Januari 2011 mama's deel 3 NA CRASH

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    muppet, wat leuk dat je schrijft hoe het gaat! ik ga het zoveel mogelijk volgen! 1 cm al is wel fijn toch?! ben benieuwd hoe snel het zal gaan met een pilletje.. lekker dat je nog even mag wandelen ermee. anders zit je ook maar zo te wachten. spannend hoor! succes he! je kunt het! girl power!!!

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @muppet: leuk om zo alles te volgen!! ik ben benieuwd hoe snel het zal gaan :)

hier heeft het vannacht wederom niet door gezet grrrrrr krijg er een beetje de balen van! dan heb ik 14 uur voorweeën en dan opeens pats boem alles weer weg....
    nu nog steeds wel wat krampen, hopelijk zet het 1 deze dagen toch echt een keer door, wordt hier een beetje gek van is het het wel of niet en dat elke keer pffff.
    sorry meiden voor mn geklaag!

3. maartje85

maartje85 Actief lid

27 mrt 2010
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Naomi: ik kan me je frustratie voorstellen ... Heel veel sterkte en ik duim voor je dat het doorzet!

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    dank je wel maartje ;)
    hopelijk werkt het duimen!

5. Tese

Tese Niet meer actief

Naomi het lijkt mij als je zo extreem veel voorweeen hebt dat ht echt snel door zal zetten! Ik ga voor je duimen!

Pilletje doet hier nog vrij weinig. Om 12 uur krijg ik er weer 1.

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ik duim ook voor jou muppet!
    hopelijk heeft het volgende pilletje meer effect..

7. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    |Wat leuk dat je ons op de hoogte houdt muppet.

Ik heb vandaag uitgeslapen en ga zo even schoonmaken en de was opruimen. Niet zoveel zin in uiteraard.
    Hier is de kleine nog onwijs beweeglijk. Hebben jullie dat ook nog? 1e kerstdag werd ik wakker met aan iedere kant van mijn buik een grote bult. Net alsof hij scheef lag. Kan dat nog? Want de vk zei dat hij al ingedaald was.

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ja hoor marije dat kan ;)
    heb het hier ook weleens en dieper als dit kan ze nu niet meer indalen hihi.

kan ook aan de ene kant de billen zijn en aan de andere kant de voetjes....

9. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Bij mij zat de boel vanmorgen potdicht, dus er is gel ingebracht. Nu kijken ze rond 1 uur of het effect heeft. Zo niet, dan brengen ze nieuwe in.
    @Muppet: Spannend he hihi?
    @Naomi: Balen zeg!

10. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Succes meiden ! zet m op !

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @moosey: hopelijk heeft het effect!!! jammer dat alles nog dicht zal, zou mooi geweest zijn als er al wat ontlsuiting was geweest! suc6 meid

12. Tese

Tese Niet meer actief

Moosey: inmiddels ben ik wel ontspannen gelukkig. Heb net m'n 2e pilletje ingebracht gekregen. Heb niet de hoop dat er vandaag nog wat bijzonders gaat gebeuren want het 1e pilletje had geen effect. Succes zo met je 2e lading gel.

13. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Muppet en Moosey ik leef erg met jullie mee en hoop dat het opwekken effect zal hebben.

Naomi ik hoop voor jou ook dat je snel echte weeën krijgt en da die door gaan zetten.

Ego;gisteravond nog naar het ziekenhuis geweest,ik had zoveel vocht in mijn bovenbenen en billen zitten dat ik de broek niet meer aan kreeg en ik kon niet meer lopen.Mijn vriend vertrouwde het niet en heeft de vk van het ziekenhuis gebeld,we moesten direkt komen.Mijn bloeddruk is iets verhoogd,maar niet zorgelijk en de ctg was helemaal goed,ze heeft overlegd met de gyn en we moeten het in de gaten houden,er is nu niks aan te doen.
    Op de ctg was alwel weeën activiteit te zien,maar die voelde ik niet,vannacht behoorlijke harde buiken gehad en vanmorgen verloor ik veel slijm.Hopelijk wacht de bevalling tot volgende week maandag,dan ben ik 37 weken zwanger,vandaag de 36 weer gehaald heerlijk.
    Elif jij hebt de 36 weken ook gehaald en Subke de 39 weken,fijn meiden zover zijn we maar weer.

14. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Ik ben inmiddels ook ontspannen en bezig met een ''heerlijke'' ziekenhuismaaltijd. Ik eet de soep en het toetje en mijn vriend de rest haha! Ik verwacht ook niet dat het vandaag gaat gebeuren.

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @vlinder: hopelijk zet het bij jou nog even niet door! nog een weekje wachten hoor dan is jullie kleintje helemaal af ;)
    wat vervelend dat je zoveel vocht vast houdt, hopelijk neemt het snel af.

16. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    leuk dat jullie ons zo op de hoogte houden:D veel succes meiden!

ik las net dat danjay om de 5 min weeen had gisteravond, iemand nog iets gehoord?

vannacht slecht geslapen, plassen plassen en nog eens plassen, en zoveel had ik echt niet gedronken.:(
    voel me nu moehoeee, vanavond maar lekker vroeg op bed, morgenochtend ctg en controle bij de gyn

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hihi is het niet lekker moosey dat zkh eten ;)
    je kunt je vriend altijd een broodje laten gaan kopen voor je in het restaurant hihi.

18. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Leeuw van dat plassen heb ik ook last,volgens de vk komt dat doordat je blaas dan nog veel ruimte heeft vocht op te nemen,bij mij komt er ook iedere keer serieus veel.

Nee ik heb niks van Danjay gehoord,wie is haar buddy?

Mossey dus lekker aan het eten,als ik het zo hoor denk ik ook niet dat jullie vandaag nog een kleintje krijgen,maar je weet het nooit.

Had er nog iemand iets van Zina gehoord,iemand had haar op Hyves een berichtje gestuurd toch?

Elif lieverd hoe gaat het vandaag met jou?

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    van zina nog steeds niet gehoord....

ben ook wel benieuwd hoe het met danjay is! misschien heeft ze hun kindje al wel in haar armen :D

20. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0

Deel Deze Pagina