Januari 2011 mama's deel 3 NA CRASH

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    @zina: Inderdaad en dat is alles behalve makkelijk. Op mijn zij draaien en dan afvegen... Kan niet anders...

2. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Lauwie er is niks aan te doen,niet meer hoesten maar ja ik mag er niks voor nemen.

Youngmom er is helaas geen andere manier om op bed te toileteren,wat wel fijn is na de ontlasting,is als ze je met lauw warm water afspoelen.

Zina wat fijn dat jullie geslaagd zijn met het kopen van een mooi stukje zeil.
    Ben je nog bij de zeeman geweest om te kijken naar de mooie slofjes.

Wen hoe is het met je ribben,ben je alweer naar de fysio geweest.

3. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Zina: fijn dat je kamertje lekker opschiet!

Youngmom: lijkt me heel vervelend wat jij nu doormaakt. Maar wel voor een goed doel. Nog even en je kleintjes zijn er!

Hier net bij de vk geweest en GELUKKIG was er niets mis met mijn suiker. Hij was zelf redelijk laag....dus ze was erg tevreden.Ben de afgelopen weken niet zwaarder geworden. Wat opzich wel gunstig is voor mijn groei. Ze vond mijn buikje ook erg netjes. Dus ik ben blij dat er niets mis is! Kleine lag al op zijn koppie, maar kan uiteraad nog gewoon draaien als hij wil.

4. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    @Marije2121: Gelukkig voor jou geen suiker of andere problemen!

Oja, moesten jullie wat tijd hebben: heb nieuwe namentoppic geopend want we raken er echt niet aan uit... Er zijn namen weg maar jammergenoeg weer nieuwe namen bijgekomen :)

5. Zina

Zina Niet meer actief

:( Ik dacht dat ik dat in me vorige berichtje had gezet... :)

Ja de slofjes zijn super leuk, maar waren niet meer in de maat die ik zocht. Maar ze zijn het kijken waard dames! Heb voor mezelf wel nog de hoge witte sloffen kunnen krijgen. Ze zitten super! Helemaal happy mee voor die 5 euro.

6. Tese

Tese Niet meer actief

Hey meiden,

Zo vandaag heb ik een dagje ziekenhuis gehad vanwege mn zwangerschapsdiabetes.

Eerst een uur bij de diabetesverpleegkundige gezeten. Ik moet 2 dagen lang 7 keer op een dag mn suiker testen en vrijdagochtend bellen ze me. Aan de hand daarvan kijken ze of ik moet spuiten of niet. Dat testen moet ik de rest van de zwangerschap doen.
    Ze heeft ook meteen uitgelegd hoe spuiten werkt en me recepten meegegeven voor het geval dat. Dan kan ik meteen beginnen mocht het nodig zijn. Een hoop info maar gelukkig wist ik bijna alles al omdat mn vader ook suiker heeft gehad.

Daarna mocht ik bloedprikken en toen als afsluiter een afspraak met de dietiste. Ik hoef praktisch niets aan mn voeding te veranderen dus dat scheelt gelukkig. Ik hoef alleen wat aan mn tussendoortjes te veranderen/ toe te voegen.

Al met al heeft het me een halve dag gekost en dinsdag zit ik er weer zo lang. Maar het is voor een goed doel!

7. Tese

Tese Niet meer actief

@Youngmom: Dikke knuffel voor jou, wat heb jij een pech zeg! Alsof je nog niet genoeg aan je hoofd hebt allemaal. Hoe gaat het nou?

@Vlinder: Jezeus ik schrik van jou nieuws meid! Ook een hele dikke knuffel voor jou! Pffff ook al ziet het er goed uit, je ziet hier niet op te wachten en het brengt een hoop stress mee in een tijd waar je eigenlijk alleen maar in hoort te genieten.

8. Tese

Tese Niet meer actief

@Mimi: handige moeder heb jij! Lijkt me heerlijk als ze zo dingen naar wens kan maken voor je.

@Marije: Ik ben blij dat jou suiker goed was!

9. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    @Muppet1604: Wat een dag heb jij achter de rug zeg. Vandaag ging het over het algemeen wel. Nog altijd erg moe en veel hoofdpijn.

Tot morgen meiden! Ik ga wat proberen te slapen. En morgen zie ik mijn jongens terug, dus goeie vooruitzichten! :)

10. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    muppet, ik hoop dat je suiker niet zo hoog is dat je ook moet spuiten. succes met prikken. en fijn dat je eetpatroon zo al bijna goed was.

marije, fijn dat je suiker goed was.

11. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    youngmom, lekker knuffelen met je jongens morgen!

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Youngmom geniet van je jongens straks:D heerlijk.

Hier net wakker omdat manlief op ging staan.
    Ineens werd de kleine zoooooooo druk!!
    Hij heeft me tegen mijn maag gestampt dat ik er misselijk van ben hihi.

13. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Elif de kleine is er nog niet eens en je bent er al heel vroeg uit,jou man en jou zoon houden je nu al s'morgens vroeg wakker:D.

Muppet zo dat is ook niet niks,een halve dag in het ziekenhuis om zwalken omdat je van de ene naar de andere moest.
    Ik hoop voor je dat je niet moet spuiten,maar als het tijdelijk is is het ook niet zo erg,sterkte.

Zina dus de slofjes waren wel super schattig,ik zal vanmiddag eens gaan kijken.

Vanmorgen mag ik eerst weer naar de gyn en ik heb er erg veel zin in,we mogen ons ukje dan weer zien en mijn baarmoedermond wordt weer opgemeten,dat gebeurd iedere twee weken.

Iedereen een dikke knuffel voor jullie lieve woorden en medeleven.

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Vlinder hoe gaat het nu met jullie?
    En idd ben ik erg benieuwd wat ze allemaal gaan doen maar ben ik blij dat hij in gekapselt zit!
    Geniet van het bezoekje aan de gyn en ik duim dat de bmm helemaal goed is:D

15. Tese

Tese Niet meer actief

@Elif: hahaha je zal weten dat je zwanger bent hoor!

@Vlinder: succes vandaag bij de gyn...

Pffff heb een kort nachtje achter de rug! Ik kon niet slapen had hele rusteloze benen. En om half twee kreed ik steeds steken in mn buik/ maag. En daarna heb ik me helemaal leeg zitten scheiten (pardon my language). Toen kreeg ik het opeens heel erg koud en begin ik echt te klappertanden.... Heel apart.
    En nu heb ik mn meisje nog niet gevoeld..... dus maak ik me zorgen. Ik heb manlief beloofd dat ik het in de loop van de ochtend even aankijk en anders de gyn bel.

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Pfffff balen dat je je zo sh*t hebt geslapen en met je meisje niet voelen.
    Anders toch maar ff extra bellen,misschien bel ik wel veel te snel:)
    Maar het kan nooit kwaad heh lieverd!

Over het weten dat ik zwanger ben hahahahah idd.
    Ben er echt voor opgestaan want had zoiets ohw jee dadelijk stampt hij het eruit in bed:$:)
    En mijn buik ging op en neer en tekeer had echt zoiets wauwie:$
    Maar geniet wel hihihi:D
    En manlief geeft hem maar kusjes via de buik:D

Maar aub bel!!!

17. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Muppet ook ik had s'nachts last van rusteloze benen,ik gebruik nu vitamine b-complex en dat helpt.
    Steken in de buik hoeft niks ergs te betekenen,dit kan ook komen van darm krampen of slecht naar het toilet kunnen (ontlasting).
    Ik voel ook wel eens de kleine niet en dan beweeg ik mijn buik heen en weer en dan wordt hij/zij meestal wakker.
    Vertrouw je het niet bel dan z.s.m. met de verloskundige,sterkte.

18. Tese

Tese Niet meer actief

Meisje is alweer volop aanwezig ;)

19. Tese

Tese Niet meer actief

@elif: heerlijk is dat he als je buik zo aan het golven is. Ik zit altijd op de bank met mn laptop op schoot en die probeert ze altijd weg te trappen. Je ziet soms echt het kussen war de laptop op staat heen en weer gaan.

@vlinder: Bedankt voor de tip, ik merk dat ik langzaam meer last krijg van rusteloze benen. Ik kijk het nog even aan en als het zo blijft of erger word ga ik dat eens proberen.

20. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Gelukkig!
    (hier ook vaak last van mijn darmen, voel het inderdaad al aankomen en dan zit ik gerust een halve avond op het toilet voor mijn gevoel. Maar goed beter dat dan verstopt zitten en van opgeblazen darmen merk ik nu toch niets haha (vallen mooi weg in de rest van de buik ;)) Voel je je al beter?

Deel Deze Pagina