Wat leuk om te zien die foto mimi!!! Hier gelukkig manlief in de bouw dus die heeft ook alles gedaan hier in huis. Maar anders was het ook veeeeeeeel te duur geweest. Onze keuken kon je niet echt een keuken noemen Er stond een klein kastje met de wasbak in klaar!! Van een oude belgische vrouw van 89 dus
Had inderdaad zelf wel gehoord dat hij in NL ook verzekerd moest zijn ja. maar vaag joh, dat als er wat met M. wat in NL was gebeurd, ze hem niet zouden helpen. BELACHELIJK! Betaal je daar verdikkeme je premie voor? Waar betaal je dan in hemelsnaam premie voor?! Om de verzekering maar te spekken? Me neus! Goed, ik snap zo wie zo de regelingen niet. Weet niet hoe het nu is, maar zal niet veel verandert zijn in die 4 jaar. Hopen dat NL dat formulier snel opstuurd. Maar ja, hey, het is NL! Die zijn niet bepaald snel hoor. Vooral zorgverzekeringen niet. Hoop dat de CM het snel heeft kunnen regelen en dat ook jij EINDELIJK mag genieten van ze verlof. Pfff... NL... Oom en tante van Maarten zijn naar Belgie verhuisd, heel wat jaren geleden. Hebben het ook prima naar hun zin daar. Toen destijds kon zijn oom, omdat hij zijn rijbewijs voor een bepaald jaar heeft gehaald, met enkel zijn auto rijbewijs ook motor rijden. dat kreeg je er vroeger bij Belgie bij ofzo? Nou goed, hun hebben het ook prima naar hun zin in BE. hebben nu een mooi huis met een grote tuin (wel huur, dus verhuurder kan zo zeggen sorry, een familie wilt meer huur betalen dus volgende maand sta je op straat, is serieus al eens gebeurd. Wonen in Kalmthout) voor niet zo heel erg veel. Weet niet hoeveel, maar Maarten zegt dat het minder is dan wat je in NL zou betalen...
Huh dan hebben ze wel een heel vreemd huurcontract want dat kan normaal niet zomaar hoor! Dat ze zich dat maar eens goed navragen bij het huurderssyndicaat! De huur tja ligt eraan waar natuurlijk ik betaalde voor ons app meer dan mijn ouders voor hun huurhuis in Maastricht! Motorrijbewijs krijg je gelukkig nu niet meer hahaha anders werd M misschien ook nog gevaarlijk hahaha. Ja en de zorgverzekering was idd om hun te spekken! Moest M dan maar over de grens gooien en dat de belgen hem kwamen halen bij wijze van! Gelukkig gaat het zw verlof vanaf 18 januari in dus ik hoop dat het tot dan geregeld is. Mijn grote bedragje pfff hahahahah. xxx
Meiden toch wat kunnen jullie kletsen zeg,ik ben even naar mijn werk geweest en hups jullie kletsen meer dan 4 pagina's vol. Lauwie heb je wel een buddy,ik ben n.l erg nieuwschierig hoe het verder zal gaan verlopen,ik hoop dat het doorzet lieverd. Elif dus heel veel gezeik met het cjib over de zorgverzekering,niks van aan trekken,die zeiken:x altijd. Mimi is het door het douchen wat beter geworden of zet het bij jou nu ook door. Ik las iets over bonussen,lekker zeg,vooral als je het zeer goed kunt gebruiken. Sorry er was vast veel meer maar ik weet het niet meer. Mijn kerststukje is super mooi en ik ben toch wel blij dat ik "geklaagd"heb. Als iedereen (4 collega's in totaal,twee zijn al bevallen) is bevallen dan komt er een uitnodiging van de pv en is er een babyochtend in de koffiezaal van het bejaardenhuis.Wel heel leuk,4 moeders en 5 baby's (1 collega krijgt een 2 ling),voor de bewoners ook erg gezellig.
