ik ga nu nog geen vk bellen. die zegt toch afwachten.. ze kunnen toch niets doen.. e toucheren mij niet zomaar meer nl/... Zo eerst eens kijken hoe ik reageer als martin thuis komt over het algemeen word het erger als hij thuis is.. en heb nog geen regelmaat in de weeen dus daar wacht ik toch op.. Maar maakt niet uit.. Ik weet dat als ik bel ze zo hier zijn of me gelijk doorsturen naar het ziekenhuis.. komt goed..
Oh wat bizar spannend hier.. Al een aantal kleintjes geboren en nog een aantal onderweg.. bijzonder hoor! Hier alles in ieder geval nog rustig, denk dat puk lekker 2011 afwacht haha. Ben nu stoofpeertjes aan het maken trouwens, voor het eerst. Hoop dat ze lukken want heb 2 kilo gehaald (tja ik ben er dol op en anders blijven er geen over voor de kerst )
Meiden, ik voel mij zo enorm schuldig! Ik heb mijn vriend wéér voor niks laten komen. (Eerste keer was dat ik de kleine 's nachts en 's ochtends niet had gevoeld en ik mij mega zorgen maakte) Ik had beter de controle gewoon om 17:00 uur kunnen laten staan, dan had mijn vriend enkel gedeelte kerstborrel gemist. Vriend kwam keurig op tijd, was hier 15:00, had 15:10 afspraak. Zei dat het wel druk was, grote order waar hij al heel lang mee bezig is. Veel geregel en gedoe. Hij moest bereikbaar blijven. Heb ik geweten... Het liep al erg uit bij VK, gingen pas om 15:30 naar binnen. Ondertussen had hij al aantal telefoontjes gepleegd en werd ondertussen ook gebeld door de klant (handig, die zakelijke telefoon). Eenmaal binnen, bloeddruk controle. Netjes! Gewicht: 1 kilo aangekomen binnen 2 weken (wat is normaal eigenlijk?). Vervolgens eerst hartje luisteren en kijken of hij goed ligt. Het was wel weer een erg druktemakertje VK zei nou vent, jij hebt er zin in. Toen vruchtwatercontrole. Met wattenstaafje ging ze het controleren (rook niet in inlegger, gelukkig, vind ik zo raar eigenlijk maar ok). Helaas, geen gebroken vliezen Maar heb mijn vriend nu inmiddels wel twee keer voor niks laten komen! Voel mij zo enorm schuldig hierom. In het begin luisterde ik niet naar mijn lichaam m.b.t herkennen zwangerschap. Nu doe ik dat wel, is het weer niet goed:x. Ben ik zo dom en naief ofzo? Zit het dan echt tussen mijn oren? Had vanmorgen zelfs mijn ouders gebeld. Normaal wil ik geen slapende honden wakker maken... Ik voel me echt zo enorm schuldig!!! En dan met name naar mijn vriend toe. Er was zelfs geen ontsluiting, terwijl ik soms echt "iets" moet wegpuffen Het iets is even tussen haakjes, want ja, of het echt weeen zijn??? Helemaal niks, nakes, nada ontsluiting!!! Vriend is, terecht, weer naar zijn werk gegaan. Tja, hij heeft lekker zijn kerstborrel. Groot gelijk, als de kleine toch niet wil komen, waarom zou hij dan thuis blijven?! Na controle eerst de hond opgehaald uit de dagopvang. Daar was mevrouw al erg onrustig geweest en heeft waarschijnlijk zelfs een andere hond gewond gemaakt. Kan er ook nog wel bij, al die ellende. Alsof we niet voldoende ellende genoeg gehad hadden vandaag. Ik ben er te veel mee bezig denk ik. Het zit écht tussen mijn oren dat ik het voel denk ik. Heb inlegger er maar weer uit gedaan. Voorlopig breekt mijn water toch niet. En als ik wat voel stromen... Zit het tussen mijn oren, punt. Ben erg verdrietig, voel me alleen, voel me leeg (ondanks dat kleine er nog steeds in zit en het er niet naar uit ziet dat hij komt voorlopig). Ook mijn eetlust is van de aardbodem verdwenen...
Och meisje toch! Weet je wat het is: ik heb net als jij geen idee wat er gaat gebeuren. En ik vind dat als iets een goede reden is, dit het wel is. Je wilt ook niet te laat bellen of er niet op tijd bij zijn. Niet verdrietig zijn.. er komt een moment dat er wél wat aan de hand is en dan is je vriend alleen maar blij dat hij er is!
he .. hoho.. NOOIT VOOR NIETS KOMT JE VRIEND. Hij komt nl. ook om jouw bij te staan. Je bent samen en dit kindje krijgen jullei samen. martin is al zo vaak bij nacht en ontij rixhting ziekenhuis gegaan met me. Niet schuldig over voelen. je moet aangeven dat je iets voelt lopen als het wel vruchtwater zou zijn moet er actie op ondernomen worden. Dit hebben we niet onder controle en wij moeten ook maar afwachten wat het lichaam doet..
