Lauwie en Mimi ook bevallen op de 23ste???? Wauwwwww.............. GEFELICITEERD..............en wat een mooie kindjes........... @Thanks voor de felicitaties, zit ff te dubben waar ik mijn verhaal moet neerzetten...............gewoon hier in het topic??? Kom later uiteraard verder reageren.
goofy ben erg benieuwd naar je verhaal... even vraagje over matrashoezen. Ik heb nu om mijn eigen kant van het bed een matrashoes. Moet ik er ook één om die van mijn vriend doen? of is dat erg overdreven?
Dat hoeft denk ik niet Marije? Of lig je ook vaak op zijn helft? Gaat erom dat je matras is beschermd als je vliezen breken. ga je ook thuis bevallen of niet? Goof zet je story maar hier neer hoor, hoeven we er ook niet naar te zoeken Ben erg benieuwd naar je ervaringen.
@Maartje: Dankjewel! Iedereen hele fijne dagen gewenst. Ik ga vanavond lekker met vriendlief op de bank film kijken of xboxen !
Youngmum: van harte gecondoleerd met het verlies van je lieve zusje!!!! Heel veel sterkte en kracht toegewenst de komende tijd!!!!! Meiden; de komende dagen zal ik hier niet veel zin in verband met de kerst en de bijbehorende familiebezoeken tot maandag maar weer!!!
Lekker avondje niksen moosey. Ook lekker. Ik ook mijn vriend moet werken. Maar om 22uur wel even kerst'ontbijt bij mijn fam. Doen ze altijd na de kerkdienst. Maar ik ga nu niet in een koude kerk op een houten bankje zitten met mijn dikke buik. Dus ga alleen mee broodje eten vanavond.
@Marije, oppassen dat je met werpen niet op de helft van je manlief terecht komt dan Zal vast goedkomen met een hoes joh! Hier ook een lekker avondje bank hangen. Filmpje kijken, een van de heel veel afgezaagde kerstfilms ben ik bang....
hier ook een lekker bank hang avondje met mn man. we hebben sausijzenbroodjes en koekjes gebakken dus dat komt helemaal goed. we kijken hier straks harry potter!! fijne feestdagen meiden!
Meiden ik wens jullie een hele fijne kerstavond toe,ik ga lekker in mijn bed Al you need is love kijken,wij hebben vanavond een heerlijke hartige taart gehad en zitten nu lekker relaxed met zijn tweetjes.
Goofy , gefeliciteeerd ! Mimi , wat een mooie meid ! Iedereen fijne kerstdagen. Youngmom , Gecondoleerd en veel sterkte ..
Meiden geniet van jullie lekkere bankavondjes. Ik post nog even een foto van mijn bijna 36 weken buikje. http://img837.imageshack.us/img837/2951/img0297j.jpg
marije, mooie buik. ooh wat een saaie films op tv, bijna in slaap gevallen, toch maar weer achter de computer met muziek aan zodat ik toch wakker blijf. mannetje is er niet, kan nog wel ff duren voordat hij er is iedereen fijne feestdagen, enneh niet teveel eten he
Ik heb net heerlijk zitten janken bij All you need is love,het was een leuke uitzending dit jaar. Marije mooie buik zeg en dat met 36 weekjes.