Januari 2011 mama's deel 3 NA CRASH

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Succes Naomi, met de voorweeën die misschien doorzetten....

Morgen meiden die worden ingeleid errug veel succes....

Mimi fijn dat Shannon het zo goed doet....

Lauwie fijn dat alles goed gaat, en laat die kraamtranen maar lopen....

Hier alles nog rustig.... fijne maar vermoeiende kerst achter de rug.... van mij mag ze komen....;)

2. Duploke

Duploke Niet meer actief

pfft.. morgen 39 weken en ik ben 't beu!!! dat stom schaambotje springt precies de hele tijd 'uit de kom'.. kan 't niet beter omschrijven als dit.. En dan moet ik naar de wc om dat terug te laten springen.. echt pijnlijk. vandaag alleen al 3 keer gehad.. Durf nog amper te bewegen..
    En ja, de natuur heeft dat slim bekeken want anders kon 't hoofdje er niet door, maar ik weet niet of 't de natuur al opgevallen is, IK BEN NOG NIET AAN HET BEVALLEN!! kan dat niet gewoon los komen te zitten als je volledige ontsluiting hebt?

sorry voor 't gezaag hoor, maar de lol is er echt af..

3. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    muppet, de stuwing is een stuk minder erg dan vorige keer! misschien geeft dat wat hoop? :D
    ik vond niet weten wanneer het ging gebeuren raar, maar weten dat je morgen voor de bevalling gaat lijkt me ook heel vreemd. ik hoop op snel nieuws van jullie! zet m op, he?

4. Duploke

Duploke Niet meer actief

oja, succes natuurlijk voor de meiden die morgen ingeleid worden en ook voor naomi..
    mimi: super dat shannon 't zo goed doet
    wendy; ook super dat Jenz 't zo goed doet..
    Lauwie: fijn stuwing! :( hier komt de herinnering ook meteen terug.. en ja, die traantjes horen erbij hè.. vooral niet tegen verzetten..

sorry voor de rest waar ik niet op gereageerd heb.

5. Linnepinn

Linnepinn Bekend lid

11 okt 2007
    552
    4
    18
    iedereen een leuke kerst gehad? Wij wel, maar ook weer blij dat het over is!

youngmom; jeetje wat een heftige periode moet dit zijn voor jullie. Heel veel sterkte en kracht toegewenst voor de tijd die komen gaat!

Verder lees ik goede verhalen over de geboren kids, fijn zeg! Heerlijk genieten dus allemaal!

Afgelopen nacht een beroerde nacht gehad, vanaf 22.00 gisteravond weeën. Maar het wilde maar niet met regelmaat komen, dan zat er 2 min tussen, dan weer 15. uiteindelijk van 5 tot 6 geslapen en toen was het gebeurd.... Baalde er echt van, had me er al helemaal op ingesteld dat het geboren zou worden!
    Vandaag nog veel harde buiken en 'last' maar geen echte weeën meer. Nouja, zullen wel zien wat de aankomende nacht ons brengt.
    Ben er nu dus wel eventjes flauw van...

6. Duploke

Duploke Niet meer actief

*********nieuws van Youngmom**********
    ze heeft me gevraagd om iedereen te bedanken voor de lieve berichtjes. Ze komt ff zelf niet meer op 't forum. Met haar zoontjes was alles ok en de beebs zitten ook nog goed. Ze heeft wel nog altijd last van voorweeën, wat 't allemaal natuurlijk extra zwaar maakt

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    hier heeft het wederom nog niet doorgezet helaas. vanmiddag zijn de weeën een heel stuk minder geworden had er ong. 2/3 per uur toen. ze zijn er nu weer volop dus hopelijk gaat het vanacht doorzetten!

moosey en muppet heeeeel veel suc6 morgen en jullie kunnen het :D

8. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    hey meiden even een egoberichtje, hier om de 5 minuten weeën dus erg spannend, hopenlijk zet het door!

Naomi hoe is het met jou??

Youngmam heel veel sterkte:(

9. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

@Mimi: fijn dat Shannon het zo goed doet!:)
    Toppie:)
    Hier is alles rustig, gisteren wel veel last van harde buiken, daardoor kon ik niet veel doen helaas, maar heb wel een leuke 1ste kerstdag gehad, werd gepest dat ik een kerstkindje ging krijgen, maar heb toch mooi gelijk gehad, ze blijft echt wel zitten tot 11 januari let maar op mijn woorden!:)

10. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Muppet Heel veel s6 morgen of eigenlijk straks met je inleiding. Ik hoop dat alles voorspoedig gaat.

