@charpi: he bah dat is klote dat ze zo weinig beweegt, hopelijk is het toch allemaal gewoon goed!! misschien sliep ze wel net met de echo.... hopelijk voel je je snel beter of gaan ze je inleiden zodat dit gevoel weg gaat want dit is niet leuk natuurlijk! *knuffel*
Charpi ze kunnen toch op de ctg ook zien of je bewegingen maakt,dat zijn de zwrte blokjes die er bij komen,dat is bij ons in het ZH zo. Wat fijn dat je morgen weer heen mag en nog een ctg gaat krijgen. Hopelijk komt je kleine meid snel,ze houden daarna,hopelijk wel je geestelijke toestand in de gaten toch. Ik wens je sterkte toe en een dikke knuffel.
@Charpi: sterkte, ik hoop dat je je snel beter voelt. @poetsen/nesteldrang: ik heb vandaag samen met een vriendin ons hele appartement gepoetst. Van de keukenkastjesdeurtjes tot de badkamer, tiolet, meubels en vloer. Zelfs bed afgehaald en zometeen door manlief laten opmaken met vers beddengoed. Het huis is helemaal klaar om ons meisje te ontvangen, hihi. Komt wel dichtbij nu, nog 2 nachtjes slapen en dan begint de show, haha.
@charpi sterkte meid goed dat er morgen weer een ctg gemaakt word en hoop dat je kleine snel weer voelt
@charpi: fijn dat de VK je serieus nam en dat er uitgebreid gekeken is. Hopelijk ga je de kleine snel weer meer voelen en voel jij je ook weer wat beter!!!! @nesteldrang: hier ook wel graag alles op orde, alleen lastig dat alles zo langzaam gaat vanmiddag kreeg mannetje het opeens op z'n heupen en heeft zijn dozen uitgezocht die al 4 jaar onaangeraakt op de zolder staan dus nu mooi weer 4 dozen weggedaan dus hebben we weer flink meer ruimte en kon ik mooi even stoffen en zuigen op de zolder....weer een klusje gebeurd @harde buiken: daar heb ik nog geen last van, maar merk wel dat ik nu vrij veel gedaan heb en dat beebs flinkt protesteert als ik nu opsta @meiden die vandaag ingeleid worden: wat zijn jullie rustig....is het toch serieus aan de gang nu????????? Zo...ik ga de tafel dekken en dan zo de lasagne uit de oven halen. Vanavond lekker met manlief op de bank een filmpje kijken of zoiets!!!
****************** BUDDYNIEUWS ******************** Moosey ligt momenteel op de kraamafdeling. De 2e keer gel heeft ook niet gewerkt. Althans, ze heeft wel gemene lage rugpijn maar geen echte weeën. Morgen gaat ze weer naar de verloskamers en krijgt ze opnieuw gel. ***************** EINDE BUDDYNIEUWS *****************
hay meiden, Ik ben weer thuis na een hele dag reizen en doen.. (heerlijk)!! Ze hebben weer een beetje urine op kweek gezet om te kijken of de blaasontsteking weg is nu ofniet.. Verder hebben ze me bloeddruk gemeten en gwn eigelijk alles standaard Heb nog een boekje mee gekregen over de keizersnee, en ik moet een kraampakket kopen ik heb een basis verzekering, dus moet het zelf aanschaffen. Moet ik dan maar even doen Verder over wat voor werk mn vriend doet, die vraag zag ik ook voorbij vliegen, hij werkt in een kroeg, achter de bar en beetje eigleijk alles Dus we leven zeg maar beetje langs elkaar heen nu. Verder weet ik even niet wat ik verder moet typen, heb 3 januari een afspraak bij de verloskundige weer, en 6 januari bij de cardioloog voor een hart echo (eindelijk!!)
Hallo people, ik lig inmiddels niet meer op de verloskamers maar op een kraamkamer samen metmanlief. En niet omdat er een baby geboren is! De pilletjes hebben vrijwel niets uitgehaald nog. Dus morgen om 7 uur ben ik weer aan de beurt. Maar ik ben bang dat ik morgenavond gewoon naar huis mag...
Meiden bedankt voor jullie reacties.... doet me goed.... Heb inmiddels de kleine een paar keer gevoeld, maar niet zoveel als anders en minder duidelijk nog steeds.... Moosey en Muppet wat jammer dat het niet heeft doorgezet vandaag, hopelijk voor jullie allebei een goede nacht en morgen dat het wel doorzet. Miracle fijn dat alles goed was, en ook fijn dat je weer heelhuids thuis bent.... De rest, meiden ik hoop dat het goed gaat met jullie, succes met vocht, pijntjes en voorweeën....*knuffel*
moosey en muppet balen dat het niet doorgezet heeft!!! hopelijk kunnen jullie vannacht een beetje slapen en zet het morgen bij beide wel goed door! suc6 meiden!
Muppet en Moosey wat ontzettend jammer dat het niet gelukt is vandaag,hopelijk hebben jullie morgen baby nieuws voor ons. Miracle wat jammer dat jij en je vriend nu langs elkaar leven,hoe deden jullie dat dan anders.
