Suus: gefeliciteerd! En net zoals elif zegt moet ht haast een goed teken zijn wanneer je nu uitgerekend bent! Geniet ervan!
Geweldig Suus, kan me jouw verhaal idd nog goed voor de geest halen. Van harte gefeliciteerd meid en geniet er lekker van!
Suus! Ik kan mij jou nog wel herinneren! Wat fijn voor jullie! Gefeliciteerd!! Leuk dat je het ons laat weten! Geniet ervan.
Meiden...ik heb zojuist een spiegelreflexcamera besteld via internet.. oooooh ik ben echt super blij!! Ik wil in mijn vakantie en verlof periode gaan oefenen met het maken van foto's. Zodat ik straks hele mooie plaatjes kan schieten van onze kleine. Zijn er nog meer meiden hier die zo'n camera hebben?
@Marije: ja ik heb een canon 350D. Fantastisch apparaat, zeker na een tijdje als je door hebt hoe het werkt, haha. En anders doet de automatische stand het ook prima om mooie plaatjes te maken. Ik wil inderdaad ook tijdens mijn verlof weer meer gaan oefenen, zodat de babyfoto's en later de kinderfoto's echt mooi worden Welk merk heb je besteld/gekocht?
Ok, ik heb nu de canon eos 1000d besteld. Is op dit moment een van de goedkopere. Maar ik wil niet een al te dure kopen, want ik ben maar een beginner. Ook hoef ik niet te filmen omdat ik al een camcorder heb. Dus ik ben heel benieuwd. Weet jij of je voor die scherpte/onscherpe achtergrond foto's (hoop dat je begrijp wat ik bedoel) een andere lens kopen dan die er standaard bij zit?
haaaaai meiden even een zwaai vanuit China! ik lees gauw weer helemaal bij hoor! dikke knuffel voor allemaal
Goeiemorgen allemaal! Pfff wat ben ik de laatste week toch steeds moe zeg! Als ik opsta wil ik eigenlijk meteen al weer naar bed. Ik ga zo even douchen en dan rijden we even naar de prenatal in Amsterdam want m'n kleine boef heeft nu het koud word toch echt nog wel 2 xtra winterslaapzakken nodig. Hij heeft er nu nog maar 1
Nee, je kunt de standaart lens gebruiken, maar moet je instellingen aan passen. Dit kan door de diafragma aan te passen. Je kiest dan de AP stand op je camera en draait de lens zo dat je het mooi vindt. Als je de knop half indrukt verschijnen er rode bolletjes op de plekken die scherp worden. De rest blijft onscherp. (is dit duidelijk, of een beetje warrig verhaal?)
Goedenmorgen allemaal, Heb bijgelezen maar geen fut om op iedereen te reageren. Hier gaat het redelijk, gisteren erg veel pijn in mijn ribben gehad. Wist gewoon niet meer hoe ik moest zitten of staan. Vannacht harde buik gehad, maar nu gaat het wel weer. Erg moe, maar ja amper geslapen door alles. @SuusW Gefeliciteerd met je zwangerschap, ga voor een plakbeeb duimen. Fijne zondag allemaal! Liefs Wendy
Nee heel duidelijk Maartje, dan je wel. Hij wordt waarschijnlijk dinsdag geleverd. Dan ga ik in mijn vakantie even pielen en uitzoeken hoe alles werkt! @ wen: zit de baby je al zo erg te trappen tegen je ribben?
suus, gefeliciteerd! wen, vervelend zon pijn. hopelijk gaat het snel wat beter. @hier, moe moe en nog eens moe.
meiden ik moet ff me ei kwijt. Ik ben echt superkwaad op me vriend en hij snapt niet waarom. Afgelopen donderdag heb ik voor vrijdag, zaterdag en zondag een takenlijstje voor hem gemaakt. Hij had laatst gevraagd als ik wat gedaan wou hebben, of ik dat ff opschreef. Hele simpele dingetjes staan erop. Zoals de slang eten geven, afwas even doen, boven het tapijt even stofzuigen enz. Als hij een beetje ze best doet is ie in 2 uurtjes klaar. Ik doe zelf de lichte dingetjes bijv. Lapje over de koelkast, stofzuigen of de wc even doen. Nou heeft ie het hele weekend van alles gedaan, behalve dat wat ik vraag. En gaat ie net ook weer mijn taken staan te doen, juist dat wat ik zelf nog heel goed kan. Dus ik neem het over en zeg voor de zoveelste keer dit weekend dat ik liever heb dat hij dingen doet die ik hem gevraagd heb. Wordt ie kwaad, zegt ie dat hij zelf wel uitmaakt wat ie doet en dat ik blij moet zijn dat hij mijn taken doet. Dus ik leg em nog uit dat ik mijn eigen taken nog best zelf kan, en aangezien hij nog niks van mijn lijstje heeft gedaan ik liever heb dat hij dat eerst doet, als hij mij daarna wil helpen vind ik het prima. Meneer stormt weg, gaat smijtend de afwas staan te doen en zet keihard de tv aan. Ik ben er helemaal klaar mee. Ik heb ook gezegd zoek het maar uit, ik ga naar boven. Hij begrijpt dus niet dat ik het lijstje niet voor niks maak. Die dingen storen mij, maar kan/mag ik zelf niet doen. En dan moet ik dankbaar zijn als meneer dan ongevraagd het hokje heeft opgeruimd, en weer 2 kaarshouders tevoorschijn heeft getoverd. Ja fijn maar ik heb er meer aan als je even had geholpen met het bed verschonen. En dan ben ik weer de zeikerd. Ik kan em wel wat aandoen!