@Mimi Wat fijn dat Shannon het zo goed doet!

@stuwing Hier amper last van gehad gelukkig. Een dag was ik net Pamela Anderson, maar 's avonds werd het al minder.

@Naomi Ik hoop dat het vannacht door gaat zetten. S6 met je bevalling mocht het gebeuren.

@Miracle Vervelend dat je harde buiken hebt en ik hoop dat de kleine zich toch wel eerder aanmeld.

@Danjay Spannend... Hoop dat het bij jou ook doorzet en dat je de kleine snel in je armen hebt. S6 met je bevalling.

@Linnepin He bah ook bij jou niet doorgezet, kan me voorstellen dat je het even gehad hebt.

@youngmom Fijn dat alles goed gaat met je zoontjes en met de kleintjes in je buik. Begrijpelijk dat je hier even niet meer komt. Ik leef echt met je mee, nogmaals sterkte en dikke knuffel.

@Subke Bedankt voor je update over youngmom. En ook voor jou hoop ik dat het snel gaat doorzetten. Vervelend dat je zo'n last hebt van je schaambotje.

@Vlinder Hoe gaat het met jou? Heb de laatste tijd helemaal niet op je gereageerd (oeps eigenlijk op niemand:)) maar ben je niet vergeten hoor.

Zo nu lekker mijn bed in. Jenz heeft de laatste fles gehad en is al met papa naar bed. Nu maar hopen dat hij ons een beetje nachtrust gunt. Hij is vanavond bijna de hele avond wakker geweest, weer last van krampjes. Zoooo zielig en je kan er zoooo weinig aan doen. We zien wel wat de nacht brengt. ;) Het is en blijft een heerlijk joch, zelfs als hij maar blijft huilen. :):D

Liefs
    Wendy en Jenz

11. Tese

Tese Niet meer actief

Naomi: balen dat het niet doorgezet heeft! Hopen dat het nu wel doorzet dan. Succes!

Danjay: ben ook aan het duimen voor jou dat het doorzet!

Youngmom: neem lekker de tijd die je nodig hebt meid, het is niet niks allemaal!

Wen: arme Jenz met z'n krampjes, ik hoop dat hij de nacht een beetje goed doorgekomen is...

12. Tese

Tese Niet meer actief

Ik ben de nacht helaas wat minder goed doorgekomen. Ik had gehoopt dat ik heerlijk zou slapen maar had last van m'n bekken en het zuur. Ook natuurlijk van wat spanningen. Maar ach we zien wat de dag ons brengt. Over een uur moeten we in het ziekenhuis zijn. Dus ik ga even douchen en m'n man de kleine vent uit bed halen en dan gaan we! Ik hou jullie tot vervelends aan toe op de hoogte als m'n bereik het toelaat in het ziekenhuis.

13. Tese

Tese Niet meer actief

Moos ik zie dat je meeleest: succes!

Ik ben stiekem nu wel zenuwachtig! Ik lig aan de ctg en de Gyn komt straks langs. Wel loopt er een verpleegster uit de nachtdienst die ik ken, dat is wel grappig.

14. Ink1313

Ink1313 Actief lid

20 apr 2010
    300
    0
    16
    NULL
    Nederland
    Zet m op Muppet!

15. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

@wen: nou ik hoop toch echt NIET dat mn kleine eerder word geboren hoor!! Ze word op een prachtdatum geboren en ik ben dan ruim 38 weken, vind ik persoonlijk goed genoeg:) Maar we zien het wel he:)
    @Muppet: ahw meis vervelend, ik heb de nacht ook niet echt als lekker ervaren, ben op van de zenuwen over 15 dagen is onze kleine er en dat maakt me tog nog zenuwachtiger iedere keer als ik er weer aan denk!!
    Hopelijk komt het goed bij jou, ik denk aan je meis, aan iedereen die het nodig heeft natuurlijk!!:)

Verder moet ik straks naar de verloskundige, helemaal naar amsterdam:p Hele onderneming, ben gewoon weer een hele dag weg, maar heb het er voorover, vind het alleen rot dat ik alleen moet steeds, maar me vriend is dood op thuis gekomen net van zn werk:( Toch maar eens praten of hij zo doorwil gaan met zn baan, want hij mist al dit moois nu wel!!:O
    Nou als ik weer thuis ben zal ik jullie wel even op de hoogte stellen!!:)

xxx

16. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Muppet en Moosey heel veel sterkte gewenst voor vandaag.

