Januari 2011 mama's deel 3 NA CRASH

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Hmm, wij houden er wel rekening mee... Maar wij maken zo wie zo weinig herrie. Ach ja, gelukkig, de herrie van vandaag was voor korte duur:) (heb overigens verder niks te klagen over ze)

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Nu het voornaamste van het huis klaar is zijn wij ook maar rustig hoor.
    Maar onze buren althans hun puberkinderen, staan ook wel eens om 1 a 2 uur in de nacht te schreeuwen of ze laten de hond er 's ochtends om 5 uur al blaffen.
    Zijn ook nog mensen wat behoorlijk rijk zijn, dus niet van zal maar zeggen een bepaald soort.
    Dan denk ik ook wel eens oh jee .

Ach ja:)

3. sweetchocolate

Het beste kan je dan gewoon vrijstaand wonen;) Heb jij geen last van de buren en je kan ongestoord je gang gaan met klussen. Helaas is dat niet altijd voor iedereen weg gelegd.

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    We hebben al halfvrijstaand, dus mag al niet klagen hahaha.
    Ach ja ..:)

5. mimi83

mimi83 Niet meer actief

he meiden,

Heb gelezen, maar onthou echt niets en heb eerlijk gezegd ook nog niet zoveel puf om te reageren.

Shannon doet het super!! ik heb haar in bad gedaan, ze vond het eerst even wennen en daarna wel lekker.. Daarna heeft ze bij papa een flesje gedronken en maar liefst 30 !!! cc. ze moet vandaag 8 x 20 a 25 cc drinken. en dat gaat sinds ze haar sonde eruit heeft getrokken heeeeeel goed.

Ze ziet een beetje geel.. ze gingen haar vandaag prikken voor het Bloed gehalte van de bilirubine als die te hoog is gaat ze even onder de blauwe lamp. Maandag gaat ze waarschijnlijk in een wiegje, dan gaat de monitor van haar af.

6. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Buren we moeten gewoon rekening met elkaar houden,er is juist zo veel ruzie in de wereld omdat niemand meer schappelijk is.Het is geven en nemen in het leven en Moslims vieren weer andere feesten als christenen en als je dan extra overlast hebt van een verbouwing dan moet je daar tijdens zulke dagen over kunnen praten,we moeten op deze wereld met elkaar verder,de kleur of het geloof die maken niet uit.

Mimi wat heerlijk dat ze zoveel gedronken heeft en dat je haar heerlijk in bad hebt mogen doen.Hopelijk mag ze snel in een wiegje en hoeft ze niet meer onder de blauwe lamp.

7. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    youngmom, wat een verschrikkelijk bericht over je zusje! wat een vreselijke dagen zullen jullie hebben! denk aan je

voor de rest: fijne kerstdagen

8. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    @mimi: fijn dat Shannon het goed doet!

Hier last van menstruatiekrampen al een paar dagen. Maar niet hele dagen door. Voorweeen? Wat kan het zijn?

9. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Mimi fijn dat Shannen het zo goed doet! Geniet er van!

10. Tese

Tese Niet meer actief

Ik heb het nu ook, heel heftig en last van mn rug. ALs ikloop heb ik het idee dat ik door mn benen zak. Het is alleen continu zo dus ik denk dat het bij mij geen voorweeen zijn maar gewoon iets irritants want ik de hele tijd heb haha.

11. sweetchocolate

Marije, ja, dat kunnen voorweeen zijn. Hou het wel in de gaten.

Zo, kerst zit er voor ons op. Vandaag zijn mijn ouders, zusje en zwager geweest. Lekker gegourmet. Echt goed vlees! Is allemaal op zelfs. Normaal hebben we over. Nu niet.

Mijn zusje wat zo nu en dan uk te pesten. Wakker maken. Tot paar weken geleden durfde ze dat niet. Nu probeert ze uk wakker te maken, zoals wij het ook doen. Zo lief eigenlijk.

Eigenlijk zouden we morgen naar mijn opa en oma gaan. Heb echter 2 drukke dagen achter de rug. Dus die afspraak af gezegd. Gelukkig konden ze het wel begrijpen.

Toen vriendlief hond uit liet heb ik ondertussen boel op geruimt en schoon gemaakt. Dachten van de kerststol af te zijn. Ouders hebben wat mee genomen. Zelfde als wat lekkers voor 's avonds. Hadden al van alles op tafel gezet. Kregen we nog meer. Kelder is weer gevuld. Komt wel op...

Ik lig al kapot in bed. Ben echt moe. Ga zo lekker slapen. Vriend is Marry Popins aan het kijken. Die vind ik dus echt niks aan. Ben toch moe dus komt mooi uit.

Vriend heeft al gezegd dat we morgen een beddag houden. Heerlijk, daar ben ik aan toe. Hopen dat buren niet besluiten om te gaan boren. Mag op zich wel. Tweede kerstdag en zondag heb ik er nooit zo'n probleem mee. Wel met eerste kerstdag of paasdag. Gelukkig was herrie voor korte duur.

Slaap lekker meiden. Volgende week ben ik waarschijnlijk niet veel online. Vriend is vrij. X

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hoop dat jullie allemaal een hele fijne dag hebben gehad!!
    Hier net naar mijn ouders en hun buren geweest, en morgen overnieuw.

Wel zegt iedereen me maar dat ik ineens zo erg veranderd ben in mijn gezicht???
    En dat het niet meer lang zal duren, ja ja ;)

Het vocht is wel echt een groot probleem het gaat steeds meer naar boven!
    Het zit al tot mijn bovenbenen!
    Mijn hele huid glanst omdat die zo straks staat.

