Goedenmorgen allemaal, @Muppet Vervelend dat je zo slecht hebt geslapen door de rusteloze benen, heb ik gelukkig geen last van. @darmen Hier of obstipatie of het is diarree (incl krampen) en daar zit altijd wel een paar dagen tussen. @Vlinder Wat een verschrikkelijk nieuws hebben jullie te horen gekregen, maar positief dat de tumor ingekapseld is. Knuffel! En veel plezier bij de gyn vandaag. @youngmom Veel plezier met je jongens vandaag. @Marije Fijn dat je suiker goed was. @plant in slaapkamer Hier geen planten op slaapkamers, ik heb nl. al moeite om die in de huiskamer levend te houden. Gisteren was het weer pijnlijk bij de fysio, maar gelukkig waren het dit keer maar 2 ribben die verkeerd zaten. Het is dit keer wel gelukt om alles goed te zetten en vandaag gelukkig geen last ervan gehad. Gisteravond hadden we een infoavond van het zkh waar ik wil bevallen, was erg leuk. Kregen aan het eind een rondleiding door de verloskamers en kraamsuites. Zag er allemaal goed/luxe uit, dus we hebben er allebei een goed gevoel bij om daar te mogen bevallen. Fijne regenachtige dag vandaag allemaal!
Het valt me trouwens heel erg op dat er maar super weinig meiden zijn die hier nog kletsen! Er zijn echt een hoop meiden die zich stil houden....
Ik had toevallig niets te doen en ik dacht laat ik eens het eerste topic doorlezen. Nou dat heb ik ongeveer 20 bladzijden gedaan en ik kwam echt een hoop meiden tegen die je nu niet meer ziet en wel gewoon nog zwanger zijn.
@Muppet Best jammer dat er nog maar een kleine clubje over is... Ik mis bijv. cyntje en danjay, die waren best redelijk actief hier... Misschien komen ze in een later stadium wel weer.
Ik ben er dagelijks hoor! Alleen niet altijd tijd, puf en zin om te reageren Zou ik nu weer eens ff doen. Eerst Vlinder: Jemig, wat een nieuws zeg! Vreselijk gewoon, gelukkig is het ingekapseld en hopelijk biedt de behandeling op korte termijn soelaas. Pfff, wat een stress terwijl je moet genieten van je zwangerschap. Ik zal aan jullie denken! @rusteloze benen gelukkig geen last van wel des te meer van maagzuur, pffff wordt er gek van. Echt zo smerig is dat. @kamertje hier ook het kamertje bijna klaar, alleen nog verven van de nieuwe deur en dan is het helemaal af. Ga nu snel een lekker bammetje eten met zoonlief. Vanmiddag gaan we naar een voorstelling van Woezel en Pip.
@Vlinder: jeetje, wat een nieuws! Heel veel sterkte de komende tijd. @Youngmom: Ik hoop dat het snel beter gaat. Hopelijk krijg je energie van je jongens en is alle ellende snel voorbij. @Zina: jammer van de slofjes, maar wel lekker dat je voor jezelf geslaagd bent. Ik heb de witte damessloffen ook in het krantje van de Zeeman zien staan, erg leuk! @Plant in slaapkamer: er staat nu 1 grote plant op de babykamer, maar we weten nog niet of die dadelijk blijft staan. Is nu een beetje uit ruimtegebruik in de huiskamer @Wen: ai, pijnlijke fysio ... maar het is voor een goed doel he?! @Ego: hier gisteren de hele dag op bed gelegen en overgegeven. Waarschijnlijk een buikvirus opgelopen. Gelukkig duurt het niet lang, vandaag voel ik me al weer een stuk beter. Maar ik heb wel mijn vriend aangestoken, die heeft vanacht en vanochtend alles eruit gegooid op het toilet Dus nu lopen we beide in pyjama rond of liggen op bed. Ik voel me inmiddels wel goed genoeg dat ik zo even ga douchen, misschien knap ik daar ook wel van op. De baby beweegt volop, dus daar maak ik me gelukkig geen zorgen over. Wel of ze genoeg voedingsstoffen binnenkrijgt. Maar als het goed is kan ze even vooruit op mijn reserves en inmiddels zit ik aan een fruitsmoothie voor de vitamines. @kraampakket: zonet is het Zilveren kruis kraampakket bezorgd. In een mooie plastic bewaarbox en met een leuke teckelknuffel en informatieboek voor ouders erin.
Ink wat leuk zeg,vanmiddag met je zoontje naar Woezel en Pip,dank je voor je lieve woorden. Wen ik gebruik voor de ontlasting Metamucil en dat spul helpt geweldig,misschien iets voor jou? Wat fijn voor je dat de pijn weg is,hopelijk blijft het nu zo. Muppet wat fijn dat je je kleine meid weer voelt,het is heel vervelend als je je kleintje even wilt voelen en ze beweegt even niet. Hopelijk heb je niet te vaak rusteloze benen,weet je wat ook wat helpt,je benen beide wat optrekken in bed. Maartje er heerst momenteel wel een griepvirus,gelukkig knap je alweer wat op,ik hoop voor jou en je vriend dat jullie snel weer opknappen. Youngmom hoe is het nu met jou,komen vanmiddag jou jongens op visite. Zina en al druk bezig met de inrichting van de babykamer. Hier naar de verloskundige geweest en alles was perfect,de kleine weegt al meer dan een kilo en dat op 26 weken en 2 dagen,dat hadden we niet verwacht. Ik reageer vanmiddag wel weer even,maar moet nu eerst mijn vriend naar de fysio brengen,het is hier momenteel erg druk.
ik zie dat ik jullie allemaal aan het aansteken ben met mijn buikgriep van vorige week sorry! beterschap!