Mimi wat fijn dat de kleine meid het zo goed doet,hopelijk mag ze snel naar huis.

Youngmom ik wens je heel veel sterkte toe in deze hele moeilijke tijd,dikke knuffel.

Miracle sterkte straks met je ondernemning,ik hoop dat de treinen wat op schema gaan.

Wen het is niet erg als je niet gereageerd hebt op ons,er is de afgelopen twee weken ook nogal wat bij jou gebeurd lieverd.

Ego;gisteravond nog naar het ziekenhuis geweest,ik had zoveel vocht in mijn bovenbenen en billen zitten dat ik de broek niet meer aan kreeg en ik kon niet meer lopen.Mijn vriend vertrouwde het niet en heeft de vk van het ziekenhuis gebeld,we moesten direkt komen.Mijn bloeddruk is iets verhoogd,maar niet zorgelijk en de ctg was helemaal goed,ze heeft overlegd met de gyn en we moeten het in de gaten houden,er is nu niks aan te doen.
    Op de ctg was alwel weeën activiteit te zien,maar die voelde ik niet,vannacht behoorlijke harde buiken gehad en vanmorgen verloor ik veel slijm.Hopelijk wacht de bevalling tot volgende week maandag,dan ben ik 37 weken zwanger,vandaag de 36 weer gehaald heerlijk.
    Elif jij hebt de 36 weken ook gehaald en Subke de 39 weken,fijn meiden zover zijn we maar weer.

17. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

succes dames die vandaag in geleid worden!

Rest wel gelezen, maar niet echt kunnen onthouden.

Even update van hier.
    Gister geen wee te bekennen geweest. Wel heel eind wezen lopen met de hond. Daarna lekker lui dagje op de bank. Chips erbij, zoute stokjes en kaasblokjes. Had van mijn moeder ook brie gekregen. Weet niet of het van rauwe melk of dat andere is. Dus die bewaren wij. Niet genomen. Heerlijk zo'n dagje niks.

Vandaag huisje schoonmaken. Beneden is wel schoon, nu boven nog. Vriend gaat toch met zijn vader naar de bank voor hun zaak. Hebben om 11uur een afspraak. Mooi, vrijdag heb ik geen goede tijden gezien kan ik dat mooi kijken. Plus huilen bij grenzenloos verliefd. Als dat gister is geweest. Of all you need is love via internet. Huilen! Laat de tranen maar even komen. Haha.

Verder weinig nieuws. Jammer dat er geen wee te bekennen is. Maar ja. Morgen controle.

X

18. Tese

Tese Niet meer actief

Miracle: wat voor een werk doet je vriend dan?

Net inwendig onderzoek gehad en ik had 1 cm ontsluiting maar m'n baarmoedermond was nog wat lang. Ze hebben net een pilletje ingebracht en moet nog een half uur aan de ctg blijven. Daarna mag ik door het ziekenhuis wandelen.

19. maartje85

maartje85 Actief lid

27 mrt 2010
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Muppet: spannend meid! En leuk om je hele 'proces' zo te kunnen volgen :) Zet 'm op!

20. 3dewonder

3dewonder Actief lid

1 dec 2010
    170
    0
    0
    assen
    hoi dames is weer heel wat afgetypt
    heb alles gelezen helaas niet alles onthouden

de dames de worden ingeleid veel succes vandaag

mimi mooi dat de kleine meid het goed doet

@ego
    gisteravond ontzettend last van me buik en vanochtend whopppa weer weg
    en dan ben je 39 weken zwanger en waggel je nog rond ondanks 2 strippogingen
    morgen om 11,50 uurr weer een poging en hopelijk zet het dan wel door hoop zo want heb wel gehad met al die voor weeen doe geen oog meer dicht en ken nog amper recht op lopen van de pijn in me buik bahhhh zit er echt door heen sorry voor me geklaag

Deel Deze Pagina