Januari 2011 mama's deel 3 NA CRASH

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    wauw leeuw mooie buik!!!!

2. Linnepinn

Linnepinn Bekend lid

11 okt 2007
    552
    4
    18
    Moosey en muppet; wat leuk dat jullie ons op de hoogte houden! Ben erg benieuwd en kan me voorstellen dat jullie het spannend vinden!

Naomi; pff lastig zeg zo met die weeën. Kan me voorstellen dat je er flauw van bent, hier net zo. Alleen wel een redelijke nacht gehad, in de voornacht wel weer weeën maar verder niet.
    Laat het dan maar lekker doorzetten vind je niet?

Mooi buikje leeuw!

Vlinder; vervelend dat je zo veel vocht vasthoudt zeg! Gelukkig lijkt verder alles goed.

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @linnipinn: ja hier ook wel een redelijke nacht hoor, viel gelukkig nog niet tegen. ja het kan beter doorzetten dan de hele tijd maar een beetje aanmodderen. hopelijk zet het bij jou ook snel door!

4. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha meiden,
    Hier ook weer een berichtje vanuit hier!

Wil de meiden die vandaag ingeleid worden heel veel sterkte wensen!!! Ben benieuwd of jullie de kleine vandaag nog in de armen krijgen of morgen!!!! Sterkte in ieder geval!

Meiden met voorweeen: kan me voorstellen dat dat frustrerend is, als je steeds weeen hebt maar het maar niet opschiet!!!! Jullie ook een dikke knuffel!

Hier vanmorgen weer op controle geweest bij de VK. Alles was prima, maar dat had ik ook wel verwacht. Voel me wel iets beter als vorige week, maar ze vind toch dat ik me wat rustiger moet houden omdat ik toch misselijk blijf... Heb nog even gevraagd wat het beleid is met overtijd lopen. Maar dat is nog niet veel veranderd. Tot 41 weken wordt er in ieder geval niks bijzonders gedaan, tussen de 41 en 42 weken heb je zelf inspraak....dus we wachten maar rustig af:)

5. Duploke

Duploke Niet meer actief

@moosey en muppet: succes meiden!! ik hoop dat 't allemaal snel gaat gaan voor jullie
    @naomi: ik hoop dat 't bij jou nu ook eens door gaat zetten
    @vlinder: balen van dat vocht seg!

hier: er rommelt vanalles sinds deze ochtend, maar geen idee of 't nu iets is of niet.. mannetje heeft wel ontzettende last van nestdrang.. Loopt al de hele ochtend tot vervelens toe te poetsen en op te ruimen.. vraag me af wie er nu eigenlijk zwanger is? whaha!! :D

en ja, 39 weken.. had nooit gedacht dat ik dat ging halen.. (niemand overigens)

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @subke: ja ik hoop het ook!

hihihi leuk zo een man met nesteldrang!! die van mij heeft het ook hoor, wilt alles schoon en klaar hebben ik ook maar het lukt me niet altijd hihi.

hopelijk zet het bij jou ook snel door! lekker met een kleintje het nieuwe jaar in!!

7. Duploke

Duploke Niet meer actief

tja naomi, 't is allemaal zo dubbel hè.. hoop nu ergens dat hij/zij blijft zitten tot januari, is beter (zeggen ze).. maar aan de andere kant heb ik 't echt wel gehad hoor..

8. 3dewonder

3dewonder Actief lid

1 dec 2010
    170
    0
    0
    assen
    hoi dames is weer heel wat afgetypt
    heb alles gelezen helaas niet alles onthouden

de dames de worden ingeleid veel succes vandaag

mimi mooi dat de kleine meid het goed doet

dames met gerommel hopelijk zet snel door

@ego
    gisteravond ontzettend last van me buik en vanochtend whopppa weer weg nu hele huis schoongemaakt en heb me weer last van me buik bah en dan
    ben je in eens 39 weken zwanger en waggel je nog rond ondanks 2 strippogingen
    morgen om 11,50 uur weer een poging en hopelijk zet het dan wel door hoop zo want heb wel gehad met al die voor weeen doe geen oog meer dicht en ken nog amper recht op lopen van de pijn in me buik bahhhh zit er echt door heen sorry voor me geklaag

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @3dewonder: hopelijk slaat de strippoging van morgen wel aan! ik weet hoe je je voelt met al die voorweeën *knuffel*

@subke: hoezo is het nu beter als ze blijven zitten tot januari?? 39 weken is prima voldragen lijkt me....
    ik wou dat ik een knopje op mn buik had zitten waarop je kon drukken als ze eruit mogen ahahah