Oef, vriendlief komt weer naar huis. Belde net op. Ik vroeg of kerstborrel al is afgelopen, hij zo nee, maar volgend jaar weer zo'n borrel. Hij wou liever bij mij zijn. Na telefoongesprek ben ik in janken uitgebarsten, zo lief.
Thanks meiden, jullie zijn lief Inderdaad, is ook wel zo, hij komt om ook mij bij te staan en ook vanwege de kleine. Hij komt nu naar huis, gaan we iets te eten halen. Wat een lieverd heb ik ook Inderdaad, dit is iets waar wij geen controle over hebben. Ik ga weer even. Verwacht hem zo thuis
Zie je wel en zo hoort het ook! Het is superspannend een kindje krijgen, voor jullie beiden. Geen zorgen meer over maken dus!
aaahh ben ik heeel slecht als ik wil dat het doorzet.. ook al weet ik dat we dan nog in ziekenhuis moeten blijven wil mijn lijf terug.. ben de pijn zat. wil dat kleine smurf zien en haar de ruimte geven .. want die heeft ze blijkbaar nodig.. Daar is martin lekker met snack.. leek ons niet zo verstandig om nu uitgebreid te koken.. Ja hoor hij is thuis.. hoppa WEE...
Sweetch.jou vriend snapt heus wel dat het allemaal spannend voor je is,je loopt tegen het einde en weet niet precies wat je moet verwachten en wanneer.Je kunt hem beter 1x te vaak laten komen dan 1x te weinig en weet je werk is maar werk,hij wordt straks vader en dat is veel belangrijker en je ziet maar wer zelfs jij bent heel belangrijk voor hem.Dat je hond een andere hond heeft verwond is ook niet jullie fout dan moeten ze maar beter op hem letten,trek het je niet aan.Kruip straks lekker tegen je mannetje aan en laat je emoties gewoon gaan,dikke knuffel.
Nee hoor meis, je bent helemaal niet slecht als je wilt dat het doorzet Is er nog een kerstkindje in ons midden van de januari '11 baby's (of er moeten er nog een paar bevallen binnen nu en een paar dagen). Oeee, lekker, snack. Denk dat dat hier ook gaat gebeuren. Heb trek in pizza van de domino's! Maarten zei al dat we wat gingen halen. Ik stem pizza dit keer. Geen zin in patat dit keer. Hebben we afgelopen vrijdag al gegeten. 1 keer per week is voldoende.
Sweetchocolate aaaaaaah maar je moet je helemaal niet schuldig voelen hoor! Ik zou ook niet weten wanneer het nu wel of niet het echte werk is en het echt nodig is! Wel heel lief dat hij naar huis komt Vlinder bah jullie ook al zo'n gezeik bah bah. Ben er net trouwens achter gekomen via een meid van het andere forum wat jij kent sweetchocolate, dat ik helemaal GEEN recht heb op een basisverzekering in NL!!! En nu ben jij! Willen ze me voor iets laten betalen waar ik niet eens recht op heb die gekken! Juju hoe voel jij je meid? Mimi nog niks concreets niet weg en niet nog verder... xxxx
Wisselend.. zit er of helemaal door heen of het gaat prima. Kan of niet meer wachten of heb zoeist van: kom maar lekker halverwege januari. Heb weinig last van mijn lijf of alles doet me zeer.. geen peil op te trekken dus Zal proberen hier weer wat meer mee te lezen want het wordt wel erg spannend.. maar jeetje wat gaat dit topic toch snel!
Hihihih juju niet alleen het topic de weken gaan snel Ongelooflijk vind ik het omgevlogen, sorry kom er maar niet overuit
Ja bizar he.. opeens staat het te gebeuren voor zoveel meiden.. Blijf het me maar bedenken: ik kan me mijn positieve test nog als de dag van gisteren herinneren en hoe ik me voelde. De eerste echo.. het eerste schopje.. eerste keer hartje. En dan het idee dat we binnenkort ons mannetje kunnen zien, en vastpakken, en voelen en ruiken en leren kennen.. blijft bizar.
Ja precies dat heb ik ook! En dan denk ik jeeeeeeetje dat gaat toch veel te snel Wij hebben het onder elkaar nog heel veel erover de eerste echo met 7 weken en 2 dagen en manlief de kleine zijn hartje hoorde. Hij was er helemaal emotioneel van. Wat een geweldig geluid. En nu nog steeds als hij dat hoort. De tijd is toch omgevlogen. xxx
de tijd gaat heeeeel snel inderdaad!! ik ga maar eens eten hier. mn man is nog niet thuis..... normaal om half 6 thuis smste al dat ie later was, en weet nu nog niet wanneer hij klaar is!!! ik wou dat ie zn werk eens wat makkelijker deed overdragen aan een ander. heb er weer ff flink de balen van nu, dus jippie weer een jankbui om niets...