hoi dames ben er nog de weeen worden heveiger ga ze zo maar eens kijken als er regelmaat in gaat komen zodra dat het geval is ga ik bellen en dan worden verschijnlijk me vliezen gebroken maar we wachten het allemaal af ben ondertussen al wel bek af omdat dit nu al 2 dagen duurt hoop dat het nu wel doorpakken word
Maria: ga eens snel bevallen... (achter) neef en nicht allebei nog even in dec..!!laat bas de meiden maar lekker optijd in bed stoppen.. Zo heet dat geloof ik.. heeft oma v. soest wat te vertellen in het nieuwe jaar
@Moosey: nou, ik denk niet dat ik nu al ga bellen, ik w8 het nog even af Als het blijft, bel ik natuurlijk wel!
Hoe vaak heeft jullie kleintje de hik,die van mij dagelijks en vandaag al voor de tweede keer,is dat normaal? Mimi wat goed van jullie om even aan jullie zelf te denken,die visite kan altijd langs komen,ik wens jullie een fijn uiteinde toe. 3dewonder ik ben benieuwd hoe het gaat verlopen bij jou.
rimar breekt in Weet niet of er al is doorgegeven dat Subke gisteren is bevallen van een gezonde zoon, maar anders alsnog bij deze. Ze ligt nog in het ziekenhuis en hoopt morgen weer naar huis te mogen rimar breekt weer uit
@subke: nog van harte gefeliciteerd met jullie zoon Yari! Geniet ervan en laat je maar lekker verwennen! @3dewonder: zet ´m op meid...het gaat nu niet lang meer duren bij jou!!! @mimi:fijn dat shannon het zo goed doet....en goed dat jullie even lekker tijd voor het gezinnetje maken!!!! Voor de rest reageer ik nu niet meiden. Heb wel alles bij gelezen, maar het is teveel en ik trek het nu even niet. Zit er op het moment een beetje doorheen. Ben gewoon hartstikke moe en kan emotioneel even niks hebben. Ben overal boos om en kan snel janken.....baal er gewoon even van. Voel me alleen een beetje schuldig naar dochterlief, want ja, die vind mama ook maar een beetje vreemd op het moment geloof ik. Laat haar nu maar door papa op bed leggen, dan kan het daarbij in ieder geval niet meer mis gaan. Hoop dat ik me morgen beter voel Denk ook niet dat ik de komende dagen veel online ben en zal reageren. Zal af en toe even kijken of er babynieuws is, maar verwacht verder niet teveel van me....lijf en gezin gaan nu even voor
vlinder: stond al op losse poten, na de bevalling en de visite was 2 zwangeredames en allebei hun manlief. En hn gaan allebei niet zo lekker, 1 bi en ander groeiachterstand.. dus was ook geen punt.. Ik ben nu erg moe, de hromonen strom begint wat af te nemen en dat merk ik. Vanavond ook nadat we bij shannon zijn geweest, lekker in bed met een borrel (hihi) en tv. en dan knock out,... tot morgenochtend 10 uur ofzo.daarna lekker naar shannon. ik moet even bij trekken..
Ik heb nu echt last van heftige voorweeën.... tenminste ze lijken steeds scherper te worden, nu nog een strakke regelmaat....
Wie herkent dit;ik zag net even allemaal kleuren en toen ik ging liggen was het over en had ik lichte hoofdpijn en nu is eigenlijk alles weer over.Ik voel de kleine man goed,maar heb dit niet eerder gehad.
Sorry, ik breek even in... Heb je last van vocht Vlinder? Bel je vk dan even! Flitsen / sterren zien en hoofdpijn kan een teken zijn van zw. vergiftiging.
Hello ! Ik is bevallen ! Gisteravond (na een snelle bevalling) is Robin geboren ! Om 22:34 , 3145 gram en 50 cm groot. Nu genieten , kom binnenkort uitgebreid vertellen en spammen. All : knuff !