10. Ink1313

Ink1313 Actief lid

20 apr 2010
    300
    0
    16
    NULL
    Nederland
    Volgens mij gaat er iets niet helemaal goed met de berichtjes. Ik heb het idee dat ik sommige berichtjes twee keer lees of is dat mijn zwangerschapsdementie ;)

Ik heb hier nog een foutje ontdekt van moeder natuur hoor....waarom komt die nesteldrang en schoonmaakwoede op het moment dat je eigenlijk bijna niet meer uit de voeten kunt....Hoe krijgen jullie het voor elkaar om je hele huis te cleanen. Heb vandaag een gedeelte van de keuken gedaan en ben alweer dwarsaf. Moet eerlijk zeggen dat ik blij was dat ik geen hulp had, want ik schaamde me dood, wat een vieze bende zeg! Mijn ijskast helemaal uitgesopt, nou daar zaten me toch vieze randen aan de plankjes, niet normaal zeg! Maak hem echt wel eens schoon, maar veel te weinig ben ik bang.

Ik wil ook nog ff een doekje door de babykamer halen en de stofzuiger, maar er staat nog zoveel in de weg daar. Ik wil de box eigenlijk naar beneden hebben, maar manlief kan dat niet alleen en voor mij is het te zwaar. Ff vragen of er iemand wil helpen een dezer dagen. Eigenlijk wil ik het kamertje helemaal inrichten, maar het geslacht van onze beeb is voor de buitenwereld nog een verrassing....er ligt dus een heel neutraal overtrekje op het bedje en ik wil het eigenlijk helemaal klaarmaken, helaas dat gaat dus nie!

Zo nog ff lekker op bed liggen, ons bedje staat nu op klossen. Heerlijk om in en uit te stappen vind ik. Kost een stuk minder moeite zo.

Meiden met pufdrang en (voor) weeen.....heeeeel veel sterkte!

11. Duploke

Duploke Niet meer actief

@ink: dat gevoel had ik ook al, dat ik sommige dingen dubbel las :D en ik heb dus echt geen last van nestdrang.. alé, 't is te zeggen, erger me aan de rommel hier, maar kan echt niet meer, dus probeer ik me daar maar bij neer te leggen.. (en gelukkig heeft 't ventje dan nestdrang in mijn plaats :D)
    @3dewonder: ik duim mee dat de 3de strippoging wat af doet!
    @naomi: ja, ze kunnen perfect komen met 39 weken, maar hier krijg ik toch al langs alle kanten commentaar.. zo van 'ja, zo'n kindje op 't einde van 't jaar dat staat meteen achter'.. is allemaal dikke zever hoor!
    en wou dat ik ook zo'n knopje had, dan had ik daar 2 weken terug al op gedrukt! ;)

12. 3dewonder

3dewonder Actief lid

1 dec 2010
    170
    0
    0
    assen
    @naomi ja inderdaad ik wil ook zo knopje pffffff heb al dagen niet meer geslapen of weinig ben kapot

@ink heb hele huis schoongemaakt en kerstboom er uit gegooit werd gek van die naalden ramen gelapt maar moet zeggen dat het dan ook ff door zetten is en dat ik nu aardig uitgeteld ben maar ja moest ff gebeuren he nu heerlijk op de bank met harde buiken

@subke ja hoop het ook zo !!!

13. Duploke

Duploke Niet meer actief

ik ga nu ook de bank op.. voel me ineens helemaal niet lekker.. heb echt buikpijn..
    succes nog allemaal en ik meld me wel weer..

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @3dewonder: hihi daarom hebben wij een nep kerstboom:p die verliest geen naalden hihi.

@subke: ja dat krijg ik hier ook altijd te horen hoor, niet met kerst niet de 28e en niet met oud en nieuw.
    tja ik kan er niets aan veranderen en van mij mag ze:p

@ink: ik wil wel schoonmaken maar ik kan het ook bijna niet meer. ik probeer elke dag iets te doen, de ene dag de keuken, de andere dag de douche en wc enz.
    en alles op zn gemakje he ;) en wat ik niet kan blijft liggen voor mn man.

15. 3dewonder

3dewonder Actief lid

1 dec 2010
    170
    0
    0
    assen
    @naomi ja me man vind dat helemaal niks dus die wou een echte maar pfffff wat een bende krijg je daar van zeg ben blij dat hij er weer uit is hihihihiih

16. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Ik reageer even in het algemeen,ik voel me n.l niet goed en lig veel in bed.

