moosey ik denk niet dat jij vanavond thuis komt lieverd.. zeer slecht slapen, hoge bloeddruk en 38 weken// lijkt mij een inleiding worden..Misschien dat ze je eerst nog even laten slapen.. Dus beval ze..
Lauwie van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Jort! Moosey succes..! Youngmom spannend!!!
Moosey, succes!!! Lauwie, gefeliciteerd met jullie zoon. Mooie naam. Dat is snel gegaan!!! Elif, huh, hoe kan dat? Wat een oplichters die zorgverzekering in NL. Ze zien toch dat je in BE woont? Aaaaah, wat een oplichters hier in NL zeg! Kan mij daar zo kwaad om maken!! Misselijk, dat er zulke mensen bestaan. Maar alles om het geld he?!:x Eerst met M, dat hij een verzekering moest hebben, maar mocht er wat gebeuren met hem, wordt niks vergoed. In wat voor land leven wij joh??
Sweetchocolate tja meis overal waar geld is Dan proberen ze dat heh. Maar gelukkig nu dan dat het CM mee gaat helpen. En hopelijk is het voor de 18 januari geregeld! We kunnen er niet veel aan doen heh
Lauwie gefeliciteerd met jullie zoon JORT!!!! Dat heb je snel gedaan meid. Lekker genieten nu.... Moosey: Sterkte in het ziekenhuis meid, ik denk dat je te horen krijg dat je nu al ingeleid gaat worden...
@elif82: Ik weet het wel maar 14cm is toch veel in vergelijking met mijn zwangerschap van de jongens.
Elif, je kan inderdaad nt niks meer doen. Het is nu afwachten dus. Mimi, heb gehoord op de zwangerschapsgym dat je bij voorweeen 2paracetamol mag slikken, zonder cafeine, 500mg. Indien het niet op houdt zijn het echte weeen. En inderdaad, net wat Elif zegt, lekkere warme douche nemen. Of, zolang je nog geen vruchtwater verliest, een warm bad nemen.
ik neem al 3 x 2 paracetamol van 500 mg. per dag om de scherpste kantjes rugpijn eraf te halen. bad heb ik niet misschien straks nog eens douche inderdaad.. Hittepit zak geeft wel verlichting tegen de menstruatiekramp. maar krijg er een wee voor terug... Leuk lichaam heb ik he..
@Lauwie: gefelciciteerd en wat een mooie naam! @Mimi: sterkte! @ego: ga nu lekker naar bed, gezellige avond gehad met een vriendin, maar nu wel moe. Lekker kersenpitzakje mee naar bed
Jeetje, wat kletsen jullie vee; @ Lauwie: van harte gefeliciteerd met jullie zoon Jort!!!!! Zo zit ik nog te lezen dat het enorm loopt te rommelen, en zo lees ik dat je zoon al geboren is. Heel veel geluk met z'n viertjes en lekker genieten (en bijkomen) Pfff, voor de rest weinig onthouden. Ja, dat het bij velen van jullie al zo aan het rommelen is! Dat worden denk ik nog een boel december-kindjes. Allemaal veel succes en hopelijk zet het door bij degenen die willen dat het doorzet (maar volgens mij geldt dat voor iedereen). Hier weer controle gehad bij de gyn. Kindje is mooi ingedaald en ligt ook al vast. Zou nu dus, als het goed is, ook niet meer kunnen draaien. Zou mooi zijn alsie zo blijft liggen, want dan schoptie niet tegen mn ribben (wordt mn zij alleen enorm opgerekt, hahaha ) Moet er eerlijk gezegd nog niet aan denken om te bevallen. Heb me zó ingesteld op na kerst en oud&nieuw, gek is dat eigenlijk. Denk ook wel datie nog even op zich laat wachten. Zal binnenkort weer wat meer op anderen reageren, is nu geen doen. IrisB trouwens ook al een tijdje niks meer van gelezen.....
@lauwie; GEFELICITEERDD!! Dat heb je snel gedaan. @Moosey: Ben benieuwd hoe het gaat lopen....veel succes iig. @Mimi: Sterkte!
