Januari 2011 mamas Geboren Ikkedus 11 december Hannah 3100gr 51cm 36w5d Wen1975 14 december - Jenz 3340gr 53cm 37w5d Cyntje78 15 december Lars 1710gr - ? 36w0d Lauwie 22 december Jort Valentijn - 4460 gram - 54 cm 39w3d Mimi83 23 december Shannon Kate - 2455 gr - ? - 35w3d Goofychick 23 december Toine - ? - ? - 39w0d Elif-29 december-Seyhan-2850 gram-47,5 cm-36w2d Subke-29 december-Yari - 4350 gram -51 cm - 39w2d Melmel-29december-Robin-3145 gram-50 cm-39w3d 3dewonder-31 december-Luka-3770-52 cm-39w4d Meiden: 2 Jongens: 8 Uitgerekend Moosey 03 januari - jongen (2de x ? ingeleid) JuJu - 03 januari - jongen Naomi123 04 januari meisje IrisB 05 januari verrassing Danjay - 06 januari- meisje Linnielin 06 januari - verrassing Brademarie 06 januari - verrassing Muppet1604 09 januari - meisje (05-01-2011 2e x ingeleid) Linnepinn 11 januari verrassing Ink1313 12 januari - verrassing Leeuw86 12 januari - meisje Charpi 12 januari meisje Juudje81 13 januari - verrassing Maartje85 14 januari (30 december ingeleid) - meisje Moppie1981 - 15 januari - verrassing Peps - 16 januari - meisje Youngmom 18 januari 2 x verrassing Miracle1990 20 januari (11 januari ingeleid KS) - meisje Marije2121 22 januari - verrassing Vlinder 24 januari jongen balleke - 26 januari - jongen Heb mezelf op de lijst gezet
Meiden nog even en we zitten al in 2011 en wat zijn er hier al 10 mooie baby's geboren,2011 brengt nog meer mooie beebjes.
Januari 2011 mamas Geboren Ikkedus 11 december Hannah 3100gr 51cm 36w5d Wen1975 14 december - Jenz 3340gr 53cm 37w5d Cyntje78 15 december Lars 1710gr - ? 36w0d Lauwie 22 december Jort Valentijn - 4460 gram - 54 cm 39w3d Mimi83 23 december Shannon Kate - 2455 gr - 45cm - 35w3d Goofychick 23 december Toine - ? - ? - 39w0d Elif-29 december-Seyhan-2850 gram-47,5 cm-36w2d Subke-29 december-Yari - 4350 gram -51 cm - 39w2d Melmel-29december-Robin-3145 gram-50 cm-39w3d 3dewonder-31 december-Luka-3770-52 cm-39w4d Meiden: 2 Jongens: 8 Uitgerekend Moosey 03 januari - jongen (2de x ? ingeleid) JuJu - 03 januari - jongen Naomi123 04 januari meisje IrisB 05 januari verrassing Danjay - 06 januari- meisje Linnielin 06 januari - verrassing Brademarie 06 januari - verrassing Muppet1604 09 januari - meisje (05-01-2011 2e x ingeleid) Linnepinn 11 januari verrassing Ink1313 12 januari - verrassing Leeuw86 12 januari - meisje Charpi 12 januari meisje Juudje81 13 januari - verrassing Maartje85 14 januari (30 december ingeleid) - meisje Moppie1981 - 15 januari - verrassing Peps - 16 januari - meisje Youngmom 18 januari 2 x verrassing Miracle1990 20 januari (11 januari ingeleid KS) - meisje Marije2121 22 januari - verrassing Vlinder 24 januari jongen balleke - 26 januari - jongen Even shannon's lengte erbij gezet.. GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL.. Liefs van een mama die heel graag met z'n vieren thuis wil zijn ..
Gelukkig nieuwjaar!!! Dat het maar goed mag gaan met onze nieuwe wereldburgers (ook voor de wereldburgers die nog altijd in het ziekenhuis liggen) Wie is de eerste die dit jaar bevalt? (Charpi, heb je babynieuws?)
Ja ben ook al benieuwd naar nieuws van charpi. Maar die heeft nu al wel de baby in dr armen hoor. Ben blij dat sem afgelopen nacht lekker doorgeslapen heeft. Blijft apart hoe hij van een zacht geluid wakker kan worden maar als buiten de wereld bij wijze van vergaat dan slaapt ie door.
