haha, hier hetzelfde. Ook ik wil niet met kerst en oud en nieuw. Zul je inderdaad net zien dat we precies met jaarwisseling aan het bevallen zijn. Haha
Jeetje moet ff goed nadenken wat ik ook alweer allemaal gelezen heb Wen wat griezelig zeg Ik hoop dat alles goed is en hij snel weer naar huis kan. Mimi wat spannend zeg ik ben wel heel erg benieuwd eigenlijk of de kleine meid toch wil komen. En sweetchocolate jij ook menstruatie achtige krampen ben benieuwd hoor. Lauwie dat is een behoorlijk gewicht ja En Charpi dan zou ik dat zeker doen, wacht niet te lang dat je straks midden in een depressie weer terecht komt. Dat is zeer zeker niet de bedoeling. Naomi een goede nacht gehad goedzo!!! Hier is manlief de wagens van het werk poetsen en dan vanavond gaan ze bowlen en eten. Ik blijf gewoon thuis.
ik ook mimi! Alleen... Of je dan een kerst hebt die je misschien had verwacht weet ik niet. Gezien ziekenhuis etc. Elif, kiz, zit jij dus straks bijna hele avond alleen? Wel leuk voor je man. Eerst hard werken, daarna wat leuks doen. Heeft hij tussen kerst en oud en nieuw vrij? Helaas, menstruatiepijn is opgehouden. Zo houdt kleine ons wel vaker voor de gek
Aaah die boefjes toch! Ons voor de gek houden Ja M was al bezig van ik blijf niet te lang. Ben strakjes alleen met mijn hondjes Hij heeft gelukkig strakjes 2 weken vrij ( bouwverlof kerst) Dus hij herhaald maar steeds 37 weken tegen de kleine dus 3 januari hahah. xxx
Ooow, scheelt, helemaal alleen ben je niet. Oe, 2 weken bouwverlof, wat een straf. Dan kan ik M. heel goed begrijpen ja, dat hij 3 januari zegt Als jullie kleine vent nou besluit echt naar M. te luisteren he, heeft hij daarna dan ook nog iets van vaderschapsverlof? Zoals in NL, 2 dagen (wat belachelijk weinig is, maar ok). Weet niet hoe dat in BE geregeld is?
In België hebben ze daarna nog 10 dagen. Dus hij heeft dan zoiets goh dan kan ik lekker lang bij jullie thuis zijn Wat een straf heh hahahahaha. Deze week vroeg hij al , toen hij dinsdag moest werken en dat met het weer onmogelijk was. Waarom ben je toch boos dat ik ga werken. Natuurlijk een emo bui: Omdat ik je thuis hebben wil En dan doen ze iets wat niet is zoals wij het willen: Ga toch werken ( grote mond hahah) Nee ben gelukkig niet helemaal alleen. Mijn hondjes houden me veel gezelschap Zijn zo'n lieffies
Goedemorgen meiden, Ben nu een half uurtje uit bed, maar nog suuuuper moe en vooral duf, haha. @Elif: fijn he hondjes om je heen? Wij hebben er 1, kruising tussen een teckel en shi tzu, echt een schatje die heel graag op mijn schoot of bij me op de bank ligt @Mannen en verlof: mijn man heeft geen vakantie rond de bevalling, hij gaat wel mee naar het ziekenhuis die twee dagen en heeft oudjaar en het weekend erop vrij. Maar moet 3 januari gewoon weer werken ... Vind het wel heel jammer, maar hij werkt op detacheringsbasis en het lopende project is tot eind januari. Grote kans dat er vanaf februari geen nieuwe opdracht is meteen, dus dan heeft hij vrij. @gerommel in de buik: iedereen succes en sterkte. Hier ook af en toe menstruatiekrampjes, maar nog niets om weg te puffen, slechts ongemakkelijk. Ben benieuwd of ons meisje wacht tot de inleiding, of besluit eerder vanzelf te komen. @Nesteldrang: het is wel fijn dat ik weet wanneer ik naar het ziekenhui smoet, dan kan ik bepaalde dingen een beetje plannen. Maandag komt mijn beste vriendinnetje hier om het huisje mee te poetsen. Erg fijn en lief van haar, want stofzuigen en bukken lukt mij niet meer zonder rugpijn of harde buiken.