Mimi wat geweldig dat Shannon het zo goed doet:D

13. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Hoi Meiden, ik kom jullie ook even fijne Kerst wensen.... beetje laat want het is al tweede kerstdag inmiddels, maar niet minder gemeend.

We hebben momenteel slapers, Mam & Frank en mijn broer en zijn vrouw zijn blijven slapen vannacht.... dus zometeen ontbijtje maken.... heb ondanks de vermoeidheid een fijne kerst....

Mimi, fijn dat Shannon het zo goed doet!!!!

Youngmom, mijn hart straalt naar je uit.... heel veel sterkte....

14. Emme

Emme Niet meer actief

Ach, wat een dubbele berichten...

Allereerst: youngmom, gecondoleerd en heel veel sterkte met het verlies van je zusje. Wat een vreselijk nieuws!

Goofy en Mimi, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en dochter.

En Wen, wat fijn dat Jenz weer thuis is.

Verder: meld, met baby in buik en geen enkel teken dat hij zin heeft om er binnenkort uit te komen ;). Fijne Tweede Kerstdag allemaal!

15. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Elif dat vohtprobleem is killing he,ik heb er ook zo verschrikkelijk veel last van.Bij mij kruipt het sinds een week omhoog en niks helpt,gelukkig helpen de steunkousen iets,zodat ik toch kan lopen.
    Vanmorgen zaten zelfs mijn ogen dicht :(van het vocht,mijn gezicht is een opgeblazen oliebol,ik zie er niet uit en mijn vingers zijn van die dikke duitse braadworstjes,hahahaha:D.
    Vanmorgen ook nog eens snotverkouden wakker geworden,heerlijk he.

Meiden met menstruatiekrampen,sterkte en wie weet zijn het wel weeën geworden.

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Vlinder bah ja idd.
    Ik loop al weken "verkouden" rond en het vocht idd steeds hoger en hoger.
    Maar mijn ouders vinden het toch maar wat griezelig.

17. Ink1313

Ink1313 Actief lid

20 apr 2010
    300
    0
    16
    NULL
    Nederland
    Haai ladies,
    Zoooo dalijk weer lekker ontbijten, dan lekker rustig aan, beetje bank hangen, lezen, slapie doen en vanmiddag naar mijn schoonouders. Gisteren heerlijk gegeten bij mijn ouders, soepie, kip en varkenshaas in lekker sausje met peertjes en aardappelbolletjes en grand dessert na met allerlei lekkere dingen. Was gezellig en heerlijk. Vandaag gaan we gourmetten, daar ben ik nooit zo'n enorme fan van, zeker niet nu ik zwanger ben en ik de luchtjes van het bakken van vlees maar moeilijk kan verdragen. Ben erg benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen vanavond hahaha! Kotsend boven de pot of niet...

Hier qua rommelen ook nog niet veel te melden. Af en toe steken onderin mijn buik, lichte buikpijn, maar trekt ook heel snel weer weg. Verlies nog steeds wel wat slijm en dat is ook regelmatig rosig, dus er is wel wat beweging.

Aan iedereen met krampen en overlastjes heel veel sterkte! Het ziet er trouwens naar uit dat we geen kerstkindjes mogen verwelkomen...Mss wel een oudejaarsbeeb of een nieuwjaarskindje?!

18. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Ink doe maar lekker relaxed vanmorgen,lekker is dat he,ik vind het best wel fijn om zwanger te zijn met kerst,je kunt nu n.l zonder je schuldig te voelen zeggen dat het teveel wordt.
    Dus lekker gourmetten vanmiddag,lekker he,zet een emmertje naast je stoel,hahahaha.

Elif je ouders moeten zich geen zorgen maken,het wordt eng als je het benauwd krijgt en je voeten en enkels zo dik zijn dat je rare vlekken krijgt,als het ware gebarsten adertjes.Overal waar te voor staat daar moet je je zorgen over maken,maar vertrouw je het niet dan gelijk de vk bellen.

Mijn ouders komen zometeen hierheen,we hebben allemaal lekkere hapjes en toastjes,stokbrood,etc.
    Gisteren hadden we eigenlijk bij mijn broer en zijn vriendin zullen eten,maar ik had er de puf niet voor en ze wonen hier ook niet om de hoek,dus zijn we ook niet zo weer thuis.Volgend jaar zien we wel weer,gaan we dan met zijn drietjes:Der naar toe.

19. 3dewonder

3dewonder Actief lid

1 dec 2010
    170
    0
    0
    assen
    hoi dames
    iedereen nog prettige feestdagen
    was er nog niet aan toe gekomen om te doen gisteren zo druk
    vandaag heerlijk rustig met het gezinnetje thuis

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    goedemorgen meiden,

heb alles bijgelezen maar niet echt iets onthouden sorry.

@mimi: fijn dat shannon het goed doet, jullie hebben een lekker sterk dochtertje!

hier sinds gisteravond 10 uur al voorweeën, ze gaan niet over als ik onder de douche ga. ze gaan steeds meer pijn doen en mn darmen zijn zich goed aan het legen dus hier zal het niet lang meer duren denk ik...
    ctg gisteren was helemaal goed, bloeddruk 135/75 dus mijn onderdruk is een stuk gestegen wat vaak betekend dat de bevalling er aan komt, en dat kan ik merken aan de (voor)weeën.
    jammer nog geen regelmaat erin maar verwacht dat het door zal zetten nu!

iedereen fijne 2e kerstdag!!!

Deel Deze Pagina