Januari 2011 mama's deel 3 NA CRASH

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Mimi houdt het dan maar goed in de gaten heh!!
    Ben benieuwd naar je douche.

Aaaaah wat een lieffie Sweetchocolate!!

De rechter is enorm!!! aanhankelijk de laatste tijd overal achter me aan.
    Op mijn buik liggen.
    Wat ik enorm lief vind is dat M dus niks gewend was van honden, dat herken je vast sweetchocolate.
    Maar die 2 zijn alles voor hem, zijn we iets van 2 uur van huis begint ie al:
    Moeten wel naar huis heh de jongens zijn alleen thuis ocharme!
    xxx

En het

2. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Mimi, dat gaat niet lang meer duren:) Het zal wel vroeg zijn.

Elif, herken het wel. Alleen niet bij mijn ex. Mijn ex had juist helemaal niks met katten. E. zijn oom had, toen ik nog met hem liep, een pup. Mijn ex schoonzusje en E waren dol op het beestje. zijn ouders hadden echter nooit zo heel veel met dat beestje, maar gaven de kleine niet een trap. Niet zoals wij in Gümüldür gewend zijn, de obers van het hotel voeren eerst die beesten, terwijl een schoonmaker ze later af schiet:x). E. was ook heel leuk aan het spelen met een grote hond (weet niet meer wat voor ras). Erg leuk. Er liepen in Foça (boven Izmir) heel veel katten (onder Izmir weer veel zwerfhonden). Hij dacht dat ik het niet zag, maar hij gaf een trap naar een kat:x. Je kan er wat van zeggen, maar zou het helpen? Geloof dat het bij mijn ex geen zin heeft gehad, gezien zijn karakter.
    Bij een vriend van E. herken ik het wel, die moet niks van honden hebben.

Wel lief, dat M. ook aan jullie hondjes denkt:D Echt zo schattig! Haha

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ja in Turkije hebben mensen het niet zo op dieren vaak heh:(
    Ik heb het niet zo op katten, niet ik zal ze niks doen en vind ze lief uitzien.
    Maar ben echt een hondenmens:D

Zo hebben we eens in Antalya op het strand gezien dat jeugd naar een hond was aan het stampen en steentjes aan het gooien.
    M en zijn broers zijn er toen heen gelopen om dat beest weg te pakken en eens te vragen of nog wel tikten daarboven.

En afgelopen zomer zat er iemand met een golden pup op het strand.
    Die man was al bezig jullie mogen haar overkopen , prachtbeest, maar hoe krijg je al die dingen geregeld ;)
    Maar heb daar zeker 15 minuten gezeten om dat beestje te aaien zooooooo lief!!
    M en de jongste erbij.
    Hahaha qua dat vinden sommige familieleden me toch wel beetje gek misschien, dat ik zo trek naar een vreemde hond:p

Zullen niks doen hoor, maar ze hebben er gewoon niks mee.

4. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Okay ik heb nu al weer spijt van mijn voornemen om dit topic weer te gaan volgen. Jeetje wat wordt er hier gekletst! Dus ook maar een massapost..
    @ Lauwie: Wauw een klein reusje dus :D Fijn om te lezen dat alles goed gaat!
    @ Wen: wat een naar bericht L Hopelijk gaat het snel beter met jullie kleine man maar het is wel even schrikken zeg!
    @ Moosey: fijn dat alles goed was. Nog eventjes geduld dus.
    @ Charpi: Heel verstandig dat je met een psychiater gaat praten. Bij een postnalae depressie kun je maar het beste zo snel mogelijk actie ondernemen, dus better safe than sorry. Denk aan jezelf meid en voel je vooral niet bezwaard je gevoelens hier te delen. Daar zijn we voor! Hopelijk heeft je psych tijd voor je vandaag.
    @ Sweet: Ik heb eigenlijk helemaal geen last van de matrasbeschermers. Maar slaap eigenlijk uberhaupt als een kanon *klopt af* (af en toe wakker om te plassen en meteen weer verder) dus misschien ben ik ook niet echt een maat om rekening mee te houden.
    Wij moeten trouwens bellen bij weeeen die een minuut aanhouden, om de 5 minuten komen gedurende een uur. Mijn vriend kennende hangt die al veel eerder aan de lijn haha.

