemen! Hebben zelfs al het cjib op mijn dak gestuurd terwijl ze geen recht hebben!! Beginnen te dreigen met deurwaarders die ze toch niet naar BE sturen want dat kan helemaal niet! Wat een gezeik sorry.
Jawel we hebben de belgie route gedaan. EN heb tot mei dit jaar in Nl gewerkt. Voor manlief toen te laten verwijderen 4 jaar geleden was hetzelfde gezeur! Ja de cm wacht ook 2 maanden met me dit te vertellen en dadelijk kan ik fluiten naar mijn zw verlof pfffffff. Word er gek van Ze willen me wel helpen bij de cm maar ja toch
Toen wij in dit huis kwamen wonen, eind februari 2009 sleuteloverdracht, zat er zo'n jaren '80 keuken in. Waarschijnlijk eerste keuken nog vanaf de bouw in '82. Zodra wij wisten dat wij de hypotheek rond konden krijgen hebben wij de keuken besteld. Als je de tijd hebt, geen zwarte hond hebt, niet zovaak vette vingers en er gewoon met je handen af blijft en er enkel er naar staart blijven de kasten mooi Al snel zijn we erachter gekomen dat de kastdeuren niet open gaan als je er naar staart. En vingerafdrukken komen nou eenmaal dan op de kastdeurtjes, ook al ben je niet aan het koken. Helaas, maar waar. Augustus 2009 is onze zwarte hond in huis gekomen. Tjah, die vindt de witte kastdeuren blijkbaar mooi want ze gaat er tegenaan leunen. Gevolg, je kent het, haren op de kasten wat blijft plakken. OOOEEEEEE, bordeux rode keuken! Mooi! Heeft wel wat
dit is de foto dat het huis te koop stond.. nu staat er i.p.v. de kast een extra stuk keuken.. huis uit 1935
Cm en cjib of iets, wat is/zijn dat? Hmm, hopen dat het gezeur snel over is! Wat als het gezeur niet over is? Heb je een bepaalde termijn dat het opgelost moet zijn? Pfff, hier zit je als zwangere toch niet op te wachten! Wat, je zit hier ook niet op te wachten als je niet zwanger bent. Emigreren kan handig zijn, vooral als je het om bepaalde redenen doet. Maar als je achteraf dit gezeik krijgt... Blij dat het bij ons, ex en mij, nooit zo ver is gekomen dat wij de Belgie route hebben gedaan. Het zal hopelijk wel goed komen, al geloof ik wel dat je aardig in de stress kan raken. Want wat als je straks helemaal niks krijgt, geen verlof of iets. Pfff, zou gek worden.
Jammer dat ik foto niet kan vergroten. Ziet er mooi uit. Ook met de wasbak, ja, dat vind ik nou mooi Heb geen foto meer van hoe onze keuken er uit zag voor de verbouwing. Geloof dat ik die bewust heb verwijdert. Het zag er écht niet uit! Zelfde als de badkamer en toilet beneden. Mijn vader is aannnemer, gelukkig. Heeft ons toen hoop kosten bespaard, plus hoop ellende. Nog 40 min tot controle! even klaar maken, voordat vriendjelief al op de stoep staat. Of ik ben gewoon thuis, of ik reageer wel weer als ik in het ziekenhuis lig.
Cm is de belgische verzekering. Cjib is het centraal justitieel incasso bureau! En maar dreigen. Tot nu toe was alles in België heel goed geregeld maar met NL hebben we alleen maar gezeur gehad. ZO moest manlief verzekerd zijn in NL voordat hij in BE een verzekering kon krijgen, maar als hem iets gebeurde in NL zouden ze hem niet helpen!!!! Na ja zoveel geld betalen voor niks. Ik woon hier heel erg graag, ben echt blij dat we in BE wonen. Maar dat NL over alles zo moeilijk doet pffff. Ja die man belde dus gisteren dat ze mijn zw verlof niet kunnen uitbetalen als nl niet een bepaald formulier stuurd. Nu moet ik een brief laten invullen ( zal er morgen wel zijn) van mijn werk in Belgie die tijd. En dan gaat de afdeling buitenlandse zaken van de cm vragen aan de SIZ het zo snel mogelijk te regelen!
ik denk wel dat het hier aan het doorzetten is. wordt iig steeds pijnlijker. hopelijk vanavond of vannacht babynieuws van mij!