Januari 2011 mama's deel 3 NA CRASH

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ink1313

Ink1313 Actief lid

20 apr 2010
    300
    0
    16
    NULL
    Nederland
    Good luck Naomi! Zal er dan toch nog een kerstkindje komen?

Vlinder, ik vind eht ook geen strafv onm zwanger te zijn met de kerst. Normaal is het de bedoeling dat we met kerst al rond 11 uur opzitten en pootjes geven. Nu kan ik heerlijk zeggen dat dat teveel is en dat we rond half 3 3 uur wel komen :) Eerst ff lekker slapen om energie op te doen!

Ben eigenlijk de hele dag al misselijk, gevoel van maagzuur, maar toch ook weer niet. Gisteren had ik dat ook al. Niet echt lekker met deze dagen en al het eten. Kan (en moet) gelukkig ook wel eten, anders wordt het nog veel erger. Vanmorgen heel de morgen op bed gelegen, was kapot van de baddersessie en douchesessie met zoonlief.

Nog ff 3 wasjes opgevouwen, ben nog nooit zo bij geweest met de was als sinds ik met verlof ben hahahaha!
    Eigenlijk wil ik ook graag wat gaan schoonmaken, maar weet dat ik dan de rest van de dag helemaal brak ben, dat kan dus niet. Zou da toch die onbewingbare nesteldrang zich gaan laten zien???

2. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Meiden fijne 2e kerstdag allemaal...hier vanavond bij mijn ouders eten. Ik ben eigenlijk wel weer blij als kerst voorbij is. Vind het gezellig, maar wil wel weer gewoon normaal eten en wanneer ik zelf trek heb zonder al te veel gedoe er omheen. Voordat we gaan nog even geboortebord schilderen met me vriend.

Elif: wat irritant dat dat vocht steeds erger wordt en niet weggaat.
    Vlinder: veel plezier met je ouders vandaag!
    Naomi: Wat spannend hopelijk zet alles door, heel veel succes!

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @ink: nee ik denk niet dat het nog een kerstkindje zal worden ;)
    heb altijd geroepen de 27e en dat is morgen hihi.
    maar we zullen het zien!

wij gaan vanavond bij mijn ouders gourmetten, tenzij de weeën te heftig worden dan zullen we met z'n 2'en thuis zitten. we gaan er zometeen al heen, dan zijn we er sowieso geweest of het nu door zet of niet. en dan kan mn man nog even naar het bos met mn moeder en de honden.

4. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    haha ink. Goed bezig met de wasjes dus.
    Ik ben nu bezig. Nog paar dekens van de kleine erbij en dan maak ik het bedje eventjes niet op zodat alles lekker fris blijft. Na de kerst pak ik nog wat andere dingetjes aan hier in huis.

Schoonfamilie zat gister ook al van 11 uur bij elkaar. Mijn vriend had nachtdienst en ik ben dus ook gewoon lekker met hem pas om 3 uur smiddags heen gegaan. Anders is het inderdaad een lange zit tot ' s avonds.

Even vraagje: hebben jullie echt voor de eerste dagen alleen maar overslagrompertjes en shirtjes voor de kleine? Ik vind die gewone shirtjes namelijk zelf wat mooier van pasvorm. Maar goed als dat straks een enorm geklooi gaat worden dan gebruik ik toch maar liever die overslag rompers. Zit een beetje het eerste pakje bij elkaar te zoeken.

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @marije: ik heb helemaal geen overslagrompers/shirts dus wij pakken gewoon de normale rompers en shirts.
    er zitten overal aan de zijkanten drukkertjes om het hoofdgat groter te maken, dat krijg je wel over het hoofdje hoor.
    alleen als je het eng vind zijn die overslagdingen wel makkelijk.

6. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Iedereen een fijne tweede kerstdag gewenst!!
    Ik ga vandaag poetsen, want morgen moeten wij ons om 8:00 bij de verloskamers melden. En dan kijken of het inleiden gaat werken!!
    Morgen 39 weken maar nog geen één teken dat het is begonnen!

@Muppet: Jij heel veel succes de komende dagen! Ik hoop voor je dat het snel lukt maar volgens mij gaat de tweede vaak sneller dus daar moet je maar vanuit gaan!

Misschien meld ik mij vanavond nog even en lees ik bij!
    Liefs!

7. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Ok. Nou ik ga denk ik ook gewoon die shirtjes gebruiken. Die zijn meestal leuker dan die overslag dingen. Had namelijk al een paar leuke klaargelegd. :D leuk om weer even in de kast te wroeten naar kleine spulletjes

8. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Iedereen fijne kerstdagen !

9. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Moosey: ook je rust nemen vandaag...want dat zul je (als het doorzet) morgen wel nodig hebben! succes

10. Ink1313

Ink1313 Actief lid

20 apr 2010
    300
    0
    16
    NULL
    Nederland
    Sterkte morgen Muppet en Moosey! Spannend hoor morgen mss wel drie babies dan, als het bij Naomi ook doorzet op de 27e :) Whoehoeeee, een echte babyboomdag!

Ik heb ook niet allemaal overslag kleertjes, heb een beetje door elkaar heen. Leuk shirtje met broekje en een overslagshirtje. Twee rompers, een overslag en een gewoon. De tas is nu bijna ingepakt, alleen nog ffies een pyama, tandenborstel en tandpasta voor mezelf erin en speentje voor die kleine, dan is het eigenlijk klaar. Camera zit erin, fototoestel en de oplader. Op het laatste moment nog mijn bril en contactlenzenhouder erin en oplader van mijn telefoon.

11. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Allemaal spannende dingen gebeuren er weer hier. :D

@Naomi Ik hoop voor je dat het doorzet en wie weet toch nog een kerstkindje.

@Moosey Heel veel s6 morgen met het inleiden. Als er iets te melden is dan hoor ik het wel. Zal mijn mobiel bij de hand houden. ;)

@Muppet Hoe gaat het vandaag met je?

@Mimi Wat fijn dat het zo goed gaat met Shannon. Jenz is ook een beetje geel geweest, inmiddels krijgt hij weer een zijn eigen kleur terug.

@Elif Vervelend he al dat vocht. Helaas weet ik er alles van. Ik hoop dat het bij jou niet nog erger word.

Sterkte allemaal met de laatste loodjes!

@ego Hier gaat alles goed. Jenz is veel rustiger dan voor zijn opname en heeft papa en mama vannacht zelfs een goede nacht gegund. :D Wij blijven lekker thuis, net als gisteren. Al genoeg in beweging geweest de laatste dagen. :p

Fijne dag allemaal!

12. Duploke

Duploke Niet meer actief

#4252 Duploke, 26 dec 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 dec 2010
    wou even de lijst er terug bijhalen, anders is ie straks te ver weggezakt..

Januari 2011 mama’s
    Geboren
    Ikkedus – 11 december – Hannah – 3100gr – 51cm – 36w5d
    Wen1975 – 14 december - Jenz – 3340gr – 53cm – 37w5d
    Cyntje78 – 15 december – Lars – 1710gr - ? – 36w0d
    Lauwie – 22 december – Jort Valentijn - ? - ? – 39w3d
    Mimi83 – 23 december – Shannon Kate - 2455 gr - ? - 35w3d
    Goofychick – 23 december – Toine - ? - ? - 39w0d

Meiden: 2
    Jongens: 4

Uitgerekend
    Moosey – 03 januari - jongen (27-12 ingeleid)
    3dewonder – 03 januari - jongen
    Subke – 03 januari – verrassing
    JuJu - 03 januari - jongen
    Naomi123 – 04 januari – meisje
    IrisB – 05 januari – verrassing
    Danjay - 06 januari- meisje
    Linnielin – 06 januari - verrassing
    Muppet1604 – 09 januari - meisje (27-12 ingeleid)
    Linnepinn – 11 januari – verrassing
    Ink1313 – 12 januari - verrassing
    Leeuw86 – 12 januari - meisje
    Charpi – 12 januari – meisje
    Juudje81 – 13 januari - verrassing
    Maartje85 – 14 januari (30 december ingeleid) - meisje
    Youngmom – 18 januari – 2 x verrassing
    Miracle1990 – 20 januari (11 januari ingeleid KS) - meisje
    Marije2121 – 22 januari - verrassing
    Elif82 – 24 januari – jongen
    Vlinder – 24 januari – jongen

13. Duploke

Duploke Niet meer actief

succes aan de dames die morgen ingeleid worden
    ook voor naomi, ik denk dat 't bij jou ook echt in gang geschoten is

en voor de rest allemaal fijne 2de kerstdag nog hè..

