Hey meiden, Ik volg deze topic zo nu en dan omdat ik zelf ook in januari ben uitgerekend. In verband met een groeiachterstand, te weinig vruchtwater en een verouderde moederkoek gaan ze me van de week ook inleiden. Misschien vandaag al, maar er staan er al 4 op de planning voor vandaag. Mocht 1 van die 4 een langere voorbereiding nodig hebben dan kan ik er tussen en word ik vandaag ingeleid, anders waarschijnlijk morgen. Dus wie weet ook nog een december mama . Voor allemaal: succes meiden met het inleiden/bevallen/de laatste loodjes!!
Nou hier zit ik dan, klaar om te gaan..... moet om 7 uur bellen of er plek is op de verloskamers en indien ja, me daar om half 8 melden.... Ik vind het reuze spannend allemaal..... heb vannacht dan ook niet echt veel geslapen.... Zal proberen jullie op de hoogte te houden, door zelf te posten of een sms naar mijn buddy IrisB te sturen.... Andere dames die aan het bevallen zijn, toi toi toi!!!!! Wen dikke knuffel en je bent echt geen slechte moeder!!!!!! Je doet juist wat Jenz nu heel hard nodig heeft.... Allemaal tot laterzzzzzz....
en charpi, was er plek? muppet, ben je weer thuis? balen zeg als je denkt dat je ineleid wordt! ja mindere nacht vannacht. door de stuwing kan hij de borst niet goed pakken. ben lang bezig geweest met op tijd vast de druk eraf kolven, toen sliep ie nog, dan valt ie tussen de voeding door in slaap en moet ik hem steeds wakker maken en zijn luier had het niet gehouden dus m verschonen, nog even wachten op een boertje en toen kreeg ie krampjes... ik slaap slechter dan toen ik zwanger was! al hebben we wel geluk dat het een rustig jongetje is.
Wendy en charpi: mochten jullie vandaag ingeleid worden heel veel succes! Lauwie ben nog niet thuis. Moet zo nog aan de ctg en krijg nog een inwendig onderzoek. Maar volgens mij hebben ze nu overdracht ofzo want ik heb nog niemand gezien. Dus je hebt een nachttaak aan voeden! Dat is wel balen, kom je overdag nog aan je rust of slaapt je kleinen meid niet meer?
***************Baby Nieuws Elif******************** Vannacht om 2.27 uur is onze grote trots geboren,ons prachtige zoontje Seyhan. Hij is 47,5cm en weegt 2850 gram,hij ligt wel ff in de couveuse. Aangezien je in België 5 dagen in het ziekenhuis blijft zal het ff duren voordat ik weer online ben. XX trotse Elifman en Elif ******************Einde Elif Nieuws****************
muppet, succes! weet je al meer? is gelukkig niet elke nacht zo slecht hoor nog geen bericht van subke..
elif, gefeliciteerd met jullie zoon seyhan! daar is ie dan eindelijk na al die jaren wachten! geniet er maar heerlijk van samen met je man!
Yoehoe!!! Elif en man, gefeliciteerd. Eindelijk, na zoveel jaren hebben jullie dan EINDELIJK jullie ventje in jullie armen mogen sluiten.
Elif, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Seyhan! Allemaal redelijk vlot verlopen volgens mij of niet? Hopelijk is Seyhan snel uit de couveuse en mogen jullie thuis gaan genieten van jullie wondertje. Charpi, Muppet, Maartje en Moosey (vergeet ik nu nog iemand...sorry dan alvast), sterkte weer voor vandaag! Ook voor Subke, als die nog niet is bevallen inmiddels alle sterkte! Met al dat babynieuws word ik toch zelf ook wel een btje nieuwsgierig naar ons beebje Hier twee redelijke nachten gehad gelukkig. Ipv 6x eruit en slecht weer inslapen, drie keer eruit en gelijk weer doortukken. Dat scheelt wel ffies wat uurtjes joh! Voel me direct ene stukkie fitter. Gisteren lekker wezen shoppen met mijn moeder. Mooi boxkleed van Woezel en Pip gekregen en luiers gekocht bij de Etos. IS een aanrader, want ze zijn echt spotgoedkoop daar nu. Denk dat ik nog een lading ga halen van een maatje groter, heb ze nog nooit zo goedkoop meegemaakt...
Ink de bevalling van Seyhan was idd erg vlot verlopen,ze sms-te net dat ze vannacht ineens van 3 cm ontsluiting naar volledige ontsluiting ging.Elifman ligt nog lekker te slapen,Elif is al wakker maar erg moe,ze gaan na het ontbijt naar Seyhan.