Sweetch.dat is niet normaal,in Nederland ben je heel goed beschermd als huurder dus dat zal ook zo in België zijn,ze kunnen je er niet zomaar uit zetten,rare boel.Hadden die anderen de huur wel betaald,als dat meerdere keren niet zo is geweest dan kan ik me voorstellen dat ze eruit moesten.
hey dames, ben te moe om te reageren op alles, maar 't klinkt wel alsof 't bij 'n aantal dames door aan 't zetten is.. en ik wil ook.. sorry voor mijn gezeur, maar ik heb 't echt ff weer helemaal gehad.. kan nu echt NIKS meer.. alles doet meteen pijn en ben de hele tijd moe en chagie. gisteren manlief gesmeekt om mij uit m'n 'lijden' te verlossen en hem tot sex 'gedwongen' (want o wat spartelde hij tegen ) en dan maar hopen dat 't ging helpen samen met de volle maan, maar NIKS!!! ons kleintje lag eergisteren nog niet eens vast in m'n bekken, dus 't ziet er ook niet naar uit dat 't in 't kort in gang gaat schieten sorry voor m'n gezeur, maar ben 't effe allemaal echt beu
Vlinder ook al eens gezeik gehad met het cjib? Die zorgverzekeringen pfff, ben extra gestopt met werken in NL daarvoor en het is nog niet gedaan Wat gaan jullie eigenlijk vandaag eten?
Pfoe, hier een erg actieve baby al de hele middag. Bij de controle maandag lag ze wel met het hoofd naar beneden (al 5 weken lang, haha) maar nog niet vast. Nu voel ik haar steeds 'woelen' en golven. Wel fijn, want niet pijnlijk ofzo. @Elif en Subke: wat een gedoe met verzekeringen en Huur etc. Zo zie je maar weer dat Belgie en Nederland niet veel op elkaar lijken wat dat soort dingen betreft. @Elif: hier komt een vriendin eten: zalm en aardappels uit de oven, met daarbij snijboontjes.
Lauwie, succes! meiden ik leef ook nog steeds hoor, jullie gaan alleen zo snel! vandaag 37 weken, wat een enorm spannende tijd! ik denk aan bijna niks anders meer erg he.
Elif ja heb er ook gezeik mee gehad,de zorgverzekeraar had een fout gemaakt,mijn vriend en ik zijn samen verzekerd maar ze hadden hem ook nog een keer alleen in het systeem staan en tja wij betalen geen 3x keer,2x is al duur genoeg.
hier is het hetzelfde.. zet door of hou op.. zou ik zeggen.. nog steeds buik en rug krampen, slijm, harde buiken, menstruatiekrampen.. bleh... Lauwieeeeee : JOEHOE!!!!!!!!!!! zet hem op...
@mimi: hopelijk stopt het of zet het door. weet hoe vervelend het is als het niet stopt maar ook niet doorzet. hier nog steeds koppijn....
Lauwie heel veel succes meid!!!!! En nog meer meiden aan het rommelen..... zouden we nog een aantal baby's voor kerst krijgen??? Succes allemaal hoor!!!!
@Lauwie: jippieee succes meissie!! ik duim voor je!! Alle andere meiden die het nodig hebben, dikke knuffel!! Keb alles wel gelezen maar ook hoop weer vergeten hihih
Lauwie we leven met je mee en Mimi ik hoop dat het bij jou nu door zet. Januari 2011 mamas Geboren Ikkedus 11 december Hannah 3100gr 51cm 36w5d Wen1975 14 december - Jenz - ? - ? 37w5d Cyntje78 15 december Lars - ? - ? - 37w3d Meiden: 1 Jongens: 2 Uitgerekend Lauwie 26 december - jongen Goofychick 28 december verrassing Wen1975 30 december (13 december ingeleid) - jongen Moosey 03 januari - jongen 3dewonder 03 januari - jongen Subke 03 januari verrassing JuJu - 03 januari - jongen Naomi123 04 januari meisje IrisB 05 januari verrassing Cyntje78 - 05 januari - verrassing Danjay - 06 januari- meisje Muppet1604 09 januari - meisje Linnepin 11 januari verrassing Ink1313 12 januari - verrassing Leeuw86 12 januari - meisje Charpi 12 januari meisje Juudje81 13 januari - verrassing Maartje85 14 januari (30 december ingeleid) - meisje Youngmom 18 januari 2 x verrassing Miracle1990 20 januari (11 januari ingeleid KS) - meisje Marije2121 22 januari - verrassing Mimi83 24 januari meisje Elif82 24 januari jongen Vlinder 24 januari jongen Meiden: 8 Jongens: 7 Verrassing: 10
Lauwie meid zet hem op hè! Ik hoop dat je je jochie snel in je armen hebt. Mimi zet het bij jou al een beetje door? Misschien even de vk bellen?