Januari 2011 mama's deel 3 NA CRASH

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @sweet: ja dat is standaard zeggen ze... dus wij gaan 1e kerstdag weer terug naar het zkh hihi. als ik weer minder leven voelde moest ik inderdaad gewoon weer bellen. de gyn. was erg aardig en heeft het wel 6x gezegd dat ik gelijk moest bellen als ik meer minder leven voelde. vond het erg fijn dat ze er niet moeilijk over deden.

@juju: ja en ze is niet verkeerd hoor maar heb er inderdaad geen klik mee. ik ben ook heeeel benieuwd wie ik krijg als ons meisje gaat komen!

@elif: ja ik ben ook blij met de 2e ctg, gewoon nog een keer gerust gesteld worden is wel fijn. had er eigenlijk ook nog maar weinig erg in dat de kleine zo rustig was, gisteravond was ze even druk en toen had ik iets van, he dat heb ik al even niet meer gevoeld.
    hopelijk volgende week weer mn favoriete vk hihi.

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik hoop het voor je naomi dat je dan de leuke vk hebt:D
    Soms heb je dat gewoon heh.

Zo toen wij maandag voor de ctg gingen en ik de papieren uit de printer ( zo gaat dat in genk als je je gaat inschrijven voor de afspraak) haalde stond daar de naam op van de arts, die 3 jaar geleden materiaal van mijn man heeft laten weggooien!
    Zo'n botte man was dat, dus ik sloeg al direct in paniek.

Ik was maar aan het schelden, die man komt met geen vinger aan mij!
    Dan loop ik gewoon naar buiten hoor!!

Gelukkig kreeg ik gewoon mijn eigen gyn.
    Maar ik had hem echt geweigerd hoor!

3. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    Wen, sterkte meid

Charpi, heel goed van je dat je naar psych gaat! en je mag altijd je verhaal hier doen he. hele dikke knuff, weet helaas hoe het is om depressief te zijn

Sweetchocloate, dat zeiltje heb ik er ook al afgetrokken, wat een rotding!
    in je kraampakket zitten van die onderleggers, daar lig ik nu op, maar das ook niet echt geweldig, gooi ik er ook steeds af, maar dan bedenk ik me, wat nou als wel mn vliezen breken.. we hebben net een nieuw matras. en dan leg ik hem er maar weer op haha.
    als je een andere oplossing hebt gevonden hoor ik het graag

Mimi, Succes!

Naomi, gelukkig is alles goed

zo ik ben weer bij:)

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hihi ja snap ik!!! sommige moet je gewoon niet je kunt niet met iedereen vriendjes zijn toch ;)

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Nee dat klopt.
    Ik heb zelfs gezegd ( hij doet geen bevallingen gelukkig) als die dat doet neeeeeee hoe dan ook die gaat dat niet doen!

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    het sneeuwt hier trouwens weer ;)

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hihi dat is wel heel erg, maar ja sommige mensen....

pffff hier gelukkig nog geen sneeuw! vannacht klein beetje maar dat is alweer weg nu.
    het is wel glad!! die vastgestrapte sneeuw is spiegelglad nu bah, was voorzichtig lopen toen straks!

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ja dat merk je dat het helemaal platgetrapt is .
    Nee hier ligt echt sinds vannacht weer een extra dikke laag van 5 cm.
    En er lag al 15 a 20 cm!
    Schijnbaar gaan we hier nog genoeg krijgen in Limburg.

9. 3dewonder

3dewonder Actief lid

1 dec 2010
    170
    0
    0
    assen
    zo wat is er weer veel geklets ken niet allemaal meer bij houden
    @ mimi succes
    @ de rest dikke knuf hoop dat het goed gaat

@ego vandaag 2 de strip poging gehad naar de 1ste keer is de kleine er wel een stuk van ingedaald nu weer afwachten wat gaat doen
    maar zo en zo hebben ze gezegt dat ik nu dinsdag weer moet komen in plaats een week gaan ze weer proberen want me bloedruk was een beetje hoog maar nog niet direct zorgelijk maar wel meer contole en hopen dat kindje nu zo snel mogelijk te wereld komt !!!

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @3dewonder: hopelijk heeft deze strippoging wel effect!!! fijn dat ze je dan dinsdag weer terug willen zien anders.

@elif: verse sneeuw is in ieder geval niet zo heel glad vind ik.hier is er al veel sneeuw weg, er lag 20-25 cm hier. nu nog 10 denk ik (kan dat slecht inschatten).
    er komt inderdaad nog heeel veel aan bah.
    als er veel sneeuw ligt of glad is mag ik nl niet thuis bevallen zoals het hier nu is wel...

11. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Blegh wil iemand tegen me zeggen dat ik naar buiten moet, ik heb helemaal geen zin maar die boodschappen komen ook echt niet mijn kant op gewandeld vrees ik ..

3ewonder ik hoop dat jullie kindje snel komt dan!

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @juju: sommige supermarkten hebben een bezorgservice hihi.

ik heb ook nog wat boodschapjes maar ga de deur echt niet uit! heb sowieso geen auto dus jammer dan.

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Nee dat klopt nieuwe sneeuw niet.
    Maar je merkt bv bij de winkels soms dat er niet goed genoeg gestrooid is en dan lig je idd snel op je kont ;)
    Ik hoop voor je dat er niet te veel komt zodat je thuis kunt bevallen:)

14. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik kan lopend naar de supermarkt en een beetje beweging is ook wel lekker. Daarna met de auto vriend ophalen (fijn, krabben, blegh) en in de stad naar de kaasboer en de natuurwinkel (voor de lekkerste cranberries jumjum ;))

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    juju wees maar voorzichtig!

16. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oei, wat kletsen jullie veel!!! :D

Lauwie: van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Hoop dat je de komende dagen een beetje bij kan komen. En lekker genieten van jullie ventje.

Wen: heftig, Jenz opgenomen. Hoop dat jullie intussen meer weten en de kleine man weer mee naar huis mogen nemen.

Mimi: zo te horen goed dat ze je hebben doorgestuurd naar het zhs. Succes en sterkte! Klinkt alsof er snel weer babynieuws is hier...

Charpi: heftig hoor! Goed van je dat je nu stappen onderneemt. Hoop dat de psych je snel een beetje op weg kan helpen. Hou vertrouwen dat het goed komt, hoe moeilijk ook. Je hormonen spelen nu ook nog een spelletjes met je, dus dat maakt het extra moeilijk voor je. Heel veel sterkte! Enne, hier gewoon van je af schrijven!!!!

Naomi: fijn dat alles goed is met jou en de kleine!!!

juju: herkenbaar, geen tekenen van een naderende bevalling. Ook ik vind het prima als de kleine tot 2011 blijft zitten. Wellicht ook wel goed als die van ons tot in januari blijven zitten, anders wordt dit wellicht echt een december-topic ;)
    Veel plezier met het uitzoeken van je kaasplankje! Heerlijk dat soort dingen! Hier lekker morgen bonbons maken, jammie! Das een voordeel: die mag je als zwangere wel ;)
    Enne, ik wil zo ook even lopend naar de winkels, maar kan me er ook nog niet toe zetten. Gelukkig hier geen sneeuw gevallen, dus moet te doen zijn. Nu ook de zin nog even vinden ;) Heb me wel voorgenomen terug met de bus te gaan...

3dewonder: spannend dus weer! Hopelijk werkt het strippen dit keer wel. Fijn dat ze je iig niet zondermeer laten doorlopen.

elif: hier ook geen poetsdrift hoor! Wil op zich wel alles aan kant hebben, maar weet gewoon niet goed waar te beginnen. Vanaaf misschien eens met man samen wat dingen weg werken, wordt de berg waar ik tegenop kijk ook wat lager ;)

sweetchocolate: drukke kerst idd! Wel gezellig, al die mensen over de vloer. Hier heerlijk een rustige kerst. Kerstavond naar vrienden, 1e kerstdag lekker met z'n tweetjes en 2e kerstdag eten bij familie. Kan dus ook nog de boel de boel laten hier in huis :D Met oud&nieuw komt de hele bups hierheen, dus dan moet het wel aan kant zijn, dus heb nog even....

Zo, volgens mij ben ik aardig bij, hahaha :p
    Gisteren een nieuwe camera gekocht. Hadden alleen een spiegelreflex, maar wilde graag een simpele compact-camera erbij zodat we wat makkelijker kiekjes kunnen maken. Zo me er eens toe zetten om naar de winkels te lopen en dan gelijk de camera eens uit te proberen. Net als Juju nog even geen zin..... 1 voordeel: de winkels lopen voorlopig nog niet weg :D

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @juju: ja ik kan ook lopend naar de winkel toe maar ik vind het veel te glad. ik mag van mn man ook niet zonder begeleiding naar buiten hier hihi. op weg naar de auto houd hij me al stevig vast en brengt mij eerst naar de deur en loopt daarna naar zijn kant:p ik mag er ook pas uit als hij erbij staat hihi. wel heel lief hoor!

@elif: ja dan lig je zo op je kont ja. dan is het in ieder geval nog te hopen dat het je kont is...

mn moeder en zus hebben hier net het elektrisch kacheltje gebracht voor op de kamer van de klein! want daar is het echt te koud nu.
    overdag tussen de 17 en 19 graden maar snachts 12/13 graden brrrrrr.

18. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    ************mimi nieuws*************

Ze heeft duidelijke weeën,maar er is geen verandering van de baarmoedermond.
    Ze eten nu even wat en ze lopen even wat rond en dan voelen ze om 14.45 nog een keer of er wat veranderd is.
    Mimi geeft aan niet meer te kunnen,wat begrijpelijk is na zo'n lange periode van weeën.

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    zucht :D wat ben ik blij met mn ouders!!
    mn papa belde net dat ie me zo op komt halen met de auto om even boodschappen te gaan doen!! had er toen straks al over met mn moeder dat wij dus niet meer kunnen voor de kerst maar ik wel boodschappen had. vind het zo lief dat ie even deze kant op komt :D sorry moest het ff kwijt hihi

20. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Breek weer in,

Las over die krakende onderleggers/zeiltjes. Wat je ook kan doen is zo'n beschermende waterafstotende molton halen bij de hema/action. Die ze gebruiken voor het zindelijk maken van je ukkie straks.
    Hoeslaken gaat daar weer overheen.

Kraakt niet zoveel en je ligt een stuk lekkerder.

Voor die celstofonderleggers kan je daarna een grote badstofhanddoek erover heen leggen en die aan de kanten instoppen. Als je een 2 persoons matras hebt dan is het 1 kant instoppen of een heel groot badlaken zoeken haha.

Breek weer uit

Deel Deze Pagina