@Juju: Ik vatte het ook niet op als kritiek hoor ! Maar ik vind ook dat sommige gynaecologen (te) makkelijk zijn. Ook met pijnbestrijding. Ik kan zo een ruggenprik krijgen als ik wil. Had ik niet verwacht! Maar eerst maar eens kijken hoe het gaat. Pijnstilling kan altijd nog! @Charpi: Spannend zeg!! @Vlinder: Hier heeft de baby meestal wel 2x per dag de hik. Heel soms 3 tot 4 keer! Waren het geen lichtflitsen/sterretjes die je zag?! @Linnielin: Heel goed, even aan jezelf en je gezin denken! @Mimi: Lekker relaxen!!
Melmel gefeliciteerd met de geboorte van Robin,wat fantastisch. Ik heb net de vk gebeld en aangezien het eenmalig was en alle controles steeds goed waren,denkt ze niet aan zwangerschapsvergiftiging.Ik hou al maanden veel vocht vast en ben 2de kerstdag nog in het ziekenhuis geweest,voor erge vocht vasthouden en toen hebben ze mijn bloeddruk gemeten en een ctg gedaan en daar kwam niks uit.Dinsdag moest ik al naar de vk en toen was mijn bloeddruk ook weer keurig. Het gebeurde daarstraks onder het eten,ik zag van die waterige kleurrijke vlekken en ging even op bed liggen,het zakte af en toe ik op ging staan had ik hoofdpijn maar die is gelijk afgezakt na het innemen van een paracetamol.Als ik er verder geen last meer van krijg en de baby goed blijf voelen hoef ik niet langs te komen.Het ijzelt hier nogal en hier in de regio is ook al een dode gevallen en meerdere ongelukken en daarom laat ze me eerst niet komen,tenzij ik het echt niet vertrouw.
Melmel: GEFELICITEERD!!!! Nu lekker gaan genieten! @Vlinder: Ik heb er ook last van sinds vanmiddag (licht in hoofd, lichtflitsen) en wacht het ook gewoon af. Als het inderdaad wegtrekt dan zal het vast niet zo erg zijn.
Januari 2011 mamas Geboren Ikkedus 11 december Hannah 3100gr 51cm 36w5d Wen1975 14 december - Jenz 3340gr 53cm 37w5d Cyntje78 15 december Lars 1710gr - ? 36w0d Lauwie 22 december Jort Valentijn - 4460 gram - 54 cm 39w3d Mimi83 23 december Shannon Kate - 2455 gr - ? - 35w3d Goofychick 23 december Toine - ? - ? - 39w0d Elif-29 december-Seyhan-2850 gram-47,5 cm-36w2d Subke-29 december-Yari - 4350 gram -51 cm - ? Melmel-29december-Robin-3145 gram-50cm-? Meiden: 2 Jongens: 7 Uitgerekend Moosey 03 januari - jongen (2de x ? ingeleid) 3dewonder 03 januari - jongen JuJu - 03 januari - jongen Naomi123 04 januari meisje IrisB 05 januari verrassing Danjay - 06 januari- meisje Linnielin 06 januari - verrassing Brademarie 06 januari - verrassing Muppet1604 09 januari - meisje (05-01-2011 2e x ingeleid) Linnepinn 11 januari verrassing Ink1313 12 januari - verrassing Leeuw86 12 januari - meisje Charpi 12 januari meisje Juudje81 13 januari - verrassing Maartje85 14 januari (30 december ingeleid) - meisje Peps - 16 januari - meisje Youngmom 18 januari 2 x verrassing Miracle1990 20 januari (11 januari ingeleid KS) - meisje Marije2121 22 januari - verrassing Vlinder 24 januari jongen balleke - 26 januari - jongen
Melmel gefeliciteerd! oh trouwens, dat was dan met 39 weken en 3 dagen volgens haar banner vlinder hihihi.