iedereen een fijne jaarwisseling!!!!! ik ga met onze hond naar mn ouders toe, daar is het iets rustiger en dan ga ik hem rustgevende druppels geven om te voorkomen dat zn angst nog erger gaat worden als dit!
Hier goede 2 cm ontsluiting, gisteren weer gestript, geen weeën af en toe wel harde buiken. Boed/slijmverlies is er wel, de verweking was gisteren nog verder gevorderd.. maandag weer melden voor infuus en inwendig onderzoek.. als we willen mogen we een inleid (breken vd vliezen en wee opwekkend infuus) datum af gaan spreken dan. Mits het niet vanzelf op gang gaat komen, afwachten dus! Allen een fijne jaarwisseling, geniet ervan!
3e wonder gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!!! Knuffel voor de meiden met voorweeen, dat ze maar snel mogen doorzetten Iedereen een fijne jaarwisseling gewenst!
3dewonder gefeliciteerd met je kersverse zoon!! geniet er maar van meis! Charpi heel veel succes meis, hopelijk heb ook jij je kleintje snel in je armen, of pas met de jaarwisseling, zou wel cool zijn!:O Ego: Nou meiden, ik heb toch wel dik 2 uur last gehad vannacht van voorweeen heel heftig, ik had voor alle zekerheid het ziekenhuis toch wel op de hoogte gesteld, maar er werd gezegt: als ik het zelf vertrouw om thuis te blijven, mocht ik thuisblijven, toen heb ik dus gezegt dat ik dat liever wel had, want ik was dood op na 2 De harde buiken zijn gelukkig ook afgezakt en kon rond 6 uur eindelijk heerlijk slapen, me vriend kwam toen net thuis en ik lag natuurlijk over het hele bed heen Ik wil verder iedereen een fijne jaarwisseling toewensen, ik heb nog wel een buikfoto gisteren gemaakt, alleen is het bestand te groot, en bne niet zo slim om te weten hoe ik dat kleiner zou moeten maken:S Dus plaats hem later wel! Ga me nu ff klaarmaken om de stad in te duiken met een vriendin
@ iedereen: Alvast een fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2011. @3ewonder: gefeliciteerd met de geboorte van luka! Hier bij kennissen ook een lu(c)a geboren. @fotoverkleinen: doe ik gewoon met paint. Makkelijkste manier volgens mij. @wen: fijn dat het goed gaat met de kleine! @brademarie: het blijft wel spannend zo...2cm
miracle wat een mooi bescheiden buikje zeg! of ligt het aan het shirt wat je aan hebt.... gossie..als ik naast je zou staan met mijn buik (van mezelf) dan zou er enkel verschil zijn in de hoogte en rondte van jouw hahahaha.
update van subke: de bv komt nog niet goed op gang dus ze blijven nog een nachtje in het zh. yari komt niet aan, maar doet t verder heel goed!
3dewonder: van harte gefeliciteerd met jullie zoon Luca!!! Geniet er maar lekker van...je hebt het verdiend!!!!
Even alleen een ego bericht;Ik ben kapot,we zijn bijna 4 uren in het zh geweest,ik was weer niet goed en zag weer sterren en cirkels.Bloed en urine onderzoek waren goed,ook de bloeddruk was goed.Daarna door naar een,voor ons,vreemde gyn.Ze liet ons eerst al anderhalf uur wachten,wat was dat een rot mens,ze drukte vreselijk op mijn buik en stelde vragen die nergens op sloegen.Toen kwam ze tot de coclusie dat ik maar een slaappil moest nemen,dan zou ik geen cirkels en sterretjes meer zien.Volgens mij was dit mens eerst boerrin geweest want een gyn kun je dit niet noemen,ik ging zowat jankend de deur uit.We zijn dus nog geen steek verder,gelukkig mag ik maandag weer naar mijn eigen gyn.Oh ja wat ook zoeites was,ze was boos op mij dat ik steunkousen aan had,nu kon ze niet zien of je ook putjes in mijn voet kon drukken,ik dacht nog even en ik druk bij jou putjes.Ik ben echt nog nooit zo behandeld,ze besliste zelfs dat ze me met 38 weken maar moesten inleiden,ik vroeg en waarom dan,nou dan waren we er maar vanaf,nou ja zeg.OP dit moment ben ik razend en heb ik dankzij haar last van mijn buik.
Grrrr wat een onmens, dat houd je toch niet voor mogelijk! Hoop dat je buik straks weer wat beter voelt...
Jahoor wat een belachelijk mens was dat zeg, Vlinder. Zulke mensen hebben volgens mij geen lol in hun vak en kunnen niet met mensen omgaan. Misschien een beroep als putjesschepper op zee beter?! Nou ja niets van aantrekken Vlinder. Gelukkig volgende keer weer bij je eigen gyn!