Charpi en Maartje hopelijk zijn jullie al bevallen van jullie prachtige kindjes. Muppet wat fijn dat Sem lekker doorgeslapen heeft. Mimi ik kan me best voorstellen dat het moeilijk is als 1 van je kindjes in het ziekenhuis ligt en je nu zo graag samen wilt zijn,dikke knuffel.
hi meiden, Ik zit in een stil huis,in een stil dorp.. hihi. De opruimkoortst is aardig toegeslagen, wil alle kerst de deur uit hebben (ok naar zolder dan) bank weer op zijn plek, die ligt toch lekkerder als het bedje in de woonkamer. Schoongemaakt. Box erin. Oftewel alles gewoon en alles voor shannon in het huis hebben.. De kaartjes staan al, heb alle kerstkaarten al weg gehaald. zometeen het dorp in een doosje doen. Martin mag de kerstboom doen hoor. dat doen wij erg makkelijktakken omhoog , vuilniszak erom en hoppa naar zolder. de kleine meid gaat weer terug naar 8 voedingen. 60 ml is echt teveel voor haar, dus 8 x 50.. hadden de zusters en wij besloten. Als er 60 in gaat gooit ze elke keer weer wat eruit en dat is natuurlijk al helemaal niet de bedoeling. ik ben blij dat het normale dagen ritme weer aanbreekt, wij zijn veel meer bezig met shannon en het is me gauw teveel. vannacht was niet heel leuk, gewoonweg omdat je wel met z'n vieren bent, maar het kleinste moppie ligt 20 km bij je vandaan. Lekker alles normaal zo weer en dan wachten totdat de kleine meid mee naar huis mag..
*breekt in* Hallo meiden, De laatste loodjes zijn aangebroken voor jullie! Een mooier begin van het nieuwe jaar kan je je niet wensen. Liefs, Sanne april - mama *breekt uit *
goedemorgen meiden!! @3dewonder: wat een schatje hier is het denk ik ook begonnen!! verlies slijm en oud bloed, heb om de 5 minuten een best heftige wee en mn darmen zijn nu echt goed geleegd hihi. maar 5 uurtjes geslapen vannacht en dan is slapen nog een groot woord, gelukkig ben ik niet moe. ik houd jullie op de hoogte!!
Even snel, want m'n familie komt zo op bezoek... Gelukkig Nieuwjaar allemaal! Ben ook benieuwd naar nieuws van Charpi. Heb nog niks van haar gehoord. Als ik een sms krijg, probeer ik het zo snel mogelijk online te zetten... Elif, Subke, Melmel & derdewonder: Gefeliciteerd met jullie zoontjes! Worden wel een boel jongetjes geboren Fijne dag allemaal!
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Ik heb altijd stiekem meegelezen hier... In het begin een poging gedaan om mee te schrijven maar dat ging me te snel. Ik zal me nog even voorstellen, aangezien ik me gister ook op de lijst heb gezet. Ik woon middenin Friesland, ben 29 jaar en verwacht op 15/1 (op mijn 30e verjaardag) ons eerste kindje. Als ik al jullie klachten zo heb meegemaakt, mag ik absoluut niet klagen. Ik heb een goede zwangerschap gehad, 2 weken iets misselijk, niet hoeven spugen, alleen tot 25-30w erg vermoeid, en vanaf het begin houd ik vocht vast. Verder voel ik me prima, maar vind het een doodeng idee dat ik deze maand mama word!!! @Mimi: hopelijk mag je Shannon snel mee naar huis nemen! @eerste 2011 baby: ben ook benieuwd wie de eerste is @Naomi: hoop dat het doorzet
@NAomi, sterkte meis! Zwet ;m op, dan ben jij de eerste januari mama @all een heel gelukkig nieuwjaar voor iedereen met hopelijk snel heel veel babynieuws. Idd wel heel veel jongens zeg! De meidenlopen wat achter, maar als alle verrassingen meiden zijn dan komt het helemaal goed hihi! Hoe hebben jullie het gisterenavond gehad? Ik kon mijn oogjes nauwelijks openhouden en voel me nu ook echt lamlendig zeg! Wel tot half 10 geslapen, maar je merkt gewoon dat dat de verkeerde uurtjes zijn Net lekker in bad geweest, beetje last van buikpijn als ik in bad lig, maar komt denk ik door de vermoeidheid.
@moppie: welkom ja vind het ook een eng idee, vooral nu met de weeën die regelmatig komen en echt pijn doen. ben zooo bang dat ik het niet kan heb al ff lekker zitten janken net want het komt nu toch wel erg dichtbij hihi. @ink: hihi misschien is charpi de 1e hier gisteravond goed op kunnen blijven! lag om 3 uur in bed hihi van 4 tot 6 wakker gelegen en van 6 tot half 10 geslapen. gelukkig nu niet echt moe want ik weet niet wat me nog te wachten staat vandaag.....
Naomi ik ben benieuwd of het vandaag komt,jij hebt dan een echte nieuwjaars beeb. Mimi lekker he je huisje weer zonder kerst en nu met geboortekaartjes en zeer binnenkort met Shannon. Moppie welkom hier,het is soms even aanpezen hier met lezen en schrijven maar je komt er vanzelf wel in hoor. Waar woon jij in Friesland,ik woon n.l in een klein dorpje bij de Joure.