vlinder ik hoop niet dat je het erg vind dat ik het mailtje weg gezet heb...... ik las hem en heb hem hier gelijk erop gezet...
Naomi nee hoor absoluut niet hoor,het maakt niet uit wie het hier neer zet,voor hetzelfde had ik het pas vanavond gelezen en de meiden hier willen ook graag weten hoe het met youngmom gaat.Wat een verschrikkelijk nieuws,ik ben er niet goed van.
Lieve Youngmom, Wat een afschuwelijk nieuws, heel veel sterkte deze dagen samen met je familie..... heb er gewoon geen woorden voor..... alle begrip dat je hier nu niet bent..... nogmaals heel veel sterkte.....
ik heb het ook bij de decembermamas weg gezet want daar kletste ze ook altijd mee. er waren al vragen hoe het ging las ik.
Naomi wat fijn dat je het ook op het decemberforum even weg gezet hebt,ja ik heb haar mail adres ook,maar heeft daar niemand het? Ik ben helemaal ontdaan van haar berichtje,hoeveel ellende en verdriet moet een mens doorstaan.
Pfff ik lees dit vertel dit aan mn man en de tranen lopen over mn wangen! Jezus wat erg zeg! Als het iemand hier niet meezit is het youngmom wel. Pff heel veel sterkte de komende tijd meid....
ik heb geen idee of ze het daar niet hebben..... tot nu toe geen reactie erop gehad. ja ik ben nu weer wat bekomen maar heb de hele tijd met de tranen in mn ogen gezeten alles lijkt tegen te zitten en dan nu ook dit nog! het ging net zo lekker met haar.
@Youngmom: woorden schieten tekort ... heel veel sterkte voor jou en je familie @Moosey en Muppet: geniet lekker van jullie weekend en de kerstdagen en heeeeeeeel veeeeel succes maandag! @ego: zometeen even omkleden en op weg naar familie om kerstavond te vieren Gelukkig sneeut het al een hele tijd niet meer en de wegen lijken ook goed begaanbaar.
Youngmom ik zit hier in tranen. Ik ben sprakeloos Je hebt me via pb gevraagd laatst om haar te helpen met een schoolopdracht over bekeringen enz en heb via de mailtjes wat je kopieerde van haar ook wat van Catho leren kennen. Ik ben geschokt. Ik had zoiets dit kan toch niet. Wat afschuwelijk zo'n jong meisje. Hoe kan dat in godsnaam. Ik had gehoopt dat ik wat korterbij je woonde dan kwam ik direct naar je toe xxxxxx
Elif het nieuws is vreselijk,hoe dit kon gebeuren heeft ze niet geschreven,maar dit meisje is veel en veel te jong gestorven.
Ik zit hier echt te huilen. Ik heb haar nog een pbtje gestuurd wat ze straks zal lezen hopelijk. Haar zusje was ook een hele lieve meid dat merkte je aan haar mailtjes en hoe youngmom over haar sprak. Kom er niet over uit Je hebt groot gelijk dit meisje is veel en veel te vroeg overleden
Youngmom: wat vreselijk.. kippenvel en tranen.. Meid.. waarom is de wereld soms zo oneerlijk.. lieverd gecondoleerd en heeeeel veeel sterkte...
Wat lees ik verschillende berichten ene heel vrolijk over de geboorte van goofy's zoon en de andere van youngmom. Wat erg! Heel veel sterkte youngmom!! Ik moet een hoop bijlezen.
Voor wen afgelopen tijd ook even schrikken geweest. Gelukkig gaat het nu weer helemaal goed met je mannetje! Wel eng hoor! Hier veel bezoekjes aan familie de komende dagen, dus niet zo veel achter de computer. Wens jullie in ieder geval allemaal een fijne kerst.