@ Mimi: spannend hoor, zou het echt gaan doorzetten? Ze kan beter nog eventjes blijven zitten..
    @ Naomi: Spannend een hartfilmpje.. hopelijk was de uitslag goed! Hebben ze nog gestript? Volgens mij doen ze dat pas rond 41 weken omdat het dan het meeste nut heeft. Maar wie weet.. hoop het voor je!
    @ Elif: haha wat lief, nou 3 januari is natuurlijk een dik mooie datum haha ;)
    @ fotootjes: Lieve hondjes! Wij hebben 2 katten en ben ik wel blij mee hoor. Anders zit je zo in je eentje thuis.

@ ego: hier helemaal niets, nog steeds. Ik zei al: ik slaap als een os. Ik heb geen buikkrampen, ik heb geen slijmverlies. Amper harde buiken. De dagen vliegen om en omdat ik zo weinig signalen krijg ben ik ook helemaal niet bezig met een naderende bevalling. Ik stel me er langzaam op in dat ukkie lekker tot 2011 blijft zitten en momenteel vind ik dat ook wel prima. Zolang de kwaaltjes niet toenemen en ik hier de relativerende berichten kan lezen wil ik ook niet klagen. Die paar dagen op al die jaren die ik met uk kan doorbrengen.. nee doe dan maar rustig aan. (oh en ik wil ook niet tussen kerst en oud en nieuw haha). Zo nu eerst de laatste kerstinkopen doen. Vanmiddag naar de kaasboer kaasplankje samenstellen, heb er helemaal zin in (ook al valt de helft van de kaasjes natuurlijk af omdat ze rauwmelks zijn, maar goed dat mag de pret niet drukken ;))

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Juju ja 3 januari is zeker een mooie datum haha:D
    Ben benieuwd wanneer jullie mannetje komt:)

Ik lees van sommigen dat ze echt poetsdrift hebben, waar is die van mij dan??
    Heb echt nergens zin in:(

6. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Oh die heb ik ook niet hoor Elif. Kost me ook gewoon veel te veel moeite allemaal. Tegen de tijd dat ik op zolder ben om de was te doen voel ik me een omaatje van 80. Nee.. dat soort dingen moeten met beleid gepland worden. Zo boodschappen doen = dus niet kunnen schoonmaken. He jammer ;)

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hihihihih heh jammer hahaha.
    Ben je wel voorzichtig met de boodschappen doen.

Hier ligt iig weer een dik pak sneeuw sinds vannacht.

8. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ja ik waggel zo rustig naar de supermarkt. Ik vind het heerlijk. Iedereen is in de stress en vliegt van schap naar schap. Ik sta rustig 20 minuten te twijfelen tussen twee soorten koekjes. En dan waggel ik weer lekker terug naar huis ;)

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Whahahaha ja geweldig heh.
    Dat van hmmmmm wat zou ik nu nemen .
    Dit of dat??
    Of dan nog eens teruglopen nee toch maar die.

Ananas lieverd zie je meelezen.
    Hoe voel je je??
    xxx

10. sweetchocolate

Hier ook echt weinig poetsdrift hoor. Gister even. Maar toen dacht ik serieus dat de kleine kwam. En wil toch echt wel het huis schoon hebben voor de kerst. Verder vandaag ook te weinig energie om iets in huis te gaan doen. Vanavond met mijn ventje boodschappen doen (ik mag geen boodschappen doen in mijn uppie;)). Kerstcadeau's doen we niet aan. Hebben met zijn ouders sinterklaas gevierd. Normaal vieren wij met mijn ouders dan de kerst, met cadeau's. Maar dit jaar ook niet. Zusje heeft met haar vriend huis gekocht en wij krijgen de kleine. Dus had mijn mams besloten geen kerst te vieren. Op zich wel lekker, even die rust. Geen stress van ow poep, we moeten nog cadeau's kopen. Geen stress van wat willen we nog hebben? Nee, voor ons gewoon een heerlijk uitgebreid kerstmaaltijd. Dat gaan we vanavond dus inslaan. Kerstavond komen zijn ouders. 1e kerstdag komen zusje, zwager en mijn ouders. 2e kerstdag naar mijn opa en oma. Al met al nog een dure kerst; Alles komt gewoon hierheen! Ach, we hebben genoeg lekkers uit het kerstpakket:p. Raakt dat ook niet over de datum.

