muppet en moosey, succes weer vandaag! maartje, jij ook bijna, spannend! muppet, ze krijgt ook kiezen en zit midden in de peuterpuberteit, dus dat helpt ook niet. ze huilt idd bij alles wat niet zo loopt als zij wil en ze wilde ook nauwelijks knuffelen. dat laatste is gelukkig weer over. ze is ook ineens heel bezitterig. zegt bijv tegen de kraamhulp: 'dat is onze stofzuiger!' vlinder, ik hoop het maar dat het snel overgaat. bij de vriendin die er gisteravond was heeft het maanden geduurd linnielin, we plannen het bezoek 's avonds als zij slaapt. alleen opa's en oma's en ooms en tantes zijn overdag geweest. maar de kraamhulp is er wel.
3e wonder succes met je strippoging! Moosey jij ook weer succes vandaag! Maartje: nee na vandaag houd het op voor mij omdat ik "pas" 38 weken ben. Dan moet de natuur z'n gang gaan. Vlinder hoest met jou vandaag? Sweet wat fijn dat sweetman eindelijk naar buiten mag!
Weer gel gehad. Nu veel rug- en buikpijn. Goed teken dus maar wel pijnlijk haha! Mijn vriend is gelukkig weer hier. En mijn baarmoederhals was al een stuk korter. Muppet, zet 'm op! Rest heel veel liefs!
@Muppet: dan hoop ik heel hard voor je dat het vandaag doorzet @Moosey: hihi, dit is een geval van 'pijn is fijn' Ik denk nu ook bij elke buikkramp of rugpijn: het is voor he tgoede doel, misschien heb ik straks al een beetje ontsluiting, haha. Zet 'm op vandaag! @Lauwie: ja inderdaad, vanavond voor de laatste keert huis in bed slapen zonder een baby in huis Komt vast wel goed, ik merk dat ik wel gespannen ben, maar besef me heel goed dat ontspanning alles soepeler zal doen verlopen. Nu maar hopen dat ik mij goed kan ontspannen morgen en overmorgen in het zh. @3e wonder: succes met de strippoging vandaag! Hopen dat het wat uithaalt!
dank jullie wel we hopen dat nu wel wat uit gaan halen maar we houden jullie op de hoogte ga me ff douchen en dan om half 12 die kant op
Lauwie ik hoop dat je dochter snel went aan de situatie! Moosey, ben blij dat de gel z'n werk aan het doen is bij je en ik hoop dat je een mooie bevalling hebt! Hier net weer een nieuw pilletje gekregen. Er was nog steeds niets veranderd. Ach ik reken er niet meer op dat dit gaat werken...
muppet en moosey suc6 vandaag!!!! hopelijk zet het nu bij beide door! @3dewonder: suc6 met de strippoging hopelijk slaat deze wel aan. @lauwie: vervelend dat je dochter last heeft van de verandering maar dat trekt nog wel bij. het is ook niet niets dat je opeens niet alle aandacht meer krijgt. hier gaat het nog steeds hetzelfde, ik waggel nog steeds rond met mn voorweeën hihi.
Even zwaaien Ben er nog hoor, dik en rond... Zus komt zo meteen, dus heb geen tijd om uitgebreider te typen. Deze week sowieso erg druk, want KDV is dicht, dus niet zo veel tijd voor de pc... Net weer controle gehad, netjes door de APK geraakt (en een kilo afgevallen, hoera ) Dames die ingeleid worden: heel veel succes! En een knuffel voor de rest!
