Januari 2011 mama's deel 3 NA CRASH

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Moosey en Muppet, jammer dat het niet gelukt is! Morgen hopelijik jullie kindje in jullie armen.

Er is vast wel iemand die dit weet. Had vanavond ongeveer een uur lang last van krampen. Wel zo'n golf beweging zoals men omschrijft bij een wee (de echte ontsluitingswee). Maar ik vond het minder heftig dan de menstruatiekramp. Het is wel weer weg gebleven. Werd ook niet echt zeer pijnlijk. Was wel vervelend (heb het niet weg moeten puffen. Voelde het opkomen, na ongeveer 30-40 seconden vanaf het begin was het weer weg. Kwam wel redelijk snel tot hoogtepunt zeg maar, waar het een tijdje zo bleef. Indien krampachtige af ging zakken, was het ook snel weer weg. Het was anders dan de menstruatiepijn. Dat kwam en ging plots. Dit kwam gelijdelijk en ging ook gelijdelijk weer weg. Kwam om de 10 min ongeveer. Maar na een uur stopte het.

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @sweetchocolate: zullen waarschijnlijk gewoon oefenweeën geweest zijn... ik heb ze 14 uur lang gehad zo van het weekend...

3. sweetchocolate

Pff, 14 uur lang! Dat is gewoon echt zo lang. Hmm, dan zou ik écht niet weten wanneer het echt gaat beginnen hoor. Denk dat ik zo'n geval ben die straks het verschil niet gaat weten tussen oefenweeen en echte weeen...

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ja daar ben ik ook bang voor bij mij...
    ja 14 uur is lang maar was van 10 uur savonds tot 12 uur sochtende en heb nog redelijk kunnen slapen dus dan gaat de tijd vrij snel ;)

5. sweetchocolate

Ja, dan gaat gelukkig de tijd wel snel. Als het overdag is, is het erg!

Oef, waar ik nu echt bang voor ben, is dat wanneer mijn vriend weer werkt, hij te laat is voor de geboorte, terwijl hij slechts 20 minuten van ons af werkt. Hij kan binnen 7 min thuis zijn. Maar wat als ik echt neit weet of het begonnen is of niet? Hoe kom je daar achter? Zie er erg tegenop nu, ben zo bang dat ik geen verschil zal merken nu ik al zo vaak voor de gek ben gehouden door mijn lichaam.

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    je merkt het verschil straks wel op tijd hoor meid dat durf ik je nu al wel te zeggen ook al heb ik het zelf nog niet ervaren:p
    je weeën zullen straks steeds sterker en sterker worden en steeds vaker gaan komen. als je twijfelt laat je de vk komen als ze voelt weet jij of je je vriend moet bellen of niet!
    mijn man moet 3 kwartier rijden....

7. sweetchocolate

Hopen maar dat ik het kan herkennen.

Pfff, 45 minuten rijden. Hopen dat ook hij op tijd is dus;)

8. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    moosey en muppet, jammer dat het vandaag niet opschoot. hopelijk morgen beter!

charpi, knuffel meis!

oefenweeen/weeen: mijn tip is houd je er niet teveel mee bezig met of het begonnen is. ga iets anders doen. als dat niet meer kan (bijv tv niet meer volgen) dan is het echt begonnen. zolang je twijfelt niet op rekenen dat het doorzet.
    ik werd woensdag al wakker met komende en gaande buikpijn, maar pas om 13.30 dacht ik dat het begonnen was en om 15u wist ik het zeker (om 16u vk gebeld en om 16.49u was ie er :D )

ik heb nog steeds last van kraamtranen. mijn dochter is nogal van slag en dat vind ik lastig. verder gaat het hier heel goed. jort is heel relaxed en slaapt veel en makkelijk. hij is weer aan het aankomen en is vandaag het stukje navelstreng verloren.

9. Tese

Tese Niet meer actief

Goeienacht allemaal! Ik hoop dat jullie lekker slapen. Ik niet in ieder geval;) ik ben om 22 uur gaan slapen maar ik voelde het al aankomen: vol hoofd, overal snot (sorry), oorpijn, en hoofdpijn. Dus lig nu alweer een tijd wakker en heb maar even om paracetamol gevraagd. Misschien kan ik straks weer slapen dan.

Manlief heb ik naar huis gestuurd. Vorige keer kreeg hij een zelfde bed als ik nu heb maar nu kreeg hij een opklapbed. Die lag binnen 5 minuten al voor geenmeter. En aangezien hij rugpatient is kan hij dan maar beter op z'n eigen bedje liggen! Ach mocht het beginnen vannacht, wat ik betwijfel, dan is hij binnen 10 minuten hier.

10. Tese

Tese Niet meer actief

@Miracle: nee je bent niet ouderwets hoor, ik deel je mening. Een box is voor spelen en bed is voor slapen. Vind het ook heel belangrijk om de 3 r-en zoveel mogelijk te volgen en dit hoort daar wel bij.
    Als dit ook niet helemaal is wat je vriend wil dan is het niet verkeerd om naar wat anders op zoek te gaan. Mijn man is na de geboorte van Sem ook binnen een maand van functie veranderd. Hij was accountmanager en maakte daar rare uren mee waarmee hij veel miste van Sem en dat wilde hij niet meer dus is hij naar de binnendienst gegaan. Nu werkt hij weer van 8.30 tot 17.00 en heeft tot op de dag van vandaag geen spijt!