Lauwie van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon, wat een snelle bevalling zeg! moosey succes in het zh.. goed dat je toch nog aan de bel hebt getrokken.. we wachten hier met spanning af! linnielin veel plezier met de bruiloft morgen, hopelijk kun je vannacht goed rusten en kan je er van genieten. mimi succes met die weeën, idd warme douche, paracetamolletje en rusten, meer zal er niet aan te doen zijn? bij goofychick was het ook aan het rommelen toch, hoe is het met haar nu? zina is online geweest zag ik vandaag dus had gehoopt op een berichtje oid.. helaas... hopelijk is alles in orde met haar en de baby.. juudje fijn om te lezen da thet goed gaat met je! en dat de kleine goed vast ligt, alleen maar mooi meegenomen! Verder weet ik t ff niet meer.. ja had controle gisteren bij de gyn en die constateerde 1 cm omtsluiting bij het inwendig onderzoek en ze heeft gelijk even gestript. De barmoedermond was netjes aan het verweken.. ik ben helemaal op momenteel, de dumpings zijn best heftig en elke dumping voelt alsof je een marathon hebt gelopen dus dat soms 3x op een dag en dan het zwanger zijn op zich.. heavy.. ik moet morgen weer voor infuus een dagje en hoop dat ze dan gelijk weer ff checken en evt gaan babbelen over inleiden, heb straks geen kracht meer in mijn lijf over hoor.... Nu ook weer een ritje gehad naar de huisartsenpost heb spontan een vette oorontsteking en hoest de longen uit mn lijf dus energie? ik kan echt alleen maar huilen momenteel....ben gewoon een beetje op geloof ik.. geukkig met onze baby alles prima in orde.. dat houdt me echt op de been, kijk er zo naar uit als het er straks gewoon is en dan kan ik ook weer op krachten gaan komen.. sorrie voor mn geklaag... xxx
Lauwie, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Jort. Alles wel goed gegaan? Zo heel snel bevallen hoeft niet altijd te betekenen dat het prettiger is Maar goed, als jij zo snel na de bevalling al zelf op t forum meldt dat je bent bevallen vind ik je wel een hele bikkel Moosey, sterkte in het zh, hopelijk niks aan de hand! Inleiden zou wel fijn zijn voor je denk ik of niet? Young mom, ook veel succes met bevallen. Hopen dat het bij jou ook doorzet! Rest....sorry! Vergeten....iig sterkte voor iedereen met gerommel en die verder sterkte nodig heeft. Hiero alles nog steeds wel ok, vanmorgen weer een stuk slijmprop met rozige slierten verloren, dus denk nu echt dat het die befaamde slijmprop is...we wachten rustig af wanneer de kleine zich gaat aandienen Voorlopig mag eht van mij nog wel ffies blijven zitten. Ik vind het getrappel wel gezellig en ben het nog niet echt zat. Natuurlijk wel wat lichamelijke ongemakken, maar niks in vergelijking met wat sommige meiden hier moeten doorstaan. Slaap lekker voor strakkies!
martin kan in iedergeval prima slapen.. ligt hier op de bank haha.. Ik ben nog helemaal niet moe.. raar .. we zien het wel.. krampen worden nu weer minder.. dus zal wel weer gewoon weg gaan. dan hoop ik wel dat ze tot maandag blijft zitten.. vind met kerst bevallen niet zo leuk..dan ben ik ook 36 weken.. maar goed voor hetzelfde geld zet het vannacht wel door of beval ik op 1 ste kerstdag,,.. wie weet..
@brademarie, kun je niet zelf gaan vragen om inleiding? Je geeft heel duidelijk aan dat je er doorheen zit en dalijk geen puf meer hebt voor de bevalling zelf. Daar zullen de doktoren toch ook naar moeten luisteren? @mimi, was je helemaal vergeten in het vorige berichtje, maar jij natuurlijk ook sterkte met je weeen en ik hoop dat het vannacht doorzet en jullie beebje wordt geboren!