Schoonmaakwoede;die heb ik ook en ook ik snap niet waarom we die nesteldrang krijgen op het moment dat we bijna niet meer kunnen.

Babykamer;als je straks alles uit de kamer hebt dan kun je toch wel de babykamer zo inrichten als je wilt,wat heeft een ander daar te zoeken.

Weeën;wat zijn er hier veel rommelende dames,het wordt heel spannend nu en ik hoop dat alle bevallingen voorspoedig gaan verlopen.

Opgewekte dames;hoe gaat het daar in het ziekenhuis,hopelijk zal het bij jullie ook spoedig gaan verlopen.

Mama's;hoe is het met alle kersverse mama's,jullie zijn vast dolgelukkig met jullie pas geboren kids.

Youngmom;ik vind het jammer dat je hier niet meer komt,maar ik kan het me wel voorstellen.Hopelijk horen we wel van je als je bent bevallen,dubbel eigenlijk,je verliest je zusje en krijgt straks twee kindjes.

17. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    moosey, wat leuk dat jij ook internet in het zh hebt!
    ik kijk steeds even hoe het met jullie gaat, maar het is hier vandaag zo druk dat ik nauwelijks kan reageren
    denk wel aan jullie hoor, moosey en muppet!

18. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    @leeuw: wat een mooie buik! Ik vind die foto's altijd zo leuk om te zien!
    @ Ink: ja schoonmaken gaat zo lastig nu maar geeft wel een goed gevoel.

Morgen maar de kerstboom opruimen. En wil de ramen ook nog lappen. Alleen Ben ik bang dat ik dan vlakvoor de bevalling weer aan de gang kan. haha

19. Ink1313

Ink1313 Actief lid

20 apr 2010
    300
    0
    16
    NULL
    Nederland
    @Marije, dat heb ik ook idd, dat ik nog niet het idee heb te gaan bevallen en dat ik dan weer overnieuw kan beginnen met schoon maken hahahah! Zo zonde van alle inspanningen nu he?

Heb vandaag de vloer in de badkamer gedaan op mijn knietjes en de wasbak en spiegelplank+spiegel weer laten glimmen. De ijskast dus vanmorgen al en het koffiezetapparaat en de buitenkant van de keuken. Meeeer dan genoeg voor vandaag. Heb af en aan harde buiken, dus ook het mensje in mijn buik zegt dat ik genoeg heb gedaan hahaha!

20. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Moosey en Muppet, succes met het inleiden verder..... leuk dat jullie ons op de hoogte houden....

Naomi, ik kan me voorstellen dat je er een beetje moe van wordt, elke keer die voorweeën en het zet maar niet door.....

3dewonder, ik hoop dat morgen je derde strippoging meer succes heeft.....

Moeders, ik hoop dat alles met jullie en de kleintjes goed is...

Meiden die het zwaar hebben.... dikke knuffel.

***ego-bericht***
    Ben net weer thuis uit het ziekenhuis.... Had de baby vanaf vannacht toen ik ging slapen tot rond de middag vanmiddag helemaal niet gevoeld, dus ctg + echo.
    Ctg was goed, echo zag er ook goed uit, maar ze bewoog niet, dus de verloskundige wil morgen alsnog een ctg maken voor ik naar mijn afspraak met de gyn ga, dus morgen uurtje vroeger in het zh. Verder aangegeven dat het met mij niet lekker gaat, voel me zowel geestelijk als lichamelijk niet in orde.... lichamelijk kan ik mijn vinger er niet opleggen... een totaal gevoel van onbehagen... alsof ik ziek word. Raar gevoel in buik, wat menstruatieachtige klachten, mijn bloed stroomt voor mijn gevoel niet lekker meer....een erg gestressed gevoel ook, heb gewoon het gevoel dat ze eruit moet, dat dat beter is en dat wordt door mijn geestelijke gevoel nog eens versterkt omdat ik geestelijk helemaal niet lekker in mijn vel zit. Maar de verloskundige wilde toch oordeel van de gyn afwachten morgen, en het is ook niet acuut om nu in te leiden, ik red me nog wel effe... Wel voelde ze dat de kleine nu een klein beetje was ingedaald, ze zit nu achter het schaambot maar hoofdje is nog beweeglijk.... op zich een goed teken! Ik hoop dat ze snel wat meer gaat bewegen, want heb nog steeds maar amper beweging gevoeld. Dus ben blij met de extra controle morgen.... wordt vervolgd.

Deel Deze Pagina