11. Tese

Tese Niet meer actief

Phoe wat zijn er trouwens een hoop rommelende meiden zeg! En wees niet bang, als de echte weeën beginnen dan weet je echt wel dat het echte weeën zijn hoor. Klinkt heel cliché maar het is waar.
    Ik hoop dat het hier en daar bij wat meiden wil doorzetten, ik wil wel weer wat babynieuws ;)

Hier heb ik weinig hoop dat aankomende dag inleiden wat gaat doen. M'n baarmoedermond was niet verstreken en voordat ze m'n vliezen kunnen breken moet dat wel het geval zijn. Maar we zullen zien en anders gaan we morgenavond maar weer naar huis. Maandag is m'n zoontje jarig en ik hoop toch echt niet dat de kleine muppet dan van plan is om te komen. Maar dat zul je altijd zien...

12. Tese

Tese Niet meer actief

@Lauwie: dus je dochter vind het nogal heftig dat ze een broertje heeft! Hoe uit zich dat? Ik ben bang dat wij hetzelfde gaan meemaken met Sem straks. Hij was dit weekend al niet zichzelf. Heel claimerig naar mij toe en huilerig en pieperig. Hij voelt dondersgoed aan dat er een grote verandering aan zit te komen! Ik hoop voor je dat je kleine meid snel went...

13. Tese

Tese Niet meer actief

Zo hier zit alweer een pilletje in m'n baarmoedermond. Het heeft gisteren allemaal niets uitgehaald. Dus ik verwacht het voor vandaag ook niet.

14. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Zo Muppet jij hebt heel wat afgekletst in je uppie:D,fijn dat er weer een pilletje is ingebracht,hopelijk doet die vandaag wel zijn best.

Lauwie je dochter moet even wennen aan de nieuwe situatie,het komt wel weer goed,fijn dat Jort weer is aangekomen.

15. sweetchocolate

hier geval dat vriendlief vanaf volgend jaar accountmanager wordt. Wel enkel Ruhrgebied. Zal meestal wel 's nachts thuis zijn maar maakt wel lange dagen. Dit is wat hij altijd al wilde, hij heeft er bijna 3 jaar op gewacht. Hij werd altijd maar door zijn oude leidinggevende aan het lijntje gehouden. Nu is er een nieuwe en mag hij volgend jaar, per januari, eindelijk "naar buiten". In het begin 1 a 2 dagen per week. Eind januari als uitzondering een nacht naar Oekraïne. Daarna misschien, ook als uitzondering nachtje Nurnberg.

16. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Hoe gaat het met Brademarie,Iris B en Antares,meiden we hebben al een poos niks van jullie vernomen.

Elif jij bent hier ook al eventjes niet meer geweest.

17. maartje85

maartje85 Actief lid

27 mrt 2010
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Muppet: veel succes en sterkte voor vandaag! Blijven ze he tme tpilletjes proberen, of hebben ze het ook gehad over andere methoden? Bv. gel of een ballonkatheter?
    In elk ziekenhuis lijkt de procedure weeer anders te gaan.

18. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    @subke: wel lekker dat je al 2 cm ontsluiting hebt!!! En je niks aantrekken van iedereen die zegt dat het nu nog niet komen mag! Tuurlijk is het niet heel handig, maar ja...daar hebben wij (en zeker zij) toch niks over te zeggen;)
    @miracle: wat vervelend zeg dat jullie zo langs elkaar heen leven. Heeft hij dat werk nog maar net, of komt het nu door de feestdagen dat hij zoveel weg is? Lijkt me niet dat dit blijvend een goede oplossing is;)
    @sweetchocolate: het klinkt als oefenweeen, want echt weeen duren wel langer hoor! Die houden zeker een minuut aan per wee. Wat ik deed bij mijn eerste deed was dat ik sowieso niet te snel dacht dat het echt begonnen was. Toen ik eenmaal wel het idee had dat het serieus was ben ik gaan douchen en toen de weeen daarna gewoon bleven ben ik ze wee voor wee bij gaan houden. Hoe lang ze duurde en hoe lang er tussen zat. Dan weet je snel genoeg of het echt begonnen is. Daarna ben ik pas na een uur mannetje gaan bellen;) Een eerste komt meestal echt niet binnen een uur hoor!!!!
    @lauwie: lastig he, die kraamtranen. En vooral vervelend dat je dochter zo van slag is. Het is natuurlijk voor haar ook wel overweldigend die eerste dagen, met alle kraambezoek en alle veranderingen! Hopelijk komt er snel rust in de tent;) Fijn dat Jort het zo goed doet!!!!
    @muppet: balen dat je vannacht niet zo super geslapen hebt! Sterkte vandaag!!!!!

Hier vannacht niet zo goed geslapen. Heb veel wakker gelegen, maar voel me nu wel redelijk. Vanavond maar weer op tijd erin.
    Vandaag even de boodschappen voor de rest van de week binnenhalen en verder nog even de badkamer schoonmaken. En dan houd ik het voor vandaag voor gezien.
    Maar zo eerst maar eens de kleine meid uit bed halen en lekker op ons gemakkie ontbijten;)

19. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moosey: jij natuurlijk ook heel veel sterkte vandaag!!!!

20. 3dewonder

3dewonder Actief lid

1 dec 2010
    170
    0
    0
    assen
    zo dames wat een geklets hihih geintje

aan de dames die worden ingeleid ook vandaag succes
    dames met gerommel succes en sterkte
    en de rest van de dames dikke knuf want was wel veel om terug te lezen en ben de helft alweer vergeten

@ego vanmiddag weer een strippoging hoop dat wat uithaalt want ben helemaal niet lekker ben sinds gister duizelig en een buikpijn jeetje niet normaal meer
    hopen dat me bloedruk vanmiddag wel goed is ik houd jullie weer op de hoogte

Deel Deze Pagina