hihi ja even lang zwanger op de dag af.. toch wel vreemd als je erover nadenkt.. hihi Nou zegt het natuurlijk niet over onze uiteindelijke bevaldatums maar het telt wel lekker.. bij jou hoef ik me nooit af te vragen hoever is ze ook alweer. haha.. Vanochtend mams hier en mijn schoonmaakster komt. Vamiddag gaat colin naar de buuf, die moet ik bellen als hij wakker is. Mijn moeder legt het straks voor izjn middagslaapje neer en zij haalt hem eruit. DAar is mams ik ga aan de koffie... tot sinas
Mimi ik hoef me dat bij jou ook niet af te vragen,hahahaha,ik ben benieuwd wie van ons eerder gaat bevallen,wie weet wel op dezelfde dag. Dus jou huisje is straks weer heerlijk schoon,fijn dat er zoveel mensen om je denken en je helpen. Zina ik kan dat topic niet vinden,over die plant in de babykamer. Ik heb vandaag een gevoelige buik,mijn buik is boven in gevoelig,het gevoel is niet uit te leggen.
27 WEKEN VANDAAG! Dat hebben we dan ook alweer gehaald Vannacht van 3u tot 7u geslapen maar wel diep geslapen dus voel me wel wat beter. @mimi83: Ik hoop voor jou dat alles goed blijft en dat je toch effe kunt genieten van de 3D-echo @lauwie: Het is wel heftig maar gelukkig dat de kindjes er niets van hebben ondervonden. Moest ik vooruit gevallen zijn ging dat hoogstwaarschijnlijk meer gevolgen gehad hebben. Ik kreeg vandaag een mailtje met info over '27w zwanger zijn' en daarin stond een heel deel ivm vallen en dat dit zware gevolgen kon hebben voor je ongeboren kindje. Voelde me effe opgelucht zeg... @Vlinder: Ik houd liever privé waar ik lig op vraag van mijn vriend. Dat is ook de reden waarom ik geen foto's plaats of meedoe aan meetings. Hij vroeg me dat niet te doen, en daar heb ik respect voor. Hopelijk neem je mij dat niet kwalijk.
Youngmom oh nee hoor daar hebben jullie helemaal gelijk in,ik heb een vriendin in België wonen en dacht misschien lig je daar wel vlakbij. Ik plaatst ook geen foto's hier,je weet nooit wat voor gespuis er mee leest. Wat geweldig dat jullie de 27 weken hebben gehaald,die heb je maar weer te pakken,nu op naar de 40 weken meid.
Toevallig kwam ik het topic tegen van een plant op de babykamer: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/232263-mag-plant-op-babykamer.html
zo colin in bed, huis schoon. ik op mijn bedje in de woonkamer.. Heb bij mijn mams even achter de naaimachine gezeten. had nog 2 lappen stof over van de boxkleden die mijn moeder gemaakt had roze/wit ruit en roze/wit stippen en bijpassend groen met stippen met roze roosjes.. heb die lappen in stukken van 20 bij 20 geknipt en nu bezig met een dekbedhoesje (kan ook een deken in) voor in de kinderwagen straks.. Elke keer een stukje verder.. Nu hoeven de 2 kanten alleen nog maar an elkaar.. youngmom.. joehoe 27 weken!! op naar de 28 .. vlinder..t ja dat is afwachten hihi welke datum het word.. ik denk nog steeds 23 dec, oud en nieuw of 10 jan. Op de en of andere manier blijven deze datums in ijn hoofd zitten..we zien het..
Mimi dat is wel heel toevallig,ik zeg steeds dat de kleine met kerst of oud en nieuw wordt geboren of op 12 januari (mijn moeder haar verjaardag)we zitten dus dicht bij elkaar. Ben jij zo lekker creatief,wel fijn,je moeder heeft twee boxkleden gemaakt? Zina wat een verhaal zeg over die plant,ik zou het niet weten of het kwaad kan,maar ik heb eigenlijk nog nooit gehoord dat het gevaarlijk is. Moosy bedankt voor de link.
haha we zitten lekker dicht bij elkaar.. Mijn mams heeft 3 boxkleden gemaakt. 1 met aan de ene kant roze/wit ruit en andere kan roze/wit stip. En 2 met een gekleurde stof met groen, wit, rood, roze, beetje blauw erin. Ik ben inderdaad best handig.. vind het kleine crea werk vaak lastiger hoor, ik ben meer van het schilderen, behangen, vloerbedekking leggen, marsepeinen taarten maken (oke dat is ook detail), maar ik red me een beetje met een naaimachine, wil het wel beter leren.. een simpel zomerjurkje is zo makkelijk te maken en zo leuk om te doen. Mijn mams is heel handig met de naaimachine. die maakt gordijnen, (winter) jassen, nou ja alles zo'n beetje..
o ja we hebben nl. een driehoek/kwartrond box en daar kun je geen kleden(zonder speciaal het laten maken) voor kopen, dus dan vragen we dat aan mijn moeder...