Lieve Wendy, Doordat jullie aangeven dat het niet goed gaat met hem word hij opgenomen. Dat jullie dus niet blijven aanmodderen, maar het beste voor Jenz willen betekend dat jullie geweldige ouders zijn. Een slachte moeder had hem thuis gehouden nl. Jullie doen het fantastisch en als het voor jenz makkelijker en beter is om nog even in het ziekenhuis te zijn zodat ze kunnen kijken wat er precies aan de hand is, betekend dat voor hem sneller "gelukkig" en probleemloos thuis zijn en dat is wat de bedoeling is. Voel je alsjeblieft niet schuldig naar jenz toe dat hij in het ziekenhuis moet zijn. Het is het beste voor hem en nu heel eerlijk even beter als thuis zijn. Lieverd sterkte, zeker als de kleine al thuis is geweest lijkt het me helemaal zwaar om hem achter te laten. ga zolang heen als je wilt he overdag/ s avonds..volg jouw gevoel. S nachts bijtanken is wel een goed plan, ik merk aan mezelf dat ik dat ook echt nodig hebt. Het is nogal een emotionele rollercoaster en je bent ook bevallen.. Probeer ook in je hoofd te krijgen dat jen er veel meer aan heeft als mama en papa uitgerust(er) zijn want daardoor kunnen jullie hem beter helpen.. Hopenlijk vinden ze snel wat het probleem is.. Liefs kim
*************update van subke ********* de epi was in de loop van de nacht uitgewerkt. van half 5 tot 8 erg afgezien en toen is er een nieuwe geplaatst. ze heeft nog een randje dus mag nog niet persen. ze heeft wee opwekkers gekregen en als het over 1,5u niet geholpen heeft dan wordt het een keizersnee. sowieso vandaag nog babynieuws! ************ einde update ***********
Elif: van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Seyhan!!!!! Geniet er maar van en laat je lekker verwennen!!!!
Alle meiden die hard bezig zijn of vandaag ingeleid worden: heel veel sterkte! Zet 'm op meiden!!!!! Wen: jij bent zeker geen slechte moeder! Alleen al het feit dat je dat zegt, bevestigd het dat je het niet bent Maar ik kan me voorstellen dat je er even flink doorheen zit nu je mannetje weer in het ziekenhuis ligt! Dikke knuffel!!!! Ik hou me vandaag een beetje rustig, alleen vanmiddag even de strijk wegwerken, maar verder niet. Had gisteravond erge rugpijn en daar heb ik vandaag geen zin in
Die rugpijn is vervelend he linnie? Ik heb dat ook als ik teveel doe. Een kruik in mijn rug helpt mij heel goed als het te erg wordt, misschien heb je er wat aan O jee subke een KS, da's niet echt lekker. Zeker niet als je eerst al het hele proces bent doorgegaan...had datzelfde bij de eerste, hoop nu dat het anders verloopt. Ik hoop voor jou dat het natuurlijk gaat lukken, zet 'm op! Wen, ik sluit me helemaal aan bij de andere dames, jullie kiezen wat goed is voor Jenz en dat maakt jullie fantastische ouders, al voelt dat voor jullie nu niet (of minder) goed. Sterkte meis! Elif, geniet na het ontbijt van jullie ventje! Hier straks nog ene verlate verjaardagsvisite voor mijn zoontje. Er komt een vriendje van de peuterspeelzaal spelen, gezellig! Vanmiddag gaat hij naar opa en oma toe, daar gaat hij logeren samen met zijn neefje en nichtje van bijna 5. Zal een feest worden hihihi! En morgenmiddag gaan ze ook nog naar het circus. Ik ben zo blij met opa en oma Heerlijk die ontlasting! Al moet ik zeggen dat ik ook geniet van de momentjes samen hoor...vanmorgen lekker samen gedouched en gebadderd, heerlijk zijn echt qualitymomentjes!
Straks even bijlezen, maar nu buddynieuws van Charpi: ****************************************************** Om 8u is de gel ingebracht en ik reageerd erop met krampen, voelt niet prettig. Zo meteen weer aan CTG. Nog geen weeën. Had straks 1cm ontsluiting en boel was half verweekt. Heb 2 cm nodig, dan kunnen vliezen worden gebroken. ****************************************************** Fijne donderdag allemaal en succes voor degenen die ingeleid worden!
Elif en Elifman van harte met jullie zoontje Seyhan!!! Eindelijk is hij er dan! Geniet van je mooie gezinnetje. @Ink: Lekker is dat he als je eindelijk weer eens een keertje lekker slaapt. Daar kan een mens echt van opknappen.
elif van harte gefeliciteerd met jullie ventje nu lekker genieten dames die vandaag worden ingeleid veel succes en subke kom op je kunt het en sterkte met de bevalling hier gisteren gestript en de hele dag weer gerommel gehad gsiteravond naar het douchen in eens hevige weeen dus op tijd naar bed vannacht om 3 uur op punt gestaan de vk te bellen maar toch ff nog afgewacht en vanochtend was het weer weg wat een terleurstelling nog wel steeds harde buiken maar dat is ook alles dus denk dat voor mij wel januari word want eerder hoef ik niet weer heen