@Wen1975: Gelukkig dat het nu wel weer even goed gaat met je ribben. @Ink1313: Veel plezier met je zoontje. @maartje85: Hopelijk voel je je snel weer goed en je vriend ook. Nu een kindje kan wel effe verder als dat maar één dagje is hoor. @Vlinder: Vandaag tot nu toe alle CTG's nog altijd goed. Hoofdpijn is wat verminderd maar ben nog altijd moe. Integenstelling tot die twee ukkies hier vanbinnen Nog een half uurtje en mijn jongens zijn hier dus dacht ik nog effe bij te komen lezen. Maar inderdaad weinig activiteit... Gelukkig zijn we wel nog met een paar meiden hier hé Hier vanmiddag een 'nieuwe' verpleegster, komt ze binnen "Ah tzal voor binnenkort zijn zo te zien" Ik helemaal geschrokken dat ze dat zei. Terwijl ze gewoon dacht dat het 1 kindje was, dossiers zijn toch super handig hé :x
@Ink: ja dat maagzuur ken ik ook! Ik heb een grootverpakking rennie en die is al bijna op.... Veel plezier bij woezel en pip! @Vlinder: Mooi dat alles goed was bij de vk! Onze uk was ook al 1100 gram met 26 weken, dat wat je op internet vind zijn de minima's denk ik. @Maartje: He bah, allebei ziekjes. Wees niet bang hoor je kleine komt niets te kort. @Youngmom: veel plezier met je kleine ventjes! Komen ze elke dag eventjes langs?
Gisteren hebben wij trouwens de kinderwagen binnengekregen. Mn zoontje vond het leuk, hij liep trots door de woonkamer ermee. Vanochtend zat hij met zn tuitbeker dringen in de wagen en zei hij: Baby drinken! Zooooo schattig! Ook hebben we gisteren het kraampakket gekregen van cz. Zat een leuke knuffel van zetje zebra in die nu in beslag is genomen door Sem. Ook zat er eenboekje bij: Ik krijg een zusje. Vond ik ook heel leuk! Sem heeft ook deze meteen uitvoerig bestudeerd
he meiden, ik heb bijgelzen. maar ga eerst even slapen.. mijn zusje heeft mijn haar geknipt vanmiddag en dat gaat me dus niet in de koude kleren zitten.. even wat eten en slapen.. vanavond is mannetje weer naar een klant (voor pc) dus dan ben ik hier nog wel even.. wel lekker hoor weer een model in mijn haar..
Ha allemaal, Woezel en Pip was erg leuk. KLeine man vond het ook helemaal leuk! Vandaag hier ook het kraampakket bezorgd. Bij ons zit er, naast een heleboel heeeeel groot verband en gaasondergoed ook een mooie tummie tub in het pakket. Erg lek en nuttig cadeau!
@Muppet1604: Nee nu was het van zondag geleden en nu tot zaterdag voor ik ze terug zie. @Ink1313: Tummie tub is echt heel erg leuk. Vonden mijn jongens ook super om in te zitten. Ook op mijn werk gebruiken we die vaak. Helpt ook goed om je kindje tot rust te brengen. Cas, Sem en mijn vriend zijn ondertussen weg. Ze hadden mooie tekeningen gemaakt en die hangen nu boven mijn bed. Wat kunnen die twee vertellen zeg Enkele keren wat moeilijk gehad. O.a. toen Sem zei Mama vanavond slaapverhaaltje vertellen?. De schat was er van overtuigd dat ik naar huis mee mocht. We hebben dan samen naar Samson & Gert gekeken en daarna zijn ze weg gegaan. Sem zat wel nog makkelijk bij mij op bed maar Cas had het enorm moeilijk om zich nog bezig te houden. Er waren wel traantjes bij het vertrek want we moesten hen zeggen dat we elkaar pas zaterdag terug zien. Maar pas toen ze de deur uit waren kon ik mijn tranen ook niet meer bedwingen. Mijn vriend vertelde me dat ze langs de couveuses waren gelopen en Cas was blijven staan. Pas toen mijn vriend vroeg wat er was zei hij Mamas kindjes ook hier? Nu hebben we al een beslissing gemaakt ivm de namen. We hebben al 1 jongensnaam en 1 meisjesnaam vast staan. Maar nu hebben we er bij alle twee nog 1 nodig.
leuke cadeaus allemaal bij de kraampakketten. youngmom, vervelend dat je je jongens zo weinig ziet! kan me goed voorstellen dat je daar verdrietig van bent. wat doe je eigenlijk voor werk? en fijn vooruitgang in de namen. vlinder, fijn dat je controle goed was! verder weet ik het niet meer, ben vandaag heel moe. sorry meiden. fijne avond! vlinder, veel succes morgen!