zo was er weer ben weer gestript bloedruk was goed baarmoeder was al voor de helft verstreken en nog steeds 1 cm ontsluiting maar de vliezen waren al een stuk los en had een vruchtwaterblaasje er zitten dus hopen dat nu door zet beval ik hier niet op dan volgende week dinsdag naar de gyn voor weer een groeiecho en overleggen als ze me vliezen niet kunnen breken als dan niet doorzet om ingeleid te gaan worden dus alles afwachten tot volgende week als dan nog niet bevallen ben
Voor de meiden die de pilletjes hebben gehad, hopen dat het snel effect heeft. 3e wonder: voel je iets van het strippen, is het pijnlijk?? peps: Leuk je hier weer te ontmoeten, lang niet gesproken, Wat is de tijd hard gegaan he. Hier ook een zoontje van 2.5, zal mij benieuwen hoe die straks reageerd. Ben gisteren en vandaag op kraambezoek geweest, heb hem bewust meegenomen zodat hij vast een indruk krijgt hoe het is met baby enz in huis. was er heel erg lief voor. Hier verder alles goed. Heb 1 nacht na mijn iedee voorweeen gehad. Pijnlijke harde buiken, kwamen onregelmatig maar wel een stuk of tien. Vannacht niets en heerlijk geslapen. Misschien met kerst toch iets te zwaar getafeld.
Over oefenweeen: ik weet gelukkig alleen hoe voorweeen voelen, of is dat het zelfde, heb er nu 2x last van gehad, een keer best heftig en 2de keer zeer licht @muppet: ben blij dat ik niet de enige ben die zo denkt, zal wel lastig worden voor me vriend denk ik als de kleine er is, en hij op bed ligt en ik steeds kleine of in bed leg, of er juist weer uit haal.. denk wel dat hij gaat stoppen als de kleine er is, hij beseft denk ik nu nog niet zo hoe erg het gaat veranderen allemaal, de kleine heeft namelijk een eigen ritme, tenminste.. die moet je voor je kleintje vormen, maar we zullen het merken @Linnepin: hij doet dit werk nu 2 maanden zo ongeveer, hij vind het wel leuk, alleen niet dat ie nu al zoveel mist, de bezoekjes aan de VK bijvoorbeeld.. straks is hij ook maar een week vrij als de kleine er is, en dan de volgende week moet ie weer werken, ik vroeg m al of dat niet teveel zou worden, maar we zullen het wel merken denk ik he hij merkt gauw genoeg als het niet gaat! Verder is het hier wel rustig, lekker bankhangen, nergens zin in, had gisteren me dagje wel, was gesloopt toen ik thuiskwam van de VK Ga woensdag weer even naar amsterdam, want moet me vader toch nog even spreken, kan hem niet telefonisch vragen of hij bij de keizersnee wil zijn.. das zo onpersoonlijk, en tis wel belangrijk voor mij Verder doen we het gewoon lekker rustig aan
@theeleut strippen is algemeen niet pijnlijk je voelt het wel maar is meer vervelend en gevoelig maar iedereen ervaard het anders ligt er aan hoe hoog je pijn grens is en die ligt bij iedereen anders
@muppet: balen dat je nog helemaal niks merkt...kun je straks weer naar huis zonder baby...dat lijkt me wel een raar idee @moosey: bij jou dus iets meer resultaat...hopelijk haalt de buik/rugpijn wat uit en zet het snel door! @lauwie: lastig hoor dat je dochter zo reageert, hoe oud is ze eigenlijk? Onze dochter is 2,5 en ik heb het idee alsof ze het allemaal al wel aardig beseft en snapt....maar ook voor haar zal het straks best wennen zijn hoor! Ze vindt het best moeilijk als ze aandacht en speelgoed moet delen met anderen, dus dat zal ook nog best moeilijke momenten opleveren @sweetchocolate: hopelijk levert deze strippoging meer op dan alleen voorweeen!!! Hier vanmorgen de weekboodschappen in huis gehaald en de badkamer een beurt gegeven. Nu wel weer genoeg gedaan. Eerst even rust en dan straks misschien nog even lekker ontspannen een taart bakken of zoiets
**************Buddy nieuws over Elif************** Elif is zondag opgenomen in het ziekenhuis met zwangerschapsvergiftiging en ze is vanmiddag al ingeleid,ze heeft nu al 1cm ontsluiting,het is nu even afwachten hoe snel alles gaat.Ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen. ************************************************** Ik heb nog niet bij gelezen,heb een drukke ochtend achter de rug en ben net terug van de verloskundige. Met de kleine gaat het heel goed en ook mijn bloeddruk zag er goed uit,zondag was die wat verhoogt en nu weer keurig gezakt. Zo ga nu eerst even liggen,ben hartstikke op,dikke knuffel voor iedereen