Youngmom lijkt me heel moeilijk je jongens zou weinig te zijn Dikke knuf! Vlinder jullie mannetje doet het goed zeg, geweldig Nu op naar meer goed nieuws heh!!
sorry meiden, ik schitter door afwezigheid geloof ik maar kids hebben vrij en dus heel veel aandacht nodig, ik doe mijn best om hier te reageren Vandaag bij de fysio geweest voor mijn bekken en rug, 2 stukken tape op mijn rug gekregen zodat ik rechter ga zitten, volgende keer krijg ik het ook in mijn knieholte omdat ik ook scheef sta. Muppet wat voor kinderwagen hebben jullie gekocht? Youngmam hele dikke knuffel meid, lijkt me vreselijk moeilijk! Mimi fijn dat je haren weer gedaan zijn altijd weer lekker he! vlinder fijn dat alles goed is! hier nog geen kraampakket... wat een leuke kadootjes allemaal ben benieuwd wat trias dit keer verzonnen heeft. ik ga even verder lezen...
Vind het ook erg jammer dat ik ze zo weinig zie maar het is nu eenmaal niet mogelijk. Mijn vriend is zelfstandige en kan niet zo maar zijn werk in de steek laten. Mijn jongens zijn dan bij mijn schoonouders als ze van school komen (tot nu toe toch). Mijn vriend gaat ze na zijn werk (om 18u) ophalen en tegen dat ze dan thuis zijn is dat ongeveer 18u45 en te laat voor de jongens nog. Want dan moeten ze eerst nog in bad enz. En goed nieuws: de jongens kunnen voor een paar maand terecht bij de naschoolseopvang nu! @lauwie: Ik ben kinderverzorgster in een kinderdagverblijf maar afgestudeerd als leerkracht Engels/Godsdienst...
even een zwaai! ik leef nog steeds hoor meiden, lees ook mee maar van reageren komt helaas weinig sorry. @vlinder: sterkte met je man! gelukkig is het ingekapseld, hopelijk snel goed nieuws! @youngmom: oei wat moeilijk om je kids zo weinig te zien maar inderdaad logisch want ze moeten weer op tijd naar bed. @marije: fijn dat je suiker goed was! verder weet ik het niet meer sorry!
Je merkt dat iedereen last heeft van zwangerschapsdementie hahah. We vergeten allemaal wat iedereen geschreven heeft
he meiden, ik ben er ook nog steeds hoor lees altijd mee maar vaak te moe om overal op te reageren. ik heb wel heel leuk nieuws, wij gaan trouwen!
Leeuw gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk. Youngmom wat fijn dat je je jongens weer hebt gezien vandaag en wat fijn dat ze binnenkort na de na schoolse opvang kunnen.
leeuw, gefeliciteerd!! wat leuk zeg! hebben jullie al ideeen over hoe jullie het willen vieren? leuk dat iedereen zich weer even meldt youngmom, leuk werk lijkt me dat! kan me voorstellen dat het niet vaker mogelijk is om je jongens te zien, maar dat maakt het vast niet minder moeilijk voor jou. al zou het nu met je hersenschudding misschien ook wel zwaar zijn. wat is in belgie precies school met 2,5 jr? is dat wat we hier peuterspeelzaal noemen? hoe vaak gaan ze daar dan heen? succes met de laatste 2 namen! ben benieuwd! elif, hoe gaat het bij jullie met de namentwijfel? is verder iedereen een beetje uit de naam? of zijn er nog meer babies zonder naam? ik lig lekker in bad en ga even de viva mama lezen.
@Leeuw Van harte gefeliciteerd, wat een leuk bericht. Willen jullie het klein houden of wel alles erop en eraan? @Lauwie Die van ons is niet meer naamloos, noemen hem zelfs nu al bij die naam. @Danjay Leuk weer even iets van je te horen. @youngmom Wat fijn dat je je jongens even hebt kunnen zien en knuffelen. Kan me voorstellen dat het moeilijk was toen ze weer weggingen. @Vlinder Wat fijn dat alles goed was bij de vk. En de kleine al 1kg, nee dat had ik ook niet verwacht. @ego Heb vanavond last van harde buiken gehad, vooral als ik opstond. En uitgerekend vanavond was manlief niet thuis :x. Nu gaat het weer gelukkig. Zo nu ga ik snel naar bed, want mag morgen weer een halve dag werken. Welterusten!
