Januari 2011 mama's deel 3 NA CRASH

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Meiden wat een spannend idee dat er vanaf nu gewoon iedere dag babynieuws kan zijn.. zoveel baby's al geboren! Ik lees alles mee, begrijp dat er nog meer baby's aan het komen zijn (spannend!) en reageer op niemand omdat ik alles meteen weer vergeetm. Maar ik leef wel mee!

Maartje en Charpi gefeliciteerd met jullie dochters Roosmarijn en Riana! Ben benieuw wie de volgende zijn :D Naomi en Youngmom in ieder geval succes!

2. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Naomi is de vk alweer bij jullie langs geweest,of ben je al zover om te mogen persen,ik ben zo benieuwd.

Wat ik overigens nog steeds erg jammer vind,is dat niemand meer iets van Zina heeft mogen vernemen.Volgens mij was die ook al zover om al bevallen te kunnen zijn.

3. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Heb net even teruggezocht maar Zina is al even niet meer online geweest (22dec?). Hoop dat het inmiddels wat beter met haar gaat! Lees net even wat posts terug over dat het al niet lekker liep met de zwangerschap, maar lees ook dat haar vriend ontslagen is. Gezien de datum, het aantal medewerkers en de opmerking deeltijd ww, denk ik dat het om een bedrijf hier in het dorp gaat. Daar werkt mijn vriend nl. ook...

4. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Moppie sinds 22 november moet dat zijn,ik had ook terug gekeken,ik heb haar nogmaals een pb gestuurd.
    Ik zag ook dat ze 16 januari 2011 is uitgerekend,dus ze kan zijn bevallen of ze loopt nog zwanger en wel rond.
    Ik vind het jammer dat ze hier niet meer komt,maar ze hadden het financieël al niet zo ruim en haar vriend was nu helemaal zijn baan kwijt,dus wie weet hebben ze wel moeten bezuinigen op het internet.
    Kun je je vriend niet eens vragen of hij een collega had waarvan de vriendin ook zwanger was/is,hij is 24 en zij is 22 en ze wonen in Oosterwolde.

5. steenbokje

Hij kent niet iedereen omdat hij op kantoor werkt. Meeste ontslagen zijn van de fabriek geloof ik. Maar ik weet wel dat iedereen in ieder geval tot het eind van deze maand nog werk heeft omdat er nog geen uitspraak is gedaan door de rechter, dus ook haar vriend zou dan nog werk moeten hebben deze maand. Blijft echter wel zwaar k*t wat er hier is gebeurd :(

Haar laatste post hier in het topic was 22 november maar op 22 dec. is ze nog online geweest. Ook al weer eventjes terug. Ik hoop op positief nieuws!

6. steenbokje

Even weer verder terug gelezen
    @Youngmom: spannend! Hopelijk heb je je twee kleintjes nu al in je armen!!!

@Naomi: hoe staat het er voor?

@Maartje: gefelciteerd met de geboorte van jullie dochter!
    Hoop dat je herstel voorspoedig verloopt!

@JuJu: *zwaai* Nog geen tekenen bij jou?

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    hier nog volop aan het puffen!! laat mn man zo de vk nog eens bellen, de weeën komen nu om de 3 minuten en doen nog zeerder als de andere.

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    de vk komt er aan, hopelijk is het wat opgeschoten

9. Ink1313

Ink1313 Actief lid

20 apr 2010
    300
    0
    16
    NULL
    Nederland
    You go Naomi!!

10. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Naomi wat spannend zeg,hoe zeerder de weeën hoe meer het gaat vlotten,ik ga zo naar bed maar wens je spoedig een gezond meisje in je armen.

Moppie ok 22 dec.nog online,wat jammer dat ze niet wat heeft geschreven,dan waren we allemaal wat gerust gesteld geweest.
    Ik hoop voor haar dat haar vriend nog werkt,ze konden het geld erg goed gebruiken.

11. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    breekt in
    * naomi heeeeel veel suc 6 meid..
    ik hoop dat he topschiet.. en dat je snel je kindje in je armen mag houden*

groetjes lovepeet.. december 2010 mama

* breekt uit *

12. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

@Vlinder: nou mijn vader wil geen vrouw meer, en mn sgoonmoeder heeft een partner:p hihi:)
    Maar ben wel blij met de mensen die WEL er voor ons zijn en ons steunen en helpen waar het nodig is;)

Naomi sterkte moppie! denk nogsteeds aan je meissie!! xxx

13. Tese

Tese Niet meer actief

Wauw het regent weer kindjes hier! Gefeliciteerd meiden!

Ik ben nog steeds niet lekker dus ik lig veel op bed en hoop dat het voor woensdag weg is. Morgen vieren we mn zoontje zn verjaardag dus dan zal ik ook wel gesloopt zijn.

Naomi heel veel succes en je kan het echt hoor meid! Heb vertrouwen in jezelf!

Sorry meiden dat ik even een paar daagjes niet trouw ben. Lees alles mee maar geen puf om te reageren. Ik zal beter mn best doen.

14. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    Charpi, Gefeliciteerd met jullie dochter!

Maartje, Gefeliciteerd met julie dochter!

15. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    heb t ff helemaal gehad met de bv! voel me nu net als toen ik met mijn dochter een borstontsteking had. heb alleen nog geen koorts :(

16. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

sterkte lauwie, ik ga ook bv geven.. :O

17. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    bereid je maar voor op pijn en gedoe! het vraagt echt doorzettingsvermogen.. na een paar weken is het pijnloos en ideaal (bij mij dan). heb mijn dochter 22mnd gegeven.

18. Emme

Emme Niet meer actief

Gefeliciteerd met jullie dochters Maartje en Charpi! Spannend hoor, al die baby's die nu kunnen komen.

Lauwie, hopelijk is het geen borstontsteking (auw, pijnlijk!). Knap, 22 maanden. Ik heb Lars maar 6 maanden zelf kunnen voeden, maar ga het deze keer zeker weer proberen.

19. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    net mijn temperatuur opgenomen: 38,3. ik heb dus al een borstontsteking. voel me echt klote

20. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    **************Breaking 3ling Nieuws****************

Schrik niet maar Youngmom was niet zwanger van een tweeling,maar van een drieling,dit mailtje stond net in mijn mailbox.

Hallo meiden,
    Bij deze een mailtje om jullie mee te delen dat ik vannacht rond 1u25 opnieuw mama ben geworden. Maar het is helemaal anders gelopen dan wij (en iedereen anders) hadden verwacht. Want ‘onze tweede tweeling’ bleek na de geboorte een drieling te zijn.
    Ik kan jullie dus na een 37w5d durende en voor mij erg zware zwangerschap eindelijk de geboorte melden van VIGO (3120gr/51cm), BENT (2885gr/50cm) en NIKA (2105gr/46cm). Mijn dochtertje is vernoemd naar mijn zusje waarvan we op 23/12/10 afscheid hebben moeten nemen. Vigo en Bent mogen bij mij op de kamer en doen het uitstekend. Nika ligt in een couveuse maar doet het ook erg goed. Hoe het komt dat ze ons wondermeisje over het hoofd hebben kunnen zien tijdens de echo’s en andere onderzoeken kunnen ze niet verklaren. Maar wij zijn toch effe flink van slag door dit nieuws. Het veranderd toch wel veel voor ons maar zonder twijfel zijn ze alle drie welkom natuurlijk. De ontsluitingsfase heeft maar liefst 28 uur geduurd maar de uiteindelijke bevalling verliep vlot, zonder epidurale en vaginaal. Grote broers Cas en Sem en grote zus Loecke komen deze namiddag langs samen met mijn schoonouders. En nu ga ik wat proberen te slapen want ik ben dood op.

Bij deze ook nog een gelukkig Nieuwjaar aan iedereen!
    Vanwege youngmom, youngmomvriend, Loecke, Linn*, Cas, Sem, Vigo, Bent en Nika!

Deel Deze Pagina