Ik geloof dat wij ook naar Belgie emigreren Dan kan Seyhan beter nu komen met de kerst. Dan heeft M. nog langer om van hem te mogen genieten, zonder dat het hem dagen kost. Pfff, emo buien, hou op, schei uit! Hier gistermiddag ook weer zo'n bui hoor (ok, had ook wel zo zijn redenen, maar toch. Emo bui was best heftig) Wat voor hondjes hebben jullie? Onze hond (kruising Duitse staande draadhaar met Hollandse herder) is slechts 1.5 jaar. Men zegt in huis kun je dit ras eigenlijk niet hebben. Nou, ik snap niet waarom dit word gezegd. Ja, je moet veel met haar lopen. Zolang je dat maar doet, is ze rustig in huis. Zolang zij haar energie maar kwijt kan, is het goed.
*** buddynieuws van noami*** Hoi om 10 uur krijgen we een hartfilmpje omdat de kleine veel minder beweegt als anders. Verwacht geen problemen is voor de zekerheid. zal tegen de middag weer op zp zijn.. ****
Succes Naomi! Hopelijk is er niks met jullie kleine aan de hand en kunnen jullie gewoon weer naar huis met een goed gevoel
Naomi dat is schrikken!!! Maar ik hoop dat gewoon alles goed is net als je zelf verwacht. Sweetchocolate hahaha misschien goed idee emigreren Maar idd om die reden zit hij telkens kleineke 37 weken heh hahahah. Lig er dubbel om als hij weer bezig is. Ik zal zo ff een fotootje snel plaatsen van ze. De "oudste "( zit maar 4 maanden tussen) is een kruising maltezer met king charles spaniël. En de jongere is een kruising shitzu - king charles spaniël. Zijn broertjes van elkaar hebben dezelfde vader. Maar zo'n lieffies. Maartje heb je geen foto van jullie kruisinkje daar ben ik dan wel benieuwd naar xxx
Naomi ik hoop dat alles goed is met de kleine,ik voelde ons kleintje van de week ook veel minder,maar bij ons was gelukkig alles goed,bij jou hopelijk ook.
Naomi, ik hoop dat het hartfilmpje jullie gerust stelt en dat er niets aan de hand is.... Mimi, je maakt het wel spannend telkens, ben ondertussen ook erg benieuwd wanneer jullie kleine meid besluit te komen..... een kerstkindje?? Elif, zou lekker zijn als je man lekker na het werkverlof gelijk zwangerschapsverlof heeft.... De rest ben ik weer kwijt.... Ik klim over een paar minuten in de telefoon.... om 10 uur heeft mijn psychiater telefonisch spreekuur, nu maar hopen dat ze ook tijd heeft....
heb voor de zekerheid de vk even gebeld.. Mag het nog aankijken omdat het al een paar uur elke 5 min. is.. word nu wel iets sterker.. ga zo even douchen.. Moet wel gelijk aan de bel hangen als het nog sterker word of sneller opvolgt of ik denk dat ik moet bellen. Omdat ze prematuur zou zijn, zou iemand anders nu wel doorgestuurd worden, maar ze zegt ook jij weet het wel. Wel ebllen he.. beter dat je daar komt en het ebt weer weg als een preamtuurtje op de wereld zonder couveuse in de buurt.. Ik ga even grote boodschap doen.. (9 e x in de afgelopen 2 dagen) en daarna douchen..
Elif, wat een schatjes Charpi, inderdaad, net als wat Elif zegt, hoop dat je serieus genomen wordt en er vandaag nog tijd is om eventueel langs te gaan. Hier foto van onze hond. Foto is al iets verouderd (gemaakt afgelopen april)