Wen wat vervelend zeg dat je last had van harde buikne,had je gisteren wat teveel gedaan.Je moet je niet gelijk ongerust maken,mijn gyn zegt dat als ze weer afzakken het niet erg is,het is meestal een teken dat je even rustiger aan moet doen. Lauwie wij zijn allang uit de naam,zodra we het geslacht wisten was de naam ook spoedig bedacht. Hoe was je bad,lekker he even relaxen in het warme water.
Heh wen nee dat is helemaal irritant als het mannetje dan niet thuis is Ik ben blij dat het daarna weg was gelukkig. Lauwie de school komt wel op een peuterspeelzaal neer maar ze kunnen bij wijze van al hele dagen gebracht worden! Iig hier dan bij ons, maar vind dat echt veel te zwaar voor zo'n kleintjes. Over de naam( sorry voor het gezeur steeds)we gaan toch gewoon voor de naam wat we hadden Grappig genoeg reageert de kleine zelfs als hij de naam op tv hoort hahaha. Maar we hadden ook allebei zoiets kunnen ons eigenlijk toch niks anders meer voorstellen xxx
Haai allemaal, Leeuw, van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk. Young mom, moeilijk hoor, je kids zo weinig zien..pffff, moet er niet aan denken mijn kleine man elke keer zo lang te moeten missen. Helaas is het niet anders en, je zult het vast al heel vaak hebben gehoord en gezegd, het is voor het goede doel! NAmen: Meisjesnaam staat hier al heel lang vast, eigenlijk bijna vanaf het begin. Een jongensnaam komen we niet uit. Toevallig van de week weer namenboekjes gehaald, maar we hebben gewoon zo'n andere smaak...het bis te hopen dat het een meisje wordt, anders wordt het denk ik broertje of jongentje + "achternaam" De leukste jongensnaam hebben we al gebruikt, dus het is een soort van second best en daar komen we echt niet uit. Misschien moeten we donderdag maar eens ff laten spieken naar het geslacht, weten we of we hard aan de bak moeten of dat we kunnen stoppen met een jongensnaam zoeken! Strakkies op visite bij een vakantievriendinnetje van Jordi. Gezellig hoor! Met dat rotweer elke keer is het wel eens lekker dat die kleintjes zich eens lekker kunnen uitleven. Morgen nog een dagje werken en dan is de week ook weer voorbij. Nog 5 halve weekjes werken dan ga ik al met verlof. Heerlijk, heb er echt zin in! Afgelopen week is er ene collega met verlof gegaan en volgende week gaat er weer eentje! Daarna ben ik aan de beurt
he meiden slechte dag.. dus kan niet zoveel typen.. probeer het vanmiddag nog eens. LauwieL: gefeliciteerd! youngmom.: moeilijk zeg.. hoe is het met je hoofd??
@Lauwie: gefeliciteerd! Ben erg benieuwd hoe jullie het gaan vieren. Wij gaan vanavond taartjes proeven voor onze bruiloft op 12 november @Elif: wij hebben ook al vanaf het begin een meisjesnaam die we tegen mijn buik zeggen. We kunnen niets anders bedenken, en nu nog aanpassen voelt heel vreemd @Wen: sterkte met de harde buiken, hopelijk blijft het verder rustig. @Youngmom: wat fijn om je mannetjes weer te zien, maar wat lastig om weer voor zolang afscheid te nemen. Sterkte! @Danjay: leuk jou weer te 'zien'. @anderen: vergeten, ook hier serieuze zwangerschapsdementie. Moet alles opschrijven en herhalen in mijn hoofd, anders vergeet ik het meteen. @Ego: vanmiddag naar kapper, coupeuse die mijn trouwjurk aan het maken is, en vanavond dus taartjes proeven. En... morgen zijn de ringen klaar! Ben reuze benieuwd