@Subke en memel Van harte gefeliciteerd me jullie kleintjes. @ het wordt idd tijd dat er een meisje geboren wordt. Vorig jaar waren er meer meiden geboren dan jongens. Ben benieuwd dit jaar. @mupput beterschap, weet er alles van van verkoudheid hier! @linnielin Idd lekker aan je zelf en de kleine meid denken. Hier nog steeds super verkouden. Mijn kleine mannetje is gelukkig weer helemaal beter. En vanaf morgen gaat hij ook niet meer naar kdv toe, want anders ben ik bang dat hij ons en de andere kleine miss aansteekt als hij geboren is of zelf heel ziek terwijl hij geboren is. Vind wel jammer, want miss dan wel mijn rust zo af en toe (bi) Nu zo af en toe last van voorweeén. @ hebben jullie dat ook als je ligt en je net geplast hebt dat je blaas voelt als de kleine beweegt? @ hier heel soms twee keer de hik (vandaag toevallig) van week 32 t/m 34 weken minder de hik gevoelt en nu wat meer gelukkig!
Ja daar heb ik ook last van.. heb nu ook weer last van voorweeen, pff daar gaat me nachtrust kan dr gewoon niet van slapen, zo heftig:S
Goedemorgen meiden, Allereest Melmel gefeliciteerd met jullie zoon Robin. Gisteravond zijn om half 11 spontaan mijn vliezen gebroken. Lig nu in zh te wachten, heb wel krampjes maar nog geen weeen. Straks gaan ze een infuus geven met weeenopwekkers. Wordt vervolgd.
charpi, gelukkig dat je vliezen spontaan gebroken zijn! Nu dus afwachten. Hoop dat het infuus snel zijn werk gaat doen. Succes
@wen: zoals ik al smste hoop ik echt dat 2011 veel geluk en gezondheid brengt voor jullie. Wel fijn dat je bij jenz kunt zijn maar hij moet weer snel thuis zijn hoor! @miracle: hoe voel je je nu? @charpi: oh, spannend zeg! Succes vandaag! Hier een rustige nacht gehad. Nog wel veel slijmverlies. Straks even op controle in het zh. Dat moet elke dag tm maandag.
hallo dames wou jullie op de hoogte stellen dat ik eindelijk ben bevallen van een kern gezonde zoontje luka valentino hij is geboren op 31-12-2010 om iets voor 1 uur s nachts hij weegt 3770gr en is 52 cm lang ik moest onverwacht toch naar het ziekenhuis om daar me vliezen te breken omdat me weeen niet door zette naar de vliezen zijn gebroken om kwart over 10 ging het eindelijk rap en had ik me zoontje binnen 3 uurtje in me armen 2 uurtje later mochten ik en de kleine al weer heerlijk naar huis in ons eigen bedje te slapen
3ewonder, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon luka! toch nog snel gegaan dus uiteindelijk! hoe voel je je nu? wat vinden je dochters ervan? geniet ze! charpi, spannend of het 2010 of 2011 gaat worden zet m op, he!
