Januari 2011 mama's deel 3 NA CRASH

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ lauwie: dank je wel voor het aanpassen!

@ charpi lees nu net pas jouw stukje dat het inleiden niet is gelukt, jeetje wat een domper moet dat zijn.. je verwacht toch dat je met kindje thuis zult komen wanneer je naar het ziekenhuis vertrekt.. ik zou er ook flink de pee over in hebben in elk geval.. hopelijk kun je vannacht toch een beetje in slaap komen.. sterkte!!!

2. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

#4522 Miracle1990, 30 dec 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 dec 2010
    @vlinder: Jaa tis idd wel fijn zo iemand in de buurt te hebben, en natuurlijk gaan wij iets terug doen voor dr, want ze helpt ons geweldig!!

Vandaag 37 weekjes:D JIPPIEE:D

3. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    @ meiden die ingeleid moesten worden en niet gelukt is, jammer!!! Hoop dat het de volgende keer wel lukt, want dit is wel frusterend lijkt mij!

@ Bevallen meiden. Van harte gefeliciteerd en geniet er van, want tis zo voorbij. Voor je het weet zijn ze 1 jaar (die een twee krijgen weten het..;))

@kan even niet op de naam komen, maar balen dat je zo'n kraamtijd hebt en je kleintje in het ziekenhuis ligt. En je bent helemaal geen slechte moeder!

@ Hebben jullie al geboorte bedankjes geregeld?

@ hier... We vieren de verjaardag van mijn zoontje eerder ivm uitgerekende datum van de tweede. Gisteren weer een echo gehad ivm groei. Eerst zat kindje op de P20 lijn en sinds vandaag op de P30 a P40 lijn. De verlos gokt dat het 6,5 pondje is...:D Zwaarder als de eerste. Nu wakker van keelonstekking, terwijl mijn ventje nu eindelijk na paar dagen na ziek zijn met koorts en oogontsteking doorslaapt..pfff Geen last van voorweeén enz.. (gelukkig) Ga nu denk ik maar mn bedje op zoeken en hoopelijk val ik in slaap.
    Hoop dat ik het nu dit keer wel kan bij houden op het form.

4. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Januari 2011 mama’s
    Geboren

Ikkedus – 11 december – Hannah – 3100gr – 51cm – 36w5d
    Wen1975 – 14 december - Jenz – 3340gr – 53cm – 37w5d
    Cyntje78 – 15 december – Lars – 1710gr - ? – 36w0d
    Lauwie – 22 december – Jort Valentijn - 4460 gram - 54 cm – 39w3d
    Mimi83 – 23 december – Shannon Kate - 2455 gr - ? - 35w3d
    Goofychick – 23 december – Toine - ? - ? - 39w0d
    Elif-29 december-Seyhan-2850 gram-47,5 cm-36w2d
    Subke-29 december-Yari - 4350 gram -51 cm - ?

Meiden: 2
    Jongens: 6

Uitgerekend
    Moosey – 03 januari - jongen (2de x ? ingeleid)
    3dewonder – 03 januari - jongen
    JuJu - 03 januari - jongen
    Naomi123 – 04 januari – meisje
    IrisB – 05 januari – verrassing
    Danjay - 06 januari- meisje
    Linnielin – 06 januari - verrassing
    Brademarie – 06 januari - verrassing
    Muppet1604 – 09 januari - meisje (05-01-2011 2e x ingeleid)
    Linnepinn – 11 januari – verrassing
    Ink1313 – 12 januari - verrassing
    Leeuw86 – 12 januari - meisje
    Charpi – 12 januari – meisje
    Juudje81 – 13 januari - verrassing
    Maartje85 – 14 januari (30 december ingeleid) - meisje
    Peps - 16 januari - meisje
    Youngmom – 18 januari – 2 x verrassing
    Miracle1990 – 20 januari (11 januari ingeleid KS) - meisje
    Marije2121 – 22 januari - verrassing
    Vlinder – 24 januari – jongen
    balleke - 26 januari - jongen

5. Emme

Emme Niet meer actief

Elif. gefeliciteerd met de geboorte van Seyhan. Fijn dat hij het zo goed doet. Hopelijk knap je zelf ook weer snel op!

Subke, gefeliciteerd met de geboorte van Yari!

6. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Brademarie, ik begrijp je gyn helemaal na mijn ervaring gisteren met inleiden mbv gel, dat dat nu lichamelijk te zwaar voor je zou zijn.... Ik heb dat echt onderschat.... Het is natuurlijk bij iedereen anders, maar ik kreeg vrij snel hele erge krampen (zegmaar 10 maal ongie krampen) en die bleven aanhouden, dus zakten tussendoor niet echt weg en dan had ik ook nog pieken erbij die helemaal niet te harden waren.... Ben me dan ook echt geestelijk alweer aan het voorbereiden op maandag als het wellicht opnieuw moet.... (eerst kijken of vliezen al gebroken kunnen worden en anders weer gel)....
    Ik hoop dat je snel genoeg uit jezelf genoeg ontsluiting zal hebben dat ze je vliezen kunnen breken en je kunnen inleiden met infuus.... zeker met al die dumpings....

Elif, gefeliciteerd met de geboorte van Seyhan.

Subke gefeliciteerd met de geboorte van Yari.

Balleke, beterschap meid!

Miracle, gefeliciteerd met je 37 weken meid!!!!

Juju, fijn dat je nog redelijk door die laatste weken heel loopt.... houden zo....

De rest van de meiden..... dikke knuffel met de laatste zware loodjes....

Maartje zet m op vandaag he.....

Hier, vannacht uiteindelijk van oververmoeidheid met krampen in slaap gevallen, en ze zijn nu bijna helemaal weg... Wel vannacht veel spierpijn gehad met naar de wc gaan, kon/kan elk spiertje voelen..... vanaf 3 uur kreeg ik daar nog eens hele onrustige benen bij, die telkens bijna in de kramp sprongen.... ben nu dan ook vroeg op en probeer het straks nog even....
    Jos is echt een kanjer, heeft me heel goed opgevangen, ook vannacht.... ben best aangeslagen door gisteren, het was echt veel heftiger dan ik me had kunnen indenken en daar ben ik behoorlijk emotioneel van.... en dan is het toch fijn als je het daar over kunt hebben ook al is het midden in de nacht.... Jos gaat zometeen weer werken, hij kan immers moeilijk thuis blijven tot het begint nu.... en ik probeer me geestelijk voor te gaan bereiden op maandag als het allemaal weer opnieuw begint.... wordt vervolgd.

7. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    Joepie! Weer 2 kindjes erbij!

Elif: van harte met jullie zoon Seyhan!!!!! Ein-de-lijk jullie mannetje bij jullie. Kom lekker bij en lekker genieten met zn drietjes

Subke: van harte met Yari!!!! Hele fijne kraamtijd toegewenst

Niet alles onthouden en even geen puf om 2 schermen te openen, dis even uit mn hoofd

@3dewonder: hoop dat je door de slaapmedicatie een beetje uitrust. Had al het idee dat ze je dit zouden gaan geven. Doen ze hier in het zkhs ook veel. Wellicht dat de bevalling nu toch snel doorzet, ik hoop het voor je

@ wen: wat een berichten. Hoop dat Jenz snel weer naar huis mag en idd: je bent juist een TOP-moeder! Hopelijk kan je er snel enorm van gaan genieten. Voor nu veel sterkte.

@ youngmom: nog gecondoleerd met je zusje.... :( :( Zó oneerlijk, zo'n jonge vrouw nog. Fijn dat je bij de begrafenis kon zijn. En wonderlijk dat je nog steeds zwanger bent! Succes maar weer met de laatste loodjes. Kan me voorstellen dat je graag naar huis wil., juist nu

@ mimi: wat fijn dat Shannon het zo goed doet!

@ meiden die zijn ingeleid en niet is gelukt: wat een teleurstelling! Hopelijk zet de bevalling zich de komende dagen spontaan in. En adners hoop ik dat de volgende poging wel effect heeft.

@ lauwie: wat goed van je dat je de voedingen zo vol probeert te houden. Klinkt erg heftig namelijk. Hopelijk gaat het snel wat makkelijker en kom je ook zelf aan iets meer rust toe.

Wat zijn er eigenlijk al een hoop bevallen in december...... ik was voorlopig ook nog van plan zwanger te blijven rondlopen hoor! Mag van mij wel een januari-kindje worden. ;)
    Hier vandaag 38 weken! Jeetje, sta er zelf elke keer van te kijken hoe ver ik ben ;) Vandaag ook foto's gemaakt. Zie dan pas hoe groot mn buik is, hahaha! Hij zit me niet enorm in de weg, dus vond het zelf wel meevallen, maar de foto's zeggen toch wat anders.... :D
    Straks weer controle bij de gyn en hopelijk nog even tukken vanmiddag. Ben elke keer rond 4 á 5u 's nachts wakker en kan dan met geen mogelijkheid meer slapen. Kleine houdt me vaak even gezelschap dan, dus dat is wel gezellig ;) Ow, wat ga ik dat gevoel in mijn buik missen!

8. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Juudje wat fijn dat je je nog zo goed voelt in je zwangerschap.... geniet maar van de laatste loodjes.... hoop dat de controle vandaag goed is....

Hier, zojuist een enorme slijmprop verloren, jeetje zeg zoveel heb ik nog nooit bijeen gezien.... slijm + oud bloed, maar das denk ik niet zo gek gezien hoe er bij me is gewroet gisteren..... Het voelt ook nog steeds een beetje onrustig van onderen, dus ben benieuwd hoe het verder gaat de komende dagen.....

9. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Elif, gelukkig doet Seyhan het goed!!! Super.

Hier: Slechte nacht (zoals een paar nachten al weer op rij). Gister 22:00 uur naar bed gegaan. Ik was eerst iets van baby mama aan het kijken of iets, op RTL5. Jeetje, wat vond ik het een slechte film zeg! Ging over draagmoederschap. De vrouw die het kindje droeg loog over haar zwangerschap. Goed, 't is maar een film. Maar het is bij mij in het verkeerde keelgat geschoten. Gevolg: Vriendlief mocht hans teeuwen kijken. Maar ook dat zinde mij niet.

Afgelopen nacht weer veel eruit om te plassen. Plus de nodige ongemakken van Uk die jullie ongetwijfeld ook zullen hebben;).

Met de voorweeen, tja, het voorwerk gaat goed zullen we maar zeggen. Als ik lig, zit of niks doe is er geen wee te bekkennen. Maar ik moet niet gaan lopen, of draaien in bed.

Aangezien ik nog altijd geen buddy heb, word het overigens voor mij wel lastig jullie op de hoogte te houden als ik bevallen ben;). Denk dat vriendlief ook wel andere dingen aan zijn kop heeft dan op ZP de dames hier op de hoogte te gaan houden. Heb wel internet op mobiel, maar dat is zooooo sloooooooom dat ik nu al weet dat ik er geen zin in heb. Dus dames, als jullie een tijd niks meer van mij hebben gehoord... Dan ben ik inmiddels bevallen en zal dit zo snel ik kan laten weten. Wanneer het zal zijn, weet ik niet. 't zal een drukke tijd worden. Hebben kraamzorg, visite, onze rust, de kleine, vriendlief die ik zo nu en dan ook aandacht wil geven. Weet niet of ik het dan trek om even op ZP te komen. Een sms naar een buddy sturen zou dan makkelijker geweest zijn, maar niemand bied zich aan mijn buddy te zijn;) (had er gister om gevraagd, denk dat iedereen erover heen heeft gelezen)...

En dan nu ff ontbijt op bed geven aan vriendje lief. Heb geen zin om wéér om 10:45 aan mijn ontbijt te zitten...

10. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Sweetch brademarie heeft ook geen buddy,waarom worden jullie niet elkaars buddy.
    Misschien wil er ook wel iemand anders je buddy zijn,zo niet,stuur mij dan maar een prive berichtje dan wil ik het wel zijn.

Charpi dat is de slijmprop geweest en dat oude bloed dat hoort er bij,dat is zeer waarschijnlijk niet van gisteren.Het zou kunnen dat je toch nog spoedig bevalt.

11. Ink1313

Ink1313 Actief lid

20 apr 2010
    300
    0
    16
    NULL
    Nederland
    Brademarie vroeg ook om een buddy las ik net, misschien kunnen jullie elkaars buddy zijn?

12. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Ik kan er nog wel ff een buddy bij hoor....je mag je me je nummer pb sturen als je wilt? Dan stuur ik de mijne terug! hou ik hier iedereen op de hoogte van hoe het gaat :)

ik stuur geen loze smsjes...en val je niet lastig hoor hahahaha...Dus bij mij is je nummer veilig (vraag maar aan de anderen...)

13. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Thanks, je hebt PM;) Ook ik stuur geen loze smsjes en ga niet stalken:p (hou daar niet van)

14. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Lief van je sweet, je hebt pb terug!

En misschien brademarie, stuur maar een pb als je wilt dat zei je buddy is, ze heeft er zelf ook nog geen namelijk.

Brademarie, je mag ook mij een pb sturen als je wilt hoor, wil ook jouw buddy wel zijn als je niemand hebt! Of jullie worden elkaars buddy ;)

15. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Oej meiden dat voorwerk klinkt ook pittig.. Ik heb af en toe een kramp maar niets wat lijkt op wat jullie beschrijven. Vannacht geslapen als een roosje dus (durf het bijna niet te typen). We zullen wel zien meiden wie de volgende is.

16. Linnepinn

Linnepinn Bekend lid

11 okt 2007
    552
    4
    18
    Elif; Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!

