Elif en man, gefeliciteerd! Super! Ben benieuwd naar jullie mannetje! Muppet, wat balen zeg. Subke en charpi, zet 'm op! Hier is alle pijn weer weg. Heb alleen veel slijmverlies. Morgen gaan we weer verder. Dikke kus!
@ink: rugpijn was juist aardig weg de laatste tijd, maar nu dus weer terug. Hoop dat het vanavond niet zo erg is, omdat ik me vandaag erg rustig houdt! Heerlijk dat je ouders zo klaarstaan om je te ontlasten...hier woont alle familie ver weg en in deze periode is dat soms best balen hoor!!! @charpi: hopelijk kunnen ze snel je vliezen breken, dan gaat het vaak een stuk vlotter!!! @3dewonder: frustrerend hoor steeds die voorweeen!!! hier nog geen een harde buik of voorwee gehad!!!! @muppet: had gisteravond gewoon geen puf meer om iets te proberen tegen de rugpijn...dus toen het niet meer te houden was ben ik gewoon lekker naar bed gegaan. Ik moet gewoon leren om het rustiger aan te doen...dat is het hele probleem Balen hoor, dat de hele poging niet gelukt is. Wat is de reden eigenlijk dat je ingeleid werd (kan het echt even niet bedenken...sorry). Nu maar hopen dat het niet maandag hoeft als je zoontje jarig is (hoe oud wordt hij?)!!!! @vlinder: dat klinkt ook niet lekker allemaal! En je hebt misschien nog wel een poosje te gaan ook ze doen zeker geen controles omdat je bij de eerste ook geen zwangerschapsvergiftiging had...dat is hier ook zo inderdaad maar kan begrijpen dat je er even doorheen zit hoor!!! Dikke knuffel! @moosey: jij vandaag een rustdag? Hopelijk kom je echt even tot rust en zet het nu morgen wel echt goed door! Kom je je tijd een beetje door in het ziekenhuis? Nou, ik heb vanmorgen een keer echt rustig gehouden. Heb alleen mn moeder maar gebeld en verder met Arinde aan de tafel zitten kleien Ga nu even wat strijk wegwerken en een wasje ophangen en dan proberen om de rest van de dag weer rustig aan te doen!
************Nieuws van Youngmom****************** Deze mail stuurde ze net; Hallo meiden, Ik wou jullie een mailtje zenden om jullie effe op de hoogte te houden van wat hier gebeurt. Gisteren hebben we mijn zusje begraven. Een heel erg zware dag voor onze hele familie, maar een hele mooie afscheidsdienst voor Catho. Schoolvrienden en -vriendinnen van haar hebben teksten voorgelezen en haar favoriete liedjes werden afgespeeld. Wij hadden ervoor gekozen om geen kerkelijke dienst te doen en dat bleek een goeie keuze. Er was heel veel volk want mijn zusje was een graag gezien persoon. Ik ben in een rolstoel mogen gaan maar daarna moest ik terug naar het ziekenhuis. Deze voormiddag hebben wij eindelijk wat goed nieuws gekregen. De zaak ivm het co-ouderschap over Loecke is eindelijk afgelopen. Zij mag vanaf nu om de twee weken in het weekend (van vrijdag na school tot zondagavond) bij ons zijn en de helft van de schoolvakanties. Na 4 jaar is er dus eindelijk een einde gekomen aan dat getouwtrek. Mijn schoonzus is vandaag ook op 34w5d bevallen van haar tweeling Isabeau (2180gr/48cm) en Kaithan (2420gr/49cm). Ze liggen beiden in de couveuse maar doen het net als de mama goed. Gelukkig dat wij van de namen Isa en Kai afgestapt zijn. Ik heb na 8 dagen nog steeds voorweeën en dat begint lichamelijk enorm veel van me te vragen. Ik zou niets liever willen dan zo snel mogelijk bevallen want ik ben nu toch al 37w1d zwanger (ongelofelijk toch). Maar ze willen niet inleiden omdat de ukkies het nog zo goed doen. Ik heb echt nood om terug thuis bij mijn gezin te zijn vooral in deze periode. Ik hoop jullie bij de volgende mail de geboorte van onze twee ukkies te kunnen melden. Liefs, *************************************************
Had je dat bij je andere zwangerschappen ook al zo lang van te voren? Lijkt me pittig hoor!! Ik had bij Arinde ook geen harde buik of voorwee gehad totdat de bevalling begon...met 41w5d...en omdat ik nu ook nog niks voel zal het nu wel weer hetzelfde gaan
Bedankt voor het doorgeven, Vlinder! Fijn om iets van haar te horen! Wens haar maar veel sterkte toe als je weer iets aan haar laat horen!!!
Wat een mooi bericht van Youngmom. Fijn dat ze wel bij het begraven van haar zusje kon zijn. Hopelijk mag ze snel bevallen en kan ze weer terug naar haar huisje! Sterkte. @3ewonder: vervelend dat het allemaal zo lang moet duren! Hier weinig te beleven. Vriend is enorm ziek, loopt er aan alle kanten uit sinds vannacht en wordt nog niet echt beter, hoge koorts. Ik zit al 2 uur tegen het boodschappen doen aan te hikken. Geen zin...
