Januari 2011 mama's deel 3 NA CRASH

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Zo te lezen ben ik niet de enige met pijnlijk voorwerk maar waar het niet wil doorzetten.

@Brademarie: Klinkt heftig allemaal zeg. Ik hoop dat het snel echt gaat beginnen!

@Charpi: Ik heb precies hetzelfde van die gel. Had dinsdag meteen na het inbrengen erge rugweeën en die zakte pas tegen de avond weg. Ik heb het geprobeerd om er zonder pijnstillers doorheen te komen en dat lukte net maar sodeju wat pijnlijk was dat!

@3de wonder: Pffff, nog steeds geen echte actie bij jou?! Veel sterkte en succes!!

Ik ben in ieder geval weer thuis hahahahaha!
    Ik ben vanmorgen wel naar de verloskamers gegaan en de gyn kwam om te voelen en een planning te maken. Ze voelde dat mijn baarmoederhals bijna was verstreken maar nog wel wat stug was. Ze kon mijn vliezen breken maar omdat eigenlijk alles goed gaat met de baby en met mij, vond ze het ook niet nodig om de vliezen te breken met de kans dat het niet zou doorzetten en het een keizersnede zou worden.
    Ik mocht zelf kiezen wat ik wilde, want er zijn vrouwen die niet kunnen omgaan met het feit dat ze dachten die dag te bevallen en dan toch nog een paar dagen moeten wachten. Maar daar heb ik geen moeite mee. Ik hoop dat het allemaal spontaan gaat gebeuren, dat vind ik veel leuker!
    Ze heeft me wel nog gestript en ik ben vanmorgen mijn slijmprop verloren, dus misschien heeft het iets in werking gesteld.

Ik kijk door de afgelopen dagen wel minder op tegen de bevalling. Vooral omdat de gyn dingen deed en er verbaasd van stond dat ik zo kalm op de pijn reageerde. Het deed ook wel pijn maar ik kon mijn gedachten goed verzetten. Ik hoop dat dat tijdens de bevalling ook zo is.
    Gebeurt er voor maandag niks, dan gaan ze mijn maandag weer inleiden en moet het geboren worden. Dus volgende week is de baby er zeker!!

2. Grace79

Grace79 Actief lid

5 okt 2009
    412
    34
    28
    Vrouw
    Hoi allemaal,

Ik wil alle kersverse moeders en vaders van harte feliciteren.
    Wen: heel veel sterkte met Jenz, lijkt me heel zwaar voor jullie alledrie. En niet twijfelen aan je moeder-zijn, zo te horen hebben jullie alles voor jullie kindje over. Jenz had geen betere moeder kunnen wensen!
    Rommelende dames: heel veel kracht toegewenst!

Ego: Vanaf volgende week zal ik hier waarschijnlijk wel wat vaker te vinden zijn. Morgen namelijk (eindelijk) mijn laatste werkdag!

3. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Hallo mama's en mama's to be!

@grace: laatst vroeg iemand nog wie er nog aan het werk was, toen dacht ik dat ik de laatste zou zijn. Maar ik zie nu dat jij morgen je laatste werkdag hebt!. Lekker kijk je naar je verlof uit?
    @Moosey: dat gevoel heb ik ook dat ik laatste tijd rustiger uit kijk naar de bevalling. Toch onbewust aan het voorbereiden enz...
    @Brademarie: hoop voor jou dat je snel mag bevallen.

Hier net de kerstboom de deur uitgewerkt. Ruimt weer lekker op.
    Vanmiddag mag ik weer naar de verloskundige. We krijgen ook weer een echo. Ben benieuwd. Zal jullie vanmiddag vertellen hoe of wat.

4. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    3dewonder hoe is het nu met je,zit er al wat meer schot in,ik hoop van wel.

Moosey het is voor jou ook een spannende tijd dus t/m maandag,ik ben benieuwd of er nu nog dames voor het weekend bevallen.

Maartje ik ben erg benieuwd hoe het bij jou gaat,jij werdt vandaag ingeleid toch?

5. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Jeetje, Grace! Zo lang nog door gewerkt. Pfff. Heb je daar zelf voor gekozen? Petje af. Al begrijp ik wel heel goed dat je het nu echt zat bent. Geniet van je verlof meis! Je zal het nodig hebben;)

6. Grace79

Grace79 Actief lid

5 okt 2009
    412
    34
    28
    Vrouw
    @Marije
    Dan ben ik waarschijnlijk echt de laatste. 28 januari uitgerekend en zo lang mogelijk doorgegaan. Of dan toch iemand nog later??? Wie oh wie? Enerzijds fijn verlof (ben 's avonds uitgeput) anderszijds ben ik bang dat ik dan aan niets anders dan de bevalling ga denken.