Subke; Ook jullie van harte met de geboorte van jullie kleine man!

Youngmom; fijn om te horen dat het naar omstandigheden toch allemaal redelijk gaat. Nogmaals heel veel sterkte gewenst voor de komende tijd.

Ingeleide dames; jeetje wat moet dat een domper zijn, dat je wordt ingeleid maar het vervolgens geen effect heeft. Volgens mij ga je er toch een beetje vanuit dat je naar huis gaat met een baby!

En de kleine Jenz in het ziekenhuis.. Bah, dat is toch ook niet zoals je je had voorgesteld. Gelukkig is hij in goede handen! Voor jullie ook veel sterkte de komende tijd.

Lauwie; heel begrijpelijk hoor, dat je het forum niet bij kunt houden! Zon klein frummeltje vraagt ook veel aandacht! Geniet er maar lekker van!

Charpi; fijn dat je zo'n goede steun hebt aan je man/vriend. Dat is wel belangrijk in deze periode he?!

Ben gister nog met onze dochter naar de ha geweest, ze werd eergister wakker met hele vreemde rode vlekken in het gelaat. En de nacht heel slecht geslapen, kennen we totaal niet van haar dus toch maar ff heen. Blijkt nu, heeft dat arme kind een fikse middenoorontsteking.... En die bikkel zegt er ook nog eens niets van! Volgens de ha een echte hardkop! Dat wisten we eigenlijk al haha!
    Nu hopen dat het snel beter wordt, die rare rode vlekken blijven nog zitten.. Ziet er echt sneu uit, maar ze is wel redelijk goed te pas gelukkig, dus lijkt er niet al te veel last van te hebben!

17. 3dewonder

3dewonder Actief lid

1 dec 2010
    170
    0
    0
    assen
    hoi dames
    ik loop er nog de vk gisteren langs geweest en was inderdaad bezig met ontsluiting was alleen nog wachten op de weeen
    helaas niet op komen zetten vannacht wel 3 uurtje geslapen
    en vanochtend weer bij de vk geweest om gestript te worden zodat het mischien door gaat zetten
    en whiiiiii had en een dikke 3 cm ontsluiting en alles was klaar
    alleen nog wachten op de weeen
    ze hebben me weer gestript in hoop dat de weeen vandaag door gingen zetten zodra ze wel met regelmaat gaan komen moest ik bellen want dan konden ze me vliezen gaan breken dus word nog een spannende dag voor ons heb op moment wel last van pijnlijke buiken en weeen maar niet dat ik zeg het is begonnen we wachten het allemaal weer af hihihi houd jullie op de hoogte maar zal niet zo veel online zijn vandaag

18. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    3dewonder het verloopt niet voorspoedig bij jou zeg,misschien moet je i.p.v gestript te worden maar sex hebben met je maan,dat wil nog wel eens helpen.Ik hoop dat je nu spoedig weeën gaat krijgen.

Linnepinn een middenoorontsteking en die kleine van jou geeft geen kik,dat is een echte bikkel,sterkte.

Elif sms-te dat ze de kleine Seyhan vandaag zelf mogen verzorgen en ze gaan proberen hem de borst te geven,ze is dolgelukkig met haar gezinnetje.

19. 3dewonder

3dewonder Actief lid

1 dec 2010
    170
    0
    0
    assen
    nee vlinder het nu wel aardig aan het rommelen dus hopen dat de weeen door gaan zetten en dan ken de vk me vliezen breken

20. Ink1313

Ink1313 Actief lid

20 apr 2010
    300
    0
    16
    NULL
    Nederland
    haai ladies,
    Nou 3e wonder, hopelijk zet het dan vandaag eindelijk eens door.

Vandaag bij de gyn geweest. Ze vond me er nog fris en fruitig bijlopen voor ruim 38 weken. Dat gevoel had ik zelf gelukkig ook. Bij 38 weken willen ze wel eens een strippoging doen, maar heb aangegeven dat ik dat absoluut niet wil. Moet volgende week terugkomen en dan zou ze me kunnen strippen als ik wil, maar als ik er dan nog zo bijloop als nu wil ik dat eigenlijk nog steeds niet. Gewicht blijft stabiel, ben nu 6 kilo aangekomen in totaal. Bloeddruk was 120/75 dus ook keurig. Hoofdje zo goed als ingedaald dus geen ongein meer met liggend vervoerd worden als mijn vliezen zouden breken. Eigenlijk weer helemaal APK gekeurd. Durf het ook bijna niet te typen, maar slaap ook weer redelijk 's-nachts, wel vaker wakker, maar kom goed aan mijn uurtjes volgens mij.

Deel Deze Pagina