Mimi super zeg,zo'moeder zou ik ook wel willen,ik ben best wel creatief maar hebe r geen geduld voor. We hebben net,telefonisch,uitslag gekregen van mijn vriend zijn mri-scan's en de afwijking in zijn bot lijkt een tumor te zijn. De onderzoeken die er tot nu toe zijn geweest worden nu opgestuurt naar Leiden,daar gaan ze zich buigen over de mri-scans,foto's,bot scan en alle bloed uitslagen en dan horen we spoedig meer. Donderdag krijg hij een spuit in zijn knie om de hevige pijn te onder drukken,dit konden we er niet meer bij hebben.
*Bij Miss Etam is er nu 20% korting op alle positiemode!!* Kwam erachter toen ik een spijkerrokje en jurkje kocht vanmorgen!
Vlinder neeeeeeee!! Dat meen je niet wat afschuwelijk Dat konden jullie idd niet erbij gebruiken pffff. Ik ben er sprakeloos van, heel veel sterkte met het verwerken van dit nieuws.
ooo jee.. wat een nieuws zeg.. ik hoop dat het alleen op die plek is.. en dat ze er wat me kunnen.. Pffff
Pff vlinder... veel sterkte met dit vervelende nieuws en hopelijk kunnen ze snel aan de slag om die tumor te verwijderen/uit te schakelen Wat betreft die plant. Ik heb op mijn slaapkamer ook een plant 2 zelf en op op de babykamer staan er nu ook 2. Niet onwijs grote hoor. Maar wij hebben hele ruime slaapkamers met ventilatieroosters in de ramen etc. Dus ik kan me niet voorstellen dat het schadelijk is. Ik heb er zelf ook geen last van. Hoor het wel wat de kraamzorg vind tegen die tijd.
@Vlinder: Wat een verschrikkelijk nieuws zeg! Ik wens jullie echt het allerbeste toe en veel sterkte! Ik hoop dat het een goedaardige tumor blijkt te zijn en dat ze hem kunnen weghalen.
oh vlinder, wat een klotenieuws! ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. had zo gehoopt dat dat het in ieder geval niet was! veel sterkte zeg! hopelijk blijkt snel dat het goedaardig en goed te behandelen is.
Meiden ze hebben gelukkig geen uitzaaiïngen gevonden en dat is een goed teken,ook is de tumor ingekapseld en ook dat is een goed teken,nu is het afwachten hoe nu verder,dat horen we donderdag. Zelf ben ik net naar de huisarts geweest i.v.m met pijn in mijn boven buik en het blijkt dat ook mijn baarmoeder al tot mijn ribben zit,doordat ik veel hoest krijg ik last van mijn ribben (wat voelt als pijn in de bovenbuik)en mijn buik,niks ergs gelukkig. Mijn huisarts zei overigens dat het heel normaal is dat de baarmoeder altot mijn ribben komt met 26 weken,ik weet niet meer wie er vorige week ongerust over was,maar het kan geen kwaad.
Vlinder, dat klinkt gelukkig positief! ze gaan nu onderzoeken of de tumor operabel is? vervelend trouwens van die pijn in je buik. is er ook iets aan te doen?
ow bah vlinder, gelukkig is het ingekapseld, dat is vaak goed operatief verwijderbaar. Sterkte ermee! Hij zal wel pijn hebben @ aanbieding zeeman: ze zijn erug leuk, maar ze hadden ze niet meer in de maat die ik wou Zeil vandaag uitgezocht, super mooi en die man matste ons want hij rekende maar 30 euro, helemaal blij! Dus vanaaf de meubels erin, kan ik morgen eindelijk inrichten. Langzaam begin ik op een roze wolk te zweven hihi Youngmom, moet je liggend die po poepen dan? heb bah, dat lijkt me niet fijn! En hoe moet je afvegen dan? Sorry, beetje intieme vragen misschien... @plant op kamer, ja ik snap er echt niks van want ik geloof dat planten snachts wel wat zuurstof gebruiken maar overdag niet. Dus zeg maar 75% produceren ze juist zuurstof. Want een mens geruikt alleen zuurstof evenals een dier, en een plant gebruikt die afvalstoffen om weer zuurstof te maken. Anders zou de zuurstof gauw opraken als een plant het net zo hard weer terug verbruikt.