3dewonder van harte gefeliciteerd met de geboorte van Luka,super hoor. Charpi wat fijn dat de vliezen zijn gebroken en nu op naar een prachtig meisje,de meisjes zijn hier n.l in de minderheid Januari 2011 mamas Geboren Ikkedus 11 december Hannah 3100gr 51cm 36w5d Wen1975 14 december - Jenz 3340gr 53cm 37w5d Cyntje78 15 december Lars 1710gr - ? 36w0d Lauwie 22 december Jort Valentijn - 4460 gram - 54 cm 39w3d Mimi83 23 december Shannon Kate - 2455 gr - ? - 35w3d Goofychick 23 december Toine - ? - ? - 39w0d Elif-29 december-Seyhan-2850 gram-47,5 cm-36w2d Subke-29 december-Yari - 4350 gram -51 cm - ? Melmel-29december-Robin-3145 gram-50 cm-39w3d 3dewonder-31 december-Luka-3770-52 cm-29w4d Meiden: 2 Jongens: 8 Uitgerekend Moosey 03 januari - jongen (2de x ? ingeleid) JuJu - 03 januari - jongen Naomi123 04 januari meisje IrisB 05 januari verrassing Danjay - 06 januari- meisje Linnielin 06 januari - verrassing Brademarie 06 januari - verrassing Muppet1604 09 januari - meisje (05-01-2011 2e x ingeleid) Linnepinn 11 januari verrassing Ink1313 12 januari - verrassing Leeuw86 12 januari - meisje Charpi 12 januari meisje Juudje81 13 januari - verrassing Maartje85 14 januari (30 december ingeleid) - meisje Peps - 16 januari - meisje Youngmom 18 januari 2 x verrassing Miracle1990 20 januari (11 januari ingeleid KS) - meisje Marije2121 22 januari - verrassing Vlinder 24 januari jongen balleke - 26 januari - jongen
MelMel en 3dewonder, gefeliciteerd met jullie zoontjes. Charpi, spannend hoor. Veel succes! Ben ook benieuwd of de baby van Maartje al is geboren... Verder geen nieuws. Als ik me goed blijf voelen, gaan we vanavond toch maar naar een nieuwjaarsfeestje bij vrienden (Hawaï-thema, haha). Iedereen alvast de beste wensen!
3dewonder van hartje gefeliciteerd met jullie zoontje luka!!!!!!! geniet er lekker van meid. @charpi: suc6 hopelijk heb je je meisje al in je armen nu....
3e wonder, he, he eindelijk doorgezet he?! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Luka! Nu lekker genieten met elkaar he?! @Wen, heerlijk om zolang bij Jenz te zijn. Geiet ervan! Volgend kerst en oud en en nieuw maakt hij het zeker goed met jullie @Charpi, sterkte meis! Zet 'm op! @rest, weet niet meer wie, wat, waar Dus iedereen die sterkte nodig heeft sterkte toegewenst!
controle bij de vk was weer goed. onderdruk nog steeds wat hoger voor mijn doen. pffffffff wanneer gaat ze nu nou eens komen!!! we hebben lang genoeg gewacht, ze ligt er helemaal klaar voor maar komen doet ze niet.
melmel: Gefeliciteerd!!!met jullie mannetje.. 3e wonder(maria) : Fijn , super dat het kleine mannetje er is, nogmaals gefeliciteerd..
ahhh waarom moet mijn lichaam zo snel weer het normale ritme oppakken..Ik heb last van een eisprong.. ja.. 1 weeek na de bevalling inderdaad. Bij colin duurde het maar 6 dagen dat ik weer een eisprong had.. Ik voel het erg goed en heb er behoorlijk last van daarom weet ik zo duidelijk wat het is.. auuuwww. tuurlijk is het fijn dat mijn lichaam zo goed weet wat ie moet,maar tjee wou wel even pijnvrij blijven.. alleen erg jammer dat wij er verder niets meer mee doen met het eisprong verhaal zou het graag aan iemand geven die de regelmaat e.d. hard kan gebruiken.
ja als ik pakweg 80 jaar geleden geboren zou zijn, zou ik niet blij zijn denk. dan was ik nu waarschijnlijk al iets van 5 a6 x zwanger geweest.. met mijn gevoelige baarmoeder.. geen goed plan. dat had hele nare dingen gegeven.. En de wetenschap dat je na een zwangerschap extra vruchtbaar bent en colin duurde 3 maanden shannon 1 ste maand raak.. houden wij ons even gedeisd.. ik laat me over een half jjaar steriliseren.
ja dan zou ik het nu maar even niet doen voor de zekerheid! jou lichaam houd echt van opschieten hihi. heb hier een hond die opeens bang is van vuurwerk is ie nooit geweest... denk dat het een combi is dat het bij mij aan het rommelen is en ze giga knallen hebben hierzo, het hele huis staat regelmatig te shaken!