XX

11. sweetchocolate

Whahaha, JuJu, geweldig! Ja, inderdaad, wij doen het rustig aan, en de rest van het winkelend publiek heeft blijkbaar peper in zijn achterwerk en moet alles snel:D. Zo ook bij mijn vriend. Ik heb echt zo iets van, wat wil ik volgende week eten? Heb ik zin in kip of gehakt? Rode kool of rode bieten? Zuurkool of boerenkool? Gelderse rookworst van Unox (eigenlijk wel de lekkerste) of gewoon huismerk Gelderse rookworst? Ik heb echt zo iets van rustig aan, tijd genoeg. Vriend heeft zo iets van, mens, schiet op. maak een keuze! Whahaha

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dat is wel fijn sweetchocolate!
    Verplichtingen zijn zowiezo niet fijn bah.
    Hier gaan we 2e kerstdag naar mijn ouders toe en misschien morgenavond even?
    We hebben gisteren parfum als kado gehaald, je had ons niet moeten ruiken toen we de zaak uitliepen hahahah:p

13. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha ja sweet, iedereen komt ook hierheen inderdaad!
    Enne boodschappen doe ik gewoon zelf hoor. De zware dingen blijven in de auto staan en die tilt hij er uit. Maar ga echt niet de hele dag binnen zitten (verdorie, dat is het geheim van dit topic volgen haha ;)) Gaan wel samen naar de kaasboer vandaag. Maar dat is voor de gezelligheid :D

14. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Martin komt eraan. onder de douche werd het sterker. vk heeft me direct naar het ziekenhuis gestuurd.. nu om de 4 en goeeed aanwezig.. jullie horen het via vlinder of noami

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Oooooh wat spannend mimi!!!
    De kleine meid komt eraan blijkbaar:D

Juju hihihih ik heb ook zoiets ik wil ergens heen.
    Gisteravond kreeg ik voor de 100e keer te horen, eigenlijk moeten we nu vooral thuisblijven.
    Je moet goed rusten ;) pfffff.

Maar heb hier zowiezo een auto nodig om ergens echt naartoe te kunnen.
    Heb de Aldi kortbij maar de rest is 4 km en dat kan ik niet lopen:D

16. sweetchocolate

Mimi, spannend!!! De kleine meid komt:D

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @mimi: heeeel veel suc6 met de bevalling!!!
    ik ben weer thuis dus je kunt me gewoon smsen ;)

wat een leuke hondjes heb ik voorbij zien komen! die van mij hebben jullie volgens mij al wel eens gezien:p

de CTG was helemaal goed. ons meisje was direct goed wakker en schopte en draaide zoals ik gewend was van der waarom deed ze dat dan niet gewoon thuis....
    1e kerstdag 2e CTG, doen ze schijnbaar altijd als controle ook al was deze goed.
    ze hebben ook nog een echo gemaakt om te kijken of er voldoende vruchtwater was waardoor ze misschien wat minder bewoog. ook dit was gelukkig ruimschoots voldoende, had ruim 6 cm vruchtwater om de kleine heen liggen hihi.
    ze hebben niet gekeken of ik ontsluiting had, dit kon volgens de vk nog niet door de voorweeën... had ook de vk die ik het minst leuk vind dus heb het niet duidelijk gevraagd. als we volgende week weer op controle moeten hoop ik op een leukere vk hihi.
    deze is wel aardig maar voel me er niet prettig bij.

18. sweetchocolate

Gelukkig, alles is goed! Huh? Krijg jij wel een extra CTG? Ik heb die niet gekregen. Moest alleen wel aan de bel trekken als ik de kleine weer minder voelde

19. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Spannend Mimi! Succes!

Herkenbaar hoor Sweet. Ik heb alle tijd voor alles :D

Naomi fijn dat het goed was! Ja ik heb ook een aantal verloskundigen die ik leuker vind en een aantal waar ik veel minder mee heb (eentje die echt een misklik heeft met mijn vriend). Ben héél benieuwd wie er dienst heeft als ik moet bevallen..

20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    naomi gelukkig dat alles goed was.
    En goed dat ze toch nog een 2e ctg gaan doen!!
    Beter zekerheid maar niet leuk dat je de minst vriendelijke had.

Deel Deze Pagina