Heel veel succes bij de verloskundige, krijg je elke keer een echo?

7. Grace79

Grace79 Actief lid

5 okt 2009
    412
    34
    28
    Vrouw
    @sweetchocolate
    Ik heb er idd zelf voor gekozen. Ik wil zo lang mogelijk bij ons hummeltje thuis blijven na de bevalling. Natuurlijk was ik wel eerder gestopt als het lichamelijk niet mogelijk was geweest.

Ik zie dat jij ook al een stukje verder bent dan ik. Even teruglezen... zie dat je al voorweeen hebt. Spannend! Kijk je al echt uit naar de bevalling of geniet je nog van de stampende voetjes in je buik (ik vind het zo'n heerlijk gevoel :D)

8. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Wat doen ze snel strippogingen bij jullie? Mijn verloskundige weigert iedere actie voor de 41+ weken (als ik volgende week niet beval mag ik niet op maandag komen, 41+0, maar op dinsdag of woensdag omdat ze dus echt niets doen). Hoop trouwens dat dat allemaal niet nodig is, gerotzooi in mijn lijf. Hopelijk beslist uk eerder uit zichzelf eens om de hoek te komen kijken :)

9. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zo, dit had zó mijn berichtje kunnen zijn Ink! :D Behalve dat ze het hier niet hebben over een strippoging. Ben net als Juju best verbaasd dat er bij velen al zo snel wordt gestript. Snap jouw reactie ook wel, zou het zelf ook niet willen. Ow, en ik slaap niet zo goed als jij ;) maar voor de rest 4 kg aangekomen, bloeddruk netjes 110/75 dus ook hier weer APK gekeurd :D Op naar volgende week en de volgende controle. Laat de kleine nog maar even zitten.

@ Grace: fijn , eindelijk verlof! Geniet lekker van je laatste dagje werken en daarna heerlijk van alle vrije tijd.

@ moosey: spannend dus! Fijn dat ze jou ook zo goed inspraak geven. En fijn ook dat je zo'n goed gevoel er aan over hebt gehouden. Ben benieuwd maandag...

Rest ben ik kwijt...

10. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Juju, ik hoop ook voor je dat het niet nodig is..... ik had het inleiden met gel echt onderschat en Moosey denk ik ook zo te lezen aan haar verhaal.... Het strippen wat ze s middags ook gedaan hebben vond ik meevallen....

Moosey, meid ik geloof inderdaad dat we een beetje hetzelfde verhaal hebben momenteel.... ook vandaag slijmprop verloren, ook zo'n pijn van die rotgel.... en ook maandag terug om in te leiden indien de baby zich niet zelf meldt die weekend.... alleen heb ik vooralsnog geen harde indicatie, dus ze zullen maandag naar verwachting bij mij niet tot het uiterste doorgaan om me te laten bevallen.... Ik hoop maar dat er nu nog genoeg voorwerk plaatsvind (heb echt nog wel last van gerommel) om maandag meteen mijn vliezen te kunnen breken.... tja en anders toch maar weer die gel....:$ maar ben nu voorbereid!!!!

Grace nog 1 dagje dan kan je lekker van je verlof gaan genieten!!!!

Marije veel plezier bij de vlos!!!

Ink fijn dat alles zo goed met je gaat meid!!! Volhouden zo!!!

3dewonder, ik duim voor je dat de weeën gaan doorzetten!!!!

11. 3dewonder

3dewonder Actief lid

1 dec 2010
    170
    0
    0
    assen
    hallo dames loop er nog steeds
    ben net ff onderde douche geweest om te kijken als de weeen nog heviger gaan worden en sneller op elkaar op moment zit er nog niet echt veel schot in

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    even een zwaai vanaf hier.

ik waggel ook nog steeds rond, zal toch nog januari gaan worden denk ik...
    na 2 dagen rust in mn buik vandaag weer veel voorweeën.. hopelijk zetten ze nu nog door maar ik ga er niet meer vanuit. morgen ochtend weer controle ben benieuwd!

13. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Zwaait terug naar Naomi..... ik kan je een hand schudden, heb nu ook voorweeën....

3dewonder, wat jammer dat ze niet doorzetten, zou je vliezen breken juist niet dat laatste zetje zijn denk ik dan.....

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    vervelend he charpi!

ik ga nog ff verder puzzelen:p

15. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

@3de wonder: Sterkte meis, hopelijk zet het snel door voor je, dit is natuurlijk ook niks he:)

Ego: ik verlies slijm en er zit een heel klein beetje bloed bij afentoe, maar moet ik nou bellen, lijkt me niet echt alarmerend eerlijk gezegt:S en tis bovendien alleeen bij het afvegen...:S

16. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    @linnpinn Hoop dat je meisje snel beter is. Beterschap.

@3dewonder. Wauw 3 cm ontsluiting, hoop dat als je gestript bent alles snel en vlotjes verloopt.

@ Moosey fijn dat je niet zo heftig reageerd op haar als ze dat doet. Ik kan me nog herinneren dat het flink pijn deed. Miss ben je er lichaamlijk helemaal klaar voor.

@Mary2121 Mijn handen jeuken ook om de kerstboom de deur uit te doen..haha De kerst kaarten heb ik al weg gegooid. Was het zo beu!

Hier, even naar de fysio geweest voor de laaste keer. Kamertje van mijn zoontje opgeruimt en even op bedje gelegen en heerlijk geslapen. Hooplijk slaap ik vanavond/vannacht stuk beter met de keelpijn.

17. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    @Juju: Ik heb liever ook niet teveel gerommel aan mijn lijf. En dat strippen deed ze onverwacht. Ze zou voelen wat de stand van zaken was en ze zei na het voelen dat ook maar gelijk even had gestript haha!
    Maar ik hoop dat de natuur nu verder zijn werk doet.
    Maar omdat ik zwangerschapssuiker heb, laten ze mij niet voorbij 40 weken gaan. Dus dan heb ik liever dat ze het opwekken dan dat de baby te lang blijft zitten.

@Charpi: Ja, het is echt bijna hetzelfde verhaal! Momenteel komt er echt van alles uit. Oud bloed, nieuw bloed. Terwijl ik tot nu toe nog geen druppeltje ben verloren. Maar goed, dat kan dus. De kleine is gelukkig wel lekker druk.
    Maandag gaan ze echt doorpakken want dan ben ik 40 weken en die dag of de dag erna moet het komen.
    Ik krijg misschien ook nog eerst gel maar ze willen gewoon een keizersnee voorkomen, al is die kans bij elke vrouw 20% en bij vrouwen met zwangerschapssuiker zelfs 30%....

@3de wonder: Pfffff! Trek je het allemaal nog een beetje?!

@Naomi: Bij jou rommelt het ook weer flink. Sterkte!

@Miracle: Tegen mij zeiden ze dat je moet bellen bij een plasje bloed of een rozige slijmprop. Maar je kunt altijd bellen voor de zekerheid. Ik hou er ook niet van om meteen te bellen maar je moet niet hebben dat je twijfelt!

Ik ben blij dat er een aantal meiden zijn die zich nog zo goed voelen! Je zou bijna denken dat het normaal is om voorweeën te hebben en te worden ingeleid hahaha!

18. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    juudje, dank je. bv is een kwestie van doorzetten idd, maar ik denk niet dat ik meer slaap zou krijgen als ik fv zou geven. daar schijnen ze nog meer krampjes van te hebben.

19. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Begrijpelijk Moosey en ik hoop dat het werkt!
    Het was ook niet zozeer een punt van kritiek ofzo maar het valt me wel op (zo'n sterkt contrast met mijn eigen vlos namelijk). Nou ja we zullen zien hoe ik volgende week piep ;)

20. mimi83

mimi83 Niet meer actief

he meiden/.

Ik lees wel bij maar kan het niet bijhouden. komt wel weer..shannon doet het erg goed, wij zijn toe aan een weekendje rustig aan dus dat gaan we ook doen. we zouden visite krijgen, ik heb alles afgeblazen. We eten bij mijn ouders, en dan gaat colin daar te bed kunnen wij naar shannon en daarna zien we wel. Denk dat het een vrij vroeg oud en nieuw word dit jaar.

Hoop dat oiedereen die wil bevallen, snel bevalt

Subke: gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! met jullie kleine man Yari.

Deel Deze Pagina