Hoi meiden. Ben een beetje laat maar ik hoop dat ik mn laatste (hopelijk) 3 weken nog met jullie mee mag leven en kletsen want ik ben op 16 jan a.s uitgerekend. Zal een poging doen mij op de lijst te plaatsen, ben erg benieuwd naar hoe het jullie allemaal vergaat. Voor iedereen die al bevallen is.... van harte en voor iedereen die nog bevallen moet......sterkte en zet 'm op!!
Januari 2011 mamas Geboren Ikkedus 11 december Hannah 3100gr 51cm 36w5d Wen1975 14 december - Jenz 3340gr 53cm 37w5d Cyntje78 15 december Lars 1710gr - ? 36w0d Lauwie 22 december Jort Valentijn - 4460 gram - 54 cm 39w3d Mimi83 23 december Shannon Kate - 2455 gr - ? - 35w3d Goofychick 23 december Toine - ? - ? - 39w0d Meiden: 2 Jongens: 4 Uitgerekend Moosey 03 januari - jongen (27-12 ingeleid) 3dewonder 03 januari - jongen Subke 03 januari verrassing JuJu - 03 januari - jongen Naomi123 04 januari meisje IrisB 05 januari verrassing Danjay - 06 januari- meisje Linnielin 06 januari - verrassing Muppet1604 09 januari - meisje (27-12 ingeleid) Linnepinn 11 januari verrassing Ink1313 12 januari - verrassing Leeuw86 12 januari - meisje Charpi 12 januari meisje Juudje81 13 januari - verrassing Maartje85 14 januari (30 december ingeleid) - meisje Peps - 16 januari - meisje Youngmom 18 januari 2 x verrassing Miracle1990 20 januari (11 januari ingeleid KS) - meisje Marije2121 22 januari - verrassing Elif82 24 januari jongen Vlinder 24 januari jongen
Volgens mij is het gelukt bahalve dat ik het woord meisje van maartje 85 niet meer rose krijg, sorry!! Mischien is er iemand anders die dat voor elkaar kan krijgen? Alvast bedankt!! (be niet zo heel goed met computers, helaas)
Moosey&Muppet: wat ontzettend balen dat het bij jullie allebei nog niet is doorgezet!!!! Hopelijk lukt het morgen beter!!! Probeer deze nacht maar lekker te slapen, zodat je er morgen weer fris tegenaan kan!!!
ja, balen moosey en muppet! ik hoop ook dat 't morgen wel wilt lukken! hadden jullie nu al 'n beetje ontsluiting of niet? (weet 't niet meer.. sorry) @charpi: ik hoop dat je je snel wat beter voelt en de kleine ook wat meer voelt bewegen hier controle bij de HA gehad. Heb 2 cm ontsluiting en m'n witverlies toonde ook aan dat er beweging in aan 't komen is.. (maar ja, dan kan 't nog lang duren hè) heb deze namiddag weeën gehad, maar 't is ook weer helemaal stil gevallen.. net de strijk nog gedaan gekregen en ga nu de zetel op om helemaal NIKS meer te doen vandaag tot morgen!
Januari 2011 mamas Geboren Ikkedus 11 december Hannah 3100gr 51cm 36w5d Wen1975 14 december - Jenz 3340gr 53cm 37w5d Cyntje78 15 december Lars 1710gr - ? 36w0d Lauwie 22 december Jort Valentijn - 4460 gram - 54 cm 39w3d Mimi83 23 december Shannon Kate - 2455 gr - ? - 35w3d Goofychick 23 december Toine - ? - ? - 39w0d Meiden: 2 Jongens: 4 Uitgerekend Moosey 03 januari - jongen (27-12 ingeleid) 3dewonder 03 januari - jongen Subke 03 januari verrassing JuJu - 03 januari - jongen Naomi123 04 januari meisje IrisB 05 januari verrassing Danjay - 06 januari- meisje Linnielin 06 januari - verrassing Muppet1604 09 januari - meisje (27-12 ingeleid) Linnepinn 11 januari verrassing Ink1313 12 januari - verrassing Leeuw86 12 januari - meisje Charpi 12 januari meisje Juudje81 13 januari - verrassing Maartje85 14 januari (30 december ingeleid) - meisje Peps - 16 januari - meisje Youngmom 18 januari 2 x verrassing Miracle1990 20 januari (11 januari ingeleid KS) - meisje Marije2121 22 januari - verrassing Elif82 24 januari jongen Vlinder 24 januari jongen zo zou 't terug juist moeten staan
Moosey en muppet heel veel sterkte!! Over de vraag hoe me vreind en ik hiervoor leefde, nou gwn egt alles deden we samen, hij ging overal met me mee naar toe, maar nu is hij asl ik op ben, dood moe, en als hij op is, ben ik dood moe of slaap allang.. tis gwn egt wennen voor mij nogsteeds, soms moet ik egt wel een traantje laten omdak t jammer vind dat ie nu zoveel mist wat we samen hadden moeten doen eigelijk Alle bezoekjes aan de VK enz Hij zit er wel aan te dneken te stoppen met dit werk, want het past ene kant niet meer bij hem, en straks met de kleine erbij zal het alleen maar zwaarder voor hem worden.. want ik wil gewoon wel de kleine overdag in bed kunnen leggen als ze moet slapen, wil dr niet in de box laten slapen, box is om te spelen vind ik.. of ben ik nu heel ouderwets?:O