@Naomi: maak je geen zorgen, een vrouwenlichaam is er voor gemaakt!!! vertrouwen in je eigen lichaam hebben schijnt heel geod te werken, dus probeer daar op te focussen! (ergens gelezen). Niet bang zijn dat je het niet kunt, dan kan je onbewust de boel ook vertragen... @Vlinder: Dat is niet zo ver weg! Ik woon in een groot dorp tussen Drachten/Heerenveen.
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Naomi, succes Moppie, welkom, ik schrok wel even toen ik las dat we deze maand mama worden haha Ik heb heerlijk geslapen, van 2 tot 11 en maar 2x eruit geweest! vriendlief slaapt de laatste tijd wat slechter, ik snurk blijkbaar erg hard
Gelukkig nieuwjaar! Naomi, spannend! Ik denk aan je! 3de wonder, aaah wat een lieverd! Hier geen nieuws. Nog steeds veel slijmverlies maar geen wee te bekennen. Zo meteen bij de controle in het zh vragen of ze misschien nog een keer kunnen strippen.
net de vk gebeld en ze is er binnen 3 kwartier... ik ben benieuwd!! ik hoop niet dat het vals alarm is geweest en dat het door blijft zetten! de weeën komen meestal om de 4/5 minuten met een enkele keer een uitschieter naar 6 minuten.
moosey sorry vergeet ik op jou te reageren! ik hoop dat ze je zo nog eens strippen! ik ben nog ff snel wat opruimen hier voor de vk er is!
Moppie dat dorp begint dan vast met een G,dat kan niet anders,dat is het enige grote dorp tussen Drachten en Heerenveen. Naomi wat spannend allemaal,laat je ons speodig wat weten. Moosey hopelijk willen ze je straks even strippen,en hopelijk doe je daar wat op.
even een snelle update. de vk is net geweest en heb nu een halve centimeter ontsluiting, nog een lange weg te gaan dus! het is nu te hopen dat het niet stopt! maar de weeën waren wel echt krachtig zei ze.
Allemaal een gelukkig nieuwjaar gewenst!!!! Kwam even spieken of er babynieuws was, maar niet dus Naomi: spannend!!! Zet 'm op!!! Hier gister wel een goede avond gehad.Had er weinig moeite mee om wakker te blijven. Heb ook goed geslapen, dus voel me nu ook super. Over een half uurtje gaan we richting m'n ouders om daar nieuwjaar te wensen. Dus zal vandaag waarschijnlijk niet meer online komen!
Meiden gelukkig nieuwjaar nog allemaal, hoe was jullie jaarwisseling?? 3dewonder wat een mooi mannetje heb je toch wat een dotje!! young hoe gaat het ermee meis? laat wat van je horen, ik mis je!
@3dewonder: mooie foto!!! Erg schattig. @naomi: succes met de bevalling. Ik reageer niet lang...Ik ben hardstikke ziek. Hou niets binnen en ook mijn darmen zijn aardig geleegd. Ben onwijs slap, hoofdpijn en misselijk. Dus ik ga straks maar WEER een poging doen een klein hapje, beschuitje ofzo te eten. Hopelijk blijft het dit keer wel binnen. Fijn weekend meiden.
BUDDYBABYNIEUWS van CHARPI ****************************************************** Vannacht om 0u13 is onze dochter Riana Alexia geboren, een flinke meid van 4160 gram. Ons jaar kon niet beter beginnen! Verhaal volgt snel! ****************************************************** Jaaaa Charpi: Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van Riana Alexia! Geniet van jullie kleine meid En is idd een heel mooi begin van het nieuwe jaar!
Charpi; van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Super begin van het nieuwe jaar, geweldig! De rest; Allemaal het allerbeste toegewenst voor het nieuwe jaar! Enne, nu is januari officieel begonnen, dus wie volgt???!!! Haha!
Januari 2011 mamas Geboren Ikkedus 11 december Hannah 3100gr 51cm 36w5d Wen1975 14 december - Jenz 3340gr 53cm 37w5d Cyntje78 15 december Lars 1710gr - ? 36w0d Lauwie 22 december Jort Valentijn - 4460 gram - 54 cm 39w3d Mimi83 23 december Shannon Kate - 2455 gr - 45cm - 35w3d Goofychick 23 december Toine - ? - ? - 39w0d Elif-29 december-Seyhan-2850 gram-47,5 cm-36w2d Subke-29 december-Yari - 4350 gram -51 cm - 39w2d Melmel-29december-Robin-3145 gram-50 cm-39w3d 3dewonder-31 december-Luka-3770-52 cm-39w4d Charpi - 01 januari - Riana Alexia - 4160gr - ?? cm - 38w3d Meiden: 3 Jongens: 8 Uitgerekend Moosey 03 januari - jongen (2de x ? ingeleid) JuJu - 03 januari - jongen Naomi123 04 januari meisje IrisB 05 januari verrassing Danjay - 06 januari- meisje Linnielin 06 januari - verrassing Brademarie 06 januari - verrassing Muppet1604 09 januari - meisje (05-01-2011 2e x ingeleid) Linnepinn 11 januari verrassing Ink1313 12 januari - verrassing Leeuw86 12 januari - meisje Juudje81 13 januari - verrassing Maartje85 14 januari (30 december ingeleid) - meisje Moppie1981 - 15 januari - verrassing Peps - 16 januari - meisje Youngmom 18 januari 2 x verrassing Miracle1990 20 januari (11 januari ingeleid KS) - meisje Marije2121 22 januari - verrassing Vlinder 24 januari jongen balleke - 26 januari - jongen === Charpi, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!
Charpi: Gefeliciteerd met jullie meisje!!!Mooie naam. Noami: kom op je kan het... hou in gedachte dat het best snel zou kunnen gaan als de weeen best heftig zijn..
@all: Heel veel geluk in 2011! @Charpi: Beter kan het nieuwe jaar niet beginnen! Gefeliciteerd! @ook alle andere nieuwe mama's: gefeliciteerd! @Marije: Heel veel beterschap. @Naomi: Wellicht ook nog vandaag? Succes, je kunt het!