Subke meid ik hoop voor je dat het geen keizersnede word en dat het randje nog even zelf weggaat. Succes meid je bent er bijna! Charpi dat klinkt heel positief! Ik hoop dat het een beetje wil vlotten bij je! Jij ook succes! Linnie helpt een lekkere douche niet tegen je rugpijn? Of een massage van manlief
Januari 2011 mamas Geboren Ikkedus 11 december Hannah 3100gr 51cm 36w5d Wen1975 14 december - Jenz 3340gr 53cm 37w5d Cyntje78 15 december Lars 1710gr - ? 36w0d Lauwie 22 december Jort Valentijn - 4460 gram - 54 cm 39w3d Mimi83 23 december Shannon Kate - 2455 gr - ? - 35w3d Goofychick 23 december Toine - ? - ? - 39w0d Elif-29 december-Seyhan-2850 gram-47,5 cm-36w2d Meiden: 2 Jongens: 5 Uitgerekend Moosey 03 januari - jongen (27-12 ingeleid) 3dewonder 03 januari - jongen Subke 03 januari verrassing JuJu - 03 januari - jongen Naomi123 04 januari meisje IrisB 05 januari verrassing Danjay - 06 januari- meisje Linnielin 06 januari - verrassing Muppet1604 09 januari - meisje (27-12 ingeleid) Linnepinn 11 januari verrassing Ink1313 12 januari - verrassing Leeuw86 12 januari - meisje Charpi 12 januari meisje Juudje81 13 januari - verrassing Maartje85 14 januari (30 december ingeleid) - meisje Peps - 16 januari - meisje Youngmom 18 januari 2 x verrassing Miracle1990 20 januari (11 januari ingeleid KS) - meisje Marije2121 22 januari - verrassing Vlinder 24 januari jongen
Zo meiden, ik ben weer thuis. ctg was goed en de gyn kon voelen dat ik nog steeds 1 cm heb. Niets opgeschoten dus. Nu krijg ik een weekje rust. Ze zaten te twijfelen of ik tussendoor nog een keer op de poli moest komen voor een normale afspraak en dat er van daar uit weer een inleid afspraak zou worden gemaakt. Ik meteen weer janken (hoezo hormonen) want ik zag dat absoluut niet zitten omdat alle gyns wat anders zeggen. Ik zag het al helemaal gebeuren dat ik WEER een gyn zou treffen die het niet nodig vond. Dus dat begreep ze gelukkig en nu belt ze me vanmiddag of ik maandag (is mn zoontje jarig!!) of dinsdag moet komen voor een 2e poging. @3ewonder: Jezus wat balen dat het niet doorgezet heeft bij je zeg! Misschien de volgende keer toch wat eerder bellen? Ik weet niet of je thuis of in het ziekenhuis bevalt maar als je in het ziekenhuis bevalt dan hadden ze je aan de opwekkers gelegd.
@muppet was de bedoeling om thuis te bevallen maar we wachten weer af ondanks dat ik er onzettend door heen zit want is al de zoveelste nachtdat ik weer wakker lig van de weeen maar ja kindje doet het goed dus ze willen niet ingrijpen
3dewonder het lijkt erop dat die kleine van jullie zich niet laat strippen,ik hoop voor jou dat de bevalling toch spoedig op gang zal gaan komen,hoeveel weken ben je nu? Muppet hoe is het nu bij jou en hoe gaat het verder. Iemand iets van Moosey gehoord? Brademarie hoe is het met jou? Januari 2011 mamas Geboren Ikkedus 11 december Hannah 3100gr 51cm 36w5d Wen1975 14 december - Jenz 3340gr 53cm 37w5d Cyntje78 15 december Lars 1710gr - ? 36w0d Lauwie 22 december Jort Valentijn - 4460 gram - 54 cm 39w3d Mimi83 23 december Shannon Kate - 2455 gr - ? - 35w3d Goofychick 23 december Toine - ? - ? - 39w0d Elif-29 december-Seyhan-2850 gram-47,5 cm-36w2d Meiden: 2 Jongens: 5 Uitgerekend Moosey 03 januari - jongen (27-12 ingeleid) 3dewonder 03 januari - jongen Subke 03 januari verrassing JuJu - 03 januari - jongen Naomi123 04 januari meisje IrisB 05 januari verrassing Danjay - 06 januari- meisje Linnielin 06 januari - verrassing Muppet1604 09 januari - meisje (27-12 ingeleid) Linnepinn 11 januari verrassing Ink1313 12 januari - verrassing Leeuw86 12 januari - meisje Charpi 12 januari meisje Juudje81 13 januari - verrassing Maartje85 14 januari (30 december ingeleid) - meisje Peps - 16 januari - meisje Youngmom 18 januari 2 x verrassing Miracle1990 20 januari (11 januari ingeleid KS) - meisje Marije2121 22 januari - verrassing Vlinder 24 januari jongen
3e wonder als je er te erg doorheen zit en je hebt weer weeen kun je er altijd voor kiezen om alsnog naar het ziekenhuis te gaan he. Mochten de weeen dan weer stoppen, dan zorgen ze ervoor dat de bevalling gewoon doorgaat. Dat heeft voor de rest niets met inleiden te maken. Vlinder, het gaat hier wel. Het rommelt en ben net weer een stuk slijmprop verloren, maar dat zegt niets natuurlijk. Hoe is het met jou verders?
wauw Elif. Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje!! Wat zijn er al veel meiden aan het bevallen of AL bevallen. Meer een Decembertopic aan het worden Straks ben ik als enige over aan het einde van Januari, haha.
muppet, verjaardag van je zoontje zou wel balen zijn! 3ewonder, balen dat het weer niet doorgezet heeft! hoe zou het bij goofychick gaan? we hebben niets meer gehoord sinds een week geleden haar zoontje geboren is.