14. maartje85

maartje85 Actief lid

27 mrt 2010
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Moosey en Muppet: heel veel succes morgen. Ik hoop dat he tinleiden soepel verloopt en zonder teveel gedoe. Kom maar op met jullie goede verhalen, dat geeft mij moed voor donderdag ;)

@kerst: gisteren gezellig bij mijn ouders gegeten, broer en schoonzusje waren er ook. Mijn man en vader hebben gekookt. Was erg lekker, vooral het chocoladetaartje als toetje, haha.
    Zijn daar blijven slapen zodat man wat kon drinken en we niet op de tijd hoefden te letten. Vanochtend samen ontbeten en nu lekker thuis bank hangen en net risotto gegeten.

Morgen huisje poetsen met een vriendin samen; stoffen, zuigen, dweilen, badkamer en toilet grondig en de keukenkastjes aan de buitenkant. Bed vast verschonen, zodat alles netjes is als we terugkomen uit het ziekenhuis. Druk dus, ;)

15. mimi83

mimi83 Niet meer actief

he meiden

ZO TROTS!! Shannon ligt in de groeikamer.. in een wieg! de eerste stap naar huis is gemaakt. Ze drinkt haar flesjes goed, heeft nog wel sonde voor evt. restjes die ze laat staan. Het gaat super, klein sterk meiske..

Ze is vanochtend gemeten en is 45 cm.

Vanavond met opa en oma (mijn ouders) heen, die hebben haar nog niet gezien omdat ze beide snotterig waren..

Meiden die rommelen en inleiden morgen.. veeel succes!!!

16. Tese

Tese Niet meer actief

Meiden bedankt allemaal voor het succes wensen voor morgen.

Moosey ook veel succes morgen, raar idee wel he? Ik moet me morgen om 7 uur al melden dus dat word om 5 uur opstaan. Ik duik vanavond maar eens vroeg mn bedje in...
    Ik neem gewoon mn i phone mee dus ik zal regelmatig wel wat posten hier als ik genoeg bereik heb.

17. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    Moosey en muppet, succes morgen! ik ben benieuwd wie er als eerste bevalt, en ook welke namen jullie gekozen hebben:)

Mimi, mooi dat het zo goed gaat met Shannon, hebben ze ook gezegd hoelang ze ongeveer nog in het ziekenhuis moet blijven?

18. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Januari 2011 mama’s
    Geboren
    Ikkedus – 11 december – Hannah – 3100gr – 51cm – 36w5d
    Wen1975 – 14 december - Jenz – 3340gr – 53cm – 37w5d
    Cyntje78 – 15 december – Lars – 1710gr - ? – 36w0d
    Lauwie – 22 december – Jort Valentijn - 4460 gram - 54 cm – 39w3d
    Mimi83 – 23 december – Shannon Kate - 2455 gr - ? - 35w3d
    Goofychick – 23 december – Toine - ? - ? - 39w0d

Meiden: 2
    Jongens: 4

Uitgerekend
    Moosey – 03 januari - jongen (27-12 ingeleid)
    3dewonder – 03 januari - jongen
    Subke – 03 januari – verrassing
    JuJu - 03 januari - jongen
    Naomi123 – 04 januari – meisje
    IrisB – 05 januari – verrassing
    Danjay - 06 januari- meisje
    Linnielin – 06 januari - verrassing
    Muppet1604 – 09 januari - meisje (27-12 ingeleid)
    Linnepinn – 11 januari – verrassing
    Ink1313 – 12 januari - verrassing
    Leeuw86 – 12 januari - meisje
    Charpi – 12 januari – meisje
    Juudje81 – 13 januari - verrassing
    Maartje85 – 14 januari (30 december ingeleid) - meisje
    Youngmom – 18 januari – 2 x verrassing
    Miracle1990 – 20 januari (11 januari ingeleid KS) - meisje
    Marije2121 – 22 januari - verrassing
    Elif82 – 24 januari – jongen
    Vlinder – 24 januari – jongen

19. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    naomi, spannend! zet m op!

muppet & moosey, heel veel succes morgen! hopelijk nog ff een goeie nacht (en anders lukt het ook wel!)

ben benieuwd wanneer we weer babynieuws krijgen!

hier gaat t ook goed. wel wat stuwing en kraamtranen

20. Tese

Tese Niet meer actief

Auw! Stuwing... Toevallig heb ik al 2 dagen erg pijn in mn memmen en ik dacht meteen aan het feit dat ik snel ook weer stuwing ga krijgen. Phoe alleen als er iemand naar kijkt voel je het dan al...

Succes met je kraamtraantjes, laat ze maar op de vrije loop...

Deel Deze Pagina