Januari 2011 mama's deel 3 NA CRASH

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    ************Youngmom nieuws*******************

Deze mail stondt net in mijn mailbox;

Hallo meiden,
    Effe snel berichten dat ik sinds gisterenavond weeën heb. Gezien ze nog vrij onregelmatig kwamen heb ik toch nog een slaappilletje gehad.
    Vanochtend om 6u10 wakker geworden van de weeën die toen regelmatig kwamen. Had toen nog steeds 2cm opening.
    Om 8u al 3cm en om 9u nog steeds. Toen infuus gekregen met weeënopwekkers. En om 12u20 had al 5cm.
    Mijn vriend is sinds vannacht bij mij en nu is het afwachten hoe snel het zal gaan voor we die 2 vasthebben. Nu weeën om de 5 minuten.
    Ik hou jullie op de hoogte!
    Liefs,

2. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Charpi gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter,wat geweldig,de eerste nieuwjaars beeb.

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

spannend youngmom..succes

4. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Naomi ik hoop voor jou dat de weeën nu ook snel door gaan zetten,het gaat hier nu snel.

Leeuw ik heb dat gevoel ook van,oh ja,we worden zeer binnenkort mama.

Vannacht vloog het me even aan,ik zeg apen en beren,ik vroeg me af of ik het wel goed zal doen en voor het eerst zag ik op tegen de bevalling.Ik denk dat het bij mij komt door wat er gisteren in het ziekenhuis is gebeurd,ik heb tot vanmorgen last gehad van mijn buik en dat alleen door het te hard drukken van de gyn.

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    dank jullie wel voor de steun meiden! heb het echt even nodig want jeetje wat doen ze pijn!!
    heb nu om de 4 minuten weeën en ze doen nog meer pijn, heb de tranen in mn ogen staan.

ik ga zo nog even douchen om wat beter te ontspannen en dan hoop ik dat ze snel komt! ik verwacht niet dat het nog zal stoppen aangezien ik ze nu al 12 uur heb... maar ja zeg nooit nooit want mn lichaam houd ervan mij voor de gek te houden.

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    charpi van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!!!!!!! geniet er lekker van meid!! enne mooi getimed hihi.

7. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

@Naomi: heel veel sterkte meisje, je kan het!! Ik duim voor je dat je snel je meisje in je armen hebt!:)
    @charpi gefeliciteerd meissie met je kersverse dochter geniet er maar lekker van!!:)
    @young: ik vroeg me al af wanneer je weer wat liet weten hihi, suc6 meissie hopelijk heb jij ook snel je kleintjes in je armen!!

Dames die allemaal nog aan het bevallen zijn, weeen aan het wegpuffenzijn, JULLIE KUNNNEN HET IK DENK AAN JULLIE SCHATJES!!:)

Ego: pff mn nieuwe jaar begint al lekker:S Mn moeder in me mail.. dat ik niet hoef te verwachten dat ze langskomt in het ziekenhuis om dr kleindochter te verwelkomen, sterker nog.. ik moet eerst maar eens bij haar langskomen.. tja ik probeer nu al een jaar als het niet meer is, om bij haar langs te gaan maar steeds hoor ik: nee geen tijd, nee een andere keer, nee we hebbe het te druk, nee bel maar van te voren gewoon:S Maar nog geen enkele keer ja leuk, kom dan en dan maar langs... Ik heb gewoon van woede ligge huilen in de armen van me vriend, want ik vind het gewoon heel erg dat mn kleine meisje dr oma niet zal kennen, omdat mn moeder gewoon ZO koppig is, en tegenwerkt:( Tis dat het me moeder is maar anders:( heb wel gezegt dat ze dood kan vallen, ben gewoon zo boos en verdrietig:(
    Mn oud en nieuw was ook al niet wat ik hoopte dat het zou zijn.. dat verhaal vertel ik liever niet.. maar baal wel als een stekker, mn jaar begint echt lekker:S maar niet heus..

8. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Geboorte-nieuwsflits!!!

Maartje is op 30 december om 20.00 uur bevallen van een dochter Roosmarijn Hanna!!!

Roosmarijn kwam met een keizersnede ter wereld.
    Moeders en meisje maken het goed maar zijn nog in het ziekenhuis.
    Meer nieuws volgt zodra ze thuis zijn.

Liefs Cyntje78 buddy van Maartje

Gefeliciteerd Maartje!!! Geniet er van en dat je voorspoedig op mag knappen!

9. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Naomi ik hoop dat het doorzet en zodra je bevallen bent ben je de pijn weer vergeten (kun je dat over een paar weken ook tegen mij zeggen,als ik zo'n pijn heb:)).Heb je ook een lekkere warme kruik,dat vond ik bij de geboorte van Jesse erg lekker op mijn buik,het haalt net de scherpe randjes wat van de pijn.
    Probeer maar lekker te ontspannen onder de douche en ik wens je veel sterkte toe,dikke knuffel.

10. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Januari 2011 mama’s
    Geboren

Ikkedus – 11 december – Hannah – 3100gr – 51cm – 36w5d
    Wen1975 – 14 december - Jenz – 3340gr – 53cm – 37w5d
    Cyntje78 – 15 december – Lars – 1710gr - ? – 36w0d
    Lauwie – 22 december – Jort Valentijn - 4460 gram - 54 cm – 39w3d
    Mimi83 – 23 december – Shannon Kate - 2455 gr - 45cm - 35w3d
    Goofychick – 23 december – Toine - ? - ? - 39w0d
    Elif-29 december-Seyhan-2850 gram-47,5 cm-36w2d
    Subke-29 december-Yari - 4350 gram -51 cm - 39w2d
    Melmel-29december-Robin-3145 gram-50 cm-39w3d
    Maartje-30 december-Roosmarijn Hanna-?-?
    3dewonder-31 december-Luka-3770-52 cm-39w4d
    Charpi - 01 januari - Riana Alexia - 4160gr - ?? cm - 38w3d

Meiden: 4
    Jongens: 8

Uitgerekend
    Moosey – 03 januari - jongen (2de x ? ingeleid)
    JuJu - 03 januari - jongen
    Naomi123 – 04 januari – meisje
    IrisB – 05 januari – verrassing
    Danjay - 06 januari- meisje
    Linnielin – 06 januari - verrassing
    Brademarie – 06 januari - verrassing
    Muppet1604 – 09 januari - meisje (05-01-2011 2e x ingeleid)
    Linnepinn – 11 januari – verrassing
    Ink1313 – 12 januari - verrassing
    Leeuw86 – 12 januari - meisje
    Juudje81 – 13 januari - verrassing
    Moppie1981 - 15 januari - verrassing
    Peps - 16 januari - meisje
    Youngmom – 18 januari – 2 x verrassing
    Miracle1990 – 20 januari (11 januari ingeleid KS) - meisje
    Marije2121 – 22 januari - verrassing
    Vlinder – 24 januari – jongen
    balleke - 26 januari - jongen

11. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Maartje van harte gefeliciteerd met de geboorte van Roosmarijn Hanna.

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    maartje van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!!!

@vlinder: ik zal het tegen jou zeggen wanneer het zover is hihi.
    de douche was lekker, de weeën deden nog meer pijn maar waren wel makkelijker op te vangen. ik ga maar weer eens timen... heb het idee dat ze vaker komen dan vanmiddag.

13. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Miracle wat ontzettend k*t voor jou dat het nieuwe jaar zo begint,w.b.t. je moeder;denk aan jezelf en aan je kindje.Wil je moeder niet komen prima,dan niet,makkelijk gezegt denk je,maar hier zullen mijn schoonouders er n.l ook niet bij zijn,wij hebben met ze gekapt,weet je het lucht op,hoe vreselijk ook.Het gaat bij jou om je moeder,maar weet je,als ze echt van je houden dan komt ze wel.
    Mijn schoonouders,hebben niks van hun laten horen toen Jesse is geboren en gestorven en nu zijn we er helemaal klaar mee.

W.b.t gisteravond,tja daar kan ik je geen raad in geven,omdat we de reden niet weten (moet je ook niet vertellen).Het enig wat ik je wil meegeven is,blijf positief,geniet straks van je gezinnetje en volgens mij heb jij hele lieve schoonouders,geniet ook van hun liefde en aandacht.Sterkte lieverd.

14. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Naomi wat een lieve opmerking was dat ook van mij he,maar ik bedoelde het wel lief.Ik denk wel eens als iets heel pijnlijk is,straks is het over en dat helpt echt:D.

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ik pikte hem ook goed op hoor vlinder! sorry als dat niet zo overkwam maar zit bij elk berichtje een wee weg te puffen en dat is niet makkelijk tegelijk hihi.

16. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

Maartje gefeliciteerd meis met je kersverse dochter, geniet er lekker van!:)
    @vlinder: dank je wel, jaa mn schoon moeder is geweldig, schoonvader is niet echt meer in de picture, gaat ook niet echt heel erg lekker tusse me vriend en zn vader, maar ook dat komt wel weer goed.:)
    En ik moet idd nu denken aan mn eigen gezinnetje, en mn mooie dochter die op komst is:) Das nu het belangrijkste, en ik heb gelukkig mn vader nog die er wel altijd voro me is, dus das wel fijn:)

17. Ink1313

Ink1313 Actief lid

20 apr 2010
    300
    0
    16
    NULL
    Nederland
    Maartje van harte met jullie dochter!

18. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Miracle kunnen je vader en je schoonmoeder niet wat samen beginnen,hahahaha:D,het is jammer dat je moeder en schoonvader niet zo mee werken.Je weet alleen nooit wat er nog gaat komen,misschien draaien ze wel bij als ze jullie prachtige dochter straks zien,geniet nou maar van al het fijne in het leven en 2011 is nog maar zo piep jong,en kan je dus nog heel veel moois brengen.

Naomi sterkte met puffen en hopen dat het voorspoedig zal gaan.

Het gaat hier nu erg voorspoedig allemaal en ik vind het iedere keer weer spannend als ik hier kom,iedere keer hoop ik dat er weer een beebje is geboren.

19. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Charpi: Gefeliciteerd! En wat een mooie datum!

Maartje: Gefeliciteerd! Fijn dat het allemaal goed is gegaan!

Ik moet zeggen dat ik toch wel een beetje last heb van gezonde jaloezie! Ik hoop dat het maandag allemaal vlot zal gaan bij mij....

20. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    charpi, gefeliciteerd met jullie dochter! wat een bijzonder oud&nieuw hebben jullie gehad!

maartje, gefeliciteerdmet jullie dochter! ben benieuwd naar je bevallingsverhaal. was het een spoedks geworden? mooie naam, roosmarijn!

youngmom, spannend! binnenkort dubbel babynieuws!!

marije, beterschap!

wij zijn vandaag voor het eerst naar buiten geweest met jort goed ingepakt. even een rondje gelopen. was heerlijk!
    verder is het nog een beetje zoeken met de bv. dag 10 zou een regeldag moeten zijn maar ik heb nog overvolle borsten.

Deel Deze Pagina