@vlinder ben nu 39 week en 2 dagen @ mupet ja weet dat als nog naar ziekenhuis ken om te bevallen maar daar moet ik dus eerst de vk voor bellen en als die me niet wil door sturen ken ik niet zo maar heen en dat is op moment hier het probleem de vk gaat voelen en als je niet meer dan 3 cm heb word je nog niet door getuurd naar het ziekenhuis want dan is er nog tijd zat zeggen ze @lauwie ja inderdaad zit er nu aardig door heen
@Lauwie: Heb toevallig net even lopen spieken bij goofychick dr hyves. Daar even haar bevallings verhaal gelezen en een foto gezien. Ze zal haar handen wel even vol hebben denk ik. @3ewonder: Ja daar heb je ook gelijk in. Pff wou dat ik wat voor je kon doen....
@muppet ja soms zit het niet mee he is gewoon ff door zetten meer ken ik nu niet doen ook al word nu wel moeilijk om het vol te houden !!
Muppet wat ontzettend balen dat het inleiden niet is gelukt,wie weet doet je lichaam nu snel zelf zijn werk en mag je spoedig bevallen. Ik zit er zelf wat door heen,ik zit n.l ook vol vocht,net als bij Elif,alleen is er bij mijn geen enkele reden om aan te nemen dat ik zwangerschapsvergiftiging heb en er worden bij mij geen onderzoeken gedaan. Ik ben gewoon even klaar met mezelf,mijn vingers zijn gevoelloos door het vocht,mijn broeken passen allemaal niet meer door het vocht in mijn boven benen en billen,ik heb pijn door de zwangerschapsischias,ik ben heel moe,ik ben verkouden en heb veel last van zuurbranden maar daar hebben ze me nu eindelijk iets voor gegeven.Het slapen gaat ook slecht want ik moet er zo vaak uit om te plassen,ik ben letterlijk en figuurlijk een zeikwijf,maar verder gaat alles goed hoor. Ik verlies al weken slijm en best veel ook maar dat zegt niks zei de vk. 3dewonder jij hoeft sowieso dus niet al te lang meer,maar als je er eenmaal klaar mee bent dan duurt het nog lang. Januari 2011 mamas Geboren Ikkedus 11 december Hannah 3100gr 51cm 36w5d Wen1975 14 december - Jenz 3340gr 53cm 37w5d Cyntje78 15 december Lars 1710gr - ? 36w0d Lauwie 22 december Jort Valentijn - 4460 gram - 54 cm 39w3d Mimi83 23 december Shannon Kate - 2455 gr - ? - 35w3d Goofychick 23 december Toine - ? - ? - 39w0d Elif-29 december-Seyhan-2850 gram-47,5 cm-36w2d Meiden: 2 Jongens: 5 Uitgerekend Moosey 03 januari - jongen (27-12 ingeleid) 3dewonder 03 januari - jongen Subke 03 januari verrassing JuJu - 03 januari - jongen Naomi123 04 januari meisje IrisB 05 januari verrassing Danjay - 06 januari- meisje Linnielin 06 januari - verrassing Muppet1604 09 januari - meisje (27-12 ingeleid) Linnepinn 11 januari verrassing Ink1313 12 januari - verrassing Leeuw86 12 januari - meisje Charpi 12 januari meisje Juudje81 13 januari - verrassing Maartje85 14 januari (30 december ingeleid) - meisje Peps - 16 januari - meisje Youngmom 18 januari 2 x verrassing Miracle1990 20 januari (11 januari ingeleid KS) - meisje Marije2121 22 januari - verrassing Vlinder 24 januari jongen
@vlinder inderdaad helemaal omdat ik helemaal niet meer slaap niet meer dan 2 uurtje per nacht en de hele dag harde pijnlijke buiken ook al doe ik niks en dan s avonds op de bank of bed ook nog eens die weeen die maar niet door zetten ben helemaal kapot moe en er klaar mee maar ja het strippen heeft geen zin en de vk wil wachten tot volgende week om weer te strippen me man staat op punt om zijn mond open te trekken dat ze eigenlijk niks doen en zo moe ben dat ik bang ben om straks ook nog te moeten bevallen
@elif: GEFELICITEERD met jullie zoontje @subke: hopelijk toch nog ee natuurlijke bevalling voor jou! suc6 meid! alle meiden die ingeleid worden suc6 ermee!!! @muppet: balen dat het niets heeft gedaan! sorry meiden die ik vergeten ben.... in ieder geval allemaal een dikke knuffel!!
3dewonder laat hem zijn mond maar open trekken,want dit kan zo ook niet.Het strippen helpt immers niet,ze kunnen zo nog wel drie weken door gaan,ze moeten jou gewoon door sturen naar de gyn en inleiden.
ja dat zeggen wij hier allemaal maar ja moet eerst volgende week maar eens weer afwachten !!is de enige antwoord wat we krijgen