Zina rustig aan meid,denk om je bloeddruk,maar ik snap je helemaal.Hier barst de bom ook wel eens,mannen zien de dingen toch anders dan wij vrouwen. Als jullie straks afgekoeld zijn,leg hem dan nogmaals uit waarom je dat lijstje hebt gemaakt en dat je graag zelf de dingetjes wilt blijven doen die je nog kunt. Wen hopelijk kunnen ze je bij de fysio wat van de pijn helpen. Suus gefeliciteerd met je zwangerschap,nu op naar een mooie echo. Muppet en lekker geshopt bij de Prenatal,hopelijk was je niet te vermoeid. Hier@ last van rugpijn als ik ga wandelen en zelfs als ik op mijn zij lig (in bed)ook mijn bekken steken iets,hopelijk gaat het snel over. Hopelijk kan ik vannacht wat slapen,ze nemen bij ons achter,een nieuwe drama serie op,de geheimen van Barslet,aankomende nacht steken ze een oude boerderij in de brand.We hebben er heel mooi zicht op,hopelijk is de wind de goede kant op anders staat het hier blauw van de rook.
@zina: mannen..... @vlinder: heerlijk geshopt en natuurlijk weer teveel uitgeven haha. Vervelend die rug en bekkenpijn. Ik herken het helaas. Misschien even naar de Fysio? Grappig dat ze dat gaan doen vanavond. Ik hoop voor jullie dat jullie niet uitgerookt worden....
Muppet fijn dat jullie geslaagd zijn,soms geef je teveel uit he. Ik zal morgen de huisarts vragen of ik naar de fysio mag,als ik zit gaat het vrij goed,maar als ik ga lopen dan heb ik pijn. Ik hoop ook niet dat we uitgerookt worden,maar zolang de wind niet uit het oosten komt hebben wij er weinig tot geen last van. Ons friese dorpje is gevuld met bekende Nederlanders,wel heel leuk.
ja echt mannen!!! :x Ik heb het hem nog eens uitgelegd en hij zegt heel braaf ja maar doet nee. Ik ga het morgen allemaal zelf wel doen. Dan maar overal pijn! Dan maar een paar dagen weer me nest in als meneer thuis komt. En als ie dan gaat klagen dat ik nooit meer beneden kom krijgt ie de wind van voren!
vlinder, volgens mij kun je tegenwoordig rechtstreeks naar de fysio (en heb je dus geen verwijzing meer nodig). zina, zou je dat nou wel doen? jij hebt daar meer last van dan hij denk ik hoor! elif, en hoe is het nu met de naam? waarom twijfelt je man eigenlijk?
Zina ik woon in Sint Nicolaasga,dat is dicht bij elkaar,wat toevallig. Ze hebben die boerderij nu al in de brand staan en ik kan melden er niet gelukkig van te worden,het stinkt in huis (met alles pot dicht)en ik had net een hevige hoestbui door de rook,er komt helaas toch wat naar binnen. De wind staat helaas toch richting ons huis,ze zeiden van niet,maar er is niks verandelijkers dan de wind he. Het wordt vast een heftige serie,er werdt gegild,geschreeuwd en geroepen en het klonk echt heel angstaanjagend echt. Wees niet te koppig,je hebt jezelf er mee te pakken als je dingen gaat doen die je eigenlijk niet moet doen. Laat de boel de boel,hij zal zich er van zelf aan gaan ergeren. Lauwie hoe gaat het met je,ben je weer opgeknapt,ik hoop voor jou van wel. Oh kun je tegenwoordig zo heen,ik zal er morgen eens heen bellen,bedankt voor de tip.