@Marije: Ik ben gesloopt van de afgelopen dagen. Ik kan nog niet opstaan of ik heb een pijnlijke harde buik dus het rommelt wel. @Vlinder: Pfff je omschrijft je een beetje zoals ik me ook voel. Erg vervelend meid ik hoop dat ze toch snel wat aan je willen doen. Is je bloeddruk nog wel goed dan? Geloof mij, als die nu nog goed is dan is die dat niet lang meer hoor... ZOveel vocht is echt niet normaal, dat is een aanslag op je lichaam. @3e wonder: Ik ben het eens met vlinder. Dit trek jij niet lang meer en er moet wat gebeuren. Weet je wat het is als je echt wacht tot volgende week en ze gaan mee in jou idee dat er wat moet gebeuren, dan gaat er weer een week of een halve week overheen. Kun je niet gewoon opbellen en zeggen dat er NU wat moet gebeuren omdat je het niet meer trekt?
@lin nee met me andere 2 zwangerschappen tottaal geen last van gehad en heb ik huppelend door gelopen tot allebei 41 weken en moest er van uit gaan dat het nu ook weer ging gebeuren @marije ja inderdaad vervelend @muppet zal straks met me man overleggen wat we beste nu kunnen doen maar denk toch dat ze zeggen nog ff door zetten zijn de laatste loodje die zijn het zwaarst dat zeggen ze al vanaf 37 weken
@Moosey: Morgen weer een spannende dag voor je! Ik ga duimen dat het meteen je laatste dagje is... @Linnielin: Doe het dan ook rustig aan muts! Je bent hoogzwanger! Ik werd in 1e instantie ingeleid vanwege mn zwangerschapsdiabetes. Maar dat ging later goed dus hoefde het niet meer maar had me er zo op ingesteld en ben het zo ongelovelijk zat dat ze toch doorgaan. Heb er wel moeite voor moeten doen hoor. Kreeg net telefoon van het ziekenhuis dat ze verder gaan op 5 januari dus niet op mn zoontje zn verjaardag gelukkig. Hij word 2. @Youngmom: Pff wat een zware dag zal het gisteren geweest zijn voor je. Maar gelukkig ook nog een beetje goed nieuws. Dat konden jullie wel gebruiken... @Marije: Balen dat je vriend ziek is, ik hoor het zoveel om me heen hier! Beterschap
3e wonder: Ga huilen! Klinkt stom maar dat werkt. Af en toe mag je daar best even misbruik van maken hoor! Dik het nog maar even aan!
Zoals jullie in mn onderschrift kunnen zien ben ik door het ziekenhuis gebeld en word ik nu 5 januari ingeleid. ALs het dan niet lukt weet ik het ook niet meer.
@muppet we kijken wel ff me man is nu weg dus even wachten tot hij thuis is en succes volgende week hopen dat dan wel door zet !!!!
3dewonder jullie moeten misschien maar even heel boos worden,dat helpt af en toe,dit is onmenselijk. Muppet mijn bloeddruk was zondag verhoogd en gisteren weer verlaagd en dus keurig. Zelf ben ik kapot,maar aangezien ik nog in de 36 weken zit (36+3)leiden ze nog niet in,ik moet dus nog even volhouden. Ik hoop dat het inleiden bij jou op 5 januari wel gaat lukken,ik gun het je zo.
@vlinder ik ga zo bellen de pijn is niet te harden en zelf me man heeft zo iets van dit ken niet meer
Vlinder jij gaat de 40 weken echt bij lange na niet halen hoor, trust me. Leiden ze je binnen kort niet in dan neemt je lichaam het zelf wel over. Ik had hetzelfde bij mn 1e zwangerschap en met 37+3 zijn mn vliezen gebroken.
iemand nog wat van subke(of wat is haar nicknaam ook alweer?) en charpi gehoord? Ik lig op bed. Ben gesloopt. Mega hoofdpijn, last van ribben en voorweeen. Vanmorgen boodschappen gedaan. Gelijk veel drinken in geslagen, voor als de kleine er is en er visite komt. Eten komt wel zegt vriend. Hebben nu extra koel vries combi gekregen van schoonouders. Die was over. Vriezer vertrouw ik niet. Echt koud vind ik dat ding niet worden... Ook bij gall en gall geweest. Alcoholvrije wijn gekocht. Nou ja, er zit maximaal 0.5 procent in. Volgens die medewerker drinken veel zwangere vrouwen het. Een hele fles in mijn eentje drink ik niet leeg in 1 avond. Het moet wel speciaal blijven he? Verder begin ik ook weer meer vocht of slijm te verliezen. Dacht dat ik er van af was. Niet dus. Vanmorgen dacht ik dikke knieen te hebben. Heb zelf een vorm van reuma, dus kan daar aan liggen. Al heb ik geen enkele last gehad van reuma tijdens mijn zwangerschap. Vreemd. Bloeddruk is wel gewoon goed. Dus denk dat het gewoon van reuma is die dikke knieen. Bedje ligt nog best lekker. Al slaap ik niet meer, blijf toch heel even liggen.
nog geen nieuws van subke.. ik ben hier ff heel druk met voeden, bezoek, kraamhulp, dochter, eten koken etc. ik lees en leef mee maar reageren lukt niet altijd.
3dewonder gewoon bellen en optreden,je moet voor jezelf opkomen en voor je kind. sweetch sterkte en blijf maar lekker even liggen.